Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 9 Empty Re: Date-topic

Bericht  Janelie do 9 dec 2010 - 6:59

@Bliss, Kerst duurt inderdaad nog wel even. Kan je hem tussendoor niet nog een keer zien of wonen jullie daar echt de ver voor uit elkaar? Maar ook als het niet kan, als hij je echt leuk vindt dan vindt hij dat over twee weken ook nog wel..

Ik vind bij mijn date 'date' niet zo gepast, omdat ik een 'date' echt voor een potentieel vriendje vindt. En ja, waarom spreek ik wel met hem af.. Ik vind de aandacht wel leuk. Klinkt heel erg fout, maar het is wel zo. Ondertussen hoop ik gewoon een jongen tegen te komen die ik wel heel leuk vind. Niet dat ik mijn niet-date al zolang ken hoor. Ik vind het wel heerlijk om eens niet de hele tijd te zitten wachten of hij wel of niet smst. Het gaat gewoon heel relaxed. Als ik hem zie ik het goed, als ik hem niet zie is het ook goed. smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 7:27

Tja dat is ook wel relaxed inderdaad! En niks mis met een beetje genieten van de aandacht smile En ondertussen hou je je ogen gewoon open voor een leuker exemplaar Wink

Ik zou mijn date misschien best nog wel eerder kunnen zien, maar dat durf ik niet voor te stellen, omdat hij nu al heeft voorgesteld om met kerst af te spreken... Wil me niet opdringen ofzo, dus dat wordt gewoon afzien de komende twee weken!! Daarom wil ik tegen die tijd ook duidelijkheid, dan kunnen we misschien wat vaker afspreken (of juist nooit meer, als er dan onverhoopt geen (kerst)bal meer aan is Wink).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Janelie do 9 dec 2010 - 7:43

@Bliss, dat je je niet wilt opdringen dat snap ik wel.. Kerst is natuurlijk wel de tijd dat mensen van te voren al plannen wat ze gaan doen en dat kan hij ook wel gedaan hebben. Maar als jij je er niet zo goed bij voelt om iets van te voren nog voor te stellen dan moet je het gewoon niet doen. Dan kan je met de kerst vragen om duidelijkheid en gaat alles vanaf dan ook wat makkelijker qua afspreken. Very Happy

Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Chili2011 do 9 dec 2010 - 23:24

Bliss schreef:Tja dat is ook wel relaxed inderdaad! En niks mis met een beetje genieten van de aandacht smile En ondertussen hou je je ogen gewoon open voor een leuker exemplaar Wink

Ik zou mijn date misschien best nog wel eerder kunnen zien, maar dat durf ik niet voor te stellen, omdat hij nu al heeft voorgesteld om met kerst af te spreken... Wil me niet opdringen ofzo, dus dat wordt gewoon afzien de komende twee weken!! Daarom wil ik tegen die tijd ook duidelijkheid, dan kunnen we misschien wat vaker afspreken (of juist nooit meer, als er dan onverhoopt geen (kerst)bal meer aan is Wink).

Ik wilde even reageren in dit topic.
Ik denk Bliss, dat je jezelf nu echt tekort doet. Kijk je wilt niet opdringerig overkomen maar je komt echt niet opdringerig over naar mijn idee als je voorstelt om voor de kerst nog wat te af te spreken. Er zoveel tijd tussen dat jullie elkaar zien dat het toch logisch is dat je elkaar wilt zien. En nu wacht je af omdat het misschien opdringerig overkomt terwijl, als hij je echt leuk vindt het niet uitmaakt dat je weer iets voorstelt.
En ik vind je helemaal niet opdringerig. Dat was je in mijn ogen pas geweest als je 20 x op een dag smst wanneer jullie elkaar nou gaan zien.
Als ik jou was zou ik dus (als je het durft) een voorstel doen om elkaar nog een keer te zien voor het kerst is. En als hij het ook leuk heeft gevonden dan vindt hij vast dat het ook te lang duurt voor het kerst is. Misschien denkt hij wel precies hetzelfde als jij en wil hij ook niet teveel afspreken omdat hij bang is dat JIJ dat niet leuk vindt.

Chili2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 31
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bliss vr 10 dec 2010 - 4:33

Hmm ja, I get your point. Heb mezelf daarop weer eens helemaal zitten analyseren (zo vermoeiend af en toe), want waarom durf ik niks voor te stellen? Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat is omdat ik
a) héél bang ben om afgewezen te worden;
b) het zo leuk vind dat ie me voor kerst heeft gevraagd en dat ik bang ben dat als we daarvoor nog afspreken, ik iets doe/zeg/whatever waardoor hij afknapt en het hele kerstverhaal niet meer doorgaat.
Dat zijn wel de twee belangrijkste redenen. Ik ben mn hele leven al vrijgezel en weet gewoon niet hoe dit allemaal werkt. Ik ben gewoon zó onzeker, zo erg dat ik nu gewoon een potje zit te janken. Mijn euforische gevoel van begin deze week is even ver te zoeken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand mij echt leuk vindt en zit gewoon te wachten op het moment dat het weer voorbij is en ik lekker veilig door kan gaan met mijn vrijgezellenbestaan. Neutral Niet dat ik wil dat het voorbij is, maar ik verwacht het gewoon wel elk moment.
Ik wil me echt niet aanstellen of zielig doen, maar dit is precies hoe ik het voel. Na werkelijk élk smsje dat ik stuur, denk ik: ok, misschien reageert ie nu wel niet meer. Als het dan wat langer duurt voor er een reactie komt, ga ik weer terug lezen wat ik zelf als laatste heb gestuurd en analyseer elke zin van mijn sms. Als ik bijv. iets grappigs heb gestuurd volgens mijzelf, ben ik bang dat ie het verkeerd op heeft gevat ofzo. Ik stuur zelf ook meestal niet meteen iets terug, maar toch. Ik zit echt de hele dag door mn telefoon te checken en word er een beetje gek van.

Nou ja, ik kijk het nog wel even aan de komende dagen...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus vr 10 dec 2010 - 4:41

Oh, Bliss, wat vervelend dat je je zo voelt! Maar ik kan het me goed voorstellen hoor, toen ik vrijgezel was had ik dat precies zo... Maar van wat ik van je gezien en gelezen heb op het forum ben je een hartstikke leuke meid, dus het is echt nergens voor nodig! Very Happy Maar ja, dat is wel heel gemakkelijk gezegd natuurlijk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Chili2011 vr 10 dec 2010 - 4:47

Bliss schreef:Hmm ja, I get your point. Heb mezelf daarop weer eens helemaal zitten analyseren (zo vermoeiend af en toe), want waarom durf ik niks voor te stellen? Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat is omdat ik
a) héél bang ben om afgewezen te worden;
b) het zo leuk vind dat ie me voor kerst heeft gevraagd en dat ik bang ben dat als we daarvoor nog afspreken, ik iets doe/zeg/whatever waardoor hij afknapt en het hele kerstverhaal niet meer doorgaat.
Dat zijn wel de twee belangrijkste redenen. Ik ben mn hele leven al vrijgezel en weet gewoon niet hoe dit allemaal werkt. Ik ben gewoon zó onzeker, zo erg dat ik nu gewoon een potje zit te janken. Mijn euforische gevoel van begin deze week is even ver te zoeken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand mij echt leuk vindt en zit gewoon te wachten op het moment dat het weer voorbij is en ik lekker veilig door kan gaan met mijn vrijgezellenbestaan. Neutral Niet dat ik wil dat het voorbij is, maar ik verwacht het gewoon wel elk moment.
Ik wil me echt niet aanstellen of zielig doen, maar dit is precies hoe ik het voel. Na werkelijk élk smsje dat ik stuur, denk ik: ok, misschien reageert ie nu wel niet meer. Als het dan wat langer duurt voor er een reactie komt, ga ik weer terug lezen wat ik zelf als laatste heb gestuurd en analyseer elke zin van mijn sms. Als ik bijv. iets grappigs heb gestuurd volgens mijzelf, ben ik bang dat ie het verkeerd op heeft gevat ofzo. Ik stuur zelf ook meestal niet meteen iets terug, maar toch. Ik zit echt de hele dag door mn telefoon te checken en word er een beetje gek van.

Nou ja, ik kijk het nog wel even aan de komende dagen...

Ik kan me voorstellen dat je bang bent om afgewezen te worden en zeker omdat je zegt dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Maar wat betreft punt 2: Hij zal echt niet afknappen als jij nog iets voorstelt. En als hij wel afknapt dan vindt hij je uberhaupt al niet leuk genoeg (ja ik bedoel het niet zo hard als dat het hier staat, maar zo is het denk ik wel). En jullie hebben het de vorige keer zo leuk gehad, dus hoe moeilijk het ook is, probeer te genieten van wat er nu is.
En wat betreft dat smsen is erg herkenbaar. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat als iemand niet snel genoeg terug smste ik dacht van o heb ik iets verkeerds gestuurd en hoe zou hij het eventueel op kunnen vatten. Maar op een gegeven moment vroeg ik ook aan vriendinnen van ja zou hij hier nu ook zo mee bezig zijn zoals ik? Elk smsje analyseren en helemaal proberen erachter te komen of er niet toevallig 1 of andere geheime achterliggende boodschap in zat. Maar daar maak je jezelf alleen maar gek mee en ik lees al zolang mee in dit topic, ook al op het vorige forum en je komt over als een hartstikke leuke meid die er mag zijn dus ik denk dat je toch echt moet proberen wat minder onzeker te zijn (en ja ik weet het, ik heb makkelijk praten) maar nu maak je het jezelf zo moeilijk. Je voelt je weer onzeker terwijl dat waarschijnlijk niet eens nodig is want hij heeft toch helemaal geen reden gegeven om jou te laten denken zoals je nu denkt?

Chili2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Chili2011 vr 10 dec 2010 - 4:49

Suus schreef:Oh, Bliss, wat vervelend dat je je zo voelt! Maar ik kan het me goed voorstellen hoor, toen ik vrijgezel was had ik dat precies zo... Maar van wat ik van je gezien en gelezen heb op het forum ben je een hartstikke leuke meid, dus het is echt nergens voor nodig! Very Happy Maar ja, dat is wel heel gemakkelijk gezegd natuurlijk...

Haha ons berichtje komt op hetzelfde neer alleen heeft mijn berichtje net even wat meer woorden :P

Chili2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lacey_ vr 10 dec 2010 - 7:56

Wat vervelend dat je je zo voelt Bliss.
Het is voor mij wel heel herkenbaar. De onzekerheid, het analyseren van door mijzelf getuurde smsjes en mailtjes. Kan mezelf daar echt helemaal gek mee maken.

Heb voor mezelf ook een besluit genomen voor wat betreft de jongen over wie ik het steeds in deze topic gehad heb. Zelf onderneem ik geen actie meer zijn kant op. Ik ga nu een weekje op vakantie en half/eind januari ga ik weer voor 3 weken weg. Mocht hij voor mijn langere vakantie niks meer van zich laten horen, dan is het voor mij duidelijk...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss vr 10 dec 2010 - 10:04

Wederom thanks voor de reacties! Heb net gezellig geborreld met Lagom, Marin en VH, dus ben weer wat opgevrolijkt. Ik had mn telefoon een poos uit gezet omdat ik er steeds op aan t kijken was, en toen ik net thuis kwam en m aanzette had ik gelukkig weer een sms van hem. Hij vroeg of ik een driesterrendiner verwacht voor kerst smile Hij ziet het dus nog steeds zitten kennelijk, dus ben weer een beetje opgelucht (voor zolang het duurt, want het gaat steeds met ups en downs zoals jullie gemerkt hebben...)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sterre vr 10 dec 2010 - 10:17

Lieve Bliss, volgens mij zit het hartstikke goed als ik het zo lees! Hoe serieus hij er in staat weet je nog niet, maar hij vindt je in elk geval leuk en interessant smile . Als je er echt zo vaak onzeker van wordt zou ik misschien eerder duidelijkheid vragen of inderdaad aan hem laten blijken wat jij er van vindt, dan krijg je vast ook snel duidelijkheid van zijn kant. Het is zo zonde van je energie anders!

Maar niet onbegrijpelijk hoor, als ik denk aan date fases van mij was ik er ook heel erg veel mee bezig en werd ik er ook onzeker van. Zonde smile .

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Sweety vr 10 dec 2010 - 22:16

Suus schreef:Oh, Bliss, wat vervelend dat je je zo voelt! Maar ik kan het me goed voorstellen hoor, toen ik vrijgezel was had ik dat precies zo... Maar van wat ik van je gezien en gelezen heb op het forum ben je een hartstikke leuke meid, dus het is echt nergens voor nodig! Very Happy Maar ja, dat is wel heel gemakkelijk gezegd natuurlijk...
Ben ik helemaal mee eens!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sweety vr 10 dec 2010 - 23:45

Bliss schreef:Wederom thanks voor de reacties! Heb net gezellig geborreld met Lagom, Marin en VH, dus ben weer wat opgevrolijkt. Ik had mn telefoon een poos uit gezet omdat ik er steeds op aan t kijken was, en toen ik net thuis kwam en m aanzette had ik gelukkig weer een sms van hem. Hij vroeg of ik een driesterrendiner verwacht voor kerst smile Hij ziet het dus nog steeds zitten kennelijk, dus ben weer een beetje opgelucht (voor zolang het duurt, want het gaat steeds met ups en downs zoals jullie gemerkt hebben...)
Fijn dat hij wat heeft gesmst naar je! En heb je nog voorgesteld om elkaar eerder dan de kerst te zien?

Ik lig nog in bed bij mijn date. Hij gaat ontbijtje maken voor me. Lief dus. Gister ben ik naar hem toegegan en heb ik gekookt voor ons samen. Toen ben ik the voice gaan kijken en is hij op zijn iPad gaan spelen. Hij vroeg na een tijdje of hij saai was. Vind dat niet want ik voelde me op mijn gemak. Toen zijn we op bed de film its complicated gaan kijken. Beetje gekroeld met elkaar. Nade film gezoend en hij wilde meer.. Ik werd alleen niet opgewonden van hem. Hoe lullig het ook was ik heb het wel aangegeven aan hem. Hij vond het volgens mij niet zo heel leuk om te horen ( geef hem ook geen ongelijk ). Gaf wel aan dat ik het kroelen wel fijn vond. Voordat we gingen slapen nog even gestoeid met elkaar dat wad wel grappig. Toen zijn we gaan slapen. Vanochtend werd ik wakker en hij gaf me soms een kus op mijn schouder. Nu gaan we straks de kerstboom neerzetten. Ik vind het best wel jammer dat ikmoet opgewonden raaktevan hem naar dat geeft volgens mij ook wel weer aan dat dit niks is. En is toch jammer want we vinden wel dezelfde films en series leuk...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  BJA za 11 dec 2010 - 0:56

Leuk zo'n date topic weer op het nieuwe forum.
Ik wil toch even reageren omdat ik 2 hele leuke dates heb gehad met dezelfde jongen.
Echter kreeg ik zo'n raar verhaal te horen. :shock:
Het komt erop neer dat hij mij eigenlijk te zelfstandig en te slim vindt. Slimmer dan dat hij is.
Mijn mond viel open van verbazing toen hij dat aangaf, omdat ik helemaal geen issue hiervan maak.
Oké, ik heb de dingen in mijn leven wat beter op orde, maar ja....
Hij twijfelt nu en wilt eigenlijk morgen afspreken om te kijken of dat gevoel er nog steeds is. Ik merkte al een week aan hem dat hij steeds minder contact zocht en heb daarom aangegeven dat het beter is dat we elkaar morgen niet zien.
Ik vind hem namelijk ontzettend leuk, maar hij heeft het gevoel dat hij niet met mij kan matchen.
Balen!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 1:34

@ Sweety: met welke van de twee heren had je die date? Ik denk toch dat dit niet de man voor je is als ik het zo hoor, maar misschien gewoon een goede vriend (omdat jullie het verder wel goed met elkaar kunnen vinden).

@ BJA: ben jij een oude bekende? Balen van je date, dat hij dat zo voelt! Spreken jullie nu helemaal niet meer af? En jij had dat gevoel dus niet? Dan zou ik hem dat eens goed duidelijk proberen te maken als je hem toch nog ziet, want het zou zonde zijn als het hierom eindigt!

Ik heb niet voorgesteld om hem nog eerder te zien en ik denk dat ik dat ook maar niet doe. Om eerder genoemde redenen, maar ook omdat ik zelf de komende twee weken nog genoeg dingen te doen heb en die weken waarschijnlijk voorbij vliegen. Het is dan extra leuk om hem dan weer te zien. Ik hoop dat we gewoon nog leuk blijven smsen in de tussentijd én dat het met kerst heel gezellig is smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie za 11 dec 2010 - 1:55

@ Bliss, ik herken dat onzekere gevoel ook heel erg goed.. Balen is dat he! Daardoor geniet je er niet eens echt van Sad Hij laat echt wel duidelijk merken dat hij geinteresseerd is, maar hoe vaak wij dat ook roepen dat hij je echt wel een leuke meid vindt je moet het van hemzelf horen. Ik hoop dat jullie een hele fijne kerst samen gaan beleven en dat je voor je zelf wat meer duidelijkheid (en zekerheid) krijgt. Lekker blijven smssen en leuke dingen met vrienden blijven doen zodat je er niet zoveel aan denkt.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall za 11 dec 2010 - 2:02

Bliss het is al gezegd maar hij is echt in je geinteresseerd. Hij smst gewoon iedere keer terug, ik zie de kans dat hij zich ineens bedenkt echt heel erg klein in. Hij vind je interessant, geniet van dat gevoel! En ja, misschien loopt het een keer mis, maar dat gebeurd dan toch wel, ook als je alles krampachtig goed probeert te doen, sms gewoon naar hem zonder erbij na te denken, hij analyseert echt niet elk smsje en is waarschijnlijk alleen maar heel erg blij dat hij weer een berichtje van je heeft! Als je toch onzeker blijft als je hem hebt gesmst moet je misschien sowieso je telefoon daarna een uur ergens anders neerleggen, of nog iets langer, dan kijk je niet iedere paar minuten en wordt je niet steeds weer opnieuw onrustig als je nog niets hebt teruggehad, en des te groter is de kans dat wanneer je dan wel kijkt, je wel iets hebt ontvangen (ik herken het telefoon-kijk-gedrag, HEEL IRRITANT. Wink) Maar echt, je ziet het waarschijnlijk zelf niet, maar de rest hier wel omdat wij het van buitenaf lezen, hij is duidelijk in je geinteresseerd en volgens mij moet er wel iets heel raars gebeuren willen jullie het niet heel leuk hebben samen met kerst! En terecht dat hij je leuk/interessant vind, dat ben je namelijk ook. cheers
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  BJA za 11 dec 2010 - 2:10

Bliss schreef:@ Sweety: met welke van de twee heren had je die date? Ik denk toch dat dit niet de man voor je is als ik het zo hoor, maar misschien gewoon een goede vriend (omdat jullie het verder wel goed met elkaar kunnen vinden).

@ BJA: ben jij een oude bekende? Balen van je date, dat hij dat zo voelt! Spreken jullie nu helemaal niet meer af? En jij had dat gevoel dus niet? Dan zou ik hem dat eens goed duidelijk proberen te maken als je hem toch nog ziet, want het zou zonde zijn als het hierom eindigt!

Ik heb niet voorgesteld om hem nog eerder te zien en ik denk dat ik dat ook maar niet doe. Om eerder genoemde redenen, maar ook omdat ik zelf de komende twee weken nog genoeg dingen te doen heb en die weken waarschijnlijk voorbij vliegen. Het is dan extra leuk om hem dan weer te zien. Ik hoop dat we gewoon nog leuk blijven smsen in de tussentijd én dat het met kerst heel gezellig is smile

Ben inderdaad een oude bekende. Ik was Slowjamz.
En tja, heb het zeker al vaak geprobeerd duidelijk te maken. Ik wil hem best zien, maar als hij twijfel heeft, dan lijkt het me niet zo heel verstandig.
Ik had het gevoel niet. Ik weet wel dat er dingen zijn die ik beter kan en beter voor elkaar heb, maar wat hij wilt is een vrouw die op hem leunt en minder zelfstandig is.
Ach, wie weet, ooit nog in de toekomst.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 2:29

Bliss schreef:@ Sweety: met welke van de twee heren had je die date? Ik denk toch dat dit niet de man voor je is als ik het zo hoor, maar misschien gewoon een goede vriend (omdat jullie het verder wel goed met elkaar kunnen vinden).

smile
Ik ben nu nog bij V thuis. We hebben net de boom neergezet en dat was wel gezellig. Ik stelde nog voor om even de stad in te gaan maar daar heeft hij geen zin in. Dus we gaan nog even film kijken. Ik denk dat hij idd een goede vriend wordt en als hij dat niet wil dan ook goed.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 2:45

Ah wat lief, Sugarfall smile En nu de grote vraag: hoe gaat het met jouw date??? Al een tijdje niks over gelezen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall za 11 dec 2010 - 4:07

Bliss schreef:Ah wat lief, Sugarfall smile En nu de grote vraag: hoe gaat het met jouw date??? Al een tijdje niks over gelezen!

Haha er valt ook niet zo heel veel nieuws over te vertellen, ik vind hem leuk en hij vind mij leuk, ik ben alleen niet verliefd. En hij heeft voorgesteld dat we gewoon leuke dingen blijven doen en het nog geen relatie noemen, vind ik prima! Ik heb wel gezegd dat als hij zich daar niet goed bij voelt het gewoon eerlijk moet zeggen, want ik zou zelf dus niet tegen zulke onzekerheid kunnen als het van zijn kant zo zou zijn.. Maarja, dat doen we nu dus. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn tandarts echt een schatje vind, ja dat heeft hier verder niets mee te maken maar ik wilde het toch even kwijt. Wel jammer dat hij maar 3 woorden Nederlands spreekt, of in ieder geval heel slecht, haha!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 6:32

Nou het hoge woord is eruit. Ik heb met V film gekeken en daarna hebben we gezien. Ik dacht steeds aan zijn schrale lippen en hij wilde verder gaan. Ik eigenlijk weer niet.. Hij heeft wel even zijn handen laten wapperen maar ik gaf toen aan dat ik niet verder wil. Hebben gepraat en ik heb gezegd dat ik hem erg leuk vind en lief enz.. Maar ik wil niet verder op seksueel gebied. Ik vond en vind het wel jammer. Ik heb ook gezegd dat ik hem niet als vervanging wil voor mijn ex en dat ik bang ben dat ik dat nu wel doe. Hij zei dat hij na dinsdag ook zoiets had van is dit voor vriendschap of voor relatie. Dus.. Ik voel me heel dubbel. En waarom weet ik niet echt. Het is ook niet eerlijk van me dat ik me dubbel voel erover. Ik had toch eens een keuze moeten maken. Of V of Disney. Ik weet ook niet of hij het is hoor.. Maar nu kan ik me richten op 1 persoon. En nu ik dit schrijf vraag ik me af heb ik wel de juiste keuze gemaakt.. Ik wordt gek van mezelf.. Cry
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 7:13

Bliss, ik ben het hélemaal eens met Sugarfall! Echt, je bent een hartstikke leuke meid en dat vind hij ook anders nodigt hij je echt niet uit voor kerst. Hij is zelfs al bezig met het bedenken van een kerstdiner dus ook hij heeft zin in die avond. smile
Maar goed, volgens mij kunnen wij blijven zeggen dat je echt een leuke en lieve meid bent en dat hij ook echt wel geïntereseerd is in je, geloven doe je het toch niet Very Happy .
Maar echt, op dit punt mag je een beetje je zelfbescherming los laten. Probeer er een beetje vertrouwen in te krijgen (en ook vooral in jezelf), dan wordt deze periode voor je een stuk leuker!

Enne.... Ik zei toch dat'e zou smsen Wink

@ Sweety: Ik heb een beetje het gevoel dat je niet goed weet wat je nu wilt. Je zegt dat je twijfelt of je nu de juiste keuze hebt gemaakt met V, maar uit eerdere berichten over hem bleek nou niet echt dat je hem helemaal geweldig vindt. Ik snap ook niet zo goed dat je wel met hem aanrommelt in bed terwijl je niet opgewonden van hem wordt. Ook over de Disney jongen lees ik niet echt dat je hem super leuk vindt en toch wil je blijven daten. Ben je misschien gewoon bang om date-loos/single te zijn? Of ben je bang dat er geen andere leuke jongens voorbij komen en dat je dan maar 'settled for less' om niet alleen te zijn?

Gast
Gast

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 7:34

vruchtenhagel schreef:

@ Sweety: Ik heb een beetje het gevoel dat je niet goed weet wat je nu wilt. Je zegt dat je twijfelt of je nu de juiste keuze hebt gemaakt met V, maar uit eerdere berichten over hem bleek nou niet echt dat je hem helemaal geweldig vindt. Ik snap ook niet zo goed dat je wel met hem aanrommelt in bed terwijl je niet opgewonden van hem wordt. Ook over de Disney jongen lees ik niet echt dat je hem super leuk vindt en toch wil je blijven daten. Ben je misschien gewoon bang om date-loos/single te zijn? Of ben je bang dat er geen andere leuke jongens voorbij komen en dat je dan maar 'settled for less' om niet alleen te zijn?
ik denk dat je hier gelijk in heb. Ik heb nog nooit iemand gedumpt of afgewezen. Dus daarom voel ik me nu dubbel. "Heb ik er goed aan gedaan? Had ik niet nog langer moeten daten en kijken of hij wel leuk is en of ik wel meer voor hem ga voelen?" gister keken we dus een film en daarin kwamen croissantjes met chocola erin voor. Vanochtend heeft hij dat gemaakt omdat ik zei dat dat lekker was.. Super lief dus. Maar ja.. Ik weet wel dat het de juiste beslissing is met mijn hoofd maar toch.. En dat is de twijfel en de angst om alleen te blijven in mij. Dat er geen leuke jongens zijn voor me dus ik richt mijn aandacht op hun. Dus eigenlijk neem ik genoegen met minder. Ik ben 4.5 jaar samen geweest en daarvoor had ik 4 jaar een relatie. Van de een ging ik naar de ander toe. Dus alleen zijn heb ik ook nooit echt meegemaakt. Nu durf ik niet alleen te zijn..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 7:40

Haha Sugarfall, dus jij snoept de laatste tijd extra veel? Wink Leuk toch, zo wordt een tandartsbezoekje een stuk aangenamer smile En fijn dat je gewoon kunt blijven daten met die jongen; misschien ga je toch nog meer voor hem voelen en zo niet, ook prima toch?

@ VH: thank you! En je had uiteraard weer gelijk smile Zie je straks!

@ Sweety: het lijkt me geen goed idee om maar krampachtig met iemand te willen blijven daten, ondanks dat je hem niet echt leuk vindt. Het is wel goed dat je inziet dat je bang bent om alleen te zijn en dat kan ik me ook best voorstellen als je altijd relaties hebt gehad. Toch is het misschien juist wel goed om dingen even op een rijtje te zetten en juist wat afstand te nemen van mannen, zodat je voor jezelf kunt bedenken wat je nou eigenlijk écht wil!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende