Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Date-topic
Sugarfall schreef:Ja ik denk dat je daarin ook gewoon gelijk hebt Roze roos, ik heb alleen geen geduld, slechte eigenschap haha.
Mij zou je trouwens wel echt blij maken met koekjes bakken op een date, hartstikke leuk idee eigenlijk! Maar of je een ander er ook zo blij mee maakt
Ik ben ook blij dat het leuk was!
Bij jou helemaal geen dates in de planning of iemand die je wel interessant vind Eva? (waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen.)
Hahaha die eigenschap herken ik wel! Ik heb nu anderhalve week ertussen gehad met mn afgelopen date en dat vind ik eigenlijk te lang, wil gewoon ervaren of het weer leuk is!
Haha ik ben benieuwd of we koekjes gaan kijken, ik zou er ook heel blij van worden, maar goed! Leuk dat jullie mekaar snel weer gaan zien Sugarfall!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zal me ook maar melden hier!
Heb vorige week mn 3e date gehad met een leuke man Van verliefdheid is (nog?) geen sprake, maar voorlopig geniet ik er wel van.
Heb vorige week mn 3e date gehad met een leuke man Van verliefdheid is (nog?) geen sprake, maar voorlopig geniet ik er wel van.
Gast- Gast
Lekker genieten dan Therapy:), zolang het leuk is dan is het leuk en verliefdheid kan zeker groeien!
Roze Roos- Ratel
Jij hebt morgen je date toch, RR?? Spannend! Hoe vaak heb je hem al gezien?
Wij hebben inmiddels een nieuwe date gepland, maar dat duurt nog wel even. Is pas over een kleine 2 weken. Lastig hoor, een drukke man en ik die onregelmatig werkt haha
Wij hebben inmiddels een nieuwe date gepland, maar dat duurt nog wel even. Is pas over een kleine 2 weken. Lastig hoor, een drukke man en ik die onregelmatig werkt haha
Gast- Gast
Op dit moment even dateloos, laatste date is alweer 2 maandjes geleden. Van mij dus geen spannende verhalen. Maar toch leuk om mee te lezen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ok.. Ik ben een muts! Mijn date was leuk en eigenlijk wilde ik zoenen maar ik ben slecht in hints geven en lezen dus er is niet gezoend.. Dit was de 2e date dus op zich natuurlijk niks aan de hand, man wat ben ik ook een schijterd wat dat betreft! Wij samen op de bank, rondje gewandeld in een donker park en dan zou je toch denken mogelijkheden zat en ik als geemancipeerde vrouw had ook best het initiatief kunnen nemen enzo blabla.. En nu weet ik het niet meer, het was leuk en wil m vaker zien en wil gewoon dat hij het initatief neemt! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Roze Roos- Ratel
Dan word je nu een geemanicipeerde vrouw en vraag je hem voor een volgende date! En dan kun je mooi je schade inhalen haha.
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, Roze Roos! Ik durf zelf ook nooit het initiatief te nemen... Maar waarschijnlijk heeft hij precies hetzelfde Hebben jullie het nog gehad over eventuele vervolgdates?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb hem al heel geëmancipeerd gevraagd voor een vervolgdate en die staat. 2 zelfs.. Hij komt hier eten en ik kom bij hem spelletjes doen! Dus wat dat betreft zit het wel goed, denk ik haha.. Ik wil graag een mannen-handleiding waar ook in staat hoe je hints herkent.. Want geeft ie nou hints of is het leuk als vrienden en komt het gevoel van mijn kant? Kijk, zoenen is veel makkelijker en als hij nou begint is het voor mij in ieder geval duidelijk, haha erg he!
Haha Jeanette, de schade inhalen, goed plan!
Suus, fijn de herkenning! Wat doe jij in dit soort situaties?
Haha Jeanette, de schade inhalen, goed plan!
Suus, fijn de herkenning! Wat doe jij in dit soort situaties?
Roze Roos- Ratel
Nou ik roep het wel heel hard hoor, maar ik ben ook een schijterd eersteklas wat dat betreft haha.
Ik dus ook! Ik ga rustig abseilen van de Euromast, maar dit....
Roze Roos- Ratel
Ik heb nu al een tijd een vriend, maar hij heeft destijds het initiatief mogen nemen (en dat geldt eigenlijk voor alle keren dat ik gezoend heb denk ik...). Aan mij heb je dus ook helemaal niks
Maar als je nu al twee vervolgdates gepland hebt, vindt hij je vast wel leuk Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan! Wanneer zijn je dates?
Maar als je nu al twee vervolgdates gepland hebt, vindt hij je vast wel leuk Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan! Wanneer zijn je dates?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Aaah kijk! Ik ben dus ook alleen maar gezoend haha! Er zijn nog geen concrete afspraken gemaakt voor data enzo, maar goed volgens mij zit dat wel goed! Hij zei ook dingen( ik gaf aan dat ik mij verveelde de halve dag soms) dat ik wel bij hem langs mocht komen enzo.. Maar ik ben een kerel wat hints betreft, kan niet overduidelijk genoeg zijn!
Roze Roos- Ratel
Maar de dates komen er, dus dat zit wel goed
Die komen er zeker... Klein dingetje: Geen idee dus of hij het ziet als "date" of als "vriendschappelijke afspraak"...
Roze Roos- Ratel
Kan me goed voorstellen dat je niet weet of het vriendschappelijk is of voor meer.
Bij de 3de date dan zelf de touwtjes in handen nemen. Bij het afscheid proberen te zoenen.
Wel heel leuk dat er 2 date's gepland staan. Hij vind je hoe dan ook wel leuk :d
Bij de 3de date dan zelf de touwtjes in handen nemen. Bij het afscheid proberen te zoenen.
Wel heel leuk dat er 2 date's gepland staan. Hij vind je hoe dan ook wel leuk :d
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oohh ik vind zoenen ook heel erg eng om te initieren.... hahaha hoop altijd dat hij mij zoent en dan zoen ik terug
Gast- Gast
@ Sweety: ja super lastig! Dank je, ben benieuwd:).. Jij nog goede tips of leuke date-ervaringen?
@ Therapy: Jaaa dat denk ik ook altijd, veel makkelijker
@ Therapy: Jaaa dat denk ik ook altijd, veel makkelijker
Roze Roos- Ratel
Wat een rust hier! Niemand leuke dates/updates/nieuwtjes?
Roze Roos- Ratel
Nee, helaas haha. En volgems mij zijn er nog weinig meiden uit het date topic van het oude forum hierzo..
Inmiddels heb ik wat heen en weer gemaild met die jongen, maar ik heb hem nog steeds niet durven vragen om een drankje te doen. Stomme muts die ik ben.
Ook geen spannende verhalen van mijn kant dus...
Ook geen spannende verhalen van mijn kant dus...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Had ik maar een leuke date! Ik wil daten!Roze Roos schreef:Wat een rust hier! Niemand leuke dates/updates/nieuwtjes?
Maar ik kom niks leuks tegen. Ja, behalve de bezorg-boy van de kantoorartikelen op mijn werk
Maar ik kan hem natuurlijk niet zomaar mee op een date vragen haha! Dat durf ik echt niet.
Gast- Gast
Waarom kan dat niet?? (niet dat ik dat zou durven hoor)
Ik heb zaterdag mijn date gepland, heb er zin in
Ik heb zaterdag mijn date gepland, heb er zin in
Gast- Gast
Therapy schreef:Waarom kan dat niet??(niet dat ik dat zou durven hoor)
Haha, het kán natuurlijk wel, maar ik denk dat ík het niet kan. Ik durf het niet en dan denk ik ook: ik kan natuurlijk een afwijzing krijgen, dan loop ik lekker een blauwtje, heel gênant, maar hij blijft wel wekelijks kantoorartikelen bezorgen en dan kom ik hem elke week weer tegen en dat zou ik echt heel erg vinden en me elke week weer doodschamen denk ik
Gast- Gast
@ Therapy: Wat gaan jullie doen? Zijn er nog zenuwen of is het al helemaal leuk?
@ Sushi: Gewoon doen, wat heb je te verliezen? Als hij nee zegt en je een blauwtje loopt zal het allemaal toch wel meevallen met het ongemakkelijke, gewoon leuk inkleden en doen:).. Als je gevoel zegt doen, dan gewoon doen! * Ik heb makkelijk kletsen hoor, want ik ben ook een schijterd*
@ Sushi: Gewoon doen, wat heb je te verliezen? Als hij nee zegt en je een blauwtje loopt zal het allemaal toch wel meevallen met het ongemakkelijke, gewoon leuk inkleden en doen:).. Als je gevoel zegt doen, dan gewoon doen! * Ik heb makkelijk kletsen hoor, want ik ben ook een schijterd*
Roze Roos- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: