Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 20 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 0:03

jeetje wat balen dat je zoveel pijn hebt Pompoen! Mijn moeder heeft ook hele erge bekkeninstabilliteit gehad tijdens de zwangerschap. Ze kan nog steeds bepaalde dingen niet doen. Ik ben er dus ook bang voor dat ik het krijg, maar bij haar is het volgens mij na nummer 3 pas heel erg geworden.

Ik hoop dat je baad hebt bij de therapie en de bekkenband!

Ik mag hier ook bijna in het lijstje! Very Happy

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen di 23 okt 2012 - 0:07

Nog 2 daagjes Jade!! Nou op zich is het allemaal wel te doen, als ik heel rustig aan doe. Het is inderdaad vaak zo dat mensen bij de 2e zwangerschap sneller last hebben, bij de 3e nog meer last hebben en ga zo maar door. Ik moet gewoon goed opletten en flink gaan oefenen in de hoop dat het dan niet veel erger word!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 0:09

тыквашка schreef:Nog 2 daagjes Jade!! Nou op zich is het allemaal wel te doen, als ik heel rustig aan doe. Het is inderdaad vaak zo dat mensen bij de 2e zwangerschap sneller last hebben, bij de 3e nog meer last hebben en ga zo maar door. Ik moet gewoon goed opletten en flink gaan oefenen in de hoop dat het dan niet veel erger word!

Opzich wel fijn dat je zo snel duidelijkheid hebt, dan kan je in ieder geval meteen een goede houding aannemen. werk je? want dat maakt het natuurlijk ook lastiger om goede houdingen aan te nemen.

succes met oefenen!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 23 okt 2012 - 0:14

Jade schreef:
тыквашка schreef:Nog 2 daagjes Jade!! Nou op zich is het allemaal wel te doen, als ik heel rustig aan doe. Het is inderdaad vaak zo dat mensen bij de 2e zwangerschap sneller last hebben, bij de 3e nog meer last hebben en ga zo maar door. Ik moet gewoon goed opletten en flink gaan oefenen in de hoop dat het dan niet veel erger word!

Opzich wel fijn dat je zo snel duidelijkheid hebt, dan kan je in ieder geval meteen een goede houding aannemen. werk je? want dat maakt het natuurlijk ook lastiger om goede houdingen aan te nemen.

succes met oefenen!

Nee ik werk niet, maar ik heb twee dagen in de week (groeps)therapie en dat is best wel vervelend want dan moet je steeds zitten en dat duurt veeeeel te lang steeds!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 0:18

тыквашка schreef:
Jade schreef:

succes met oefenen!

Nee ik werk niet, maar ik heb twee dagen in de week (groeps)therapie en dat is best wel vervelend want dan moet je steeds zitten en dat duurt veeeeel te lang steeds!

oow, dat is inderdaad ook balen! Ik heb ook groepstherapie, en heb daar elke keer de nijging om over te geven. Ik kan de tijd daar momenteel ook wel voorbij kijken!

Kun je niet af-en-toe even een rondje lopen? of tussendoor even naar het toilet lopen oid.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 23 okt 2012 - 0:37

Jade schreef:

oow, dat is inderdaad ook balen! Ik heb ook groepstherapie, en heb daar elke keer de nijging om over te geven. Ik kan de tijd daar momenteel ook wel voorbij kijken!

Kun je niet af-en-toe even een rondje lopen? of tussendoor even naar het toilet lopen oid.

Tussen de therapieën door wel, dan hebben we ook pauze, maar als je net in een heftige sessie of verhaal zit dan stoort het gewoon als iemand ineens wegloopt.

Vervelend dat je tijdens de therapie steeds bijna moet spugen, dan ben je toch meer daar mee bezig dan met therapie denk ik!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin di 23 okt 2012 - 1:28

@ Pompoen.. Ja laat zo maar staan in het lijstje. Ow wist niet dat rugpijn bij je bekken kan horen. Ik hou het in de gaten..

Zo op het werk geregeld dat ik een uur pauze kan nemen om mijn dochter op bed te leggen. Was geen probleem gelukkig.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Mom-Of-3 di 23 okt 2012 - 1:47

Jelin, fijn dat je dat zo heb kunnen regelen. En toch een roze broekje gekocht haha.

Jade, wat vervelend dat je dat gevoel heb steeds over te moeten geven. Zijn ze daarvan op de hoogte dat ze niet raar staan te kijken als je wegloopt ofzo?

Pompoen, wat fijn dat je zo'n band kon lenen en dat je al verschil voelt. Hopelijk heb je er echt baat bij en kan je zo vooruit.

Ik had gisteravond weer zo'n pijn, dit keer rechts, zodra ik me been bewoog van die gemene steken. Gisteravond weer vroeg naar bed gegaan en ik was het allemaal zo beu om nu al zo'n pijn te hebben kon echt wel janken. Me vriend kwam naar boven en heeft het zachtjes gemasseerd zoals de therapeut hem heeft voorgedaan, dat was wel fijn maar de pijn werd niet minder. Weer klote geslapen dus en nu weer links last bah bah.
Echt flink chagerijnig zo

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 1:51

Help, ik loop leeg!

Nouja, mijn borsten. Ze voelden zo koud, ik net kijken.. Hele bh nat :O Je ziet het er gewoon uitlopen Neutral

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mom-Of-3 di 23 okt 2012 - 1:55

O jee caroow dusse gauw naar de winkel om wat in te slaan.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 1:57

Mom-Of-2 schreef:O jee caroow dusse gauw naar de winkel om wat in te slaan.

Ik lekte al eerder een klein beetje, dus gelukkig heb ik van die compressen al gekocht.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 23 okt 2012 - 2:03

Caroow schreef:Help, ik loop leeg!

Nouja, mijn borsten. Ze voelden zo koud, ik net kijken.. Hele bh nat :O Je ziet het er gewoon uitlopen Neutral

Ai, daar heb ik van gedroomd, al een paar keer (dat het bij mij gebeurde)! Je kunt van die pads kopen voor in je BH! Wat stom zeg dat dat nu al gebeurt!

@Mom, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg! Rust je tussendoor wel genoeg uit? Ik moet echt een uur per dag gaan liggen van de fysio, doe ik niet, krijg ik niet voor elkaar, maar je moet die balans echt goed zoeken!

Laatst aangepast door тыквашка op di 23 okt 2012 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mom-Of-3 di 23 okt 2012 - 2:05

Caroow schreef:
Mom-Of-2 schreef:O jee caroow dusse gauw naar de winkel om wat in te slaan.

Ik lekte al eerder een klein beetje, dus gelukkig heb ik van die compressen al gekocht.

Dat scheelt dan al dat je ze in huis hebt.
Hier nog geen last van, wel over gedroomd.
Hier wel last van een te kleine bh, verschrikkelijk

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Mysterious di 23 okt 2012 - 5:58

Jade: vervelend joh dat je steeds misselijk bent. Wat voor mij hielp om wat rustiger te zitten op moment dat je gewoon even niet weg kan was om te zorgen dat ik altijd een zakje bij me had voor ALS ik moest overgeven. Het idee dat je iets bij de hand hebt mocht het nodig zijn gaf mij echt rust.

Joh Caroww dat je borsten zo lekken, nu al!

Mom of 2: irritant he te kleine bh's. ik heb 2 zwangerschaps bh's gekocht en die draag ik alleen nog maar. ze zijn zo onwijs NIET sexy maar ach....

balen zeg van jullie bekken klachten, daar heb ik (nog) geen last van gelukkig.

Ben vandaag bij de arbo geweest om even te overleggen. als ik denk dat ik er aan toe ben mag kan ik weer een paar uurtjes per dag gaan werken. op het moment zie ik dat niet zitten nog, heb vorige week pas voor het eerst een paar goede dagen gehad en nu weer een griep te pakken dus voel me niet zo top. even afwachten hoe het gaat. nog 3 en halve maand tot mijn verlof, hopelijk kan ik voor die tijd nog wat werken.

morgen ben ik op de helft!! we hebben volgende week woensdag de 20 weken echo ( ja met 21 weken) spannend!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 6:23

jeetje, Carooww! Je bent er vroeg bij met de lekkerij. Dat lijkt me echt heel vervelend. Is 20 weken eigenlijk normaal? dan zorg ik dat ik ook een pakje compressen in huis heb voor die tijd.

Mysterious: ik heb altijd plastic tasjes bij me! Helaas heb ik die ook al een aantal keer vol gespuugd. Het blijft genant als er andere mensen bij zijn!

Ik heb net een kipsaté schnitzel gehad en wat worteltjes, ik had zin in de schnitzel, de wortels smaakten voor geen meter. Maarja, dit is de eerste keer warm eten sinds vrijdag.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 23 okt 2012 - 6:56

@ Jade.. Nee caroow is er vroeg mee. Heb zelf tijdens de zwangerschap geen last gehad daarvan. Alleen na de bevalling vanwege stuwing.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 7:15

Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap helemaal geen lekkende borsten gehad, maar daarna des te meer.
Nu zou ik dat best graag al willen hebben. Dat droogdrinken van dochter is niet prettig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen di 23 okt 2012 - 7:40

Iemand had het laatst over zindelijke borsten... Doe mij maar een paar van die zindelijke gevallen Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl di 23 okt 2012 - 7:50

Linda schreef:Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap helemaal geen lekkende borsten gehad, maar daarna des te meer.
Nu zou ik dat best graag al willen hebben. Dat droogdrinken van dochter is niet prettig.

+1

Pff ik wordt er eerlijk gezegd een beetje kriegel van als ze wil drinken, en probeer dat zoveel mogelijk te voorkomen. Hoe ga jij daar mee om Linda? D wil eigenlijk alleen drinken bij het naar bed brengen en dat laat ik nu vaak aan mijn man over. In de ochtend wil ze ook vaak. Voorheen was dat erg relax want dan sliep ze lekker nog even een uurtje of twee verder. Ik heb de afgelopen tijd vaak om 7u al beneden gezeten omdat ik het heel onprettig vind om haar te laten 'droogdrinken'

Balen dat zoveel meiden al last hebben van hun bekken! Ik heb er nu geen last meer van, maar afgelopen weken veel last van mn onderrug gehad. Ook wel van mn bekken/heupen dat hele gebied. Nu een weekje vakantie gehad en redelijk rustig aan gedaan en eigenlijk vrijwel geen last meer. Hopen dat het zo blijft.

@Mysterious: hopelijk lukt het om binnenkort wat uurtjes te werken, zo lang thuis zitten lijkt me ook niks.
@Caroow: flink 'koffiepads' inslaan dus haha.

hm verder ben ik het even kwijt, vergeet de laatste tijd zoveel. Was gisteren zelfs mijn pincode vergeten, dus pas geblokkeerd. Ik vandaag naar de bank om hem te deblokkeren en weer te proberen. Wist ik het gewoon nog steeds niet! Embarassed Gelukkig heb ik hem wel ergens genoteerd dus maar even opgezocht.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Mysterious di 23 okt 2012 - 7:55

jade echt waardeloos. helaas heb ik zoooo veel overgegeven. toen ik vijf weken zwanger was zijn we op vakantie geweest wat echt als doel had veel te zien van het land. op sommige dagen hebik zo ongever tegen elke boom gekotst. heb je iets tegen de misselijkheid? ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daar kreeg ik zetpillen die hielpen wel enigsinds
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 7:56

VG, ik vind het ook niet prettig. Ze drinkt 's ochtends als ze wakker wordt, 's middags als ze gaat slapen en ik vrij ben en 's avonds voor ze naar bed gaat. Dus 2 à 3 keer per dag, heel soms 's nachts nog. Ze heeft nu gelukkig wel in de gaten dat het 's nachts niet de moeite waard is.
Ze drinkt heel kort, binnen 5 minuten is ze klaar. Maar ik zou het echt niet erg vinden als ze zou stoppen. Zeker nu haar koemelkallergie over is. Maar volgens mij blijft zij nog een poosje droogdrinken.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 12:23

Wat is droogdrinken?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 17:36

Caroow schreef:Wat is droogdrinken?

Aan de borst drinken zonder dat erg nog melk uit komt.

Door de hormonen die je aan maakt tijdens de zwangerschap loopt de borstvoeding terug. Sommige kinderen stoppen dan met drinken. Anderen vinden het aan de borst zo fijn dat het ze eigenlijk niets uitmaakt dat er niks meer uit komt

Bij mij is het nog niet helemaal op, denk ik, ik zie haar nog wel slikken. Maar heel veel is het niet meer.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 23 okt 2012 - 18:17

Oh, dat klinkt niet erg prettig Linda. Blijf je haar borstvoeding geven als de baby geboren is?

Ik ga vandaag naar de Efteling, beetje jammer dat ik nergens in mag :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 23 okt 2012 - 18:22

Caroow schreef:Oh, dat klinkt niet erg prettig Linda. Blijf je haar borstvoeding geven als de baby geboren is?

Ik ga vandaag naar de Efteling, beetje jammer dat ik nergens in mag :nopompom:

Veeel plezier vandaag!

En mag je ook niet in rustige dingen zoals de droomvlucht?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende