Kleine knalkanon..
+28
_Blush_
Supertalentje
Fortissimo
Aimee
LindaK
Eva1985
Slakje
Sylvana
Muppetje
Novalee
Mama
Pompoen
Liadan
Shopaholic
SDL
Snoes
Puggle
tweeling
Rush
SarahKey
Limburg85
Sun88
Jasmine
Parisienne
smooch
Charles
Muus
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kleine knalkanon..
Omg! Mijn schattige baby van 50cm kan scheten laten als een oude bejaarde kerel! Woesjhhh! Echt niet normaal.. En hij stinkt dan letterlijk een uur of 12 in de wind! Wauw! Dit kan toch niet normaal zijn?! Afentoe laat hij zulke harde! Nog harder en hij schiet letterlijk zichzelf weg.. Echt, je ruikt hem als hij in zijn box ligt!
Is dit herkenbaar?!
Is dit herkenbaar?!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Kleine knalkanon..
Bij mijn zoon was dit een teken van koemelkeiwitallergie. Maar die had daarnaast nog andere klachten dus het hoeft niet hoor.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Gelukkig! Haha.
Hij heeft me al een keer of 8 ondergepiest omdat ik denk dat zijn luier vol is en zodra ik zijn luier losmaak, plast ie!
Hij heeft me al een keer of 8 ondergepiest omdat ik denk dat zijn luier vol is en zodra ik zijn luier losmaak, plast ie!
Charles schreef:Bij mijn zoon was dit een teken van koemelkeiwitallergie. Maar die had daarnaast nog andere klachten dus het hoeft niet hoor.
Echt?! Hmm.. Hij heeft geen krampen..
Hij krijgt hypoallergeen voeding (geen borst, dat is gewoon mislukt!)
Hahaha heel herkenbaar en nu nog steeds laat ze van die harde! Heeft ze van haar vader denk ik
Maar ik vraag me ook vaak genoeg af hoe het kan dat ze zo kan stinken!
Maar ik vraag me ook vaak genoeg af hoe het kan dat ze zo kan stinken!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me ook weleens af of het goed is hoor. Mijn schattige kleine meisje kan windjes laten als een volwassen vent. Ze gaat er nu ook echt speciaal voor zitten. Een beetje schuin naar de ene kant buigen en dan 'pfffft' Erg charmant.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Rejoy. schreef:Jup, en t is nog gaver als er poep mee komt en zijn luier is uit.
Gek genoeg geen stinkpoep nog!
Parisienne schreef:Ik vraag me ook weleens af of het goed is hoor. Mijn schattige kleine meisje kan windjes laten als een volwassen vent. Ze gaat er nu ook echt speciaal voor zitten. Een beetje schuin naar de ene kant buigen en dan 'pfffft' Erg charmant.
Hahahahahah! Geweldig!
Heel herkenbaar. Ik heb me er meermalen over verbaasd wat voor een volume zo'n klein kontje kon produceren.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Heel herkenbaar. Ik heb me er meermalen over verbaasd wat voor een volume zo'n klein kontje kon produceren.
Bizar man! Hij lag bij mijn man voor een boertje over de schouder dus hij gaf mondje terug en een keiharde bom erachter aan! Haha ik vind t grappig hoor!
Die van ons ook, alleen het stinkt niet.. Wordt nu onderzocht of hij koemelk allergie heeft, maar idd er zijn meer klachten, waarom we daar aan denken
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Heel herkenbaar haha en ook het onder plassen en poepen bah bah en dan die harde boeren niet te vergeten.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het niet. Natuurlijk liet hij wel scheetjes en windjes maar het stonk niet zo dat je het vanuit de box kon ruiken.
Paper Crown schreef:Jasmine schreef:Heel herkenbaar. Ik heb me er meermalen over verbaasd wat voor een volume zo'n klein kontje kon produceren.
Bizar man! Hij lag bij mijn man voor een boertje over de schouder dus hij gaf mondje terug en een keiharde bom erachter aan! Haha ik vind t grappig hoor!
Hij gaf mondje terug? Wat is dat?
Gast- Gast
Carrie dat is voeding wat terugkomt
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Een beetje melk komt er dan weer uit.Carrie schreef:Paper Crown schreef:Jasmine schreef:Heel herkenbaar. Ik heb me er meermalen over verbaasd wat voor een volume zo'n klein kontje kon produceren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Een beetje melk komt er dan weer uit.Carrie schreef:Paper Crown schreef:Jasmine schreef:Heel herkenbaar. Ik heb me er meermalen over verbaasd wat voor een volume zo'n klein kontje kon produceren.
Oh! Wat een aparte termen, moet nog een hoop leren
Gast- Gast
Oh help, dat heb ik een rijd terug gehad met één van de kleinsten op m'n werk. Had gepoept, dacht ik, maar dat bleek dus gewoon een wind. De rest kwam pas toen ik z'n luier uit had. De muur 2 meter van z'n billen vandaan had ook ineens een ander kleurtje.Rejoy. schreef:Jup, en t is nog gaver als er poep mee komt en zijn luier is uit.
Gast- Gast
Haha hier ook, dikke scheten. Als ze ook poept dikke natte scheten, iewwww
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Lennox schreef:Oh help, dat heb ik een rijd terug gehad met één van de kleinsten op m'n werk. Had gepoept, dacht ik, maar dat bleek dus gewoon een wind. De rest kwam pas toen ik z'n luier uit had. De muur 2 meter van z'n billen vandaan had ook ineens een ander kleurtje.Rejoy. schreef:Jup, en t is nog gaver als er poep mee komt en zijn luier is uit.
Whahaha! Ik ging laatst haar temperatuur opnemen, thermometer er in en flatsssss dikke straal poep...uhhh en bedankt
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Gisteren was het consultatiebureau hier, hij weegt inmiddels 3970gr dus doet t goed maar ik ga wel twijfelen door de voeding die hij krijgt en misschien daarom zo stinkwindjes laat.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mn kleine muisje !
» Mijn kleine man....
» Kleine aso'tjes op de PSZ
» Te kleine schoenen
» Kleine baby's...
» Mijn kleine man....