*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Inderdaad vreemd Samaragdje, gaat meer op het prinicipe denk ik he?
Caroow, hou je je wel een beetje rustig? Ik denk dat die pijn jouw lichaam is die probeert aan te geven dat je misschien iets te druk bent!
Wij hebben gister een box vanaf marktplaats gekocht voor 15 euro! T is wel een soort van antieke, maar ziet er nog keurig uit. Omdat hij loeizwaar is en niet naar boven te tillen en er is in de garage geen ruimte, dus hebben we m maar op zijn plek gezet in de woonkamer T heeft toch wel wat. Haha.
Gister voor het eerst een blauw (huis) pakje gekocht voor onze kleine man. Bij de zeeman. Vanavond gaan we hier naar de woonboulevard. Ik heb zelf nog wat warme positiekleding nodig, en we gaan gelijk verder shoppen. In ieder geval prijzen vergelijken en voor gordijntjes kijken. Heb ik best wel zin in :-)
Caroow, hou je je wel een beetje rustig? Ik denk dat die pijn jouw lichaam is die probeert aan te geven dat je misschien iets te druk bent!
Wij hebben gister een box vanaf marktplaats gekocht voor 15 euro! T is wel een soort van antieke, maar ziet er nog keurig uit. Omdat hij loeizwaar is en niet naar boven te tillen en er is in de garage geen ruimte, dus hebben we m maar op zijn plek gezet in de woonkamer T heeft toch wel wat. Haha.
Gister voor het eerst een blauw (huis) pakje gekocht voor onze kleine man. Bij de zeeman. Vanavond gaan we hier naar de woonboulevard. Ik heb zelf nog wat warme positiekleding nodig, en we gaan gelijk verder shoppen. In ieder geval prijzen vergelijken en voor gordijntjes kijken. Heb ik best wel zin in :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Het is meer, wat slaatje al zegt, dat het gaat om het principe. Bij de eerste echo zei ze namelijk ook iets anders tegen mij als tegen de vk en deze keer weer.
@ Slaatje, wat leuk dat jullie voor spulletjes gaan kijken!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Het is meer, wat slaatje al zegt, dat het gaat om het principe. Bij de eerste echo zei ze namelijk ook iets anders tegen mij als tegen de vk en deze keer weer.
Juist, dat dacht ik al. En ook het idee dat er steeds iets anders tegen je word gezegd. Dan zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Terwijl je in deze periode juist zekerheid wilt hebben.
slaatje- Kletskop
Nog een paar weken en dan kom ik hier ook meeschrijven!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Katjing schreef:Nog een paar weken en dan kom ik hier ook meeschrijven!
Gezellig :-) Mogen we dan ook weten wie je bent?
slaatje- Kletskop
Haha, ja ik denk dat ik tegen die tijd mezelf toch wel bekend ga maken hoor!!
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Haha, ja ik denk dat ik tegen die tijd mezelf toch wel bekend ga maken hoor!!
Als je het tot die tijd niet kan houden, mag je altijd pmen hoor. Haha.
slaatje- Kletskop
Katjing schreef:Nog een paar weken en dan kom ik hier ook meeschrijven!
Ik ook! Maar lees/reageer nu al een beetje mee! Ik vind het zo stom dat ik anders de helft heb gemist van de voorjaarsmama's, terwijl er 'maar' een paar weken verschil inzit. Ik ben ook gewoon een voorjaarsmama!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Tuurlijk, ik lees ook wel mee, en ik reageer ook wel een beetje. Maar houd me bewust nog een beetje afzijdig van het 'toekomstdenken', eerst maar eens die 12 weken door! Maar jij hebt daar helemaal geen last van volgens mij he Jade? Aangezien jullie zelfs al een babykamertje hebben aangeschaft?
Ik merk dat ik hoewel ik er wel enorm van geniet dat ik zwanger ben (ondanks de kwalen), ik ook nog wat terughoudend ben. Ik wil het nog niet aan iedereen vertellen en ik wil nog niet te veel bezig zijn met het 'kindje' als zijnde kindje. Ik wil nog niet te veel spulletjes kopen etc. Wat niet wegneemt dat ik natuurlijk heel was aan het afneuzen ben en me oriënteer op van alles en nog wat!
Ik merk dat ik hoewel ik er wel enorm van geniet dat ik zwanger ben (ondanks de kwalen), ik ook nog wat terughoudend ben. Ik wil het nog niet aan iedereen vertellen en ik wil nog niet te veel bezig zijn met het 'kindje' als zijnde kindje. Ik wil nog niet te veel spulletjes kopen etc. Wat niet wegneemt dat ik natuurlijk heel was aan het afneuzen ben en me oriënteer op van alles en nog wat!
Katjing- Fluisteraar
slaatje schreef:Katjing schreef:Haha, ja ik denk dat ik tegen die tijd mezelf toch wel bekend ga maken hoor!!
Als je het tot die tijd niet kan houden, mag je altijd pmen hoor. Haha.
Je kúnt natuurlijk altijd een poging doen mij te pm-en...ik ben de beroerdste niet hoor, misschien reageer ik wel!
Katjing- Fluisteraar
Smaragdje, wel raar iss. Maar degene van de echo gister zei ook dat als ze 5 min later weer een echo zou maken, en dan misschien een andere datum uit zou komen, ofwel een dag verwchil. Komt omdat het millimeter werk is..
En wat voor pijn is dat in je bil/been. Ik heb al een paar weken het idee dat er een spier verkeerd in mn bil zit, die maar niet wil knakken. En met bepaalde bewegingen een soort pijnscheutje doorgeeft. Is het zoiets?
Slaatje, jullie schieten al op;)
Katjing, als meerdere je mogen pm-en, dan mag je je ook gewoon bekend maken:p
Ik leef nu nog op een roze week. Ben nog steeds overdonderd van et bewegend beeld van gister zaterdag gaan we vast orienteren op een babykamer. Zo leuk om die stap nu te durven nemen!
En wat voor pijn is dat in je bil/been. Ik heb al een paar weken het idee dat er een spier verkeerd in mn bil zit, die maar niet wil knakken. En met bepaalde bewegingen een soort pijnscheutje doorgeeft. Is het zoiets?
Slaatje, jullie schieten al op;)
Ik leef nu nog op een roze week. Ben nog steeds overdonderd van et bewegend beeld van gister zaterdag gaan we vast orienteren op een babykamer. Zo leuk om die stap nu te durven nemen!
Laatst aangepast door sanne-84 op do 20 sep 2012 - 4:34; in totaal 1 keer bewerkt
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:
Nee, dat is heel wat anders. Als mensen mij pm-en dan kan ik het zelf doseren en zelf bepalen of ik het vertel, als ik het gewoon bekend maak dan is dat niet zo... Ik wil dat gewoon nog zelf graag een beetje in de hand hebben.
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Tuurlijk, ik lees ook wel mee, en ik reageer ook wel een beetje. Maar houd me bewust nog een beetje afzijdig van het 'toekomstdenken', eerst maar eens die 12 weken door! Maar jij hebt daar helemaal geen last van volgens mij he Jade? Aangezien jullie zelfs al een babykamertje hebben aangeschaft?
Ik denk ook wel redelijk dag-voor-dag hoor. Ik ben me er heel erg van bewust dat het elk moment mis kan gaan, of misschien al wel mis is! Ik probeer alleen positief te blijven, aangezien ik me ook al zo rot voel doordat ik zo misselijk ben!
Dat kamertje was ook nog helemaal niet de bedoeling! Maar die hebben we 2de hands gekocht, en daar konden we leuk aankomen. kleertjes etc. koop ik ook nog niet, dat voelt veel persoonlijker gericht op de baby. Het kamertje staat ons absoluut niet in de weg, en ik hoef er ook niet tegenaan te kijken.
Ik vind het ook raar om het hardop uit te spreken dat ik zwanger ben! Het voelt ook heel raar om te zeggen. Mijn vriend doet de persoonlijke praatjes dus meestal .
Ik ben overigens wel een stuk positiever als 2 weken geleden! Toen had ik meer angst, doordat ik nauwelijks verandering merkte aan mijn lichaam en ik veel menstruatie-achtige krampen had.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade, ik heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd. Maar ik zal eerlijk zijn: dat durf ik dus niet. Vanwege dat wat Katjing ook zegt. Ik ben zelfs met 12 weken nog voorzichtig qua felicitaties. Tegenwoordig wordt het door veel mensen zo vroeg al verteld. Ik zou dat niet durven...
Wel hoop ik dat je je wat beter gaat voelen en dat je over een poosje hier trots een mooie babybuik kunt showen!
Katjing, naar jou ben ik heel benieuwd.. Ik denk me helemaal dol, maar ik weet het écht niet!
Wel hoop ik dat je je wat beter gaat voelen en dat je over een poosje hier trots een mooie babybuik kunt showen!
Katjing, naar jou ben ik heel benieuwd.. Ik denk me helemaal dol, maar ik weet het écht niet!
Gast- Gast
Zo, dat was even zoeken naar dit topic!
Ik ga vanmiddag de kinderwagen kopen, of nou ja, mijn moeder koopt hem En mijn oma heeft ons 300 euro gegeven om dekentjes en lakentjes te kopen. Vorige week al gehoord dat mijn schoonmoeder ons de maxi-cosi, kinderstoel en baduitzet geeft.
Wij hebben bewust gewacht met zwanger worden tot we geld genoeg op de spaarrekening hadden om alles voor de baby van te kopen.. Nu hebben we straks gelijk een mooi begin voor de spaarrekening van baby Echt zo lief van iedereen
Ik ga vanmiddag de kinderwagen kopen, of nou ja, mijn moeder koopt hem En mijn oma heeft ons 300 euro gegeven om dekentjes en lakentjes te kopen. Vorige week al gehoord dat mijn schoonmoeder ons de maxi-cosi, kinderstoel en baduitzet geeft.
Wij hebben bewust gewacht met zwanger worden tot we geld genoeg op de spaarrekening hadden om alles voor de baby van te kopen.. Nu hebben we straks gelijk een mooi begin voor de spaarrekening van baby Echt zo lief van iedereen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Zo, dat was even zoeken naar dit topic!
Superlief! Weet je al welke kinderwagen je gaat kopen?
Wij gaan straks ook richting prenatal en babydump om het matrasje, lakentjes, dekentjes en aankleed kussen te kopen. En het weekend gaan we behangen en gaan de meubeltjes in elkaar en op de plek :-)
slaatje- Kletskop
@ Caroow, wat leuk dat je vanalles krijgt!
@ All, volgende week donderdag heb ik een geslachtsbepalings echo, ben zo benieuwd! Kan ik daarna ook weer flink gaan shoppen!
@ All, volgende week donderdag heb ik een geslachtsbepalings echo, ben zo benieuwd! Kan ik daarna ook weer flink gaan shoppen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Leuk he, al die dingen uitzoeken
Wij gaan deze kopen:
De Mutsy Evo, zwart frame, bruine inzet.
Wij gaan deze kopen:
De Mutsy Evo, zwart frame, bruine inzet.
Caroow- Lady Post-a-lot
Die heb ik ook. Bij de babydump is de Evo nu in de aanbieding!!! 399 met gratis maxicosi en luiertas!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
MAS schreef:Die heb ik ook. Bij de babydump is de Evo nu in de aanbieding!!! 399 met gratis maxicosi en luiertas!!
Daarom gaan we hem nu ook kopen
Caroow- Lady Post-a-lot
Echt een zwaar zinloze reactie, maar ik vind de naam Mutsy elke keer weer zo grappig
Het is maar goed dat wij nog niet aan kinderen beginnen, ben er zelf nog één
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Echt een zwaar zinloze reactie, maar ik vind de naam Mutsy elke keer weer zo grappig
Ach, ik wil geen Quinny omdat ik iemand ken die zo heet, en dat is geen leuk persoon. Ook een prachtig volwassen reden natuurlijk
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, ik keur hem goed!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Echt een zwaar zinloze reactie, maar ik vind de naam Mutsy elke keer weer zo grappig
Dat heb ik ook Arwyn....
Caroow, hij is zeker mooi. Wij kopen de Mutsy 4 rider van mijn nicht over. Hebben wat dat betreft nogal geluk met onze aankopen. Heb jij ook al zo'n last van nesteldrang wb het kamertje, kinderwagen en dat soort dingen?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Arwyn schreef:Echt een zwaar zinloze reactie, maar ik vind de naam Mutsy elke keer weer zo grappig
Dat heb ik ook Arwyn....
Caroow, hij is zeker mooi. Wij kopen de Mutsy 4 rider van mijn nicht over. Hebben wat dat betreft nogal geluk met onze aankopen. Heb jij ook al zo'n last van nesteldrang wb het kamertje, kinderwagen en dat soort dingen?
Ik heb vooral last van informatie-drang Ik wil álles weten wat er te weten valt over baby's.
De kinderkamer kunnen we pas gaan maken als we het geslacht weten, dat duurt nog anderhalve week. Daarna zal ik wel helemaal los gaan
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: