Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

+13
silly-one
Tazz
smooch
Lavendel
Caroow
Sterre
Suus
Toet
Pannetoet
nina
TGR
Mari
Merai
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 10:16

Was het wat je ervan verwachtte? Had je meteen de smaak te pakken of snapte je de ophef niet?

Mijn eerste keer was heel fijn, ik heb er goede herinneringen aan! Ik was op dat moment twee maanden samen met mijn (toenmalige) vriendje die ook nog maagd was. We hebben het langzaam opgebouwd en waren er op dat moment echt aan toe. Het deed geen pijn en we hebben het de volgende ochtend overgedaan, toen begon ik wel te begrijpen waar iedereen het over had Wink.

Edit: Ik was 16


Laatst aangepast door Merai op di 1 feb 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Mari di 1 feb 2011 - 10:23

Vreselijk, ik had pijn en gebloed, 2 dagen later kwam mijn moeder laaiend naar mijn kamer, waarom ik bloed in mijn string had en wat ik had gedaan. Ze vond het zo erg dat ik zo jong al sex had gehad. Een week later maakte hij het uit, en was ik gebroken, gebruikt en had ik het totaal gehad met jongens. Gelukkig duurde dat maar een paar maanden en kon ik wel weer verliefd worden.
Ik was gewoon te jong (14), en eerder nieuwschierig dan dat ik er klaar voor was, en tja het moest toch een keer. Naja had ook een vriendin die tot haar 22ste maagd was en elk jaar dat ze ouder werd, werd ze banger (want iedereen kon het toch al). Tja dan maar liever iets te jong.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 10:25

Het was niet echt m`n ding direct, zeg maar.. Dat iedereen dat zo lekker vond?? Nou nee.. Het was best leuk en spannend, maar vooral 'doe maar, dan zijn we er vanaf'..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 10:53

Tikkeltje pijnlijk maar niet verkeerd hoor... Ik was 15, dus vond 't ook niet overdreven jong of oud of zo en had een ouder en ervaren vriendje waardoor 't een beetje aankloten en mikken was Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 20:36

Niet leuk. Ook niet achteraf. Het was wel met een vast vriendje, dus echt spijt heb ik er niet van gehad, maar het was eigenlijk meer met de achterliggende gedachte van 'zo, hebben we dat ook maar weer gehad'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  TGR di 1 feb 2011 - 20:50

Ik ben blij dat ik dat niet over hoef te doen Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  nina wo 2 feb 2011 - 1:04

Mari schreef:Vreselijk, ik had pijn en gebloed, 2 dagen later kwam mijn moeder laaiend naar mijn kamer, waarom ik bloed in mijn string had en wat ik had gedaan. Ze vond het zo erg dat ik zo jong al sex had gehad. Een week later maakte hij het uit, en was ik gebroken, gebruikt en had ik het totaal gehad met jongens. Gelukkig duurde dat maar een paar maanden en kon ik wel weer verliefd worden.
Ik was gewoon te jong (14), en eerder nieuwschierig dan dat ik er klaar voor was, en tja het moest toch een keer. Naja had ook een vriendin die tot haar 22ste maagd was en elk jaar dat ze ouder werd, werd ze banger (want iedereen kon het toch al). Tja dan maar liever iets te jong.
Hoe wist je moeder zo zeker dat dat bloed door seks kwam?
Het kon toch ook zijn dat je ongesteld geworden was? Of zie ik dat verkeerd?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Pannetoet wo 2 feb 2011 - 1:08

Ik vond het echt vreselijk pijnlijk! Nu ben ik ook klein en was mijn vriendje toendertijd 1.95 lang; en zijn ding was ook lang..jeee wat pijnlijk! Bij ons ging het meer om 'dan hebben we het gehad' dan dat het zo geweldig was. Dat is nu gelukkig wel anders geworden angel

Eens met Nina.. tenminste dat zou ik dan wel gezegd hebben!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Toet wo 2 feb 2011 - 1:13

Die was wel fijn geloof ik, weet het niet zo heel goed meer want is was dronken.
Daarna werd het vervelender.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Mari wo 2 feb 2011 - 1:23

nina schreef:
Mari schreef:Vreselijk, ik had pijn en gebloed, 2 dagen later kwam mijn moeder laaiend naar mijn kamer, waarom ik bloed in mijn string had en wat ik had gedaan. Ze vond het zo erg dat ik zo jong al sex had gehad. Een week later maakte hij het uit, en was ik gebroken, gebruikt en had ik het totaal gehad met jongens. Gelukkig duurde dat maar een paar maanden en kon ik wel weer verliefd worden.
Ik was gewoon te jong (14), en eerder nieuwschierig dan dat ik er klaar voor was, en tja het moest toch een keer. Naja had ook een vriendin die tot haar 22ste maagd was en elk jaar dat ze ouder werd, werd ze banger (want iedereen kon het toch al). Tja dan maar liever iets te jong.
Hoe wist je moeder zo zeker dat dat bloed door seks kwam?
Het kon toch ook zijn dat je ongesteld geworden was? Of zie ik dat verkeerd?

Geen idee, had het wel veilig gedaan, dus iets anders kon het niet zijn. Misschien had ze het door?

Weet je wat trouwens echt wazig was, nadat het gebeurd was ging ik naar huis (met pijn tussen mijn benen) zit daar een deel van mijn visite, pfff.. ik wist niet hoe ik me moest gedragen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 2:06

Mijn eerste keer was niet echt fijn. Deed beetje pijn. Was niet mijn vriendje of wat dan ook. Het was een dorpsgenoot.
Hij was 15 en geen maagd meer.
Daarna nog wel een paar keer met hem seks gehad en dat was ook fijner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Suus wo 2 feb 2011 - 2:19

Ik vond er niet zo veel aan. Was wel helemaal gek op die jongen en ik vond dat het wel eens tijd werd. Hij had al meer ervaring en ik had hem ook niet verteld dat ik nog maagd was, daarom was het de eerste keer een beetje pijnlijk. De tweede keer ging al beter, toen had ik hem toch maar eerlijk verteld dat ik nog geen ervaring had :P
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Sterre wo 2 feb 2011 - 2:23

Aan de ene kant wel fijn, want het was met mijn eerste vriendje die ik volledig vertrouwde en we hadden het ook rustig opgebouwd. Die avond waren we een klein beetje dronken, ik moet er nog wel om lachen.

Maarr, het lukte niet echt en het was enorm klungelig. Gelukkig later vaker geoefend, toen ging het wel smile Gek genoeg kan ik me de eerste keer dat het wel goed ging niet precies herinneren, wel die eerste poging dus. Ik was trouwens 16.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:09

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:43

plumke schreef:Mijn eerste keer was niet echt fijn. Deed beetje pijn. Was niet mijn vriendje of wat dan ook. Het was een dorpsgenoot.
Hij was 15 en geen maagd meer.
Daarna nog wel een paar keer met hem seks gehad en dat was ook fijner.
Mijn eerste was ook m`n vriendje niet, haha.. Zelfde verhaal als bij jou smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Caroow wo 2 feb 2011 - 6:23

Het deed pijn, maar toch heb ik er geen slechte herinneringen aan. Ik was zo gek op die jongen, ik dacht dat ik nooit gelukkiger kon worden. Tot ik mijn huidige vriend ontmoette smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:28

Een ''is dit het nou?'' gevoel. Later werd dat uiteraard beter, maar in eerste instantie snapte ik niet echt waar iedereen nou zo'n ophef over maakte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:35

Caroow schreef:Het deed pijn, maar toch heb ik er geen slechte herinneringen aan. Ik was zo gek op die jongen, ik dacht dat ik nooit gelukkiger kon worden. Tot ik mijn huidige vriend ontmoette smile
Precies ook mijn herinnering.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Lavendel wo 2 feb 2011 - 7:55

Ik heb er wel goede herinneringen aan.. (niet dat het nou zo geweldig ging Wink) hij was mijn vriendje en we hadden een half jaar verkering en waren allebei nog maagd. Het gebeurde trouwens in een tentje op Lowlands Very Happy (en we moesten een dag wachten omdat de nacht ervoor hij het enige condoom dat hij bij zich had niet omkreeg omdat hij vrij groot was Wink) Ik was 16 trouwens en hij 18.


Laatst aangepast door Lavendel op wo 2 feb 2011 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  smooch wo 2 feb 2011 - 7:58

Voor mij geen leuke herinnering, het deed pijn, ik was naief en het was met de verkeerde....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Tazz wo 2 feb 2011 - 10:14

smooch schreef:Voor mij geen leuke herinnering, het deed pijn, ik was naief en het was met de verkeerde....

Dit geldt ook voor mij, alles eromheen was ook verkeerd maar ik durfde er niks van te zeggen op dat moment.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 10:14

Mijn eerste keer was met mijn allereerste vriendje. Het deed totaal geen pijn maar lekker was het ook niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  smooch wo 2 feb 2011 - 10:23

Tazz schreef:
smooch schreef:Voor mij geen leuke herinnering, het deed pijn, ik was naief en het was met de verkeerde....

Dit geldt ook voor mij, alles eromheen was ook verkeerd maar ik durfde er niks van te zeggen op dat moment.

ik durfde het ook niet te zeggen, soms zie ik hem nog eens en krijg dan echt de rillingen over mn lijf.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  silly-one za 5 feb 2011 - 23:12

Ik had niet eens echt in de gaten dat we seks hadden gehad. Dat kwam niet door de drank, maar door de manier waarop het ging. De volgende dag toen ik naar de HAP was geweest omdat ik een in schroef had gestaan en antibiotica kreeg kwam mijn vader met een opmerking, nu is je pil niet veilig. Toen ging er bij mij was een belletje rinkelen. Daarna nog 1 keer seks gehad met hem maar ook dat was niet echt geweldig.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 23:43

Heb er een goede herinnering aan ondanks wat bloed. Ik vond het spannend maar we waren voor elkaar de 1e en hij was echt heel lief. Maar het smaakte wel naar meer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum