*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Morgenmiddag heb ik de 12weken echo, daarna gaat het gewoon op fb en ga ik ook hier weer naar mijn eigen naam. Veel mensen weten het nu al, maar dan mag ik het eindelijk tegen iedereen vertellen.
Gast- Gast
Mo2, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt!
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat het een jongetje gaat worden, dus ik ben zeer benieuwd...
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat het een jongetje gaat worden, dus ik ben zeer benieuwd...
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pom
Slaatje ik ben benieuwd. Bij de eerste had ik ook een voorgevoel wat ook goed was trouwens.
Slaatje ik ben benieuwd. Bij de eerste had ik ook een voorgevoel wat ook goed was trouwens.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb ook een voorgevoel, maar die had ik al toen we er nog mee bezig waren en ik dus nig niet zwanger was. Dus denk niet dat die heel betrouwbaar is!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Haha sanne toen ik met mijn vriend kreeg zei ik al tegen hem hoeveel kinderen we zouden krijgen en wat de geslachten zouden zijn. Maar... tot nu toe al 1 goed
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik hoop me over 4 weken hier ook te melden
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
slaatje schreef:Mo2, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt!
Dat denk ik ook! (bij mezelf)
Mijn man denkt een meisje...
Ik droom trouwens steeds over tweelingen, maar misschien is dat wel gewoon een soort angst, haha. Ik zou het geweldig vinden, maar ook doodeng!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ff kort,
Ik hoop niet dat de derde langer duurt.
Bij de eerste deed ik er 7 uurtjes over, bij de tweede kleine 2,5 uur.
De vk zei al bij de intake dat ik goed ben in bevallen, nou laten we dat dan deze keer ook maar zo houden dan.
Ik ga gauw de kinderen naar bed doen, en dan nog ff leren en dan vroeg naar bed. Moe na een dag werken.
De vk zei al bij de intake dat ik goed ben in bevallen, nou laten we dat dan deze keer ook maar zo houden dan.
Ik ga gauw de kinderen naar bed doen, en dan nog ff leren en dan vroeg naar bed. Moe na een dag werken.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mom-Of-2 schreef:Ff kort,
Oeh ik hoop dat de tweede bij mij ook zo kort duurt! Al mag ik over de 8 uurtjes van vorige keer ook niet klagen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk idee dit topic! Ik hoop dat ik mij hier over 7 weken ook mag melden!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
ik heb ook wel een voorgevoel dat het en meisje wordt maar ja je weet maar nooit..
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Ik mag me ook hier melden, vandaag 12 weken echo gehad en 4 dagen vooruit gezet dus ben nu ineens 12+1.
Hoe gaat het met de dames hier??
Hoe gaat het met de dames hier??
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik ben moe en heb de hele dag zin in smeerbare brie
Mijn vriend doet echt heel veel in huis en is zo lief
Mijn vriend doet echt heel veel in huis en is zo lief
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Smaragdje schreef:Mom-Of-2 schreef:Ff kort,
Oeh ik hoop dat de tweede bij mij ook zo kort duurt! Al mag ik over de 8 uurtjes van vorige keer ook niet klagen.
Wat een tijden zeg! Ik deed er bij J. 36 uur over. Op papier was het dan wel 'maar' 10 uurtjes, maar ze konden pas na 26 uur mijn vliezen breken. Na 26 uur weeën waarin ik welgeteld een hele centimeter was opgeschoten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh jeetje Jasmine, wat lijkt me dat zenuwslopend zeg. Een hele dag voor amper 1 centimeter
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hey had helemaal niet in de gaten dat er in dit topic weer gekletst werd.
Ja ik hoop dat het deze keer ook voorspoedig mag gaan, maar ja je heb het niet voor het zeggen hè.
Jasmine ik duim voor je morgen.
Zo eindelijk 2 dagen vrij na 4 dagen werken pfff ben zo verschrikkelijk moe.straks als de kinderen op bed liggen lekker luieren op de bank.
Gister weer naar de vk geweest. Het hartje weer gehoord :-)) me baarmoeder zit al halverwege. Dus met de kleine alles goed gelukkig alleen met mij wat minder :-( ik begin nu al last van me bekken te krijgen. Ze heeft tips gegeven waar ik op moet letten en ik moet de fysio of osteopaat bellen. Ik zou volgend weekend 18 km gaan lopen maar dat is me nu echt afgeraden. Ik baalde er gister echt ff van
Ja ik hoop dat het deze keer ook voorspoedig mag gaan, maar ja je heb het niet voor het zeggen hè.
Jasmine ik duim voor je morgen.
Zo eindelijk 2 dagen vrij na 4 dagen werken pfff ben zo verschrikkelijk moe.straks als de kinderen op bed liggen lekker luieren op de bank.
Gister weer naar de vk geweest. Het hartje weer gehoord :-)) me baarmoeder zit al halverwege. Dus met de kleine alles goed gelukkig alleen met mij wat minder :-( ik begin nu al last van me bekken te krijgen. Ze heeft tips gegeven waar ik op moet letten en ik moet de fysio of osteopaat bellen. Ik zou volgend weekend 18 km gaan lopen maar dat is me nu echt afgeraden. Ik baalde er gister echt ff van
Mom-Of-3- Prater
Zo, ik heb ook weer eens een foto gemaakt, staat ook in het buikjestopic
Echt dik al! Mijn werkblouse gaat dicht met drukknoopjes, elke keer als ik buk springen ze open
Is jullie man/vriend ook zo lief? Ik krijg elke dag koffie op bed en hoef bijna niks in huis te doen. Net kwam ik thuis uit het werk, had hij mijn avondeten al op een bord klaar gezet, omdat hij dacht dat ik wel te moe zou zijn om op te scheppen
Echt dik al! Mijn werkblouse gaat dicht met drukknoopjes, elke keer als ik buk springen ze open
Is jullie man/vriend ook zo lief? Ik krijg elke dag koffie op bed en hoef bijna niks in huis te doen. Net kwam ik thuis uit het werk, had hij mijn avondeten al op een bord klaar gezet, omdat hij dacht dat ik wel te moe zou zijn om op te scheppen
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik meld me hier ook..zal nog even een ticker gaan aanmaken. Ik ben nu 15+2 weken zwanger.
Caroow: Wat heb je al een mooi buikje, al helemaal voor een eerste! En wat ontzettend lief dat je vriend zo lief voor je is zeg Mijn man zorgt wel goed voor me, geen drinken op bed, maar hij haalt me wel werk uit mijn handen.
Mom-of-2: Balen dat je nu al zon last van je bekken hebt, hopelijk helpt de fysio/osteopaat een beetje. Ik ben nu zelf zwanger van de 2e en ik merk het nu ook al stukken sneller aan mijn lichaam als bij de eerste. En je kan ook nog eens minder rusten natuurlijk. Sterkte!
Maandag hebben we de geslachtsbepaling, ik ben zo benieuwd!
Caroow: Wat heb je al een mooi buikje, al helemaal voor een eerste! En wat ontzettend lief dat je vriend zo lief voor je is zeg Mijn man zorgt wel goed voor me, geen drinken op bed, maar hij haalt me wel werk uit mijn handen.
Mom-of-2: Balen dat je nu al zon last van je bekken hebt, hopelijk helpt de fysio/osteopaat een beetje. Ik ben nu zelf zwanger van de 2e en ik merk het nu ook al stukken sneller aan mijn lichaam als bij de eerste. En je kan ook nog eens minder rusten natuurlijk. Sterkte!
Maandag hebben we de geslachtsbepaling, ik ben zo benieuwd!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Zo, ik meld mij hier ook! Morgen weer een echo met de echte duur, maar ik ben al 12 weken of morgen, dus mag mezelf hier melden van mij
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Welkom Smaragdje
Caroow- Lady Post-a-lot
Welkom smaragdje en Julia.
Julia, ja dat klopt wel bij de tweede had ik veel later wat last van maat nu al erger dan bij de tweede. Ook zo gek dat het al zo vroeg is. Ik heb nou een bekkenfysio gevonden hier in de buurt dus morgen maar bellen
Wij hebben 6 oktober geslachtsbepaling, spannend weer.
Caroow, me vriend die deed sowieso al best veel in huis ook omdat ik onregelmatig werk. Als ik in het weekend werk dan wast hij ook en doet het huis.
Zo wij hebben vanavond friet gegeten nou ik heb er dubbel plezier van. Omhad toch pijn in me buik niet normaal. Gelukkig is het nu weer gezakt en ik zit nu aan de thee. Heb af en toe het idee dat ik kleine voel, leuk weer. Morgen ook nog lekker een dagje vrij en morgenavond de eerste keer zwangerschapszwemmen ben benieuwd. Ik ben vorige werk wezen kijken. Gaan jullie nog wat doen?
Wanneer beginnen jullie aan het kamertje e.d?
Ik wil er eigenlijk niet al te laat mee beginnen ook omdat we nu niet weten hoe het met mij afloopt en wij moeten meer dan 1 kamer doen haha.
Wij hebben trouwens een box van marktplaats voor 42 euro zo goed als nieuw paar kleine krasjes. Nou daar doen we het wel voor. Begin volgende week ophalen.
Julia, ja dat klopt wel bij de tweede had ik veel later wat last van maat nu al erger dan bij de tweede. Ook zo gek dat het al zo vroeg is. Ik heb nou een bekkenfysio gevonden hier in de buurt dus morgen maar bellen
Wij hebben 6 oktober geslachtsbepaling, spannend weer.
Caroow, me vriend die deed sowieso al best veel in huis ook omdat ik onregelmatig werk. Als ik in het weekend werk dan wast hij ook en doet het huis.
Zo wij hebben vanavond friet gegeten nou ik heb er dubbel plezier van. Omhad toch pijn in me buik niet normaal. Gelukkig is het nu weer gezakt en ik zit nu aan de thee. Heb af en toe het idee dat ik kleine voel, leuk weer. Morgen ook nog lekker een dagje vrij en morgenavond de eerste keer zwangerschapszwemmen ben benieuwd. Ik ben vorige werk wezen kijken. Gaan jullie nog wat doen?
Wanneer beginnen jullie aan het kamertje e.d?
Ik wil er eigenlijk niet al te laat mee beginnen ook omdat we nu niet weten hoe het met mij afloopt en wij moeten meer dan 1 kamer doen haha.
Wij hebben trouwens een box van marktplaats voor 42 euro zo goed als nieuw paar kleine krasjes. Nou daar doen we het wel voor. Begin volgende week ophalen.
Mom-Of-3- Prater
We (of eigenlijk mijn vriend) zijn nu begonnen onze eigen slaapkamer op te ruimen, dat is nu klaar. Nu gaan we de babykamer leeghalen, en daarna kunnen we gaan beginnen met de kamer.
We weten al wel welke meubeltjes we willen in het kamertje, de rest ben ik nog niet over uit.
We hebben al wel een supermooie kinderstoel, de Nano Bloom. 2ehands van mijn schoonzusje, vandaar zo vroeg.
We weten al wel welke meubeltjes we willen in het kamertje, de rest ben ik nog niet over uit.
We hebben al wel een supermooie kinderstoel, de Nano Bloom. 2ehands van mijn schoonzusje, vandaar zo vroeg.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ng een week en dan mag ik me ook melden:) heb dan ook de 12 weken echo, dus weet het dan ook zeker!
Maar ff 1 ding al (ook al mag ik officieel nog niet meebuurten hier haha) mijn man is dus echt nog niet extra lief ofzo hoor.. Maar komt misschien ook wel dat ik me gewoon goed voel!
Maar ff 1 ding al (ook al mag ik officieel nog niet meebuurten hier haha) mijn man is dus echt nog niet extra lief ofzo hoor.. Maar komt misschien ook wel dat ik me gewoon goed voel!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Mijn vriend is zelfs gestopt met roken omdat ik het nu nog meer vind stinken. De schat.
Maar ik ben ook wel heel misselijk geweest natuurlijk, dat vond hij ook wel heel erg.
Maar ik ben ook wel heel misselijk geweest natuurlijk, dat vond hij ook wel heel erg.
Caroow- Lady Post-a-lot
He, het word wat drukker hier. Gezellig.
Nieuwe 12 weken zwangeren, welkom en leuk dat jullie mee komen kletsen.
Caroow, mooie buik heb je al hoor!
Kamertje: ik heb gister het behang voor de babykamer besteld. Zaterdag gaat M. beginnen met de kledingkast leeg te ruimen en uit elkaar te halen. Dan kan het plafond gewit worden en het behang eraf gehaald worden. En dan is het een kwestie van behangen en meubeltjes in elkaar. Ik wil het noodzakelijk per se nog voor de bruiloft op zijn plek hebben. Daarna heb ik dan de tijd voor de aankleding en assecoieres.
Erg spannend, a.s dinsdag hebben wij de geslachtsbepalingsecho. Kan ik daarna (hopelijk) eindelijk gericht gaan shoppen. We hebben al vrij veel unisex rompers en wat kledig, meer hebben we echt niet nodig, dus hou me al weken in....Moeilijk. Haha.
Vandaag eerst naar de crematie van de oom van M.
Nieuwe 12 weken zwangeren, welkom en leuk dat jullie mee komen kletsen.
Caroow, mooie buik heb je al hoor!
Kamertje: ik heb gister het behang voor de babykamer besteld. Zaterdag gaat M. beginnen met de kledingkast leeg te ruimen en uit elkaar te halen. Dan kan het plafond gewit worden en het behang eraf gehaald worden. En dan is het een kwestie van behangen en meubeltjes in elkaar. Ik wil het noodzakelijk per se nog voor de bruiloft op zijn plek hebben. Daarna heb ik dan de tijd voor de aankleding en assecoieres.
Erg spannend, a.s dinsdag hebben wij de geslachtsbepalingsecho. Kan ik daarna (hopelijk) eindelijk gericht gaan shoppen. We hebben al vrij veel unisex rompers en wat kledig, meer hebben we echt niet nodig, dus hou me al weken in....Moeilijk. Haha.
Vandaag eerst naar de crematie van de oom van M.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: