*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Wat leuk Caroow!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Caroow schreef:Een jongen!!
We zijn zo blij
wat leuk!!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Caroow schreef:Een jongen!!
We zijn zo blij
Een zoon! Wat leuk. Jongens mama's zijn cool.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat leuk caroow!!
En wat grappig dat de meerdere een goed gevoel hebben!
En wat grappig dat de meerdere een goed gevoel hebben!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
@ Caroow.. Leuk een jongen!
Vandaag weer bij de vk geweest. Alles was goed. Baarmoeder goed gegroeid en hartje van de baby deed het ook prima. Lag verder wel weer achterin dus eerst slecht te horen maar hij kwam zich al snel goed melden. Ook zat ie weer tegen de doppler aan te schoppen haha. Verder rustig aan blijven doen ivm mijn rug. Dus ben er weer blij mee.
Enne over 14 dagen eindelijk de 20 weken echo. Ben benieuwd en ik hoop dan ook het geslacht te weten.
Vandaag weer bij de vk geweest. Alles was goed. Baarmoeder goed gegroeid en hartje van de baby deed het ook prima. Lag verder wel weer achterin dus eerst slecht te horen maar hij kwam zich al snel goed melden. Ook zat ie weer tegen de doppler aan te schoppen haha. Verder rustig aan blijven doen ivm mijn rug. Dus ben er weer blij mee.
Enne over 14 dagen eindelijk de 20 weken echo. Ben benieuwd en ik hoop dan ook het geslacht te weten.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Paper Crown schreef:Caroow schreef:Een jongen!!
We zijn zo blij
Meisjes mama's zijn net zo cool!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Caroow, jongens zijn cool :-) Gefeliciteerd!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Caroow, wat leuk!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Iemand die het schema kan bijwerken en mij er ook in kan zetten? Ik snap er namelijk niets van!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Meisjes zijn idd cool, maar jongens ook haha .
Ooooh heb zo'n pijn in me bekken monenteel, ik voel dan een steek en dan voelt het net alsof ik door me been zak. En dat na een stukje lopen.
Vanavond maar in een warm bad, misschien helpt dat ff een beetje.
Caroow wat leuk een jongen!
Jelin, leuk weer het hartje gehoord. Dat blijft leuk hè?
Ooooh heb zo'n pijn in me bekken monenteel, ik voel dan een steek en dan voelt het net alsof ik door me been zak. En dat na een stukje lopen.
Vanavond maar in een warm bad, misschien helpt dat ff een beetje.
Caroow wat leuk een jongen!
Jelin, leuk weer het hartje gehoord. Dat blijft leuk hè?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ok, na heel wat gezoek heb ik een beetje zitten rommelen in de codes en is het me gelukt mezelf erbij te zetten!!
Mysterious schreef:
Naam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekende datum Geslacht Slaatje 34 1e 03-03-2013 jongen Jelin 26 2e 11-03-2013 - Mysterious 31 1e 13-03-2013 meisje Mom-Of-2 30 3e 15-03-2013 - Caroow 25 1e 17-03-2013 - Vancity_girl 30 2e 25-03-2013 - Smaragdje 23 2e 28-03-2013 - Linda 27 2e 02-04-2013 - sanne-84 28 1e 03-04-2013 - mezzoforte 23 1e 17-04-2013 - тыквашка 28 1e 21-04-2013 -
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jelin schreef:Paper Crown schreef:Caroow schreef:Een jongen!!
We zijn zo blij
Meisjes mama's zijn net zo cool!!
echt wel!!! leuk caroow dat je het nuweet. een jongen!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Oeh ik ben wel een beetje zenuwachtig!
Ik heb vanavond weer koor, afgelopen weken heb ik telkens in tenten gelopen op koor om mijn nogal groeiende buik te verhullen. Nu mag iedereen alles weten, dus ga ik gewoon weer in strakke kleding (ben die tent ook wel zat haha) maar ben wel érg benieuwd naar de reacties! Zouden ze iets durven zeggen? Zouden ze het gelijk zien?
Mijn dirigente weet al lang dat ik zwanger ben (ze probeerde me over te halen voor een zangcursus waarvan ik door de zwangerschap het einde nooit zou kunnen halen haha) en weet ook dat het niet meer geheim is dus ik zie haar er ook wel voor aan om er een opmerking over te maken.
Ik ga het in de pauze sowieso aan wat mensen vertellen!
Maar vind het dus wel spannend! Vooral ook omdat ik echt een behoorlijke buik heb, zeker zo 's avonds na het eten!
Kijk zo is het nu:
Ik heb vanavond weer koor, afgelopen weken heb ik telkens in tenten gelopen op koor om mijn nogal groeiende buik te verhullen. Nu mag iedereen alles weten, dus ga ik gewoon weer in strakke kleding (ben die tent ook wel zat haha) maar ben wel érg benieuwd naar de reacties! Zouden ze iets durven zeggen? Zouden ze het gelijk zien?
Mijn dirigente weet al lang dat ik zwanger ben (ze probeerde me over te halen voor een zangcursus waarvan ik door de zwangerschap het einde nooit zou kunnen halen haha) en weet ook dat het niet meer geheim is dus ik zie haar er ook wel voor aan om er een opmerking over te maken.
Ik ga het in de pauze sowieso aan wat mensen vertellen!
Maar vind het dus wel spannend! Vooral ook omdat ik echt een behoorlijke buik heb, zeker zo 's avonds na het eten!
Kijk zo is het nu:
Pompoen- Lady Post-a-lot
Lastig ponpoem. Ik zou het niet aandurven om te vragen hoor.
Mysterious- Prater
Mysterious schreef:Lastig ponpoem. Ik zou het niet aandurven om te vragen hoor.
Ik zal even een foto laten zien van een aantal maanden terug ofzo:
Op mijn koor hebben ze echt enorm meegeleefd met mijn afvalpogingen, toen ik (zwanger) terugkwam na de zomervakantie kreeg ik nog allemaal complimentjes dat ik het zo goed volhield enzo...
En vorige week was er ook iemand die aan een koorgenootje vroeg of ze was aangekomen , toen besefte ik dat ik ook niet 'veilig' was!
Pompoen- Lady Post-a-lot
[/quote]Mysterious schreef:
Naam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekende datum Geslacht Slaatje 34 1e 03-03-2013 jongen Jelin 26 2e 11-03-2013 - Mysterious 31 1e 13-03-2013 meisje Mom-Of-2 30 3e 15-03-2013 meisje Caroow 25 1e 17-03-2013 jongen Vancity_girl 30 2e 25-03-2013 - Smaragdje 23 2e 28-03-2013 jongen Linda 27 2e 02-04-2013 - sanne-84 28 1e 03-04-2013 - mezzoforte 23 1e 17-04-2013 - тыквашка 28 1e 21-04-2013 -
Mysterious- Prater
Je ziet wel duidelijk verschil. Ben benieuwd of ze er wat van zeggen
Wel leuk trouwens dat je bij een koor zit. Ik heb vroeg altijd bij een koor gezeten, we moesten ook in de kerk zingen enzo.
Wel leuk trouwens dat je bij een koor zit. Ik heb vroeg altijd bij een koor gezeten, we moesten ook in de kerk zingen enzo.
Mysterious- Prater
Linda, ik heb nog niet verteld op mijn werk dat ik zwanger ben. Heb ook niet echt de behoefte om dat in de eerste weken te vertellen. Nee, we willen niet ons huidige huurhuis kopen. Wonen nu in appartement, wil dan naar een "echt" husi zeg maar. Maar hebben nu gevraagd aan onze verhuurder of we huurcontract evt. eerder kunnen opzeggen zodat we, als het allemaal zou lukken, al eerder zouden kunnen gaan verhuizen. We kunnen nl. niet meerdere maanden dubbel lasten betalen gezien de hoge huurprijs. Fijn dat je zo'n relaxt dagje hebt
Sanne-84, gaat zeker veel veranderen. Is al zoveel veranderd de laatste maanden, getrouwd, zwanger, nieuwe baan, man een vast contract. Nog even afwachten hoe dat met terugbetalen studieschuld werkgever zit, maar dan hoop ik daarna echt zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over onze opties een huisje te kopen. Heb er super veel zin Dus ook lekker veel op Funda aan het kijken.... teveel leuke huisjes te zien Vervelend dat je toch weer klachten had, hoe is je werk gegaan?
Caroow, wat leuk een jongen
Jelin, fijn dat alles goed was bij vk
Mom-of-2, sterkte, hoop dat de pijn snel weggaat.
Pompoen, mooi dat de tabel gelukt is Vind het ook wel leuk nu ik zo naar de tabel kijk, dat er echt een mix qua leeftijden meeschrijft hier Ik vind het sowieso fijn om met iedereen te kunnen praten over de zwangerschap en alles, in mijn omgeving is verder nog niemand bezig met zwanger worden enzo (gok dat dat pas over een jaar of 5 gaat gebeuren ) Mooi buikje heb je!
Sanne-84, gaat zeker veel veranderen. Is al zoveel veranderd de laatste maanden, getrouwd, zwanger, nieuwe baan, man een vast contract. Nog even afwachten hoe dat met terugbetalen studieschuld werkgever zit, maar dan hoop ik daarna echt zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over onze opties een huisje te kopen. Heb er super veel zin Dus ook lekker veel op Funda aan het kijken.... teveel leuke huisjes te zien Vervelend dat je toch weer klachten had, hoe is je werk gegaan?
Caroow, wat leuk een jongen
Jelin, fijn dat alles goed was bij vk
Mom-of-2, sterkte, hoop dat de pijn snel weggaat.
Pompoen, mooi dat de tabel gelukt is Vind het ook wel leuk nu ik zo naar de tabel kijk, dat er echt een mix qua leeftijden meeschrijft hier Ik vind het sowieso fijn om met iedereen te kunnen praten over de zwangerschap en alles, in mijn omgeving is verder nog niemand bezig met zwanger worden enzo (gok dat dat pas over een jaar of 5 gaat gebeuren ) Mooi buikje heb je!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ja he, het verschil is erg duidelijk, vandaar ook mijn tenten afgelopen weken ;-). Maar goed als ze zelf niets zeggen vertel ik het ze wel hoor ;-).
Koor is echt geweldig! Ik zit overigens bij een pop&rockkoor dus wij komen over het algemeen niet in de kerk . Maar we treden wel een aantal keer per jaar op!
Koor is echt geweldig! Ik zit overigens bij een pop&rockkoor dus wij komen over het algemeen niet in de kerk . Maar we treden wel een aantal keer per jaar op!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Caroow, nu moet ik proberen over een jaar ofzo een meisje voor jouw jongetje proberen te creëren Want ik weet nu al dat onze kinderen later moeten daten.
Gast- Gast
Haha youandi, jouw avatar
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Youandi schreef:Caroow, nu moet ik proberen over een jaar ofzo een meisje voor jouw jongetje proberen te creëren Want ik weet nu al dat onze kinderen later moeten daten.
En anders moeten jullie gewoon zorgen dat ze gay worden...
Nou de mensen die ik het op koor verteld heb waren heel enthousiast. Haha leuk hoor! Heb het denk ik aan 10 mensen verteld ofzo. De dirigent en een ander meisje wisten het al. Vind het wel mooi zo ;-).
haha de eerste die ik het vertelde begon of mijn appelketting en zei: "een appel, heb je ook een ei?"
Ik dacht: Is dat nou een hint ofzo? Dus ik zei: "nou een ei is het niet meer, het is meer een vruchtje" dus toen keek ze me héél verward aan en toen heb ik het maar uitgelegd ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaa Youandi, goed idee! De dochter van Lejow wil ook al graag een date, mijn zoon is populair
Je ziet het echt al duidelijk Pompoen! Maar ik zou het nooit aan iemand vragen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Jaa Youandi, goed idee! De dochter van Lejow wil ook al graag een date, mijn zoon is populair
Nee, ik ook niet! Ik zie trouwens nu overal zwangere buiken in, haha maar eerst had ik dat totaal niet ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Jaa Youandi, goed idee! De dochter van Lejow wil ook al graag een date, mijn zoon is populair
Yeah Baby!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: