Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vond je je eerste zoen

+40
M-G
*Lookie*
Niekske
Le Chat Noir
patjuhhh
CaptainSpectacular
Rovine
Wennebellah
CrazyGrace
Blond
xxDila
Merai
Happy
Lady4
ButterflyEffect
lieke89
TGR
Filoria
Chocolate Cookie
silly-one
Toet
SuperGrover
ijsjemeisje
Roze Roos
CCC
smooch
Jeanette
me-girl
nina
Bliss
Sarah1985
Frappuccino
SoGood
Susan
Guus
Arwyn
Mari
Suus
Pussycat
Janelie
44 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 4:36

Ik las net ergens in een topic dat degene haar eerste zoen zo fijn vond. Ik vond het ook wel fijn, maar mijn eerste gedachte was toch echt, jeetje wat is dit slijmerig!! Dat iemand iets verderop stond te kotsen hielp ook niet echt :P Ik was voornamelijk met mezelf bezig of ik het wel goed deed, want hij was wel 5 jaar ouder dan ik en had veel meer ervaring haha. Ik kende hem van het uitgaan en we hebben uiteindelijk nooit een relatie gehad, maar ik vond hem wel leuk.

Hoe vonden jullie je eerste zoen? Met wie was dit?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 4:42

Ik vond mijn eerste zoen echt ronduit ranzig!
Hij kwijlde zo gigantisch erg bah.

Had niet verwacht dat ik ooit weer durfde te zoenen
Gelukkig heb ik er nooit weer 1 zo getroffen die zo slecht zoende als hij

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 4:44

Ranzig. Het was een klasgenootje waar ik al een tijdje gek op was. En hij zei altijd dat het niet wederzijds was, en dat was het ook niet. Maar we stonden ergens, en hij vloog er zo vol op, zonder dat ik het in de gaten had (het was niet bepaald een gezellige setting ofzo) en voordat ik het doorhad en besefte dat hij én vies smaakte én hysterische pogingen deed om een helikopter te imiteren met zijn tong was het alweer voorbij. Waarna hij het verhaal de wereld in hielp dat ik hém gezoend had.....

Jongens van 13 zijn echt zó leuk.... Evil or Very Mad

Overigens was de tweede (héél diep nadenken) niet gek veel beter, en heb ik in mijn hele leven eigenlijk maar 2 mensen getroffen die écht goed konden zoenen, en met 1 daarvan ben ik getrouwd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Suus vr 28 jan 2011 - 4:50

Ik vond mijn eerste zoen echt verschrikkelijk, zo vies! Ik deed het ook alleen omdat ik vond dat het wel eens tijd werd, maar hoewel ik al 16 was was ik er eigenlijk nog niet echt aan toe. Ik heb het daarna serieus 3,5 jaar afgehouden voor ik weer met iemand zoende en die keer vond ik het echt geweldig smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Mari vr 28 jan 2011 - 4:53

Mijn eerste zoen was de lekkerste ooit.

Ik herriner met nog steeds die avond in Griekenland... zucht... ja dat was echt mijn Wauw momentje.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Arwyn vr 28 jan 2011 - 4:57

Mijn eerste zoen was echt vies!
De jongen in kwestie had zogenaamd al heel veel ervaring, maar het was echt zo'n wasmachine.. Jakkie Neutral
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:00

Ik vond het eerst wel een beetje raar, maar toch heel fijn. Het was met mijn eerste (vakantie)vriendje, die vier jaar ouder was. Mijn zus flipte helemaal toen ze erachter kwam:P, maar het waren echt een geweldige paar dagen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Guus vr 28 jan 2011 - 5:08

mijn eerste zoen was op een hockey feest met een jongen die ik wel kende maar niet speciaal leuk vond...

ik vond het... eeuhm... warm

beetje gek maar wel fijn, jaar daarna pas weer voor het eerst gezoend met mijn eerste vriendje en daar had ik echt van die half uur durende zoen sessies mee hahaha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Susan vr 28 jan 2011 - 5:12

Ik vond het wel heel fijn en bijzonder, het was ook met een jongen op wie ik erg verliefd was. De tweede persoon met wie ik zoende, zoende dan weer helemaal niet lekker, hij zoende me ook heel plotseling, was tijdens een spelletje Truth or Dare. Dat was echt met afstand de minst fijne zoen ooit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 5:26

Superrr spannend! Hij was een stuk ouder dan ik, ik vond hem leuk, het was pikkedonker en we lagen in bed Embarassed Ik aan de rechterkant, hij in het midden en mijn vriendin aan de linkerkant.

Toen hij me kuste dacht ik alleen maar "Ik zoen, ik zoen, ik zoen!!" Haha, ik vond het niet vies, maar fijn, interessant en spannend.

De andere dag vertelde ik het helemaal blij aan de vriendin aan de linkerkant, en toen zei ze dat hij haar ook gekust had... :shock:

Edit: Ik kwam hem pasgeleden, jaren later dus, nog tegen in de kroeg! Hij wist nog wie ik was dat vond ik fijn want hij was heel stoer enzo.. Ik heb hem toen gezegd dat hij mijn eerste zoen had gegeven. Hij was trouwens stukken minder interessant als toen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Frappuccino vr 28 jan 2011 - 5:44

Volgens mij vond ik mijn eerste zoen wel oké, niet ranzig in ieder geval, maar ook niet zo geweldig dat het me enorm goed is bijgebleven :P
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:49

Het was met m'n allereerste vriendje en ik vond het geweldig. Heb echt een aantal dagen op een roze wolk geleefd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:54

Ontzettend ranzig.. Ik had al een tijdje verkering en kreeg dagelijks de vraag of we al gezoend hadden.. Schattig!! Anyway, op een vrijdagavond tijdens de disco zat ik bij hem op schoot en ineens gingen we zoenen.. Gatverdamme!!

Ik heb er nog trauma`s van..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:44

Razz_ schreef:Het was met m'n allereerste vriendje en ik vond het geweldig. Heb echt een aantal dagen op een roze wolk geleefd

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:18

Oh ik vond het heel erg leuk! Ik was 13 jaar en op mijn 12e ben ik op zomerkamp geweest. Ik werd toen verliefd op een jongen, en het jaar erna gingen we weer op zomerkamp, nog steeds verliefd. Daarn was er een reunie met een slaapfeestje en daar kreeg ik mijn eerste zoen van E.lias Very Happy Echt zo grappig E.lias was een nerd met een grote bril, en luisterde naar Greenday en Nirvana, zou ik nu niet snel meer op vallen. Maar verliefd dat ik was! Helaas is het nooit wat geworden haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Sarah1985 vr 28 jan 2011 - 8:21

Ontzettend smerig, was ook met een jongen die kleiner en jonger wasdan mij. En het ergste was ik zag die jongen een half jaar later weer en hij dacht dat we verkering hadden. Ohw en nadat we gezoent hebben toen ik thuis was, moest ik overgeven en was een week ziek.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Bliss vr 28 jan 2011 - 8:30

Ik weet niet meer hoe ik het zoenen zelf vond. Maar ik was al 18 en schaamde me altijd vreselijk dat ik nog nooit gezoend had. Ik was dus vooral blij en opgelucht dat het nu eindelijk was gebeurd! Het was trouwens in een discotheek in Renesse en terwijl ik zoende hoorde ik mn vriendinnen gillen op de achtergrond :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  nina vr 28 jan 2011 - 9:43

Ik was 15 en zoende met mn allereerste vriendje.
We waren ´al´ 3 weken samen en mijn vriendinnen vonden het belachelijk dat we nog niet gezoend hadden...
We zaten in de bios en ik vond het onwijs spannend maar wel heel fijn!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  me-girl vr 28 jan 2011 - 9:45

Mijn eerste zoen vond ik echt verschrikkelijk! Ik was 14 de jongen in kwestie was 17. En hij zoende mij overwachts, terwijl wij achter de pc zaten, dus totaal niet romantisch! En zo leuk vond ik hem nou ook weer niet..
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 11:04

Ik vond het leuk en snakte naar meer haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  smooch vr 28 jan 2011 - 11:27

De mijne was echt verschrikkelijk. Eerst via smsjes afspreken waar en wanneer we gingen zoenen. Toen het zover was kwam hij met een vriend aanlopen en waren ze zonnepitten aan het eten. Zijn vriend is toen samen met mijn nicht weggegaan en wij bleven ongemakkelijk achter.
Het was echt totaal niet spontaan haha, we gingen aftellen en toen zoenen! En het was smerig, zn tong heel diep naar binnen en een vieze zonnepitten smaak.

De tweede keer toen we gingen zoenen was het al veel beter en had hij ging stinkadem.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 20:36

Smeeeeeeerig! Ik dacht echt oh mijn god is dit het nou? De jongen was verder wel okee. Heb het van schrik ook een tijd niet meer gedaan Very Happy Daarna wel goedgekomen gelukkig muhaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 22:30

Nasty.. Hij deed het veel te snel!

Ik had daarna trouwens wel de smaak te pakken..! Kreeg mijn eerste zoen in juni, daarna ging ik op vakantie in juli kreeg ik mijn tweede zoen (van een duitser die in een jongenskamp zat omdat hij onhandelbaar was.. tja dat hoorde ik daarna pas Laughing ) en in augustus werd ik zo verliefd op een jongen die oh zo heerlijke zoende. Dat was echt mijn grootste crush ever!! Helaas heeft het nooit stand gehouden haha.. De jongen die echt het allerlekkerste zoende kan ik me ook nog herinneren.. Iedereen was jaloers dat ik met hem gezoend had.. (En ik vond dat als 15 jarige natuurlijk helemaal leuk.. angel )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 1:48

Mari, naar aanleiding van jouw post had ik dit topic geopend haha Very Happy

Bliss, ooo wat erg dat je vriendinnen stonden te gillen op de achtergrond!

Veel vonden het dus in het begin best ranzig. Ik had er zelf hele hoge verwachtingen van en dat viel even behoorlijk tegen :P tegenwoordig weet ik het wel te waarderen. Maar toen vond ik het vooral ontzettend stoer dat ik gezoend had. Als eerste van mijn vriendinnen ook nog, dat was natuurlijk helemaal geweldig. clown
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Mari za 29 jan 2011 - 2:21

Janelie schreef:Mari, naar aanleiding van jouw post had ik dit topic geopend haha Very Happy

Bliss, ooo wat erg dat je vriendinnen stonden te gillen op de achtergrond!

Veel vonden het dus in het begin best ranzig. Ik had er zelf hele hoge verwachtingen van en dat viel even behoorlijk tegen :P tegenwoordig weet ik het wel te waarderen. Maar toen vond ik het vooral ontzettend stoer dat ik gezoend had. Als eerste van mijn vriendinnen ook nog, dat was natuurlijk helemaal geweldig. clown

Haha, tja ik kan er niks aan doen, maar ik heb altijd een big smile als ik aan mijn eerste kus denk hug
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum