Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vond je je eerste zoen

+40
M-G
*Lookie*
Niekske
Le Chat Noir
patjuhhh
CaptainSpectacular
Rovine
Wennebellah
CrazyGrace
Blond
xxDila
Merai
Happy
Lady4
ButterflyEffect
lieke89
TGR
Filoria
Chocolate Cookie
silly-one
Toet
SuperGrover
ijsjemeisje
Roze Roos
CCC
smooch
Jeanette
me-girl
nina
Bliss
Sarah1985
Frappuccino
SoGood
Susan
Guus
Arwyn
Mari
Suus
Pussycat
Janelie
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 1:47

Met 1 woord ver-schrik-ke-lijk!
Was bij ons achter het huis, hij was weg, en ben daarna gelijk naar binnen gerend voor een glas water! Die was ook snel leeg..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 13:49

ohhh ik weet het nog precies...

volgens mij was het in de 2e van de mavo. er was een jongen (zie voor je: héél veel pukkels, jampotglazen, maar wel flinke babbels, vond zichzelf dé man) die mij al een tijdje leuk vond, maar hij was toch min of meer "nerd van de klas" en ik vond hem ook echt helemaal niks, behalve een beetje vriendschappelijk contact.

Na het schoolfeest fietsten was samen naar huis (moest dezelfde kant op). toen stopten we, en hij zei "doe je ogen eens dicht"
ik trapte erin met mn stomme hoofd, en voor ik het wist voelde ik een tong in mn mond. bah!!

de zoen op zich was al supervies, maar met hem helemaal!
heb ook nog nooit tegen iemand durven bekennen dat ik ooit met hem gezoend heb Embarassed

Gelukkig heb ik het daarna nog heeeeeeeeeel veel keer over gedaan, vele malen lekkerder en met veel leukere mannen cheers
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Snoes wo 16 feb 2011 - 19:11

justhanna schreef:Volgens mij vond ik mijn eerste zoen wel oké, niet ranzig in ieder geval, maar ook niet zo geweldig dat het me enorm goed is bijgebleven :P
+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie do 17 feb 2011 - 8:51

*Marietje* schreef:ohhh ik weet het nog precies...

volgens mij was het in de 2e van de mavo. er was een jongen (zie voor je: héél veel pukkels, jampotglazen, maar wel flinke babbels, vond zichzelf dé man) die mij al een tijdje leuk vond, maar hij was toch min of meer "nerd van de klas" en ik vond hem ook echt helemaal niks, behalve een beetje vriendschappelijk contact.

Na het schoolfeest fietsten was samen naar huis (moest dezelfde kant op). toen stopten we, en hij zei "doe je ogen eens dicht"
ik trapte erin met mn stomme hoofd, en voor ik het wist voelde ik een tong in mn mond. bah!!

de zoen op zich was al supervies, maar met hem helemaal!
heb ook nog nooit tegen iemand durven bekennen dat ik ooit met hem gezoend heb Embarassed

Gelukkig heb ik het daarna nog heeeeeeeeeel veel keer over gedaan, vele malen lekkerder en met veel leukere mannen cheers

Oh wat gemeen zeg! Hoe heb je gereageerd?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:20

Ik vond het doodeng! Very Happy Het was met mijn eerste echt vriendje! We liepen al even om elkaar heen te draaien en op een avond zaten we met een groepje nog buiten, toen wij lekker tegen elkaar aan zaten op een bankje toen de vrienden opeens allemaal even weg gingen om wat eten te gaan halen. Daar zaten we opeens samen en toen kwam die eerste echte tongzoen. Tja wat ik er van vond weet ik niet meer zo heel goed, wel dat ik bang was het verkeerd te doen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  JD do 17 feb 2011 - 10:18

Janelie schreef:
*Marietje* schreef:ohhh ik weet het nog precies...

volgens mij was het in de 2e van de mavo. er was een jongen (zie voor je: héél veel pukkels, jampotglazen, maar wel flinke babbels, vond zichzelf dé man) die mij al een tijdje leuk vond, maar hij was toch min of meer "nerd van de klas" en ik vond hem ook echt helemaal niks, behalve een beetje vriendschappelijk contact.

Na het schoolfeest fietsten was samen naar huis (moest dezelfde kant op). toen stopten we, en hij zei "doe je ogen eens dicht"
ik trapte erin met mn stomme hoofd, en voor ik het wist voelde ik een tong in mn mond. bah!!

de zoen op zich was al supervies, maar met hem helemaal!
heb ook nog nooit tegen iemand durven bekennen dat ik ooit met hem gezoend heb Embarassed

Gelukkig heb ik het daarna nog heeeeeeeeeel veel keer over gedaan, vele malen lekkerder en met veel leukere mannen cheers

Oh wat gemeen zeg! Hoe heb je gereageerd?

ik was helemaal overdonderd. ben naar huis gefietst, veel water gedronken en tanden gepoetst. en ik weet nog dat ik de dag erna op school naar m toe ben gegaan om te zeggen dat ie het tegen niemand moest zeggen, ik schaamde me dood...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie vr 18 feb 2011 - 4:38

Kan ik me voorstellen. Sjonge zeg. Ook geen leuke eerste zoen. Heeft hij zijn mond ook gehouden?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Amali do 24 feb 2011 - 11:18

Mijn eerste zoen kreeg ik op mijn veertiende. Ik was samen met mijn ouders en zusjes op vakantie op een camping in Frankrijk. Na een disco avond werd ik terug naar de tent gebracht door een Franse jongen, hoe toepasselijk. Daar zoende hij me opeens vol op mijn mond. Ik was totaal in shock. Het enige wat ik dacht was: help, wat moet ik doen en dadelijk zien mijn ouders me. De rest van de vakantie heb ik heel erg hard mijn best gedaan om hem te ontlopen.

Amali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 4 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum