Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik hier nou mee?

Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Tittih vr 2 sep 2011 - 5:45

sorry kon even geen duidelijke omschrijving bedenken...
Heb het er ook al over gehad in het voor een kindje in 2011 topic, maar kan het maar niet naast me neerleggen.

Vrijdag 2/3 dagen voor mijn NOD had ik bruinverlies en dacht ik dat ik ongesteld ging worden, op zondagmiddag verloor ik ook wat rood slijm, maar na 2 keer was dit weer bruin t/m dinsdag.
Eerst heb ik op maandagavond getest, zondag of maandag was mijn NOD, omdat het maar niet doorzette heb ik donderdagmorgen weer getest, beiden hartstikke negatief.
Gisteren had ik zoiets van nou ja pech, dat bruinverlies zal dan wel mijn menstruatie zijn geweest
Maar nu heb ik nogsteeds wat klachten en sinds vandaag ben ik ook nog eens erg moe.
Klachten welke constant zijn:
- Zere borsten. (Dit heb ik meestal voor ik ongesteld moet worden, maar zodra ik ongesteld ben is het meteen over.)
- lichte buikpijn onderin, het komt met vlagen en het is minder en anders als mijn menstruatiebuikpijn
- hoofdpijn die gaat en komt
Sinds gisteren/vandaag:
-Wat moe en vandaag heel erg
-trekkend, licht pijnlijk gevoel meer aan mijn linkerzijkant en iets hoger dan de buikpijn.

Wat ik met dit topic wil weet ik niet, misschien dat iemand het bekend voor komt?
En was je uiteindelijk toch zwanger of niet?

Ik heb zeker weten mijn eisprong gevoeld/gemerkt en normaal barst de boel los na wat bruinverlies en dan 4/5 dagen.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:25

Vervelend zeg! Ik denk niet dat je meer kunt doen dan afwachten.. En eventueel later nog eens een test doen! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:27

Zou over een paar dagen nog eens testen als je niet echt ongesteld word. Als het nog negatief is even de huisarts bellen of je bloed mag prikken op zwangerschap?

Het kan dat je HCG nog te laag was, dit verdubbeld iedere 48 uur.

Met welke test heb je getest? Ik testte met bij predictor negatief terwijl ik met Kruidvat al positief testte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Tittih vr 2 sep 2011 - 6:37

Ik ben zojuist uit het niets ongesteld geworden, inclusief de bijbehorende buikpijn.
Snap er helemaal niks meer van :s Ben nu wel erg benieuwd wanneer mijn volgende eisprong is.

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:48

Je hebt in elk geval duidelijkheid, maar denk dat je diep van binnen op iets anders hoopte?
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Tittih vr 2 sep 2011 - 9:00

Tuurlijk, maar vind het niet erg, het is pas de eerste ronde.
Ik baalde meer van die onduidelijkheid, dat mijn lichaam zo`n spelletje met me aan het spelen is/was.
Mijn cyclus is altijd netjes geweest en nu we net voor een kindje gaan klopt er niks meer van!
En elke keer krijg je weer opnieuw hoop.
Ben nu ook wel benieuwd wanneer mijn eisprong weer komt.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier nou mee? Empty Re: Wat moet ik hier nou mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum