Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

+17
Darius
hoera2012
PiP
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Viva
mickey
Twellie
kwak
yes1984
Snoes
MADDIE
Novalee
Ayla
Catwoman79
Pussycat
Elliot
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan - Pagina 2 Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Coccinelle ma 27 aug 2012 - 8:03

Mijn bevalling begon spontaan in de nacht voordat ik ingeleid zou worden, ben bevallen met 41+3. 2 dagen daarvoor was ik gestript, maar dat deed niks.

Hopelijk mag je snel bevallen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan - Pagina 2 Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Elliot ma 27 aug 2012 - 19:25

Fijn dat er nog zo veel positieve verhalen zijn smile We hadden de moed al een beetje opgegeven, maar op de één of andere manier heb ik vandaag een soort gevoel van 'dit is de dag'.. Nergens op gebasseerd hoor, maar wie weet.. Het zou leuk zijn als ik gelijk krijg!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  MADDIE ma 27 aug 2012 - 19:28

Hopen dat je gelijk hebt!! Ik dacht gister ook dat het begonnen was na het strippen, maar nu weer niets te bekennen helaas confused
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pien ma 27 aug 2012 - 19:34

Mijn overtijd verhaal is niet echt een bemoedigend verhaal.... De hele zwangerschap dacht ik te vroeg te gaan bevallen, tot ik de 41weken passeerde. Ik dacht dat het nog wel voor de 42 thuis zou lukken maar dat werd hem ook niet. Precies toen ik 43weken was beviel ik eindelijk. 1week lang hebben ze van alles geprobeerd om de bevalling op gang te helpen maar het lukte allemaal niet.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: