Kinder merkkleding, hier moet je wezen!
+26
Puggle
JD
Printje
Fearie
Novalee
Pompoen
Fiwen
*Lookie*
LDJ
PapillonRose
SarahKey
Annemie
Coco
Gizmo
Minx
Susan
Bazinga
Lejow
TukTuk
Parisienne
Marin
Spring
Paper Crown
Zwerver
Twellie
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!
Ik heb trouwens een keer bijna een spijkerjasje van Armani gekocht voor Ezra in een opheffingsuitverkoop, maar toen drong het tot me door dat ik het eigenlijk een heel doorsnee spijkerjasje vond en dat het feit dat het van Armani was eigenlijk het enige opvallende kenmerk was. Toen heb ik het dus teruggehangen, want dat vond ik geen reden om het te kopen (en dan was het ook nog best wel duur).
Wij winkelen vaak in Zeist, daar zijn meerdere boetiekjes met kinder(merk)kleding en sommige kleding is totaal niet mijn smaak, te opzichtig of te kakkerig, sommige kleding is heel leuk. Helaas zijn er nu een paar leuke boetiekjes weg.
Wij winkelen vaak in Zeist, daar zijn meerdere boetiekjes met kinder(merk)kleding en sommige kleding is totaal niet mijn smaak, te opzichtig of te kakkerig, sommige kleding is heel leuk. Helaas zijn er nu een paar leuke boetiekjes weg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou juist wel van kak kleding, ik heb laatst een polo van Ralph Lauren en een paar kleertjes van River woods voor mijn zoon gekocht. Wel tweedehands, dat wel.
Laatst aangepast door Zelda op zo 26 aug 2012 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik doe het vanwege de status die je dan krijgt.
Gast- Gast
Een beetje kak vind ik ook wel leuk, maar in die winkel is het niet meer een béétje kak maar echt ultra-kak. Echt Evert en Willemijn van Gooische Vrouwen in het kwadraat.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik heb trouwens een keer bijna een spijkerjasje van Armani gekocht voor Ezra in een opheffingsuitverkoop, maar toen drong het tot me door dat ik het eigenlijk een heel doorsnee spijkerjasje vond en dat het feit dat het van Armani was eigenlijk het enige opvallende kenmerk was. Toen heb ik het dus teruggehangen, want dat vond ik geen reden om het te kopen (en dan was het ook nog best wel duur).
Ik denk wel dat best veel mensen (en dan bedoel ik in het algemeen, niet zo zeer hier op het forum), snel "verblind" zijn door het feit dat het een merk is, en dan niet zoals jij zien dat het maar een basic doorsnee jasje is. Of bijvoorbeeld iets leuk vinden OMDAT het dat merk is, terwijl als bijvoorbeeld dat patroon van Burberry niet van Burberry zou zijn, maar dat bijv de kleding van de wibra dat patroon zouden hebben, dat mensen het dan ineens niet zo leuk meer vinden.
Maarja dure kledingmerken hebben dat "soort" kopers ook wel nodig denk ik, want de vele hogere prijs staat zeker nooit in verhouding tot de betere kwaliteit. (Als de prijs 10x hoger is dan bijv. de Hema, dan is de kwaliteit zeker niet altijd 10x zo hoog.)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Eigenlijk heb ik niet eens zoveel met Armani, het had bij mij ook ermee te maken dat die winkel wegging (en dat was wel een winkel waar ik heel veel kocht) en ik heel graag nog iets uit de opheffingsuitverkoop wilde hebben, liefst iets aparts wat ik anders never nooit had gekocht omdat het te duur was. Alle leuke jongenskleertjes in Ezra's maat waren er al uit en dat jasje hing er nog. Er is vast iemand erg gelukkig mee geworden.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hier nou mee?
» Wat moet ik hier nu mee?
» wat moet ik hier nu mee?
» Wat moet ik hier nou mee?
» Wat moet ik hier nou mee...?
» Wat moet ik hier nu mee?