hoe zoen jij? :D
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe zoen jij? :D
En dan bedoel ik niet je partner maar vrienden/collega's/ familie etc als bijvoorbeeld iemand jarig is. Het viel me laatst op...ik weet niet of het trouwens iets limburgs is maar hier zoenen we elkaar allemaal vóór én na iedere vakantie, bij verjaardagen, alles...en sommige mensen geven 3 luchtkusjes op de wangen...sommigen echt plakzoenen op elke wang zodat het erna nog nattig voelt!
Wat doe jij? En wanneer?
Wat doe jij? En wanneer?
Gast- Gast
Re: hoe zoen jij? :D
3 zoenen bij een verjaardag. Met sommige vriendinnen elke keer als ik ze ze 3 zoenen en met oud&nieuw zoen ik altijd iedereen
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bij een verjaardag 1x drie zoenen, als ik mensen zie ook drie zoenen maar bij 1 vriendin 1 zoen en een knuffel Geen idee waarom haha.
Gast- Gast
Ik houd daar zelf helemaal niet van, de meeste mensen in mijn omgeving zoenen trouwens niet.
Er zijn er een paar bij die het altijd wel deden, maar toen ze merkten dat ik het niet uit mezelf deed zijn ze er mee gestopt geloof ik
Met verjaardagen doe ik het wel (behalve bij mijn broer, waarom weet ik eigenlijk niet), maar zo min mogelijk.
Dan gaat het alleen om de jarige job en zijn/haar partner.
O ja, en met oud en nieuw natuurlijk.
We hebben vrienden in Schiedam en zij zoenen wel altijd, wij doen het nu dus ook maar als wij ze weer zien.
Het gaat dan om 3 zoenen trouwens.
Er zijn er een paar bij die het altijd wel deden, maar toen ze merkten dat ik het niet uit mezelf deed zijn ze er mee gestopt geloof ik
Met verjaardagen doe ik het wel (behalve bij mijn broer, waarom weet ik eigenlijk niet), maar zo min mogelijk.
Dan gaat het alleen om de jarige job en zijn/haar partner.
O ja, en met oud en nieuw natuurlijk.
We hebben vrienden in Schiedam en zij zoenen wel altijd, wij doen het nu dus ook maar als wij ze weer zien.
Het gaat dan om 3 zoenen trouwens.
Laatst aangepast door Birgit op za 29 jan 2011 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is standaard om iemand een hand en 3 zoenen te geven bij een verjaardag, jubileum, oud en nieuw etc. Ik houd alleen niet van die standaard en het komt dan ook niet voor dat ik iemand 3 zoenen geef. Wel is er altijd iemand die het aandurft om zich richting mijn wang te begeven en dan doe ik wel even mee, maar mensen die mij kennen geven me gewoon een hand en dan is het goed. Ow, echt een pesthekel aan, aan dat gezoen.
Gast- Gast
Ik heb Belgische schoonfamilie en daar is het standaard 1 zoen op de wang. Zowel mannen bij mannen als vrouwen bij vrouwen. Weet niet of dit altijd zo is, maar mijn vriend heeft wel een erg goede band met zijn ooms en neefjes
Ik kom zelf uit Limburg en wij geven op verjaardagen of op bezoek elkaar 3 kussen op de wang. Maar denk niet dat ik typisch Limburgs is. Dit doet bijna iedere Nederlander toch?
Ik kom zelf uit Limburg en wij geven op verjaardagen of op bezoek elkaar 3 kussen op de wang. Maar denk niet dat ik typisch Limburgs is. Dit doet bijna iedere Nederlander toch?
Gast- Gast
Met een verjaardag geef ik de jarige drie zoenen. Met Oud en Nieuw geef ik ongeveer iedereen die ik enigzins ken drie zoenen. En sommige vriendinnen die ik niet wekelijks spreek geef ik ook drie zoenen, maar de meeste niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Verjaardagen, vriendinnen die ik lang niet heb gezien.. (niet altijd trouwens.. soms is het gelijk kwebbelen haha)
Verder heb ik nooit zin om op een verjaardag als mijn hele familie daar is iedereen een zoen te geven. (alleen mijn opa en oma wel, omdat ik dat gewoon netjes vind om te doen).
Verder hou ik er niet zo van eigenlijk haha.. Ik probeer het altijd maar een beetje te ontwijken.. volgens mij gaat dat wel aardig
Verder heb ik nooit zin om op een verjaardag als mijn hele familie daar is iedereen een zoen te geven. (alleen mijn opa en oma wel, omdat ik dat gewoon netjes vind om te doen).
Verder hou ik er niet zo van eigenlijk haha.. Ik probeer het altijd maar een beetje te ontwijken.. volgens mij gaat dat wel aardig
Gast- Gast
Maar geven jullie dan 'echte' zoenen met de lippen op andermans wang of luchtkusjes?
Gast- Gast
Ik probeer altijd een echte zoen te geven, maar het komt er meestal op neer dat andere mensen te snel gaan waardoor er weinig van terecht komt en het toch van die luchtkusjes worden.
Gast- Gast
Ik doe meer uhm wang tegen wang. Ik ga niet met mijn lippen tegen iemands wang aan, en geef ook geen luchtkusjes. Dit laatste vind ik zo raar. Krijg daar echt z'n deftig damesgevoel bij en dat past niet bij mij.
Gast- Gast
Als ik iemand kus voor de verjaardag, dan krijg die gene drie kusjes. Ik raak dan alleen het wang aan met mijn wang. Niet het wang met mn lippen. Ik kreeg laatste wel zulke verjaardagskusje. Luchtkusjes zijn suf.
Gast- Gast
Met een verjaardag geef ik altijd drie zoenen! Mensen die ik al een poos niet gezien heb geef ik ook drie zoenen.
Sommige vriendinnen zoen ik elke keer als ik ze zie en dat zijn meestal ook drie zoenen! Ik raak dan met mijn mond wel hun wang aan.
Sommige vriendinnen zoen ik elke keer als ik ze zie en dat zijn meestal ook drie zoenen! Ik raak dan met mijn mond wel hun wang aan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Als ik iemand kus voor de verjaardag, dan krijg die gene drie kusjes. Ik raak dan alleen het wang aan met mijn wang. Niet het wang met mn lippen. Ik kreeg laatste wel zulke verjaardagskusje. Luchtkusjes zijn suf.
Maar als je alleen hun wang aanraakt zijn dat toch ook luchtkusjes? Of doe je niks met je mond?
whahaha jee wat een rare vragen eigenlijk.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Brennuss schreef:Als ik iemand kus voor de verjaardag, dan krijg die gene drie kusjes. Ik raak dan alleen het wang aan met mijn wang. Niet het wang met mn lippen. Ik kreeg laatste wel zulke verjaardagskusje. Luchtkusjes zijn suf.
Maar als je alleen hun wang aanraakt zijn dat toch ook luchtkusjes? Of doe je niks met je mond?
Luchtkusjes vind ik meer in de lucht de wang niet aanraken overdreven zoengeluiden maken. Zeg maar dat Gooische vrouwen idee.
Gast- Gast
Jaa maar luchtkusjes vind ik meer dat je het wang ook niet raakt met je eigen wang.mozzarella schreef:Brennuss schreef:Als ik iemand kus voor de verjaardag, dan krijg die gene drie kusjes. Ik raak dan alleen het wang aan met mijn wang. Niet het wang met mn lippen. Ik kreeg laatste wel zulke verjaardagskusje. Luchtkusjes zijn suf.
Gast- Gast
3 zoenen en een knuffel als ik vriendinnen weer zie die ik tijdje niet gezien heb. En bij verjaardagen 3 zoenen en een hand. Als ik iets van iemand krijg; gewoon een kus en soms ook zomaar tussendoor als ik me bedenk hoe lief ik iemand vind ennn een kus voor ik ga slapen bij mam.
En allemaal is 't op de wang, maar niks met slijm en vocht, gewoon; 3 kussen en klaar. Ik zou trouwens een 'plakkerige' kus niet bepaald kunnen waarderen.... Naja niet van iemand boven de 7 jaar tenminste.
En allemaal is 't op de wang, maar niks met slijm en vocht, gewoon; 3 kussen en klaar. Ik zou trouwens een 'plakkerige' kus niet bepaald kunnen waarderen.... Naja niet van iemand boven de 7 jaar tenminste.
Gast- Gast
Als iemand jarig is, feliciteer ik diegene met drie kussen op de wang (dus geen luchtkusjes haha :-) ). Als ik mijn beste vriendin zie na een lange tijd, geef ik haar meestal ook drie kussen op de wang en een knuffel. Met nieuwjaar geef ik iedereen drie kussen. Wat een klefferd ben ik toch eigenlijk
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
3 zoenen als iemand jarig is, meestal zijn dat dan ook van die 'luchtkusjes'. Als ik met mijn mond helemaal op de wang moet kussen dan ziet het er zo vreemd uit denk ik, moet ik heel mijn hoofd draaien en dat kost me teveel moeite.
Gast- Gast
Ik ben er nooit een fan van maar met verjaardagen en oud en nieuw, 3 kussen op de wang. Verder zijn er een aantal vrienden van me die dat doen als we elkaar een tijd niet hebben gezien. Owja en als er iemand geslaagd is geven we 3 kussen op de wang. Verder geef ik mijn moeder altijd een kus als ik wegga en mijn vriend ook als ik wegga of voor het slapen gaan.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik probeer echt een kus op de wang te geven maar dat lukt niet als je dat allebei doet volgens mij! Ik heb 1 vriendin die echt duidelijk gewoon wang-wang-wang doet, dat vind ik altijd heel grappig
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: