Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

+21
Suus
minoessepoes
smooch
Bolleke
Flippin' Bitch
Eliesje
Jeanette
Zonnetje
rapa nui
Silver
TNMN
Arwyn
Lady4
Susan
Toet
M_as
Caroow
Minx
Serena
Snoes
Inge
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:13

Gister werde er al gezegd dat de gevoelstemperatuur vandaag enorm laag zou zijn. Ik heb me dus goed ingepakt, dikke trui, winterjas, sjaal, muts met capuchon erover, laarzen en handschoenen.

Zijn er nog meer mensen die zich vandaag goed hebben inpakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:15

Ik had Uggs aan, handschoenen en oorwarmers. En een dikke jas en sjaal natuurlijk. Maar ik denk dat ik morgen nog even een maillot onder m'n broek aan trek, want die spijkerbroek werd echt ijskoud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:16

Nee, ik niet maar ik ben dan ook de auto in en uit gegaan en op het werk veel in de buurt van de verwarming gebleven.
Ik vond het echt heel erg koud vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Inge wo 1 dec 2010 - 7:17

ging winkelen vandaag, dus had een legging onder mijn broek aan, mijn dikkere winterjas aan en een sjaal, handschoenen en een muts aan/op
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Snoes wo 1 dec 2010 - 7:17

Nee, want ik werk in een ziekenhuis waar het dus warm is binnen en om dan warm gekleed te gaan, is niet echt een optie voor mij.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Serena wo 1 dec 2010 - 7:18

Marin schreef:Ik had Uggs aan, handschoenen en oorwarmers. En een dikke jas en sjaal natuurlijk. Maar ik denk dat ik morgen nog even een maillot onder m'n broek aan trek, want die spijkerbroek werd echt ijskoud.

dat dacht ik ook, ik had vandaag al kniekousen aan, maar dat helpt niks tegen je bovenbenen... verder hemdje onder mn normale kleren en gewoon muts op wanten aan en sjaal tot mn neus omgewikkeld smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Minx wo 1 dec 2010 - 7:23

Inge schreef:ging winkelen vandaag, dus had een legging onder mijn broek aan, mijn dikkere winterjas aan en een sjaal, handschoenen en een muts aan/op

je broek toch maar wel aangetrokken Wink

Ik liep met mijn fake uggs en verder een muts, maar had wel een jurkje met legging aan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Minx wo 1 dec 2010 - 7:23

dubbel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:29

Ik vond 't vandaag wel een mooie dag om m'n snowboots eens aan te trekken Wink Verder een sweater aan, spijkerbroek en m'n gewone winterjas en sjaal. Maar ik vond 't eigenlijk vandaag minder koud aanvoelen dan gisteren toen ik nog op de wadden was. Daar was 't echt freezing cold.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Caroow wo 1 dec 2010 - 7:29

Vandaag ben ik niet zo gek veel buiten geweest, dus nee. Maar als het morgen weer zo vreselijk koud is trek ik denk ik maar 2 leggings, of een maillot en een legging aan. Of ik trek een joggingbroek over mijn legging heen aan
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  M_as wo 1 dec 2010 - 7:36

Ja vanmorgen in de auto was hééél koud. Dus had handschoenen aan gedaan, muts opgezet en gaan met die banaan. Op m'n werk niet warmer gekleed dan anders eigenlijk. Zo douchen, warme joggingbroek aan, dik vest en uggs om even te wandelen met het hondje.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Toet wo 1 dec 2010 - 7:41

Gewoon een broek en een shirtje..
Toen ik naar buiten ging wel lekker dik. Een dikke jas, gebreide poncho erover heen, muts op en wanten aan.
Alleen aangezien ik nog geen snowboots o.i.d. heb ik maar m'n oerlelijke nike air max aangedaan Embarassed
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:55

Wel goed aangekleed maar niet overdreven dik. Hoefde gelukkig ook niet lang door de kou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 7:58

Ik moest wat boodschappen doen en mijn dochtertje moest mee.
Zij had haar skipak aan, wantjes aan, sjaal om en muts op en daaroverheen had ik haar capuchon nog gedaan.
En de voetenzak eroverheen. Ze zat echt prins(es)heerlijk en naar iedereen te lachen en te zwaaien. Ze had de grootste lol Laughing

Ik had mijn laarzen en spijkerbroek aan (broek was wel wat koud), shirt met lange mouwen en een vestje aan en mijn winterjas met een sjaal. Op de terugweg baalde ik dat ik geen muts opgezet had Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Susan wo 1 dec 2010 - 8:00

Niet echt. Ezra had wel een extra dikke trui aan en Yrsa een warm vest met een extra truitje met lange mouwen en een maillot onder haar spijkerbroek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:18

ik had mijn bergschoenen aan voor de stabiliteit/grip en warme voeten. Daarnaast een soort lammycoat-jas-iets. Lekker warme jas dus. Daarnaast muts op, sjaal om, handschoenen aan. Maar wel gewoon een gewone broek aan, geen maillot eronder ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Lady4 wo 1 dec 2010 - 8:24

Ik moest fietsen naar mijn werk en had een spijkerbroek, mijn Uggs, een coltuniek, sjaals, muts en handschoenen aan. Op zich goed te doen, alleen door mijn spijkerbroek heen was het ijskoud. Ik ben op zulke dagen echt zo blij met mijn Uggs, heerlijk warme voetjes!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:26

Ik had gewoon een spijkerbroek aan, laarzen aan, shirt met lange mouwen en een vest, toen ik naar buiten ging nog mijn jas en een sjaal om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:49

Niet warmer dan anders... En dat heb ik geweten... Het was kouhouhoud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Arwyn wo 1 dec 2010 - 8:58

Ik heb naar mijn werk zo'n dunne pantalon aan en dat is buiten echt veels te koud! Had er daarom dus wel een dunne legging van 40den onder, dan was het prima te doen!
Buiten had ik ook een muts op. Had vanochtend kletsnat haar dus toen moest het wel, maar vanavond was ik er ook wel erg blij mee! Brr, het waren net speldenprikjes op m'n wangen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:10

Ik had jurkje met legging en UGGS aan; maar die legging was echt te dun Sad Verder dikke jas, handschoenen, dikke sjaal & capuchon op, maar dat was op de fiets ook écht nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  TNMN wo 1 dec 2010 - 9:22

Ik had een dik vest, winterjas, sjaal, muts en handschoenen aan. Verder mijn kaplaarzen (sneeuw+stad = bruine natte smurrie die door elke 'watervaste' schoen heen dringt) en 2 paar sokken. Had het nog steeds koud trouwens, morgen doe ik denk ik ook maar een legging onder mijn broek aan.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:35

Sommige mensen hebben echt héel veel aan. Maar wat als het straks nog kouder is, wat doen die mensen dan? Mijn oppaskind had nu ook een maillot onder zijn broek aan, terwijl die in de bakfiets overkapt zit & verder binnen is op school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Silver wo 1 dec 2010 - 9:53

Nee niet ech bepaald dik. moest ook alleen maar ff shoppen, en vond het ook wel meevallen... Maar ik ben niet lang buiten geweest. Morgen weer werken, en in de auto hoef ik geen maliot onder de broek.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  rapa nui wo 1 dec 2010 - 9:54

Minella schreef:Sommige mensen hebben echt héel veel aan. Maar wat als het straks nog kouder is, wat doen die mensen dan? Mijn oppaskind had nu ook een maillot onder zijn broek aan, terwijl die in de bakfiets overkapt zit & verder binnen is op school.

Straks nog kouder? Volgens mij is het nu echt toch wel uitzonderlijk koud.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum