Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 8 Empty Re: Date-topic

Bericht  Janelie ma 6 dec 2010 - 0:39

@ Reeza, ja als hij het zo zou formuleren wel ja.. Maar hij kan ook ipv dat zeggen dat hij het heel gezellig vond, maar dat hij er geen vervolg aan wil geven?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:37

Bliss, je date klinkt heel geslaagd. Leuk voor je!!
Reeza, wat balen....

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 6 dec 2010 - 5:21

Wat jammer Reeza, maar wel zo eerlijk van hem.

Van mijn kant geen nieuws Sad.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 6 dec 2010 - 9:14

Reeza, jammer dat ie heeft afgezegd! Maar idd wel zo eerlijk tegenover jou. Hopelijk kom je snel weer een leuke vent tegen!
Lacey, voor jou ook jammer dat je nog niks hebt gehoord. Hopelijk is er een logische reden voor! smile

Nogmaals dank voor jullie leuke reacties op mijn date, het was ook echt heel leuk. Ik probeer er ook wel van te genieten hoor, ondanks mijn onzekerheid over alles. Ik heb toch wel een beetje kriebels in mn buik eigenlijk, maar durf dit niet goed aan mezelf toe te geven... (dus: ssst, niet doorvertellen!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lacey_ ma 6 dec 2010 - 9:33

-

Laatst aangepast door _Lacey_ op di 7 dec 2010 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie ma 6 dec 2010 - 23:29

@ Bliss, smssen jullie nu nog geregeld en staat er weer een nieuwe date in de planning?

@ Lacey, hij was dus toch ziek. Dan zou hij vanzelf wel weer wat laten horen als hij beter is. Ik heb niet echt ervaring met mannen die hard to get spelen. Ik vind het wel super knap van je dat je je zolang al ingehouden hebt om hem niet te mailen! Maar ook al speelt hij hard to get ik zou de bal niet geheel bij hem neerleggen.. als jij graag met hem wil daten dan kan je best een voorzetje geven aangezien hij er zelf ook al 3 keer op gezinspeeld heeft.

Ik ben gisteravond bij mijn foute date geweest. We hebben niks bijzonders gedaan, beetje tv gekeken en gekroeld en gezoend op de bank. Best onverwachts nog, hij smste 's middags of ik thuis was, want hij zou naar de stad gaan en of ik meewilde. Ik kon alleen niet en zodoende hebben we voor 's avonds afgesproken. Een persoon als hij is ben ik nog nooit tegengekomen, ik kom elke keer thuis met zo'n 'wow vaag' gevoel.. Kan het niet uitleggen, hij is gewoon een beetje apart.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 7 dec 2010 - 5:03

[quote="Janelie"]@ Bliss, smssen jullie nu nog geregeld en staat er weer een nieuwe date in de planning?

Jaaaa! Toen hij hier was, hadden we het nog over onze kerstplannen. Ik zei dat ik één dag met familie iets ging doen. Gisteren smste hij welke dag met kerst bij mij nou 'familiedag' was, dus ik stuurde terug dat dat eerste kerstdag was en hoopte stiekem al dat hij met een voorstel zou komen. En jawel! Gisteravond smste hij of ik het leuk zou vinden om met kerst langs te komen Very Happy Ik las die sms vannacht om vier uur ofzo pas, toen werd ik toevallig wakker, en daarna kon ik steeds niet meer slapen, was een beetje hyper volgens mij smile Ik vind het gewoon leuk dat HIJ nou eens initiatief neemt om iets af te spreken (hij heeft goed geluisterd kennelijk toen ik daar van t weekend wat over zei...) én dat het met kerst is. Ik had daar eerder nooit iets mee, maar de laatste jaren vind ik het toch altijd wel knus en gezellig en op de één of andere manier vind ik het gewoon leuk dat we juist dan iets afspreken.
Het duurt nog wel even (iets te lang ook naar mijn zin, maar goed), maar ik heb in elk geval iets om naar uit te kijken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gigi_ di 7 dec 2010 - 5:20

Bliss, wat leuk! je klinkt enthousiast!

Verder staat bij iedereen het daten op een laag pitje lijkt wel?
en dat in de meest romantische maand van het jaar Wink

* ik post nooit in het datingtopic eigenlijk, maar lees al tijden jullie verhalen, ook op het oude forum*
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  _Lacey_ di 7 dec 2010 - 5:39

Niet quoten a.u.b.

Wat leuk Bliss_!

Ik twijfel of ik nog wel energie in deze jongen moet gaan steken.
Vandaag heb ik hem toch maar even gemaild om te vragen of ie al weer beter was en hoe het met hem gaat. Wel weer een hoop mailtjes over en weer gestuurd, maar van zijn kant waren ze allemaal zo lauw (zeker in vergelijking met zijn mailtjes van vorige week).
We hebben het verder ook niet meer over het drankje dat we eens zouden gaan doen gehad en ik durf er ook niet over te beginnen uit angst dat ik opdringerig en desparate overkom.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Remco di 7 dec 2010 - 5:59

Gigi_ schreef:Bliss, wat leuk! je klinkt enthousiast!

Verder staat bij iedereen het daten op een laag pitje lijkt wel?
en dat in de meest romantische maand van het jaar Wink

haha ja eigenlijk best stom. want wat is er nou mooier om samen het nieuwe jaar te beginnen smile haha nee dit is niet meteen een uitnodiging hoor haha maar bij mij heeft het daten ook op een zeer laag pitje gestaan afgelopen tijd...
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  ButterflyEffect di 7 dec 2010 - 8:18

Bliss ik vind het echt leuk voor je! Misschien moet ik ook maar eens aangeven dat ik wat initiatief wel zou waarderen..

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:29

Bliss, ik vind het echt ontzettend leuk voor je!! Zo te zien hoef je je nergens zorgen over te maken, fijn dat hij nu initiatief neemt hij had alleen even een duwtje in de rug nodig.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 7 dec 2010 - 10:05

@ Bliss: Wat leuk allemaal!

@ Lacey: Hmmm dat is minder!!

@ BE: Hmmmm dat is wel een beetje vreemd zeg, goed dat je even volwassen hebt gedaan:)

Ik had vandaag mijn 3e "date"... Ik weet dus nog steeds niet of het vriendschappelijk is of dat het meer is, maar goed.. Hij is leuk, het was leuk en onze afscheidsmomenten bij de deur zijn steeds een beetje ongemakkelijk.. Ik krijg wel een beetje kriebels voor m maar die wil ik natuurlijk alleen maar als het wederzijds is angel Maar........ We hebben wel een vervolgdate, ik ga een keer bij hem eten!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sweety di 7 dec 2010 - 11:41

Ik kom net bij V vandaan. Hij heeft voor me gekookt en dat was wel gezellig. Beetje gepraat, wijntje erbij. Daarna hebben we op bed tv gekeken en paar keer gezoend met elkaar. Was iig gezellig dat is het belangrijkste. Vrijdag blijf ik slapen bij hem en dan kook ik bij hem thuis. En dan gaan we zaterdag zijn kerstboom neerzetten. Lijkt me wel leuk smile alleen het zoenen wordt beetje vreemd. Ik merk dat ik er teveel bij ga nadenken ( droge lippen, tong ligt soms stil, lip wordt naar binnen gezogen :-s ) dus ik kan er niet echt van genieten..
Probeer dat dus wel los te laten.

En Bliss, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat! Binnenkort dus misschien een vrijgezel minder Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette di 7 dec 2010 - 12:00

Wat leuk Bliss! Heerlijk toch om zo ook samen kerst door te brengen? Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  _Lacey_ wo 8 dec 2010 - 6:16

Ik meld me voorlopig weer af uit deze topic. Zie het niet meer gebeuren dat dat drankje er ooit komt...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss wo 8 dec 2010 - 7:35

_Lacey_ schreef:Ik meld me voorlopig weer af uit deze topic. Zie het niet meer gebeuren dat dat drankje er ooit komt...

Ahh, niet de moed laten zakken hoor! Als het met deze jongen niks wordt, dan komt er vast weer een leuk nieuw exemplaar smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lacey_ wo 8 dec 2010 - 7:36

I know, maar momenteel heb ik het weer even gehad met loze beloftes.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 7:51

Bliss schreef:
_Lacey_ schreef:Ik meld me voorlopig weer af uit deze topic. Zie het niet meer gebeuren dat dat drankje er ooit komt...

Ahh, niet de moed laten zakken hoor! Als het met deze jongen niks wordt, dan komt er vast weer een leuk nieuw exemplaar smile

Hey, kop op! Bij sommige jongens valt nou eenmaal geen touw vast te knopen aan hun acties..of het gebrek ervan. Misschien vindt hij het ook wel eng allemaal en als hij je niet leuk vindt merk je dat volgens mij ook snel genoeg als hij bv afstandelijk doet op die date oid.

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:33; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Bliss wo 8 dec 2010 - 7:52

_Lacey_ schreef:I know, maar momenteel heb ik het weer even gehad met loze beloftes.

Ja kan ik me ook voorstellen hoor. Je hebt bepaalde verwachtingen en hoopt ergens op, maar als het dan niet doorgaat of het loopt anders dan verwacht, is dat behoorlijk kut! Sterkte in elk geval!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lacey_ wo 8 dec 2010 - 8:13

ButterflyEffect schreef:
Hey, kop op! Bij sommige jongens valt nou eenmaal geen touw vast te knopen aan hun acties..of het gebrek ervan. Ik heb nu ook voor mezelf voorgenomen om volgende keer een duidelijke afspraak te maken en hem ga beoordelen adhv die date en hoe hij daarna doet.. Ik heb eigenlijk altijd zoiets van graag of niet maar bij deze jongen is dat wel anders dus ik weet niet of je hem echtecht leuk vindt of dat je zoiets hebt nou dan toch lekker de volgende jongen smile Misschien vindt hij het ook wel eng allemaal en als hij je niet leuk vindt merk je dat volgens mij ook snel genoeg als hij bv afstandelijk doet op die date oid.

Misschien hebben andere meiden hier een andere visie op maar persoonlijk heb ik geen zin meer om te wachten en me af te vragen hoe het nou zit vandaar ook deze reactie naar jou toe :P

Ik snap je helemaal smile

Probleem is dat ik hem toch best leuk vind. (Nog) niet leuk als in "ik heb vlinders in mijn buik", maar "ik wil je wel wat beter leren kennen" leuk. Dus hem echt opgeven wil ik eigenlijk ook niet, maar ik word een beetje gek van deze onzekerheid (al is dat vrouw-eigen volgens mij). Zoals ik al eerder aangaf waren onze eerste mailtjes flirterig en uitdagend, terwijl het nu meer huis, tuin & keuken mailtjes zijn, om er maar even een naam aan te geven. Hij heeft dus niet met zoveel woorden gezegd dat hij afziet van ons afspraakje, maar op een of andere manier doet de toonzetting van zijn mailtjes dat vermoeden. Het blijft lastig...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 8:37

Ja dat is minder... maar wat iedereen wel altijd zegt over bv internet dating is dat je snel een afspraak moet maken en niet moet blijven hangen in het heen en weer berichten. Misschien dat dat in dit geval ook opgaat. Ik had 2 maanden geleden een date en we hebben het zelfs over het wasverzachtervakje van mijn wasmachine gehad Question .. dus misschien zegt het ook niks als je het over huis-,tuin, en keukendingen hebt :P

Maargoed we kunnen wel blijven filosoferen van misschien doet hij dit daarom en misschien zus en zo maar je weet het toch niet en in jouw geval zou ik gewoon voorstellen om wat te drinken en als hij ja zegt meteen zeggen leuk! zullen we naar .... gaan op die dag zo en zo laat. (dat doe ik dus fout heb ik gemerkt en is mijn nieuwe plan Cool ) ook ga ik laten weten dat ik het op prijs zal stellen als hij in de toekomst wat meer initiatief toont (plan van bliss?)

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Sweety wo 8 dec 2010 - 11:44

_Lacey_ schreef:
ButterflyEffect schreef:
Hey, kop op! Bij sommige jongens valt nou eenmaal geen touw vast te knopen aan hun acties..of het gebrek ervan. Ik heb nu ook voor mezelf voorgenomen om volgende keer een duidelijke afspraak te maken en hem ga beoordelen adhv die date en hoe hij daarna doet.. Ik heb eigenlijk altijd zoiets van graag of niet maar bij deze jongen is dat wel anders dus ik weet niet of je hem echtecht leuk vindt of dat je zoiets hebt nou dan toch lekker de volgende jongen smile Misschien vindt hij het ook wel eng allemaal en als hij je niet leuk vindt merk je dat volgens mij ook snel genoeg als hij bv afstandelijk doet op die date oid.

Misschien hebben andere meiden hier een andere visie op maar persoonlijk heb ik geen zin meer om te wachten en me af te vragen hoe het nou zit vandaar ook deze reactie naar jou toe :P

Ik snap je helemaal smile

Probleem is dat ik hem toch best leuk vind. (Nog) niet leuk als in "ik heb vlinders in mijn buik", maar "ik wil je wel wat beter leren kennen" leuk. Dus hem echt opgeven wil ik eigenlijk ook niet, maar ik word een beetje gek van deze onzekerheid (al is dat vrouw-eigen volgens mij). Zoals ik al eerder aangaf waren onze eerste mailtjes flirterig en uitdagend, terwijl het nu meer huis, tuin & keuken mailtjes zijn, om er maar even een naam aan te geven. Hij heeft dus niet met zoveel woorden gezegd dat hij afziet van ons afspraakje, maar op een of andere manier doet de toonzetting van zijn mailtjes dat vermoeden. Het blijft lastig...

Ik herken het helemaal Lacey_. Ook het flirterige gesms in het begin en dat het nu minder is geworden. Mail hem nog een keer en vraag gelijk om een afspraak. Dan kunnen jullie weer daten. Als je het blijft uitstellen wordt het alleen maar lastiger, vooral omdat je hem toch wel wil leren kennen.Verder vertelt BE het goed! Very Happy

En niet de moed opgeven hoor! hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Janelie wo 8 dec 2010 - 12:12

Als je hem echt wel leuk vindt zou ik ook om de date vragen. Zegt hij nee, dan weet je genoeg en anders iets concreets voorstellen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat elke keer als ik zo'n onderbuik gevoel had dit ook bleek te kloppen..

Hier is het rustig. Sms een beetje met mijn date en wil hem ook vooral niet leuk gaan vinden, want het woord date is eigenlijk niet zo gepast bij hem. Ik zie hem waarschijnlijk wel zaterdagavond of zondag.. we zullen het zien!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 6:08

Janelie schreef:Als je hem echt wel leuk vindt zou ik ook om de date vragen. Zegt hij nee, dan weet je genoeg en anders iets concreets voorstellen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat elke keer als ik zo'n onderbuik gevoel had dit ook bleek te kloppen..

Hier is het rustig. Sms een beetje met mijn date en wil hem ook vooral niet leuk gaan vinden, want het woord date is eigenlijk niet zo gepast bij hem. Ik zie hem waarschijnlijk wel zaterdagavond of zondag.. we zullen het zien!

Hoezo is het woord 'date' niet zo gepast? En waarom spreek je wel met hem af, terwijl je hem niet leuk wilt gaan vinden? Bedoel er niks mee hoor, ben alleen nieuwsgierig!

Ik vind 'de zoenjongen' (laat ik m nog maar gewoon even zo noemen) nog steeds leuk en vind het eigenlijk véél te lang duren voor ik hem weer zie!! Kerst duurt nog ruim twee weken Sad En ik ben bang dat ie dan in de tussentijd ineens afhaakt ofzo... Als het bij de volgende date weer zo leuk is, wil ik echt duidelijkheid. Ga hem dan wel vragen wat hij nou precies van mij vindt denk ik (al moet ik daar volgens mij eerst dronken voor zijn, voor ik dat durf, haha). Bah wat eng allemaal Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende