Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine baby's...

+25
Twellie
Lonely Goatherd
Pussycat
loesje
_Lana_
TukTuk
SarahKey
Susan
meisje
PapillonRose
Annie24
Urban Naked
Flower_L
koNijntje
*Lookie*
Coco
Ayla
Annemie
moepie
blondje1313
nillis
maiadebij
Parel
Liadan
Printje
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kleine baby's... - Pagina 3 Empty Re: Kleine baby's...

Bericht  LMCurious zo 26 aug 2012 - 21:54

Ik denk dat het heel erg verschilt ook per baby. Maar ik vond het eerste half jaar erg leuk met Joris, en dan weer vanaf anderhalf. Het lekker tegen je aan kroelen en in slaap vallen tegen je aan vond ik heerlijk. Bij de baby's verwonder ik me altijd zo. Hoe klein het allemaal is. Dat vind ik ook wel heel mooi om te zien.
Milou wilde niet bij ons knuffelen en in slaap dommelen, dus daar vond ik de babytijd ook niet echt leuk. En Joris begon al vroeg met praten, dus vandaar al vanaf 1,5 dat ik het toen leuker vond. Hij kon duidelijk maken wat hij wilde, en dat vond ik erg prettig. En dat kan Milou dan nu bijv. nog niet altijd. Denk dat ik het bij haar ook pas vanaf een jaar 2 leuker ga vinden. Hoewel zij juist nu wat meer gaat knuffelen. Merk dat ik bij Milou vooral ook geniet van hun 2 samen. Dat is wel vanaf het begin dat ze echt een band hebben samen.

En bij Joris denk ik nu ook wel geregeld hou alsjeblieft 5 min. je mond dicht...hahaha....
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: