Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 3 Empty Re: Date-topic

Bericht  Janelie ma 29 nov 2010 - 0:35

Ik heb gisteravond ook een date gehad. Ik was hem vrijdagavond tijdens het stappen tegengekomen en toen was het heel gezellig geweest. Wow wat een desillusie zeg! We gingen ergens wat drinken, daar hield hij niet zo van eigenlijk..? Dus na twee uur was ik weer thuis. Hij was sowieso heel materialistisch ingesteld en dat ben ik zelf helemaal niet. Uiteindelijk nog wel een aantal keer heen en weer gesmst en hij is nog even bij mij thuis langsgeweest. We wonen namelijk echt bij elkaar op om de hoek. Bij mij thuis was het een stuk gezelliger, maar nee hier blijft het voor mij bij. We hebben nog wel gezoend, want hij is gewoon wel erg leuk om te zien Wink maar wow zo'n persoon was ik nog nooit tegengekomen haha..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 6:09

Sushi schreef:
Therapy schreef:Waarom kan dat niet?? (niet dat ik dat zou durven hoor)

Haha, het kán natuurlijk wel, maar ik denk dat ík het niet kan. Ik durf het niet en dan denk ik ook: ik kan natuurlijk een afwijzing krijgen, dan loop ik lekker een blauwtje, heel gênant, maar hij blijft wel wekelijks kantoorartikelen bezorgen en dan kom ik hem elke week weer tegen en dat zou ik echt heel erg vinden en me elke week weer doodschamen denk ik Wink

Ik zeg; doen! Bedenk er iets leuks om heen smile En als hij nee zegt, weet je dat ook weer

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 6:10

Roze Roos schreef:@ Therapy: Wat gaan jullie doen? Zijn er nog zenuwen of is het al helemaal leuk?

Hehe jaa er zijn zeker nog wel zenuwen smile Hij komt bij mij en we gaan wijntjes drinken en lekkere hapjes eten. En dan blijft hij ook slapen, want hij kan dan niet meer met de auto naar huis. Dus ik ben benieuwd Cool

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 7:27

Therapy schreef:
Roze Roos schreef:@ Therapy: Wat gaan jullie doen? Zijn er nog zenuwen of is het al helemaal leuk?

Hehe jaa er zijn zeker nog wel zenuwen smile Hij komt bij mij en we gaan wijntjes drinken en lekkere hapjes eten. En dan blijft hij ook slapen, want hij kan dan niet meer met de auto naar huis. Dus ik ben benieuwd Cool

Oow dat is leuk! Hoeveelste date was het ook alweer? Heb je veel contact tussendoor?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 7:29

@ Janelie: Oow dat soort dates zijn wat minder! Maar goed dat ie een leuk hoofd had;)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  _Lacey_ ma 29 nov 2010 - 9:16

_Lacey_ schreef:Ook geen spannende verhalen van mijn kant dus...

Er kan veel veranderen in een dag:

Vandaag kreeg ik ineens een mailtje van hem en na wat (flirterige) mailtjes over en weer heb ik hem maar gewon gevraagd of hij zin had om een keer een drankje te drinken (na 10x twijfelen of ik wel of niet op verzenden moest klikken). Dat leek hem een uitstekend plan. Datum moet nog gepland worden, maar.... aaaaaaaaah!!!!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:20

Whaaaaa, ik ben iemand tegen gekomen die ik meteen al heel leuk vond. Ik heb ´per ongeluk´ ook zijn nummer in mijn telefoon staan. Verder weet ik niets, behalve dat hij een vriendin heeft met een rode auto! Grr......

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:22

_Lacey_ schreef:

Vandaag kreeg ik ineens een mailtje van hem en na wat (flirterige) mailtjes over en weer heb ik hem maar gewon gevraagd of hij zin had om een keer een drankje te drinken (na 10x twijfelen of ik wel of niet op verzenden moest klikken). Dat leek hem een uitstekend plan. Datum moet nog gepland worden, maar.... aaaaaaaaah!!!!
Eng.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 9:30

Smikkell schreef:Whaaaaa, ik ben iemand tegen gekomen die ik meteen al heel leuk vond. Ik heb ´per ongeluk´ ook zijn nummer in mijn telefoon staan. Verder weet ik niets, behalve dat hij een vriendin heeft met een rode auto! Grr......

Hm... Beetje jammer van die vriendin dan he!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 9:31

Smikkell schreef:
_Lacey_ schreef:

En super leuk! Goed dat je zelf het initiatief genomen hebt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 ma 29 nov 2010 - 9:45

Ik had vandaag voor het eerst sinds een aantal weken weer eens contact met ex-mister-X. Alhoewel ik wel redelijk tot goed kan accepteren dat het niks wordt tussen ons, deed het toch best wel een beetje pijn toen hij vertelde dat hij sinds drie weken aan het daten is met iemand en het erg leuk vindt.. Cry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Fred ma 29 nov 2010 - 9:46

Dit blijft leuk om te lezen omdat het zo spannend is of het wel of niet iets zal gaan worden. Erg leuk om te lezen hoe jullie het een en ander aanpakken en wat jullie doen bij een date.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673

Bericht  Yzma ma 29 nov 2010 - 9:48

Fred, gaan we op Lowlands daten? Wink (Edit: ik neem aan dat je dezelfde Fred als op het andere forum bent Wink)
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 10:06

Roze Roos schreef:Oow dat is leuk! Hoeveelste date was het ook alweer? Heb je veel contact tussendoor?
Dit wordt onze 4e date! En we hebben op zich wel zo'n beetje iedere dag contact, al was het de laatste dagen wat minder aangezien ik moest werken dit weekend Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 10:08

@Lacey: Jeej! Very Happy
@Lady4: Waarom kan het niks meer worden? Hoe lang zijn jullie uit elkaar?
@Fred: Jij ook aan het daten? Of alleen aan het meelezen (mag hoor!)?

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 10:14

@ Lady4: Ai, dat is naar als het pijnlijk is! Ben je zelf nog niet toe aan daten? Zien jullie mekaar veel vriendschappelijk?

@ Therapy: Aah leuk een 4e date al!

Ik heb ook een date, tenminste mochten we aan het daten zijn en als het meer is dan vriendschappelijk;), volgende week komt hij eten!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco ma 29 nov 2010 - 10:29

Lady4 schreef:Ik had vandaag voor het eerst sinds een aantal weken weer eens contact met ex-mister-X. Alhoewel ik wel redelijk tot goed kan accepteren dat het niks wordt tussen ons, deed het toch best wel een beetje pijn toen hij vertelde dat hij sinds drie weken aan het daten is met iemand en het erg leuk vindt.. Cry

Wát een piemelaar!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Prosecco ma 29 nov 2010 - 10:30

_Lacey_ schreef:

You rock Very Happy

Gelijk vastleggen die datum!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco ma 29 nov 2010 - 10:31

Smikkell schreef:Whaaaaa, ik ben iemand tegen gekomen die ik meteen al heel leuk vond. Ik heb ´per ongeluk´ ook zijn nummer in mijn telefoon staan. Verder weet ik niets, behalve dat hij een vriendin heeft met een rode auto! Grr......

Jammer dat ze geen gele auto heeft, daar gebeuren de meeste ongelukken mee Twisted Evil angel
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 ma 29 nov 2010 - 18:32

Roze Roos schreef:@ Lady4: Ai, dat is naar als het pijnlijk is! Ben je zelf nog niet toe aan daten? Zien jullie mekaar veel vriendschappelijk?

Ik heb ook een date, tenminste mochten we aan het daten zijn en als het meer is dan vriendschappelijk;), volgende week komt hij eten!
We zagen elkaar wel met enige regelmaat. Ik ben wel weer toe aan daten, maar kom gewoon weinig leuke mannen tegen op het moment. Dat maakt dat het extra steekt, hij wel en ik niet. Maar goed, het moet nu maar eens helemaal klaar zijn tussen ons en hij heeft aangegeven het een beetje dubbel te vinden met mij af te spreken, ook al is het vriendschappelijk, terwijl hij aan het daten is met iemand anders. Ik denk dat onze vriendschap bij dezen ook wel een beetje voorbij is. Misschien maar beter, kan ik hem ook eindelijk helemaal gaan loslaten. Dat wordt denk ik wel tijd, het doet alleen op dit moment wel een beetje zeer..

Spannend dat jij volgende week weer een date hebt, ik ben benieuwd!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Suus ma 29 nov 2010 - 21:23

Oh, dat is pijnlijk, lady4. Succes ermee!

En Lacey, wat goed dat je hem gevraagd hebt! En nu snel een datum prikken Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Janelie ma 29 nov 2010 - 22:56

Roze Roos schreef:
Smikkell schreef:
_Lacey_ schreef:

En super leuk! Goed dat je zelf het initiatief genomen hebt!

O Super Lacey! Zo zie je maar weer, hij wilde eigenlijk ook gewoon maar durfde misschien ook niet. Misschien zijn mannen dan ook mensen.. lol!

Mijn date nodigde me gister nog bij hem uit.. ik dacht daar hoor ik echt nooit meer wat van wat ik ook niet erg had gevonden. Ben niet gegaan, had er echt geen zin in. Hij is ook echt van 'lang leven de lol' en ach voor eventjes vind ik dat wel leuk, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben. Dus in de tussentijd.. we zien het wel haha.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette ma 29 nov 2010 - 23:30

Prosecco schreef:
Lady4 schreef:Ik had vandaag voor het eerst sinds een aantal weken weer eens contact met ex-mister-X. Alhoewel ik wel redelijk tot goed kan accepteren dat het niks wordt tussen ons, deed het toch best wel een beetje pijn toen hij vertelde dat hij sinds drie weken aan het daten is met iemand en het erg leuk vindt.. Cry

Wát een piemelaar!
Whahahaha! Hoe kom je erop haha! Laughing :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Janelie ma 29 nov 2010 - 23:50

@ lady4, ik had jouw berichtje helemaal over het hoofd gezien. Echt balen dat het zo loopt met mister X, maar wat je zelf ook aangeeft nu doet het even heel veel pijn, maar uiteindelijk is het misschien wel beter. Als hij toch een relatie met iemand anders krijgt is het gewoon helemaal over en kan jij ook weer verder. Wel fijn dat hij het wel verteld, dat had hij natuurlijk niet hoeven doen.. Ik weet wel dat ik makkelijk praten heb vanaf de zijlijn hoor, maar misschien dat jij nu ook iemand anders tegen kan komen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 1:09

Lady4 schreef:
Roze Roos schreef:@ Lady4: Ai, dat is naar als het pijnlijk is! Ben je zelf nog niet toe aan daten? Zien jullie mekaar veel vriendschappelijk?

We zagen elkaar wel met enige regelmaat. Ik ben wel weer toe aan daten, maar kom gewoon weinig leuke mannen tegen op het moment. Dat maakt dat het extra steekt, hij wel en ik niet. Maar goed, het moet nu maar eens helemaal klaar zijn tussen ons en hij heeft aangegeven het een beetje dubbel te vinden met mij af te spreken, ook al is het vriendschappelijk, terwijl hij aan het daten is met iemand anders. Ik denk dat onze vriendschap bij dezen ook wel een beetje voorbij is. Misschien maar beter, kan ik hem ook eindelijk helemaal gaan loslaten. Dat wordt denk ik wel tijd, het doet alleen op dit moment wel een beetje zeer..

Spannend dat jij volgende week weer een date hebt, ik ben benieuwd!

Ik kan mij voorstellen dat het vriendschappelijk ook een beetje afgelopen is nu, is misschien voor jou op dit moment beter. Wel echt ontzettend begrijpelijk dat het zeer doet, het is gevoelsmatig vaak toch prettiger als jij de eerste bent met een nieuwe date/vriend. Op zich wel prettig dat hij het zelf verteld heeft en dat je het niet via-via moet horen.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud