Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

+26
Puggle
JD
Printje
Fearie
Novalee
Pompoen
Fiwen
*Lookie*
LDJ
PapillonRose
SarahKey
Annemie
Coco
Gizmo
Minx
Susan
Bazinga
Lejow
TukTuk
Parisienne
Marin
Spring
Paper Crown
Zwerver
Twellie
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kinder merkkleding, hier moet je wezen! - Pagina 3 Empty Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

Bericht  Parisienne za 25 aug 2012 - 6:43

N. heeft van een vriendin van mij een D&G luierpakje (romper-achtig) gehad toen ze geboren was. Die was zo mooi! I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinder merkkleding, hier moet je wezen! - Pagina 3 Empty Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

Bericht  LDJ za 25 aug 2012 - 6:47

Ik zou dit nooit kopen. Maar zo is iedereen gelukkig verschillen en dat is maar goed ook Wink .
Ik vind het te duur en merk kleding boeit mij niet zo.
Persoonlijk heb ik liever meer kleding dan 1 duur ding Razz .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  *Lookie* za 25 aug 2012 - 7:08

Merken boeien mij ook niet, ik vind de kleding vaak niet eens bijzonderder dan merkloze kleding. Ik zou ook niet bij Coccinelle bestellen, ik vind het echt te duur. Merken als Noppies en Lief vind ik ook te duur, ik heb alleen wel eens wat in de uitverkoop gekocht maar verder niet. Als ik echt iets heel leuk vind dan twijfel ik wel (zoals dit jaar met een winterjasje van Noppies) maar ik heb toch iets goedkopers gezocht (en daar ben ik nu helemaal weg van)

Ik koop de kleding voor mijn zoontje vooral bij H&M, Zara, Zeeman en Jensen (just small). En ook wel bij Hema, alleen vind ik het nadeel dat omdat wij niet heel dicht in de buurt van een grote stad wonen, iedereen hier in Hema rondloopt. Ik vind het dan ook wel weer leuk als mijn zoon iets anders aanheeft dan anderen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiwen za 25 aug 2012 - 7:52

Ik kan heel goed geld uitgeven aan kleding voor mezelf en J. maar al zou ik het geld er voor hebben zou ik nog geen Gucci/D&G/etc. kopen. Maar dat is puur en alleen omdat ik de (meisjes) kleding van dat soort merken meestal niet mooi vind. Ik vind dat het meestal 'volwassen kleding' in kleine maatjes is en dat vind ik echt vreselijk voor meisjes. Voor een jongen vind ik het soms wel erg leuk, een spijkerbroekje met een stoer Tommy Hilfigger overhemd of zo, geweldig. Maar voor meisje :nopompom: (Maar nou hou ik er sowieso wel een aparte kijk op kinderkleding op na volgens mij :P)

Ik heb het geluk dat mijn moeder veel kleding voor J. maakt (en ik zelf ook wel handig ben met een naaimachine). En daarnaast haal ik haar kleertjes eigenlijk wel overal vandaan. Ze heeft 'goedkope' kleding van de Zeeman (ideaal om in de speeltuin en zo mee te ravotten), veel basis dingen van Hema, H&M en Zara maar ook wat duurdere kleding van Gymp en Lief.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:16

Ik hou op zich wel van merk kleding maar dan meer oilily, name it, esprit, feetje, dirkje, petit bateau en mexx. Maar ook gewoon gecombineerd met Wibra, h&m etc.
D&C, Armani Tommy Hilfigger hoeft van mij niet zo on dat ik toch een bepaalde associatie heb met bepaalde types.

80 euro vind ik echt veel te duur voor een romper, ook als ik het had, zou ik het er niet voor over hebben.
En ik bezuinig echt niet op mijn kinderen, qua eten en drinken krijgen ze (in mijn ogen) het beste maar zoveel geld voor een romper vind ik gewoon onnodig.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 25 aug 2012 - 8:38

Zou ik écht zonde vinden, kijk dat je geld uit geeft aan goede schoenen, dat heeft tenminste nog nut. Ik denk niet dat, zelfs al zou ik het geld hebben, ik ooit mijn kinderen zulke dure kleding zou laten dragen. Dat vind ik gewoonweg zonde, dat geld kun je ook in een fonds voor je kinderen voor later stoppen of een studiefonds, daar hebben ze toch veel meer aan dan aan een gucci-rompertje? Tuurlijk wil ik vast dat ze er leuk uit zien als 't zo ver is, maar ik hecht daarbij geen waarde aan een merknaam en wel aan de prijs. Ik ben wat dat betreft een krent, ik moet zeggen dat ik er voor mezelf wel een beetje op terug ben gekomen, ik koop echt geen gucci, maar ik heb wel gemerkt dat sommige dure kledingstukken gewoon echt mooier zijn en langer goed blijven, dus dat doe ik tegenwoordig wel vaker. Maar een kindje is er zo uitgegroeid en het kruipt, speelt en maakt vlekken, daar moet de kleding ook naar zijn vind ik zelf.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Novalee za 25 aug 2012 - 9:27

Ik heb het geld er niet echt voor om kleding in die prijsklasse te kopen, maar als we het wel zouden hebben dan nog zou ik het er niet aan uitgeven. Voor een romper vind ik het eigenlijk gewoon zonde want die zit toch verstopt onder de bovenkleding. Qua bovenkleding kan ik het beter snappen, al is het dus niet mijn keus. Ik heb net even op die site bij de jurkjes gekeken en ik vind ze eerlijk gezegd allemaal lelijk. Geef mij maar de Wibra, daar zie ik altijd wel iets leuks voor N. Verder draagt veel Zeeman, Hema en wat H&M en Name-It.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie za 25 aug 2012 - 9:45

Ik vind het echt zonde van het geld om zoiets te kopen, hier wordt net als door de meeste mama's geshopt bij de Hema, Wibra en H&M. Ook koop ik via MP of het forum nog wel eens wat.
D loopt/kruipt er prima bij en zolang hij zichzelf nog over de grond sleept ga ik geen dure kleding halen. Enige waar ik niet op zal gaan bezuinigen zijn de schoenen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Printje za 25 aug 2012 - 10:02

Ik heb nooit iets om merkkleding gegeven, heb zelf geen echte merkkleding, manlief boeit het nog minder en voor zoonlief zal ik echt van zijn lang zal ze leven niet zulke dure rompers kopen. Een maand en ze zijn er weer uit, vooral als ze klein zijn. Bovendien vind ik het naast dat ik het onzin vind ook gewoon niet nodig, heb liever meer kleertjes als van die dure dingen. Gewoon vd Hema etc en dan hoef je ook nooit in paniek te raken wanneer ze er op knoeien oid.

Maar ieder zijn ding natuurlijk maar ik geef mijn geld er niet aan uit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  JD za 25 aug 2012 - 10:37

bij mij op t werk lopen heeeel veel kindjes in Tommy Hilfiger kleding, al vind ik dat er totaaaal niet aan af te zien!
Zo had een kindje van de week een shirtje aan met micky mouse erop, het shirtje zag er erg verwassen uit....is ie van Hilfiger.

Lang leve de hema,zeeman,wibra,henk ten hoor etc.....ik geef echt niks om merken.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Puggle za 25 aug 2012 - 10:53

LDJ schreef:Ik zou dit nooit kopen. Maar zo is iedereen gelukkig verschillen en dat is maar goed ook Wink .
Ik vind het te duur en merk kleding boeit mij niet zo.
Persoonlijk heb ik liever meer kleding dan 1 duur ding Razz .

Mee eens!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Océane za 25 aug 2012 - 19:11

Ik koop wat ik mooi vindt. Is dat van de Jola, Zara of H&M, prima. Is dat van Vingino, Z8 of Hilfiger, ook prima. Als je er niet krom voor hoeft te liggen... Waarom niet?
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Printje za 25 aug 2012 - 19:32

Ook al kun je het betalen het is toch eeuwig zonde van je geld om weet ik hoeveel geld neer te leggen voor een truitje waar ze vooral de eerste maanden na een maand of wat weer uit gegroeid zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 19:49

Printje schreef:Ook al kun je het betalen het is toch eeuwig zonde van je geld om weet ik hoeveel geld neer te leggen voor een truitje waar ze vooral de eerste maanden na een maand of wat weer uit gegroeid zijn.
Dan verkoop je het weer door. Dat is dan weer het voordele ten opzichte van goedkope kleding, aan merkkleding is nog heel goed te verdienen.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 25 aug 2012 - 19:51

Ja daar heb je weer een punt Maple. Maar goed ik vraag me zelf altijd af waarom mensen het überhaupt doen, voor een bepaalde status ofzo? Want een kind boeit het niet wat het aanheeft, en je ziet het er, vind ik, niet eens van af.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 20:11

Ikzelf vind merk gewoon mooier, je ziet het kwaliteitsverschil er wel aan af. Er hoeft van mij ook absoluut geen groot merkje op te staan, dat vind ik dan weer niet mooi.

Gast
Gast

Bericht  Caulfield za 25 aug 2012 - 20:12

Tja, een ander vindt dat dus niet zonde. Die vindt ijsjes weer zonde, of polshorloges, of bier. Zo gaat dat met meningen.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Bericht  Susan za 25 aug 2012 - 21:34

Maple schreef:Ikzelf vind merk gewoon mooier, je ziet het kwaliteitsverschil er wel aan af. Er hoeft van mij ook absoluut geen groot merkje op te staan, dat vind ik dan weer niet mooi.

Eens, ik vind het vaak gewoon leukere kleren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 21:43

Maple schreef:
Printje schreef:Ook al kun je het betalen het is toch eeuwig zonde van je geld om weet ik hoeveel geld neer te leggen voor een truitje waar ze vooral de eerste maanden na een maand of wat weer uit gegroeid zijn.
Dan verkoop je het weer door. Dat is dan weer het voordele ten opzichte van goedkope kleding, aan merkkleding is nog heel goed te verdienen.

Dat valt tegen hoor. Aan tweedehands kleertjes willen mensen ook niet zoveel uitgeven.

Gast
Gast

Bericht  Coco za 25 aug 2012 - 21:53

Printje schreef:Maar goed ik vraag me zelf altijd af waarom mensen het überhaupt doen, voor een bepaalde status ofzo?

Sorry, maar dit vind ik dus echt zo'n dom iets. Waarom zou iets wat duur is gedragen moeten worden ivm status. Er is ook zoiets als smaak toch? Ik houd persoonlijk erg veel van Burberry en koop dat om het patroon en de kwaliteit. Armani bijv vind ik geen bal aan, dus dat koop ik ook niet voor een zogenaamde status. Shirtjes van andere merkkleding die ik voor de kinderen heb, zijn gewoon van veel mooier materiaal dan de shirts van hema, h&m etc en ik houd niet van effen shirt of afbeeldingen voor jongens en dan sla je daar al minder goed. Maar mijn zoontje heeft net zo goed zomerbroekjes van de wibra, vooral de geruite broekjes vind ik daar mooi. Heb ook de twee favoriete jurkjes van mijn dochter van de wibra. Ik ben echt niet minder trots als ze hun wibra kleding aan hebben.

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 21:55

тыквашка schreef:Zou ik écht zonde vinden, kijk dat je geld uit geeft aan goede schoenen, dat heeft tenminste nog nut. Ik denk niet dat, zelfs al zou ik het geld hebben, ik ooit mijn kinderen zulke dure kleding zou laten dragen. Dat vind ik gewoonweg zonde, dat geld kun je ook in een fonds voor je kinderen voor later stoppen of een studiefonds, daar hebben ze toch veel meer aan dan aan een gucci-rompertje? Tuurlijk wil ik vast dat ze er leuk uit zien als 't zo ver is, maar ik hecht daarbij geen waarde aan een merknaam en wel aan de prijs. Ik ben wat dat betreft een krent, ik moet zeggen dat ik er voor mezelf wel een beetje op terug ben gekomen, ik koop echt geen gucci, maar ik heb wel gemerkt dat sommige dure kledingstukken gewoon echt mooier zijn en langer goed blijven, dus dat doe ik tegenwoordig wel vaker. Maar een kindje is er zo uitgegroeid en het kruipt, speelt en maakt vlekken, daar moet de kleding ook naar zijn vind ik zelf.

Hier kan ik me zo in vinden!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 25 aug 2012 - 22:12

Net als voor Nois heeft het voor mij ook niks met status te maken, ik vind het gewoon leuke kleertjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid za 25 aug 2012 - 22:50

Ik geef voor mezelf al niet om merken, vind het vaak ook niet eens echt mooi. Dus kleine kans dat er bij ons merkkleding voor kindjes komt. Vind het zoveel geld, maar dat kan ook zijn omdat ik zelf niet veel geld heb.
Heb me er bij een kennis wel eens aan geërgerd, zaten diep in de schulden maar het kind moest wel de duurste kleertjes aan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  LotteK zo 26 aug 2012 - 2:24

Ik koop het ook niet vanwege status, maar omdat ik het leukere en appartere kleding vind. En de kwaliteit vind ik van de meeste kledingstukken ook veel beter. En ik heb ook wel wat kleding van de Hema of We, maar verder is het over het algemeen allemaal merken zoals Mim-pi, NoNo, Cakewalk, Retour, Vingino, Gant, Mc Gregor, Vinrose, Tommy Hillfigger, S&D le Chic, Imps en Elfs etc. Ik probeer wel om vaak in de sale al wat vooruit te kopen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Susan zo 26 aug 2012 - 2:27

Jij noemt nog een paar merken die ik vergeten was.

H&M vind ik daarnaast overigens ook wel leuk en Hema vaak ook wel, ik combineer het meestal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: