Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

+17
Darius
hoera2012
PiP
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Viva
mickey
Twellie
kwak
yes1984
Snoes
MADDIE
Novalee
Ayla
Catwoman79
Pussycat
Elliot
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Elliot zo 26 aug 2012 - 19:59

Mijn zus is morgen 41 weken zwanger. Gister zei ze dat ze het helemaal niet meer ziet zitten en dat ze bang is dat de bevalling niet meer spontaan begint. Ik wil haar heel graag helpen, maar kan natuurlijk behalve wachten tot het spontaan begint ook niet veel doen.
Wie heeft er hier nog een 'succes' verhaal waarbij de bevalling een week of langer na de uitgerekende datum alsnog spontaan is begonnen? Dan kan ik aan mijn zus doorgeven dat er echt nog wel hoop is en dat zij heus niet de eerste vrouw ooit wordt waarbij de baby voor altijd blijft zitten.. Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Pussycat zo 26 aug 2012 - 20:05

Haha aah gosh. Kan me goed voorstellen dat er meiden zijn die het dan zat zijn.
Ik was het toen op zich nog niet zat, maar wel bang om in het ziekenhuis te bevallen of nou ja ''bang'' ik wilde gewoon heel erg graag thuis bevallen, maar mijn buik was met 41 weken nog super rustig. Toen ben ik diezelfde dag uit eten geweest met mijn schoonfamilie. We kwamen laat thuis rond 23:00 uur en gingen gelijk slapen. En diezelfde nacht kreeg ik ineens uit het niets weeen om 2 uur!
En ik ben dus met 41+1 bevallen om half 11. Dus alles kan hoor ook al merk je er nog niks van Wink
Wens haar maar sterkte/succes.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Catwoman79 zo 26 aug 2012 - 20:18

bitter lemon drinken, verse ananas eten en seksen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Ayla zo 26 aug 2012 - 21:05

Ik ben met 40+6 bevallen, ook uit het niets. Controle gehad bij de vk, alles goed, alleen hartje was een beetje traag dus de volgende dag naar het ziekenhuis voor ctg, als die slecht was moest ik misschien blijven en zouden ze me inleiden (ik schrok me dood, dat wilde ik echt niet) dus 's avonds even gezellig gemaakt met vriend en toen begon het wel, godzijdank. Maar dat het nu dus nog rustig is in haar buik wil dus niks zeggen, het kan zomaar beginnen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Novalee zo 26 aug 2012 - 21:27

Ik ben met precies 42 weken spontaan bevallen, helemaal op het nippertje Very Happy Ik ben met 41+2 en 41+5 gestript, maar beide keren zonder veel succes. Met 41+6 begon het overdag spontaan. 's Avonds kwam de verloskundige maar pas 1cm ontsluiting. Die nacht veel onregelmatige lichte weeën gehad. Met precies 42 weken kwam de VK 's ochtends weer controleren. Helaas nog steeds 1 cm, dus werd ik overgedragen aan het ziekenhuis. Eenmaal daar werd ik aan de CTG gelegd en was er toch regelmatige weeënactiviteit te zien, alleen te ver uit elkaar. Toen werd er besloten om me die dag mijn lichaam nog de kans te geven, de volgende dag zou ik ingeleid worden. Maar om 23:38 uur ben ik bevallen van mijn prachtige dochter Very Happy

Veel sterkte voor je zus, die laatste wachtdagen zijn verschrikkelijk. Ik hoop voor haar dat het snel spontaan begint!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  MADDIE zo 26 aug 2012 - 21:30

Zit helaas in hetzelfde schuitje. Vindt het wel heel herkenbaar wat je zus voelt!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Snoes zo 26 aug 2012 - 21:37

MADDIE schreef:Zit helaas in hetzelfde schuitje. Vindt het wel heel herkenbaar wat je zus voelt!!
Bij jou nog steeds niets? Heb je nog een afspraak staan bij de vk of gyn?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  yes1984 zo 26 aug 2012 - 21:39

Helaas hier geen succesverhaal. Ben ingeleid met 41+6. Ben van te voren 5 keer gestript zonder resultaat. En ja, ik snap je zus. Ik was er ook helemaal klaar mee. Laughing
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  MADDIE zo 26 aug 2012 - 21:42

Snoes schreef:
MADDIE schreef:Zit helaas in hetzelfde schuitje. Vindt het wel heel herkenbaar wat je zus voelt!!
Bij jou nog steeds niets? Heb je nog een afspraak staan bij de vk of gyn?

Ben afgelopen vrijdag gestript en als er dinsdag nog niets gebeurd is maakt de verloskundige een afspraak met de gyn voor woensdag. Dan wordt ik eind deze week ergens ingeleid.

Als de verloskundige dinsdag weinig bevallingen heeft komt ze nog even bij me thuis langs om me nog een keer te strippen. Kijken of dat resultaat oplevert.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  kwak zo 26 aug 2012 - 22:05

ik ben bevallen met 41+2.
ik ben met 41+1 week gestript en in de nacht bevallen.

Ik zag het juist niet meer zitten met 38 week, ik was moe had bijna geen energie om iets te doen en deed boodschappen in fase's zodat ik eerst weer thuis kon uitrusten na een half uurtje boodschappen doen.
met 40 weken kreeg ik weer bakken energie en heb ik met 40+5 nog een hele middag lopen winkelen met mijn zusje en had nergens last van.
toen ik werd gestript had ik al 1-2 cm ontsluiting, als het strippen niet werkte zouden ze met 41+5 bij mij thuis komen om de vliezen te breken en als dat niet werkte zou ik worden ingeleid.

bij deze VK praktijk waar ik nu zit mag je er voor kiezen om met 41 weken te worden ingeleid, opzich wel een geruststelling omdat bang ben om langer dan 42 week te lopen ivm de bevalgeschiedenis van mijn moeder en van D. zelf (weinig vruchtwater en de placenta die begon te verkalken)

Als ik jou zus was zou ik even de VK bellen en vragen of ze haar willen strippen en duidelijk aangeven dat ze niet langer dan 42 week wil lopen.
met 41 week willen de VK's eigenlijk altijd wel strippen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Twellie zo 26 aug 2012 - 22:08

Hier bij de eerste ook uit het niets bevallen met ongeveer 41 weken, had ook niet al dagen voorweeen of iets dergelijks. Veruit de meeste bevallingen komen vanzelf op gang voor de 42 weken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Elliot zo 26 aug 2012 - 22:10

MADDIE schreef:Zit helaas in hetzelfde schuitje. Vindt het wel heel herkenbaar wat je zus voelt!!

Ahh wat vervelend Sad Ik ben zelf niet eens zwanger en ik herken het gevoel van mijn zus zelfs. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat het telefoontje waar ik zo op zit te wachten nog komt. Maar gelukkig lees ik hier weer wat positieve berichten.
Ik hoop dat het bij jou ook heel snel op gang komt, en dat je jouw kleintje lekker kan knuffelen smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  mickey zo 26 aug 2012 - 22:13

Ik ben met 41,5 ingeleid in het ziekenhuis, F vond het nog wel prima in mijn buik Wink Uiteindelijk is hij met 41,6 geboren d.m.v. een keizersnede. Hij bleek te groot te zijn om door het bekken te passen. Dat zal ook wel de reden geweest zijn dat het niet spontaan op gang kwam.

@kwak: mijn VK wilde dat dus niet, ze vond dat het toch geen zin had, aangezien het bij de eerste meestal niets oplevert.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Elliot zo 26 aug 2012 - 22:36

Kwak: mijn zus had vorige week tijdens de controle al aan de VK gevraagd of ze wilde strippen omdat ze er zo klaar mee was om zwanger te zijn, maar haar VK doet dat pas vanaf 41+3.. Dat zou aanstaande vrijdag pas zijn. Volgens mij moet ze woensdag weer op controle, misschien wil de VK het dan al doen..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Viva zo 26 aug 2012 - 22:51

Ik ben met 41 wk bevallen, zou de volgende dag gestript worden, en dacht daarvoor niet meer te bevallen.
En net die dag ervoor spontaan bevallen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Flip Fluitketel zo 26 aug 2012 - 23:19

Hier na een bezoek aan de gyn (doorgestuurd door VK ivm overtijd lopen) met 41+1 gestript hierop slijmprop verloren en onregelmatige (voor)weeen om de 15-20min. Zaterdags nog 2x gestript door de VK maar ontsluiting bleef uit (bleef hangen op 2-3cm. Naar zkh gegaan en na plaatsing ruggeprik en breken van vliezen ging het allemaal gelukkig voorspoedig en ben ik bevallen met 41+4. Bij onze VK praktijk gaan ze gelukkig al actie ondernemen rond 41wkn en je doorsturen naar de gyn. Was de zwangerschap nog niet zat, maar voor J. was het de hoogste tijd omdat er achteraf niet veel vruchtwater aanwezig bleek te zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  -Ieniemienie- ma 27 aug 2012 - 0:25

M is geboren met 41+1 weken zwangerschap. Strippen ed hielp helemaal niks want alles zat nog dicht elke keer. Ze is uiteinleijk gewoon nog spontaan geboren.
T is geboren met 41+6 weken zwangerschap, en het zelfde verhaal als M. Dus gewoon spontaan nog geboren.

Het kan dus nog wel hoor smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  PiP ma 27 aug 2012 - 1:31

Bij de eerste met 41+3 gestript en de volgende dag bevallen.
Bij de tweede met 40 getoucheerd, was nog potdicht en met 40+4 spontaan bevallen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  hoera2012 ma 27 aug 2012 - 2:51

Hoi Lief zusje,

Dank je wel voor dit topic, het doet me goed.

Helemaal na vanmorgen een ritje ziekenhuis omdat de baby minder bewoog. Gelukkig beweegt het nu weer veel.

Groetjes

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Darius ma 27 aug 2012 - 2:52

Hihi, wat leuk, een reactie van het zusje!

Wat naar zeg, dat de baby niet goed meer bewoog. Hou je het wel goed in de gaten? Joh, volgende week ben je gewoon moeder hoor!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  MADDIE ma 27 aug 2012 - 2:56

Ik ben vandaag nog een keer gestript. De vk heeft alvast een afspraak voor woensdag gemaakt in het ziekenhuis voor onderzoek. En als het er dan nog niet is donderdag ingeleid.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  hoera2012 ma 27 aug 2012 - 2:56

ja hou het goed in de gaten, ze zeiden in het ziekenhuis ook dat het onderzoek voor 24 uur was bewoog het daarna weer niet mocht ik gewoon weer bellen en terug komen.

Moet vrijdag zowiezo weer als het er nog niet is, dan gaan ze weer kijken en beleid afspreken met betrekking tot inleiden.

De verloskundige wilde mij pas as maandag gaan doorsturen maar dat vonden ze in het ziekenhuis te laat.

er stond voor vrijdag wel een strippoging op het programma bij de verlos, maar moet morgen ook voor controle dus ga vragen of ze dat morgen kunnen doen. hopelijk hoef ik dan vrijdag niet naar het ziekenhuis.

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Elliot ma 27 aug 2012 - 3:33

Heey zus wat leuk dat je het al gezien hebt en reageert smile ik hoop dat ze morgen al wil strippen, ik wil m'n nichtje of neefje zien!!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  iloverose ma 27 aug 2012 - 6:51

Hai hoop voor je zus dat het niet lang meer duurt.hier geen succes verhaal 3 x gestript 3x inleiding met gel pas bij de 3x inleiding eindelijk weeen na 5uren nog op 1cm A.is met keizersnee geboren waarschijnlijk te groot om er door de komen en niet genoeg ingedaalt A.is met 42.1 weken,zwangerschap geboren
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Liadan ma 27 aug 2012 - 7:58

Bij mijn dochter is de bevalling met precies 41 weken spontaan begonnen. Bij mijn zoon begon de bevalling met 41+2 spontaan. Bij mijn zoon wilde de verloskundige 3 dagen voor de bevalling wel kijken of ze kon strippen, maar omdat hij nog niet ingedaald was heeft ze het niet gedaan.

Ik hoop dat het snel spontaan bij je zus gaat beginnen!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de meiden die overtijd zijn gegaan Empty Re: Aan de meiden die overtijd zijn gegaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum