Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

+10
Puggle
Roodkapje
Parel
Tania
Lonely Goatherd
Liadan
Linda
PapillonRose
Sanne
Flower_L
14 plaatsers

Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Flower_L vr 7 jun 2013 - 9:46

grote broer(s) / zus(sen)?


weg


Laatst aangepast door Flower_L op za 8 jun 2013 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Sanne vr 7 jun 2013 - 9:48

Ah, wat lief. In dit topic kan ik zelf niet meeposten. Het lijkt me bijzonder als je een tweede kindje aan de eerste laat zien.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  PapillonRose vr 7 jun 2013 - 9:51

Ahhhh, wat lief I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Linda vr 7 jun 2013 - 9:53

Wat lief!

Ik stond onder de douche toen dochter zoon voor het eerst zag en er is ook geen foto van gemaakt...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Liadan vr 7 jun 2013 - 9:55

Mooie foto, zo lief hoe je oudste zoon naar zijn broertje kijkt.
De foto's van de eerste keer dat mijn kinderen elkaar zagen zijn me heel dierbaar, ik vond het toen een emotioneel moment en ik herinner het me nog precies als ik de foto's ervan terug zie.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Lonely Goatherd vr 7 jun 2013 - 9:56

Linda schreef:Wat lief!

Ik stond onder de douche toen dochter zoon voor het eerst zag en er is ook geen foto van gemaakt...
Jeetje, wat zou ik daar van balen zeg. Is dat per ongeluk zo gegaan?
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Linda vr 7 jun 2013 - 9:59

Lonely Goatherd schreef:
Linda schreef:Wat lief!

Ik stond onder de douche toen dochter zoon voor het eerst zag en er is ook geen foto van gemaakt...
Jeetje, wat zou ik daar van balen zeg. Is dat per ongeluk zo gegaan?

Ja, ik vind het ook echt erg.
Ik ben 's nachts thuis bevallen en dochter lag lekker te slapen. Voordat ik ging douchen werd ze wakker, man ging naar haar toe, ze wilde absoluut niet naar beneden komen. Dus man was bij haar gaan liggen en ben ik gaan douchen. Daarna wilde ze opeens wel gelijk naar beneden en is man dus met haar naar beneden gegaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Tania vr 7 jun 2013 - 10:00

Wij hebben geen foto van het eerste moment. Ik wilde dat graag zonder andere mensen erbij dus er was niemand om foto's te maken want mijn man kwam met J. naar boven en ik lag met M. in bed. Wel van vlak daarna, daar staan we met z'n vieren op die heeft de kraamverzorgster gemaakt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Sanne vr 7 jun 2013 - 10:01

Oeh, dat zou ik ook wel jammer vinden, Linda. Maar ik begrijp de situatie ook wel, al is het wel vervelend dat het zo is gegaan.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Flower_L vr 7 jun 2013 - 10:01

Lonely Goatherd schreef:
Linda schreef:Wat lief!

Ik stond onder de douche toen dochter zoon voor het eerst zag en er is ook geen foto van gemaakt...
Jeetje, wat zou ik daar van balen zeg. Is dat per ongeluk zo gegaan?

Wat jammer zeg Linda!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Linda vr 7 jun 2013 - 10:02

Sanne schreef:Oeh, dat zou ik ook wel jammer vinden, Linda. Maar ik begrijp de situatie ook wel, al is het wel vervelend dat het zo is gegaan.

Ja, ik ook. Ik had het graag anders gezien, maar dat is nou eenmaal niet zo gegaan, ik kan er niks meer aan veranderen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Parel vr 7 jun 2013 - 10:56

Flower, heb jij je bevalling gefilmd?
Dat lijkt mij zoooo mooi, ik wil dat ook graag maar mijn vriend vind dat niks.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Roodkapje vr 7 jun 2013 - 11:17

De ontmoeting tussen M en I. Hier was I. nog geen uur oud.

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Img182109439


Hier de ontmoeting met broertje O. Hij is hier 12,5 uur oud.

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Dsc05329klein



Hier de eerste ontmoeting met zusje J. Dit is echt de allereerste x dat ze naar de Neo-afdeling mogen. J. is hier 27 uur oud.

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Dsc09303klein




Hier met alle kindjes samen met J.

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Dsc09310klein






@Parel: mijn man vindt dat ook niets en heb het nooit gedaan, toch wel ergens jammer vind ik! Wij krijgen geen kindjes meer maar anders had ik er toch volgende x voor gekozen en dan kijkt hij het maar lekker niet terug haha! Ik zag bijv. ook geboortefotografie voorbij komen, had in mijn laatste 2 bevallingen nooit gekund maar zoiets vind ik ook wel mooi omdat je zelf soms niet alles goed meemaakt / herinnert.

Bijv. deze : http://www.fermontfotografie.nl/geboortefotografie-belgie

*Niet Quoten ajb*
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Puggle vr 7 jun 2013 - 11:29

Wow wat een mooie reportage en wat een gevoel straalt het uit. Lijkt me erg bijzonder om te hebben!

Mooi die foto's van jullie ook meiden.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Parel vr 7 jun 2013 - 11:33

Ja, ik wil ooit nog 1x zwanger zijn, en dan zal ik toch moeten bevallen en heeft hij mooi pech. Ik zal wel proberen een camera op statief neer te zetten, ik hoef er niet perse iemand voor bij aan mijn bed, maar ik vind het heel mooi en indrukwekkend.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  M-G vr 7 jun 2013 - 13:09

Wow wat een mooie foto's! Vooral dat blije gezicht op de eerste foto! Echt geweldig!

Van Roodkapje vind ik ook de eerste foto het mooist, zo'n mooie blij gezichtje Very Happy !

Bij ons is er nog maar één dus helaas heb ik geen foto's te delen maar het lijkt mij erg bijzonder zo'n moment om een nieuw lid van de familie voor te stellen aan je kindje(s).
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Flower_L vr 7 jun 2013 - 18:25

Parel schreef:Flower, heb jij je bevalling gefilmd?
Dat lijkt mij zoooo mooi, ik wil dat ook graag maar mijn vriend vind dat niks.

ja, maar heb nog niet durven kijken Embarassed

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  koNijntje vr 7 jun 2013 - 18:53

Ik kan niet wachten tot ik de baby aan T. kan laten zien en hoop op net zulke mooie foto's! I love you
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Vancity_girl vr 7 jun 2013 - 19:12

De eerste foto is hier een filmpje. Erg mooi filmpje waarin D binnenkomt om haar zusje te bekijken terwijl ik haar haar eerste voeding geef. D is erg onder de indruk van haar zusje en vraagt zich af of ze thee of limonade drinkt Very Happy
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Annemie vr 7 jun 2013 - 19:23

Het lijkt mij ook heel bijzonder als mijn zoontje de baby voor het eerst ziet, ik kan niet wachten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met... Empty Re: wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum