Kinder merkkleding, hier moet je wezen!
+26
Puggle
JD
Printje
Fearie
Novalee
Pompoen
Fiwen
*Lookie*
LDJ
PapillonRose
SarahKey
Annemie
Coco
Gizmo
Minx
Susan
Bazinga
Lejow
TukTuk
Parisienne
Marin
Spring
Paper Crown
Zwerver
Twellie
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Kinder merkkleding, hier moet je wezen!
http://www.coccinelle.nl/nl/
Een Dior romper van € 82,50!:shock: OMG, in een gemiddeld huishouden kan met dat niet betalen. Kun je nagaan hoe duur volwassen kleding is. Kan ik al helemaal niet betalen.
Een Dior romper van € 82,50!:shock: OMG, in een gemiddeld huishouden kan met dat niet betalen. Kun je nagaan hoe duur volwassen kleding is. Kan ik al helemaal niet betalen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!
Als je goed zoekt kan dat allemaal minimaal de helft goedkoper. Ik vrees dat mijn kind later echt niet alleen in H&M en Hema rond gaat lopen. Maar als je genoegen neemt met merkencollecties van een jaar terug valt het prijsveschil nog wel te overzien.
Gast- Gast
Zou kunnen. Vind dit echt te belachelijk voor woorden zo Dior romper van 82,00 en een kind merkt (leuke woordspeling) toch niet wat hij/zij aan heeft. Is wel wat voor Barbies baby denk ik, vooral dat Burberry.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind de baby-kindercollectie van Burberry juist zo gaaf
Gast- Gast
Ik ook! Maar ik heb er niks van, vind het dan uiteindelijk inderdaad te duur.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn toekomstige kinderen hoeven later écht geen merkjes. Ik ga geen bakken met geld uitgeven aan iets dat ze 2 maanden aan kunnen.
Gast- Gast
Sjonge jonge, ook al had ik enorm veel geld, ik zou mijn kindje dat niet aantrekken
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ze zouden knoeien na 5 min en je krijgt de vlek er niet meer uit...
Gast- Gast
Als je 't kan betalen, of nee.. Als je 't ervoor over hebt waarom niet?
Mijn man en ik hebben donderdag nog een flink bedrag uitgegeven bij Petit Bateau, aan pyjama's en rompertjes, en we hebben Burberry kleertjes voor hem, hij heeft Burberry schoentjes en Armani broekjes. Dior spijkerblousje, D&G spijkerbroekje en ovehemd (al hebben we deze van mijn broertje gekregen) zijn maxicosi voetenzakje is van Gucci ik vergeet nog een boel maar goed.
Wat ik ermee wil zeggen, er zijn genoeg mensen die t kopen, dat wil niet zeggen dat ik geen H&M en C&A dingen voor hem heb maar ik sla de merkjes ook niet over omdat hij vlekken zou maken of er zó uit is. Zie ik dan wel weer
Jullie mogen 't onzin vinden hoor.. Soms verklaar ik mezelf ook voor gek maar ach! Ik bezuinig niet op mezelf waarom dan op mijn kiddie? Als je 't niet hebt of je vindt t zwaar belachelijk dan snap ik dat ook, er is niets mis met goedkopere kleertjes, maar oordeel ook niet over anderen die t wel doen.
Mijn man en ik hebben donderdag nog een flink bedrag uitgegeven bij Petit Bateau, aan pyjama's en rompertjes, en we hebben Burberry kleertjes voor hem, hij heeft Burberry schoentjes en Armani broekjes. Dior spijkerblousje, D&G spijkerbroekje en ovehemd (al hebben we deze van mijn broertje gekregen) zijn maxicosi voetenzakje is van Gucci ik vergeet nog een boel maar goed.
Wat ik ermee wil zeggen, er zijn genoeg mensen die t kopen, dat wil niet zeggen dat ik geen H&M en C&A dingen voor hem heb maar ik sla de merkjes ook niet over omdat hij vlekken zou maken of er zó uit is. Zie ik dan wel weer
Jullie mogen 't onzin vinden hoor.. Soms verklaar ik mezelf ook voor gek maar ach! Ik bezuinig niet op mezelf waarom dan op mijn kiddie? Als je 't niet hebt of je vindt t zwaar belachelijk dan snap ik dat ook, er is niets mis met goedkopere kleertjes, maar oordeel ook niet over anderen die t wel doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Goedkopere kleertjes? Dat vind ik zeeman en wibra. Ik vind h&m en hema etc normale prijzen hebben, zeker niet vallend onder goedkopere.
Ik begrijp je wel PC. Als je het geld er voor hebt en je hebt het er voor over, waarom niet.
Ik koop het meeste bij hema en h&m.
Wel eens wat merk kleding maar dan in de sale.
Ik koop voor mezelf ook geen dure merk kleding. Vind ik zonde en ik knoei gegarandeerd.
Ik begrijp je wel PC. Als je het geld er voor hebt en je hebt het er voor over, waarom niet.
Ik koop het meeste bij hema en h&m.
Wel eens wat merk kleding maar dan in de sale.
Ik koop voor mezelf ook geen dure merk kleding. Vind ik zonde en ik knoei gegarandeerd.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal later ook wel een goed mixje maken tussen goedkoop en duur. Doe ik voor mezelf ook en ik vind die kinderkleertjes zoooo leuk, zowel dure als goedkope.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben het eens met PC. Als je het hebt en je hebt het ervoor over, waarom niet?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Al zou ik het geld er voor hebben, dan zou ik het nog enorm zonde vinden om zoveel geld uit te geven omdat ze het zo kort aan hebben en voor mij persoonlijk er geen enkele meerwaarde aan zit. Kan wel leukere dingen verzinnen om van dat geld te doen Het enige waar ik, mocht ik ooit kinderen krijgen, niet op zou besparen zijn goede schoenen omdat ik dat wel belangrijk vind. Die hoeven niet per definitie duur te zijn (Als je bijvoorbeeld kijkt naar dure merk schoentjes zoals burberry of D&G, dat zijn gewoon geen goede schoentjes maar je betaald wel 150 euro er voor bijvoorbeeld).
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou het er zelf nooit aan uitgeven, maar als anderen dat willen doen: prima toch?
Gast- Gast
En hoe denken jullie dan over merken als Name It, Lief, Vingino etc?
Ik heb gisteren op die site die CBL gaf gekeken en als je een beetje rondkijkt en goed shopt dan zit er nog niet eens zo gek veel prijsverschil tussen deze designermerken en de echte kinderkledingmerken.
Ik heb gisteren op die site die CBL gaf gekeken en als je een beetje rondkijkt en goed shopt dan zit er nog niet eens zo gek veel prijsverschil tussen deze designermerken en de echte kinderkledingmerken.
Gast- Gast
Vingino en Name it kleertjes vind ik niet eens leuk, dat is gewoon een kwestie van smaak.
Lief! dan weer wel, al moet ik vaak een maat groter kopen omdat het erg klein uitvalt.
Ik vind het wel onder de duurdere merken vallen.
Lief! dan weer wel, al moet ik vaak een maat groter kopen omdat het erg klein uitvalt.
Ik vind het wel onder de duurdere merken vallen.
Gast- Gast
Maple schreef:En hoe denken jullie dan over merken als Name It, Lief, Vingino etc?
Ook nog veels te duur Zit wel eens te kijken voor mijn nichtje, maar die prijzen vind ik echt nog veels te hoog. Zal ook wel schelen dat ik nu nog een arme student ben
TukTuk- Ratel
Ik koop het waarschijnlijk later wel, niet direct de designermerken, maar wel kinderkledingmerken gecombineerd met H&M, Hema, wibra en zeeman. En dan van de oude collecties, outletsites of evt tweedehands. Dan zit je nog op of zelfs onder het prijsniveau van de H&M.
Heeft ook met een stukje kwaliteit te maken, kinderkleding was je ook vaker en dan is het fijn als de pasvorm en kleur ook gewoon mooi blijft. Rompers vind ik dan weer wel onzin om van een merk te kopen. Hoewel ik wel een meisje op m'n werk heb met een megaschattige Claesens-romper...
Heeft ook met een stukje kwaliteit te maken, kinderkleding was je ook vaker en dan is het fijn als de pasvorm en kleur ook gewoon mooi blijft. Rompers vind ik dan weer wel onzin om van een merk te kopen. Hoewel ik wel een meisje op m'n werk heb met een megaschattige Claesens-romper...
Laatst aangepast door Maple op vr 24 aug 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Spring schreef:Goedkopere kleertjes? Dat vind ik zeeman en wibra. Ik vind h&m en hema etc normale prijzen hebben, zeker niet vallend onder goedkopere
Natuurlijk wel. Goedkopere is een algemeen woord voor alle kleertjes waar niet een groot merk achter hangt. Feit is dat als je een broekje van €130 afrekent, de h&m, zeeman en wibra goedkoper zijn. Ik bedoel daar niets slechts mee.
Ik oordeel nooit over mensen die alles bij de wibra kopen, ik zou willen dat ik de leuke dingen daar wist te scoren.
Angelnyn: kijk - er zijn mensen die 't misschien nét kunnen betalen en dan het toch kopen en bijv een rekening niet meer kunnen betalen. Maar er zijn ook mensen die er niets slechter worden van merkjes.
Ik wil niet weer een discussie starten maar er wordt altijd gedaan alsof je echt imbeciel bent als je die dingen voor kinderen koopt. Dat is niet fair!
Paper Crown schreef:Spring schreef:Goedkopere kleertjes? Dat vind ik zeeman en wibra. Ik vind h&m en hema etc normale prijzen hebben, zeker niet vallend onder goedkopere
Natuurlijk wel. Goedkopere is een algemeen woord voor alle kleertjes waar niet een groot merk achter hangt. Feit is dat als je een broekje van €130 afrekent, de h&m, zeeman en wibra goedkoper zijn. Ik bedoel daar niets slechts mee.
Ik oordeel nooit over mensen die alles bij de wibra kopen, ik zou willen dat ik de leuke dingen daar wist te scoren.
Angelnyn: kijk - er zijn mensen die 't misschien nét kunnen betalen en dan het toch kopen en bijv een rekening niet meer kunnen betalen. Maar er zijn ook mensen die er niets slechter worden van merkjes.
Ik wil niet weer een discussie starten maar er wordt altijd gedaan alsof je echt imbeciel bent als je die dingen voor kinderen koopt. Dat is niet fair!
Oh maar ik bedoel ook, ook al zou ik écht écht rijk zijn, dan zou ik liever hele andere dingen met dat geld doen, zoals vele verre reizen maken, ook met kinderen. (En die merkkleding koop ik dan wel in Thailand ofoz )
Een ander zou dat weer "zonde" van zijn geld vinden Het is maar net waar je voorkeur ligt en wat je belangrijk vindt.
Maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij met zijn geld doet, als iemand het er wel voor over heeft of er inderdaad weinig van merkt financieel gezien en het leuk vind, waarom niet?
Overigs vind ik het wel vrij "dom" om zulke dure merkkleding te kopen als je het eigenlijk niet kan betalen en er inderdaad andere rekeningen blijven liggen, maar ook dat moeten mensen zelf weten
TukTuk- Ratel
Paper Crown schreef:Spring schreef:Goedkopere kleertjes? Dat vind ik zeeman en wibra. Ik vind h&m en hema etc normale prijzen hebben, zeker niet vallend onder goedkopere
Dat snap ik. Maar ik vind dan zeeman en wibra goedkoop, h&m, v en d, HEMA, etc gemiddeld en dan de merken zoals name it, vingino, noppies, en dan de dure merken.. Gucci etc.
Maar dat is hoe je het bekijkt..
Is hetzelfde als zeeman, wibra, only, vila, steps, didi en pepe jeans, d&g etc.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Dat valt ook wel weer mee, dat lees ik nergens. Voor mijn gevoel reageert iedereen echt vanuit zichzelf.Paper Crown schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Dat valt ook wel weerPaper Crown schreef:
mee, dat lees ik nergens. Voor mijn gevoel reageert iedereen echt vanuit zichzelf.
Ik heb 't een beetje corky geschreven maar ik doel eigenlijk op de voorgaande topics over dit soort dingen
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hier nou mee?
» Wat moet ik hier nu mee?
» wat moet ik hier nu mee?
» Wat moet ik hier nou mee?
» Wat moet ik hier nou mee...?
» Wat moet ik hier nu mee?