Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vond je je eerste zoen

+40
M-G
*Lookie*
Niekske
Le Chat Noir
patjuhhh
CaptainSpectacular
Rovine
Wennebellah
CrazyGrace
Blond
xxDila
Merai
Happy
Lady4
ButterflyEffect
lieke89
TGR
Filoria
Chocolate Cookie
silly-one
Toet
SuperGrover
ijsjemeisje
Roze Roos
CCC
smooch
Jeanette
me-girl
nina
Bliss
Sarah1985
Frappuccino
SoGood
Susan
Guus
Arwyn
Mari
Suus
Pussycat
Janelie
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 2:21

Pussycat schreef:Ik vond mijn eerste zoen echt ronduit ranzig!
Hij kwijlde zo gigantisch erg bah.

Had niet verwacht dat ik ooit weer durfde te zoenen
Gelukkig heb ik er nooit weer 1 zo getroffen die zo slecht zoende als hij

Idem! Maar ik heb wel vaker met hem gezoend, helaas bleef het zo slecht. Inmiddels weet ik dat het véél lekkerder kan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  CCC za 29 jan 2011 - 2:33

Mijn eerste zoen was precies goed! Very Happy Kan me het moment nog precies herinneren, we stonden voor de garage van mijn ouders en omdat hij een beetje zenuwachtig was duwde hij mijn hoofd naar achteren waardoor ik hard mijn hoofd stootte... Als we elkaar tegenkomen moeten we er nog steeds om lachen... Ik was ook zooo verliefd op die jongen... *zucht* goede oude tijden... Hij had nog steeds mijn vriendje kunnen zijn eigenlijk.. Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 2:43

Ik heb hier dus echt bijna 2 dagen over gedacht maar volgens mij was ik heel erg onder de indruk! Was ook heel erg verliefd op die jongen, verder was het vooral warm/nat/klunzig:)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 3:30

Roze Roos schreef:Ik heb hier dus echt bijna 2 dagen over gedacht maar volgens mij was ik heel erg onder de indruk! Was ook heel erg verliefd op die jongen, verder was het vooral warm/nat/klunzig:)

Haha, dat is best knap dat je er al twee dagen over denkt, want ik heb het topic nog geen dag geleden geopend :P

chococupcake, waarom had hij je vriendje nog kunnen en zijn en waarom is hij dat niet meer? Leuk die romantische verhalen smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 3:40

Zo leuk dat ik gelijk meer wou! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 3:45

Dramatisch en dat kwam eigenlijk door mezelf Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:02

Dat was ranzig. Hij had wel eerder gezoend, maar hij beet :shock: Ik dacht dit kan toch niet bij zoenen horen??
2 weken later kreeg ik mijn 2de zoen, dit was wel met een ander, deze zoen was tig malen beter en dat bijten hoorde er gelukkig niet bij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  ijsjemeisje za 29 jan 2011 - 7:11

ERG NAT!

Ik was 15 en ging voor de eerste keer uit.
Het was meer voor mij zoenen om een keer gezoend te hebben.
En oooo wat was het ranzig. Hij kwijlde ( ik kan me nou niet bepaald voorstellen dat ik nou kwijlde...hihi)
En het erge was 5 jaar later zat ik in een nieuwe klas en we gingen op kamp.
Een meisje haar broer zal rijden. Dus ik stap in die auto en ik had geeneens gezien wij er reed.
Dus ik vroeg mijn nieuwe klasgenootje waar ze weg kwam. Ze vertelde het dorp waar ze woonde.
En ik zei owwww ken je (naam van jongen van mijn eerste zoen) ook? Ja zei mijn klasgenootje dat is mijn broer en die rijd nu!!
Wat schaamde ik mij op dat moment zeg Embarassed


Laatst aangepast door ijsjemeisje op za 29 jan 2011 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  SuperGrover za 29 jan 2011 - 7:13

Mijn eerste zoen was vooral kort. Maar wel goed verder, smaakte naar meer.

Maar mijn tweede was echt verschrikkelijk. Hij kwijlde mijn hele gezicht vol, bah.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Toet za 29 jan 2011 - 7:30

Heel spannend en eng. Achteraf ook vies eigenlijk, maar toen wist ik nog niet beter :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 8:22

Leuk om die verhalen te lezen :p Mijn eerste zoen was van mijn eerste 'echte' vriendje en was niet vies maar ook niet geweldig lekker of zo. Ik was meer gefocused op wat ik nou 'voelde' en waar dat zat of zo... Was meer bezig de boel te analyseren Very Happy Anyway; hij vond 't geweldig en wilde gelijk meer dus ach... Alleen vind ik 't achteraf echt te weird voor woorden, als ik er over nadenk dat ik nog net niet 12 was en toen dus al middagen lag te zoenen e.d. ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  silly-one za 29 jan 2011 - 8:39

Mijn eerste zoen was op vakantie bij het kampvuur. Het was eigenlijk zoenen om te zoenen. Ik weet wel dat mijn eerste reactie was dat hij niet kon zoenen. Het was een wasmachine die in zijn hoogste toeretal stond te draaien. Drie dagen later had ik een ander slachtoffer en dat was een stuk beter. Einde van de vakantie was het goed en wist ik echt dat de eerste niet kon zoenen.
Tja op vakantie was ik slecht. In 3 weken tijd 3 verschillende jongens zoenen.
Vervolgens gingen we ook nog terugdenken met wie die ook al had gezoend en aan de hand daarvan rekenen van hoeveel mensen we bacteriën in onze mond hadden. Was vies maar ook heel grappig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Chocolate Cookie za 29 jan 2011 - 8:48

Was met mijn eerste vriendje, al hadden we toen nog niks geloof ik. Maar ik vond t niet echt geweldig nee. Hij was n beetje een wasmachine haha :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:48

ijsjemeisje schreef:ERG NAT!

Ik was 15 en ging voor de eerste keer uit.
Het was meer voor mij zoenen om een keer gezoend te hebben.
En oooo wat was het ranzig. Hij kwijlde ( ik kan me nou niet bepaald voorstellen dat ik nou kwijlde...hihi)
En het erge was 5 jaar later zat ik in een nieuwe klas en we gingen op kamp.
Een meisje haar broer zal rijden. Dus ik stap in die auto en ik had geeneens gezien wij er reed.
Dus ik vroeg mijn nieuwe klasgenootje waar ze weg kwam. Ze vertelde het dorp waar ze woonde.
En ik zei owwww ken je (naam van jongen van mijn eerste zoen) ook? Ja zei mijn klasgenootje dat is mijn broer en die rijd nu!!
Wat schaamde ik mij op dat moment zeg Embarassed

Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Filoria za 29 jan 2011 - 10:26

Vreselijk. Die jongen zoende me 'vol overgave' en heel lang. Hij drukte mijn hoofd zo hard naar achter dat ik er nekpijn van kreeg! Maar het was mijn eerste zoen dus ik dacht: 'dat hoort er vast bij'.
Na tien minuten durfde ik tegen hem te zeggen dat ik last van mijn nek had, en werd hij iets minder agressief. Haha.

Leuk om te lezen trouwens, al die verhalen. Birgit, wat deed jij verkeerd dan? Ben ik wel benieuwd naar!
En Lilith, jouw verhaal vind ik ook prachtig. Vooral het happy end.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:56

Ik had nog nooit gezoend en wist dus ook helemaal niet hoe het moest met als gevolg dat ik een kus van de tv na wilde doen ofzo. Veel te wild Embarassed
Daarna heeft het ook even geduurd voordat we echt zoenden omdat ik me er niet prettig bij voelde omdat iemand eerder het bij me geprobeerd had op een manier waar ik niet van gediend was.
Maar alles is goed gekomen, want we zijn nu nog steeds samen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  CCC za 29 jan 2011 - 13:02

chococupcake schreef:Mijn eerste zoen was precies goed! Very Happy Kan me het moment nog precies herinneren, we stonden voor de garage van mijn ouders en omdat hij een beetje zenuwachtig was duwde hij mijn hoofd naar achteren waardoor ik hard mijn hoofd stootte... Als we elkaar tegenkomen moeten we er nog steeds om lachen... Ik was ook zooo verliefd op die jongen... *zucht* goede oude tijden... Hij had nog steeds mijn vriendje kunnen zijn eigenlijk.. Embarassed

Hij is nog steeds te leuk... Ondertussen heeft hij wel een zoontje, maar geen vaste relatie... Hij heeft denk ik gewoon nog een speciaal plekje in mijn hart... smile Een paar jaar geleden toen ik met mijn ex uit elkaar was hebben we nog wel wat 'gerotzooid' maar is verder niks meer geworden omdat hij nog van het vrijgezellenleven wilde genieten...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  TGR zo 30 jan 2011 - 0:44

Ik was erg verveeld en vond er weinig aan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:43

Ik vond het vies. Was ook niet verliefd op die jongen en werd erdoor overrompeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  lieke89 zo 30 jan 2011 - 4:37

ik vond het echt smerig. die jongen duuwde echt zijn tong naar binnen en daarna ging hij als een wasmachine tekeer. Niet bepaald wat ik verwacht had van mijn eerste zoen, haha.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  ButterflyEffect zo 30 jan 2011 - 4:54

haha, gelukkig Birgit

Ehm ja het was wel oke, op die leeftijd is het best wasmachine achtig en het duurde ook altijd zo lang! En ik had dus een soort van black out in mn hoofd die 5 minuten daarna, kan er niks meer van herinneren (was niet dronken Wink )
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 5:08

Mijn eerste zoen was erg slecht. Die avond werd er in de groep gegooid dat ik nog nooit gezoend had (wat een schande, ik was al 13 nota bene!). Dus de eerst volgende, nadat mijn geheim openbaar was geworden, met wie ik schuifelde zoende me. Wat was dat vies. Heel hard, ruw en lomp. Ik ben een doorzetter, dus na deze zoen, heb ik het nog met wat andere kandidaten geprobeerd (let wel: niet op hetzelfde feest). Ik vond het elke keer weer tegenvallen. Totdat ik een half jaar later op de camping gezoend werd door een mooie Fransoos die geen woord Engels sprak, maar wat kon hij goed zoenen! En wat een opluchting dat het ook lekker kon zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Lady4 zo 30 jan 2011 - 7:46

Mijn eerste zoen was echt überromantisch. Het was op vakantie in Frankrijk met een superleuke jongen. Hij had al een vakantievriendinnentje, maar wij hadden alleen maar oog voor elkaar. Iedereen had door dat we verliefd waren, behalve wij zelf. Onze eerste zoen was, echt waar, in een hooiberg. Het was een fantastische vakantie en ik heb tranen met tuiten gehuild toen we naar huis moesten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 8:15

hihi leuke verhalen :-)

Mijn eerste zoen was waardeloos. Mijn vriendje, voor zover je het zo kan noemen :p, schepte op dat hij gigantisch veel succes bij de meiden had en hij had er al heel wat gezoend. Hij wist dat ik de eerste was waar ik mee zou zoenen. Dus we liepen naar een plekje waar we met ons 2en waren. Ik gaf duidelijk aan dat ik het eng vond en niet wist waar ik moest beginnen :p. Maar die lafaard durde ook niet!! En uiteindelijk toch maar gedaan die gast was alleen maar aan het rondjes draaien in turbo vaart. En uiteindelijk rond bazuinen dat ik een "wasmachine" was. Was een loser. Laughing

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Merai zo 30 jan 2011 - 10:58

Haha mijn eerste keer zoenen viel vies tegen voor mijn vriendje toen (ik was dus 9 :shock: ). Ik hoor het me nog zeggen: Nee Robbert, niet met je tong Very Happy. Toen ik jaren later weer zoende met mijn toenmalige vriendje heb ik het afgekapt en zei 'mijn tante op een houtvlot'. Oftewel, dit wordt hem niet.. Goh wat romantisch allemaal. Maar later is het helemaal goedgekomen, ik heb flink geoefend en nu de lekkerste zoener gestrikt Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 2 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum