Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

+26
Puggle
JD
Printje
Fearie
Novalee
Pompoen
Fiwen
*Lookie*
LDJ
PapillonRose
SarahKey
Annemie
Coco
Gizmo
Minx
Susan
Bazinga
Lejow
TukTuk
Parisienne
Marin
Spring
Paper Crown
Zwerver
Twellie
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kinder merkkleding, hier moet je wezen! - Pagina 2 Empty Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:06

Het zou eens andersom moeten zijn: mensen die andere mensen afkraken omdat ze bij de Wibra en Zeeman spullen scoren. Dat is toch ook niet leuk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinder merkkleding, hier moet je wezen! - Pagina 2 Empty Re: Kinder merkkleding, hier moet je wezen!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:12

Gucci etc. zou ik voor mijn kind ook niet kopen maar dat komt meer omdat ik die kleding niet leuk vind voor kindjes. Ik associeer die merken met volwassenen.

Diesel vind ik wel weer leuk voor kinderen (en dan met name die mini jeans).

Maar ik blijf gewoon voor kids een ZARA lover, dus daar steek ik mijn kind later helemaal in haha. (En dan koop ik voor mijzelf wel een mooie Burberry Prorsum trenchcoat I love you :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:14

Name it, lief etc koop ik ook alleen in de sale. Dan zie ik een broekje van 19,95, denk ik: o, is nog wel te doen. Maar dan moet het nog x2...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:16

Punk'd schreef:Gucci etc. zou ik voor mijn kind ook niet kopen maar dat komt meer omdat ik die kleding niet leuk vind voor kindjes. Ik associeer die merken met volwassenen.

Diesel vind ik wel weer leuk voor kinderen (en dan met name die mini jeans).

Maar ik blijf gewoon voor kids een ZARA lover, dus daar steek ik mijn kind later helemaal in haha. (En dan koop ik voor mijzelf wel een mooie Burberry Prorsum trenchcoat I love you :P
Ik koop ook veel kleren van de ZARA voor mijn zoontje. Vind ik toch iets stijlvoller dan de H&M op de 1 of andere manier smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:17

Vind overigens de kleding van de Wibra vaak echt leuk en goed. Dus ja, daar koop ik best veel.

Maar laten we eerlijk zijn, mijn beren zien er in een vuilniszak nog fantastisch uit Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 24 aug 2012 - 20:19

Eens met stofzuiger.
Ik ben fan van Noppies, Name It en Dirkje, maar vind dit met de volle prijs echt veel te duur.
Koop het dan ook alleen als het 50/50% afgeprijsd is (zoals nu de laatste tijd bij Happybee :cheering: )

Jaren geleden paste ik op bij een gezin, groot ruim huis, die zaten zeer ruim in de centen.
Ze gingen verhuizen, dus als zij aan het shoppen waren voor de inboedel, paste ik op.
Op een dag kwam ze thuis, en had ze ook even geshopt voor de kids (twee meisjes, 3 en 1 ongeveer).
Broekje, broekje, shirtje, shirtje, rokje, jurkje, petje, hoedje. Denk dat er een stuk of 10/12 kledingstukken uit die tas kwamen, oh en nog 2 paar schoentjes. Allemaal merkdingen (want ja, dat kan hier zo handig, want de jongste kan alles van de oudste aan!).
Ach zegt ze, het kost 1200 euro, maar dan heb je ook wat.
Nou ik dacht echt dat ik me verslikte in mn drinken, wat een geld :nopompom:
Zoveel kost ALLE kleding van B bij elkaar bij lange na nog niet eens.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:27

Haha Lejow, ik zou me ook verslikken geloof ik.

Al had ik het geld wel, ik vind het dan gewoon zo zonde. Daar kan je nog zoveel andere
leukere dingen voor doen. Ik ben gek van de merken Dept en een ander italiaans merk waar ik even niet meer op kom (en ik heb het nog wel als forumnaam gehad).. Maar ik koop dat inderdaad alleen in de uitverkoop.

Maar goed, een ander geeft zijn geld liever wel uit aan dure kinderkleding. Lekker laten doen. Ik ben er te gierig voor :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:31

Of je het geld nu wel of niet hebt en hoe mooi en lief het er ook uitziet. En kindje draagt het slechts een paar keer en daarna is hij/zij er te groot voor. Kijk als het volgroeid is en je koopt dan iets duurs, dan komt het beter tot zijn recht, dan om babybeentjes.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 24 aug 2012 - 21:09

Kan mij weinig boeien wat 't kost Very Happy 't Zou me pas tegenstaan, als iemand alleen maar die bende koopt en zijn of haar neus optrekt voor Wibra/Zeeman/etc rompers.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Susan vr 24 aug 2012 - 21:11

Ik heb niet echt iets met merken als Armani, Gucci, en cetera, ook niet voor mezelf overigens. Voor kinderen vind ik Vingino, Jottem, Retour, Benetton, Gaastra, McGregor, Diesel, Pointer, Mim-Pi en nog een aantal merken leuk. Toen Ezra klein was had hij ook wat kleertjes van Tommy Hilfiger, maar die winkel waar we dat kochten bestaat niet meer. We kochten daar ook broekjes, vesten en T-shirtjes van Levi's voor hem, die waren ook leuk.

Dure kleding kopen als we krap zitten zou ik niet doen, maar in de uitverkoop kun je heel veel vinden en ze krijgen ook heel veel van mijn moeder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Minx vr 24 aug 2012 - 21:56

Em volgens mij ook het voordeel aan dure kinderkleding. Als het nog goed is kun je het zo weer doorverkopen op marktplaats.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gizmo vr 24 aug 2012 - 22:35

Wat men aan babykleding (merk of niet) uitgeeft moet men zelf weten. Ik vind het zelf alleen belachelijk om een baby/kind vol te behangen met merkkleding vol met logo's en namen. Vind ik bij volwassenen er ook niet uitzien. Vraag me dan echt af of het alleen om het naampje te doen is...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 23:23

Ik koop hier wat ik mooi vind. Dat kan van Z8, Name It of Mim Pi zijn maar dat kan ook Hema zijn.
We gaan dadelijk toevallig naar een winkel waar ze Z8 verkopen, de enige winkel hier in de buurt die de maten van A en H verkopen en ja, dan betaal je 20.- voor een legging ipv 8.- voor een legging van de HEma. Maar ik vind persoonlijk dat de kwaliteit 9 van de 10 keer ook beter is. En wat iemand hier ook al zei, het is makkelijk via MP te verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Coco za 25 aug 2012 - 0:26

Coccinnelle is echt onze favoriete webshop voor de kids en voor ons voor schoenen. I love you
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Coco za 25 aug 2012 - 0:30

Minx schreef:Em volgens mij ook het voordeel aan dure kinderkleding. Als het nog goed is kun je het zo weer doorverkopen op marktplaats.

Klopt, ik heb een burberry shirtje van mijn zoontje nog voor € 65,- verkocht Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Caribbeanlover za 25 aug 2012 - 0:42

Youandi schreef:CBL, heb je een kinderwens, trouwens?

Nee

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover za 25 aug 2012 - 0:46

Als je geld zat hebt moet je het vooral niet laten vind ik. Vind alleen dat je voor dat geld veel meer kan kopen bij de H&M ed.

Wibra goed? Sorry, maar het kan leuk zijn, maar de kwaliteit is natuurlijk niet super goed net zoals de Zeeman dat weet iedereen.

Ik heb bij de Wibra 2 leuke bikini's gekocht. Er is niks mis met de Wibra, Zeeman ed hoor, maar lang zou het niet mee gaan vrees ik en dat hoeft ook niet echt voor die paar centen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:55

Ik kan 40 euro ook wel missen voor een t-shirtje maar voor iets wat hij misschien 3 maanden kan dragen vind ik 40 euro gewoon te veel. Ik hoop al S. zijn kleding bij de C&A, V&D, Jola, Hema, Prenatal, Zara en heel soms bij de Zeeman. Kledingstukken van bijv. Esprit, Z8 en Noppies heb ik ook wel voor S. maar dat heb ik allemaal in de sale gekocht. Ik zal persoonlijk nu nooit een t-shirt boven de 15 euro kopen of een spijkerbroek boven de 20 euro. Nu gaat dat nog makkelijk, zijn kleding ziet er altijd netjes uit en hij ziet er ook altijd leuk uit smile

Gast
Gast

Bericht  Susan za 25 aug 2012 - 0:57

Rompers vind ik sowieso het beste van de Hema, die koop ik niet van een duur merk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 1:06

Susan schreef:Rompers vind ik sowieso het beste van de Hema, die koop ik niet van een duur merk.

Ja vind ik ook! Die van de Zeeman heb ik ook ooit eens gehad maar die raken heel snel uit model. Ik heb trouwens ook rompers gehad van Petit Bateau en die zaten ook goed bij S. Zijn perfect voor smalle kindjes smile

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 25 aug 2012 - 1:46

Gizmo schreef:Wat men aan babykleding (merk of niet) uitgeeft moet men zelf weten. Ik vind het zelf alleen belachelijk om een baby/kind vol te behangen met merkkleding vol met logo's en namen. Vind ik bij volwassenen er ook niet uitzien. Vraag me dan echt af of het alleen om het naampje te doen is...

De meeste kleding die ik voor de baby heb, zie je aan 't stofje of een klein logo'tje dat 't van een bepaald merk is. Het is een misvatting dat merkkleding altijd schreewerige logo's heeft. Meestal is 't dan juist nep.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Annemie za 25 aug 2012 - 1:52

Ik koop alles voor mijn zoontje bij de Wibra, alleen de rompers van de Hema. Ik vind 20 euro voor een broekje echt veel geld, dat zou voor mij al een uitzondering zijn als ik dat zou kopen. Ik vind de kleding van de Wibra echt goed, ik heb ook heel veel 2e hands kleding gekregen van mijn schoonzusje, nou dat van de Wibra zag er nog beter uit dan de duurdere merken vond ik. Heel soms koop ik wat van Just Small, bij de Tuunte. Zoals al gezegd, iedereen moet zelf weten waar ze het geld aan willen uitgeven. Ik koop voor mezelf ook bijna nooit kleding en als ik wat koop moet het goedkoop zijn.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 2:00

82 euro voor een romper vind ik echt belachelijk! Wie ziet dat nou?!

Voor de wel-zichtbare kleding voor mijn kinderen geef ik de ene keer wat meer uit dan de andere keer. Bij WE hebben ze superleuke en betaalbare kleding voor de oudste, dus daar koop ik voor hem veel. Maar hij heeft ook een aantal Vingino korte broeken.

Voor de jongste heb ik laatst bij Zeeman een heel leuk jurkje gekocht, maar zij draagt ook broeken en shirtjes van Name-it of Mim-Pi. Het wisselt hier dus nogal.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 25 aug 2012 - 2:30

phff wat een geld voor 1 romper. Ik vind merkkleding zo zonde van het geld om daar het volle pond voor te betalen. Weet wel andere doeleinden voor mijn geld.

Hier heeft S van alles aan. Zeeman, henk ten hoor, mexx, z8, dirkje, name-it, baby blue, noppies, hema etc. Ik kijk naar wat ik mooi vind. En als het een merk is, dan in de uitverkoop of tweedehands aanschaffen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  PapillonRose za 25 aug 2012 - 6:26

Zo, dat is inderdaad een fors bedrag voor een romper :O

Ik vind wel dat iedereen zelf moet weten wat ze wel of niet willen kopen voor de kids. Ik zal er in ieder geval niemand om veroordelen, dat vind ik zoiets oppervlakkigs. En of het nu gaat om buitensporig dure merkkleding of goedkope kleertjes van Zeeman/Wibra, ik vind dat iedereen dat zelf moet weten.

Zelf koop ik een beetje van alles wat. Van erg goedkoop (Zeeman, Wibra) tot gemiddeld (Hema, H&M) tot wat duurder (Noppies, Z8). Moet wel zeggen dat ik de merkkleertjes meestal in de sale koop, anders vind ik het te duur. Ze kunnen er maar zo kort in, en ik vind het dan zonde om heel veel geld uit te geven aan iets dat maar een paar keer gedragen wordt. Ik koop soms ook tweedehands trouwens. Hier dus echt allerlei categorieën in de kast.

Echt dure designerkleding koop ik trouwens niet, ook niet tweedehands. Al zou het dan zo exclusief zijn, ik vind het meestal een hoop van hetzelfde en het draait meestal vooral om het printje/logo. Erg mooi vind ik het vaak niet eens. Maar degenen die het wel mooi vinden, moeten dat vooral doen! En smaken verschillen, net als de inhoud van portemonnees Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: