Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen zo 21 okt 2012 - 23:29

Fijn dat alles goed was Jelin!! Wel jammer dat je het nu nog niet met zekerheid weet, het is dus een beetje afwachten! En wie weet idd met 32 weken.

Ik denk dat wij wel een geslachtsbepalende echo laten doen als de 20-weken echo niets uitwijst. Dan kan ik namelijk mijn geboortekaartje van te voren helemaal klaarmaken zodat alleen de datum er nog op hoeft...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade zo 21 okt 2012 - 23:33

Fijn dat alles goed was Jelin! Jammer dat het geslacht niet zichtbaar was, jullie kindje wil vast een verassing blijven!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jelin zo 21 okt 2012 - 23:42

Jade schreef:Fijn dat alles goed was Jelin! Jammer dat het geslacht niet zichtbaar was, jullie kindje wil vast een verassing blijven!

Haha het was wel zichtbaar maar niet goed. ze zei zoals ik het nu kan zien gaat het om een dametje.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jade zo 21 okt 2012 - 23:49

Jelin schreef:
Jade schreef:Fijn dat alles goed was Jelin! Jammer dat het geslacht niet zichtbaar was, jullie kindje wil vast een verassing blijven!

Haha het was wel zichtbaar maar niet goed. ze zei zoals ik het nu kan zien gaat het om een dametje.

Dan zal dat vast wel kloppen, maar ik snap je voorzichtigheid! Maar wel leuk 2 dochters!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Caroow ma 22 okt 2012 - 1:01

Dat jullie zo'n last hebben met lopen enzo.. Ik heb dat gelukkig helemaal niet. Ik werk elke dag 8 uur met 2 keer een kwartier pauze, dan ga ik even met mijn benen rechtuit zitten. De rest van de tijd sta, loop en til ik gewoon. Ik heb wel zo'n dorst steeds! En veeeel honger.

Gister na die slechte nacht heb ik smiddags nog 3 uur geslapen, vannacht lag ik door het werk pas om half 3 op bed. Om kwart over 7 werd de kinderwagen gebracht en om 8 uur kwam er een monteur voor de intercom, daarna weer lekker even in bed gegaan!

Hoe gaat het met de misselijke dames?

En leuk hoor, nog een meisje Jelin, staat het weer een beetje gelijk in de tabel:)

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jazzlyn ma 22 okt 2012 - 1:54

Even inbreken.. Heeft er hier nog iemand interesse in 2 buikbanden maatje s? Effen zwart en effen blauw (donker blauw). Heel mooi en slechts 2 a 3 keer gedragen (buik bleef klein, en vroegtijdig bevallen). Mogen voor klein prijsje weg *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Caroow ma 22 okt 2012 - 2:52

Jazzlyn schreef:Even inbreken.. Heeft er hier nog iemand interesse in 2 buikbanden maatje s? Effen zwart en effen blauw (donker blauw). Heel mooi en slechts 2 a 3 keer gedragen (buik bleef klein, en vroegtijdig bevallen). Mogen voor klein prijsje weg *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 561177

Ja ik wel!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Burn ma 22 okt 2012 - 3:16

Caroow, weet niet als je deze al gezien had?
https://yescafe.actieforum.com/t34656-te-koop-anita-buikband

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Mom-Of-3 ma 22 okt 2012 - 3:26

jammer ik heb net even naar me eigen buikband gekeken maar dat is xs, maar caroow is me ook al voor haha

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jazzlyn ma 22 okt 2012 - 3:29

Even foto dan :

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 Foto-FBOIMKSJ-D

de kleuren zijn echt heel mooi irl. Stuur maar PM als je ze wil met eventueel voorstel, komt helemaal goed!

Ook heb ik deze nog. Kan perfect met een dikke buik en een leuk open colbertje*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 561177

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 19 Foto-DZY4TFWH-D
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Mom-Of-3 ma 22 okt 2012 - 3:35

ooooooooh zo'n buikband haha ik dacht dat je andere bedoelde van anita. haha maar je heb al een geinteresseerde dus dat scheelt

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 ma 22 okt 2012 - 4:00

Pompoen, ik ga morgen idd ook bellen. Hd ook niet verwacht dat het zolang duurde voordat je er pas terecht kon..
En wat je omschrijft is hier ook, ipv stekende pijn die ik in het begin had is ie nu constant aanwezig, maar pijn doet het niet. Kan er zo ook goed meeleven, kan gewoon lang lopen etc, maar wil niet dat het erger wordt.

Jelin, fijn dat de echo goed was. En ik denk voor je ook een meisje, anders komen de jongens hier flink in de meeerheid;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Mysterious ma 22 okt 2012 - 4:21

jaa jelin er komen al zo veel jongens hihi
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 6:28

Goedzo Sanne, bij mij duurde het trouwens wel uitzonderlijk lang hoor. En je kunt natuurlijk ook vragen of het al zin heeft om te komen.

even een vraagje aan jullie allemaal, ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje van mijn ouders waarbij vooral veel vrienden van mijn ouders komen en ook wat familie. Mijn moeder had zoiets van: dan kun je het mooi aan iedereen vertellen. Sommigen weten het al trouwens. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat zo centraal te gaan vertellen. Ten eerste is het een feestje van mijn ouders voor hun verjaardagen, ten tweede, ze mogen het best weten, maar eh, om daar nou speciaal even bij stil te staan... Mijn moeder zei dat zij het anders wel wilde vertellen, maar dat komt op hetzelfde neer behalve dat ik het dan niet zelf hoef te doen. Ik vind het ook helemaal niet fijn om zo volledig in het middelpunt van de belangstelling te staan, hoe trots en blij ik er ook mee ben.

Wat vinden jullie en wat zouden jullie doen? Ik heb er op die manier helemaal niet zo'n zin in om te gaan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 22 okt 2012 - 7:13

ik denk dat het sowieso wel ter sprake zal komen. of mensen zien het, of familieleden (die het wel weten) vragen bijv aan je hoe het met je gaat, en dat iemand anders dat dan weer hoort ofzo. en centraal staan doe je dan wel, maar dat is maar even, zal niet de hele avond duren
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 22 okt 2012 - 8:14

Sanne, ik kon hier snel terecht bij de bekkentherapeut terwijl ze maar 2 dagen in de week zit.

Pompoen, ik zou het gewoon zien als ik jou was, als ze het zien en vragen kan je het zeggen. Geen zorgen maken hoor

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 10:01

Mom-Of-2 schreef:Sanne, ik kon hier snel terecht bij de bekkentherapeut terwijl ze maar 2 dagen in de week zit.

Pompoen, ik zou het gewoon zien als ik jou was, als ze het zien en vragen kan je het zeggen. Geen zorgen maken hoor

Ja maar dat zou ik ook totaal niet erg vinden hoor! Maar mijn moeder wil dat ik (of zij) het een soort van aankondigt in 'de kring' (ze zitten altijd in een kringetje op die feestjes) en daar heb ik echt totaal geen zin in. Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat als je dat niet doet aan het einde van de avond niet iedereen het weet. Ik praat altijd met allerlei mensen, mijn man praat ook met allerlei mensen, sommigen weten het al, anderen nog niet, die horen het dan wel voorbij komen denk ik dan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 22 okt 2012 - 10:08

Oe nee, in een kringetje zou ik ook niet willen. Dan gewoon zoals je zelf in gedachte had!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 10:10

sanne-84 schreef:Oe nee, in een kringetje zou ik ook niet willen. Dan gewoon zoals je zelf in gedachte had!

Ja he, vind ik echt helemaal niks. Ik heb het al tegen mijn moeder gezegd, die riep gelijk: nou dan doe ik het wel. Maar ik wil het gewoon helemaal niet. Dus ik ga 't er nog even met mijn man over hebben en dan mijn moeder zeggen wat ik wil. Ik snap dat ze trots is, maar ik heb echt 100x liever dat ze iedereen belt om het te vertellen dan dat ik daar in dat kringetje moet gaan vertellen dat ik zwanger ben ofzo (of zij, vind ik nog stommer eigenlijk).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte ma 22 okt 2012 - 20:40

Jelin, fijn dat je echo goed was smile

Caroow, ik merk ook wel dat ik laatste tijd veel meer trek heb en daardoor meer eet. Kilo's komen er nog niet bij helaas (ik kan ze wel gebruiken).

Misschien een stomme vraag, maar is er een speciale reden om buikbanden te dragen? Moet bekennen dat ik het niet ken.

Pompoen, ik snap dat je dat stom vindt. Als ze het graag wil vertellen kan ze het ook aan mensen individueel vertellen lijkt me i.p.v. een centraal momentje te nemen. Heb je dat ook zo tegen je moeder gezegd of wil ze daar niet naar luisteren?

Ik wilde gisteren veel in huis doen, maar was zo enorm moe dat ik maar op de bakn ben blijven hangen. Toen mijn man thuiskwam 's avonds moest ik om 1 of andere vage reden ook huilen (wat een emoties laatste tijd :P) omdat ik mezelf zwak vond, maar man was heel lief voor me dus gelukkig verscheen de lach ook weer snel daarna smile
Nu weer lekker aan het werk, ben nog even aan het kijken wanneer ik wat vrije dagen in kan plannen. Ben 1 oktober begonnen, heb ongeveer 7 vrije dagen waarvan 1 al opgenomen en 2 verplichte rond Kerst en Oud & Nieuw. Ik wil bij IKEA wat babyspullen gaan shoppen, maar laatst waren we op een zondag daar geweest en dan vind ik het gewoon echt te druk daar! No
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 21:01

Ikea is vaak heel rustig op maandagavond rond een uur of 18-19 uur! Maandagochtend nog rustiger trouwens... Wink

Ik heb zei tegen mijn moeder dat ik het niet wilde en toen keek ze alleen maar een beetje eh, geïrriteerd en vervolgens begon ze weer van "ja maar...". Ik ga haar denk ik nog maar even bellen. Ik denk dat ze het met veel tegenzin uiteindelijk niet doet als ik het echt niet wil. Maar ik vind het dus vooral irritant dat alles weer om haar draait.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 21:21

Jelin, wat spannend zeg! Ga je nog een echo laten doen? Ik zou het echt willen weten, veel te nieuwsgierig.
Wij zeggen tijdens de 20 weken echo niet dat we weten dat het een jongen wordt. We laten die echoscopiste gewoon nog een keer kijken. Dan weten we het zeker.
Maar je heft het lijstje wel op als het een meisje wordt. Veel jongens tot nu toe!

Pompoen, als jij niet in het middelpunt van belangstelling wilt staan, dan moet je moeder dat toch gewoon respecteren?
Kan je van te voren de mensen die ook dichtbij jou staan niet alvast inlichten? Dan weten zij het in ieder geval al. Het lijkt me zelf niet prettig als je dan opeens opmerkingen krijgt van "oooh, ben je zwanger?! Dat wist ik niet!", dat zou mijn familie denk ik doen.

Caroow, ik heb bij de vorige zwangerschap ook helemaal geen last gehad van m'n bekken. Ik merk nu dat het wel wat weker is. Gister veel gelopen en opgeruimd en dan voel ik het wel aan het einde van de dag.

Mezzoforte, ik heb ook nooit buikbanden gebruikt. Ik had er één voor de sier, maar ik vond dat toch niet zo mooi staan. Je hebt ook van de extra stevige buikbanden, maar ik heb altijd begrepen dat dat niet zo goed is om te dragen, omdat je dan luie buikspieren kan krijgen. Geen idee of dat ook echt zo is.
Dat emo gedoe herken ik! Ik heb er ook last van! Zaterdag tijdens de geslachtsbepalende echo moest ik ook huilen, vooral toen dochter heel de tijd "broertje, broertje" ging zeggen. Toen we buiten kwamen moest ik helemaal hard huilen. Mijn man had al eerder gezegd dat hij het leuk zou vinden om nog een meisje te krijgen. Dus toen we buiten stonden moest ik huilen, ik was zo bang dat hij het niet leuk zou vinden dat we een jongen zouden krijgen. Haha, wat een muts he...

Pfff... ik heb vandaag een offday... Ik moet werken, maar heb vanmorgen besloten dat ik thuis ging werken. Ik had niet de puf om op te staan. Ik ben ook weer zo duizelig, gek word ik er van.
Ik moet voornamelijk gaan leren. Volgende week donderdag heb ik m'n BOA examen en ik moet echt nog heeeel veel doen. Donderdag heb ik de laatste lesdag en dan krijgen we een aller laatste proeftoets, dus eigenlijk moet ik alle stof voor donderdag uit m'n hoofd kennen...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jelin ma 22 okt 2012 - 21:36

@ linda.. Nee we laten geen nieuwe echo maken.. Door haar worden denk ik dat ze toch wel gelijk kan hebben. Ze zei zoals ik het nu kan zien gaat het om een dametje. Dus we wachten gewoon af en we wilde toch alles al vrij neutraal houden. Balen dat je een offday hebt.

@ Caroow.. Had bij de eerste ook geen last van mijn bekken. Nu ook niet maar is iets gevoeliger. Heb dan wel weer last van mijn rug.

Gisteren nog gaan shoppen voor de baby. Heb toch een roze broekje gekocht. Kon het niet laten liggen en voor het geld ook niet te laten. als we het niet gebruiken, kan ik er vast nog iemand blij mee maken.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 23:56

Ik heb je er in gezet met een vraagteken Jelin! Of moet die weg?

NaamLeeftijdHoeveelsteUitgerekend opGeslacht
Slaatje341e03-03-2013Jongen
Jelin262e 11-03-2013 Meisje?
Mysterious31 1e 13-03-2013 Meisje
Mom-Of-2 30 3e 15-03-2013 Meisje
Caroow 25 1e 17-03-2013 Jongen
Vancity_girl 30 2e 25-03-2013 -
Smaragdje 23 2e 28-03-2013 Jongen
Linda 27 2e 02-04-2013 Jongen
sanne-84 28 1e 03-04-2013 -
Mezzoforte 23 1e 21-04-2013 -
тыквашка 28 1e 21-04-2013 -
red rose 29 2e 30-04-2013 -
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 23:59

Zo ik ben bij de bekkenfysio geweest, 't is inderdaad overduidelijk bekkenpijn, ik moet goed trainen, veel rusten daarnaast en goed op mijn houding letten en ik heb een bekkenband meegekregen. Met een testje bleek dat ik daar waarschijnlijk veel baat bij zou hebben. Ik heb 'm te leen en mag 'm max 2 uur per dag dragen bij staan en lopen etc., voelt gelijk ook een stuk stabieler zeg!

Ik verging trouwens weer eens van de pijn op die tafel daar, ik kan dus niet op mijn rug op behandeltafels liggen want dan verga ik gewoon zowat! Ze kon dus ook bijna de testjes niet doen...

@Jelin, houd in de gaten dat lage rugklachten ook kunnen wijzen op bekkenproblemen he! Bij een 2e krijg je bovendien sneller last van bekkenklachten dan bij een 1e over het algemeen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud