Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vond je je eerste zoen

+40
M-G
*Lookie*
Niekske
Le Chat Noir
patjuhhh
CaptainSpectacular
Rovine
Wennebellah
CrazyGrace
Blond
xxDila
Merai
Happy
Lady4
ButterflyEffect
lieke89
TGR
Filoria
Chocolate Cookie
silly-one
Toet
SuperGrover
ijsjemeisje
Roze Roos
CCC
smooch
Jeanette
me-girl
nina
Bliss
Sarah1985
Frappuccino
SoGood
Susan
Guus
Arwyn
Mari
Suus
Pussycat
Janelie
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  xxDila zo 30 jan 2011 - 11:20

Mijn eerste zoen was niet lekker maar wel heel grappig. We hadden echt afgesproken om naar elkaar toe te gaan en te gaan zoenen. Het was mijn buurjongen. En we hadden beiden nog nooit gezoend. Heel stom eigenlijk want we deden wel aan wat ik nu "lucht happen" noem. We "zoenden" dan zonder tong, heel panisch ging dat. Mondje op mondje, zelfde bewegingen alleen geen tong. En toen hadden we op msn besloten dat we wilden kijken hoe het was mét tong.. We spraken af die avond te gaan voetballen en zoenen. En toen zijn we dus gaan voetballen en zoenen. Ik vond het drie keer niets en eigenlijk een heel vies idee, dat ik een tong van een jongen in mijn mond had gehad.. Laughing

edit, overigens was mijn naarste ervaring niet mijn eerste. Tijdens het stappen een keer in een dronken bui met een jongen gezoend die zijn tong volgens mij in mijn keel wilde krijgen. Ik moest er bijna van kokhalsen, zo diep douwde hij zijn tong naar binnen.. Mad
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Blond ma 31 jan 2011 - 3:11

Oh sommige verhalen zijn echt hilarisch.

Ik vond het wel leuk eigenlijk! Hij zoende ook erg goed (hij was ook wel een stukje ouder, het zal de ervaring zijn geweest Wink ).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  CrazyGrace ma 31 jan 2011 - 10:22

Ik vond mijn eerste zoen lekker eigenlijk. Was op een feestje in de brugklas (dus ik hoop dat ik toen net 12 was) en de meeste van mijn vriendinnen hadden nog niet gezoend, maar het begon allemaal te komen. En toen zei een vriend van me toen heel stoer: "jij durf vast niet met mij te zoenen". En tja daar kon ik toen nog niet tegen, dus gingen we zoenen. Hij zoende niet als een wasmachine, plank, vibrator, helikopter en liet mijn amandelen ook prima zitten. Daarna had ik de smaak te pakken, maar kwam ik deze zoeners ook tegen, bah! Het eerste vind ik echter als ze heel mijn gezicht willen aflikken. Maar mijn eerste zoen blijft een van de betere zoenen.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 21:02

Ik vond mijn eerste zoen afschuwelijk. Ik vond het zo ontzettend goor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Wennebellah ma 31 jan 2011 - 23:23

Arwyn schreef:Mijn eerste zoen was echt vies!
De jongen in kwestie had zogenaamd al heel veel ervaring, maar het was echt zo'n wasmachine.. Jakkie Neutral

+1 :P

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:57

Hahahahaha! Mijn eerste zoen, oh my god....

Dat was met Theo.. Theo was best een hele leuke jongen om te zien (nu nog wel hoor..) en we zaten op zijn zolder en mijn vriendin had een enorme crush op zijn broertje.. Dus gingen we zoenen.. wij op het bed en vriendin en broertje op de stoel.. duurde uren. Ik vond het een lekkere zoen.. Maar was niet bijzonder ofzo.. was meer tongworstelen.. kwijl!!

De tweede zoen, was met Sam.. Ik was jarig (werd 15) en ik gaf een tuinfeestje.. Sam had een vriendin, Rianne.. en ik had Sam wel uitgenodigd maar Rianne niet.. Ik had Sam verleid.. en de zoen was GODDELIJK! Hij zoende zacht, maar als een man en hij vond mij lekkerder zoenen dan Rianne, dat vind je op die leeftijd natuurlijk een HEEL groot compliment en dat je met iets heel verkeerd bezig bent, kan je nix schelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Rovine di 1 feb 2011 - 0:00

We zogen vacuüm aan elkaar vast.

Allebei werden we rood en toen zei hij "misschien de Break Out nog eens lezen".

Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  CaptainSpectacular di 1 feb 2011 - 0:03

Nobucta schreef:We zogen vacuüm aan elkaar vast.

Allebei werden we rood en toen zei hij "misschien de Break Out nog eens lezen".

Very Happy
Laughing
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:06

Hahaha, geweldig..

CKC, dat van jou ook, super..

Mijn tweede zoener was de broer van nummer 1 en de derde was het broertje van nr. 1 & 2.. Uhhh...
Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Blond di 1 feb 2011 - 0:35

_Donnaa schreef:Hahaha, geweldig..

CKC, dat van jou ook, super..

Mijn tweede zoener was de broer van nummer 1 en de derde was het broertje van nr. 1 & 2.. Uhhh...
Embarassed

Haha, waren ze alledrie zo knap :P ?
Ik heb wel eens met vrienden van elkaar gezoend. Nummer 1 was not amused angel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:36

_Chance schreef:

Haha, waren ze alledrie zo knap :P ?
Ik heb wel eens met vrienden van elkaar gezoend. Nummer 1 was not amused angel
Hahaha, toen vond ik ze geweldig.. Achteraf denk ik; OMG!!

Mijn eerste echte vriend had ook een leuke broer en een leuk neefje..
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 0:37

_Donnaa schreef:Hahaha, geweldig..

CKC, dat van jou ook, super..

Mijn tweede zoener was de broer van nummer 1 en de derde was het broertje van nr. 1 & 2.. Uhhh...
Embarassed

En toen waren de broers op? :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:39

Janelie schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha, geweldig..

CKC, dat van jou ook, super..

Mijn tweede zoener was de broer van nummer 1 en de derde was het broertje van nr. 1 & 2.. Uhhh...
Embarassed

En toen waren de broers op? :P
Nee, er waren nog 3! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 0:48

Haha! Hoe vonden die broers dat? Kan me voorstellen dat het toch een beetje raar is..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  patjuhhh di 1 feb 2011 - 1:03

ik vond mijn eerste zoen echt heel vies. blegh wil er ook niet meer aan terug denken :P
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:11

Janelie schreef:Haha! Hoe vonden die broers dat? Kan me voorstellen dat het toch een beetje raar is..
Nou.. De middelste was behoorlijk kwaad op de oudste en van de jongste weet ik niet of ze dat weten.. Het is een Bosnische familie en hun vader was zachtgezegd niet bepaald blij met mijn actie. Ik ben daar ook niet meer welkom.. Niet dat ik dat zou willen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 7:58

Ai ai..
Nou ja, ik weet wel een reden waarom je er toch nog een keer (eigenlijk 3 redenen) toe moet. Je mist er nog 3 :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:56

Janelie schreef:Ai ai..
Nou ja, ik weet wel een reden waarom je er toch nog een keer (eigenlijk 3 redenen) toe moet. Je mist er nog 3 :P
Destijds was dat pedofilie geweest, whahaha..

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 2:06

Haha wat een grappig topic!

Ik maakte er altijd een "big deal" van, ik was 16, kwam net van de mavo af en iedereen had al gezoend. Ik wilde ook zo graag... Na de zomer kwam ik op het mbo, en gingen we elke zaterdag uit. Toen kwam die eerste zoen snel, met een jongen die ik helemaal niet leuk vond. Hij had ook meer oog voor een hele mooie vriendin van mij, maar die wilde niet. En tja, ik wilde zo graag zoenen :P

Het was niet lekker en ook niet leuk. De keren daarop werd het stukken beter en heb ik nog heel wat afgezoend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Le Chat Noir vr 4 feb 2011 - 1:34

Ik was net 14 en ging op zomervakantie met mijn ouders...Had ergens besloten dat het wel eens tijd werd Wink.
Kwam daar een onwijs knappe jongen tegen met ontzettend mooie blauwe ogen. Hij was alleen al 17 en dat was toen echt enorm oud in mijn ogen. Hij had ook nog een best leuk broertje (met nadruk op tje) van mijn leeftijd. Daar ging ik op een gegeven moment wat meer mee optrekken.
Na een dropping kwamen we s avonds laat terug op de camping en hebben we daar op een bankje voor het eerst gezoend.
Ik dacht echt alleen maar van 'OMG ik ben aan het zoenen! ik doe het echt!' Het zoenen op zich was niet echt heel bijzonder, ik weet nog dat ik wat moeilijk adem kon halen want mijn neus zat tegen zijn wang ofzo ?? hahaha. De nacht erna heb ik bijna niet geslapen van alle spanningen hihi. Mijn vakantievriendinnen waren de dag erna helemaal jaloers, dat gaf me een extra speciaal gevoel Wink.
Twee dagen erna kwam zijn onwijs knappe broer bij me staan en vroeg of ik even 'een stukje wilde gaan wandelen' (met een knipoog erbij, dus zelfs ik begreep de hint). Ondanks dat ik hem eigenlijk het leukst vond heb ik dat toen niet gedaan...vond dat toch een stapje te ver gaan hihi.
Bovendien was de jongen waar ik voor het eerst mee zoende wel heel aardig en lief en hadden we de rest van de week een soort van vakantieliefde.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Niekske vr 4 feb 2011 - 2:31

Leuke verhalen smile ik was 13 of 14 en het was met mijn beste vriendje die bij mij in de straat woonde. We waren ongeveer samen opgegroeid en toen hij ging verhuizen, was het wel raar om afscheid te moeten nemen. We hadden geen 'verkering' zoals dat toen zo mooi heette, maar we hadden wel de leeftijd ervoor vonden we smile dus zo kwamen we op zoenen, mensen van onze leeftijd deden dat... dus toen hebben we dat ook maar geprobeerd! Allebei nul ervaring en ik vond er niks aan. Ik dacht echt 'is dit het nu?' dat iedereen daar zo mee bezig was... gelukkig is het daarna wel goed gekomen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Lady4 vr 4 feb 2011 - 3:20

_Chance schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha, geweldig..

CKC, dat van jou ook, super..

Mijn tweede zoener was de broer van nummer 1 en de derde was het broertje van nr. 1 & 2.. Uhhh...
Embarassed

Haha, waren ze alledrie zo knap :P ?
Ik heb wel eens met vrienden van elkaar gezoend. Nummer 1 was not amused Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 166342

Ik ook, en ook nog gelijk na elkaar. Ze stonden naast elkaar op de dansvloer.. Hoe puberaal, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  *Lookie* za 5 feb 2011 - 12:54

Mijn eerste zoen was erg fijn en totaal onverwacht! De jongen in kwestie vroeg me mee naar buiten omdat hij het zo warm had, en ik -naief dat ik was- had helemaal niet door wat zijn bedoeling was! Ik vond het al geweldig dat hij me mee vroeg naar buiten want ondanks dat ik hem die avond pas had leren kennen ging mijn hart echt wel sneller slaan van hem. Maar goed, ik dacht dus dat we naar buiten gingen om te kletsen en zo begon het ook maar toen we een stuk hadden gelopen en weer omkeerden begon hij me ineens te kussen. Op een heel lieve manier. Ik was vanaf dat moment helemaal in de wolken van hem en dat bleek wederzijds. Hij werd dus ook mijn eerste vriendje. En de vierde, want na 2 vriendjes tussendoor kreeg ik weer iets met hem. Het heeft per keer 2 maanden geduurd en beide keren maakte ik het uit omdat ik destijds absoluut niet toe was aan een relatie, ik had inmiddels ook andere jongens ontdekt, haha. Nu heb ik hem al een paar jaar gezien maar de laatste keer dat ik hem zag, en we beiden al samen woonden, ging mijn hart nog steeds sneller slaan en hij werd van mij ook nog steeds verlegen en zenuwachtig want ik hoorde zijn vriendin iets zeggen over hoe zenuwachtig hij zich ineens gedroeg toen ik langsliep (we waren in een supermarkt...) Ik denk zelf dat ik hem gewoon te veel geidealiseerd heb in al die jaren, dat gebeurd vaker met eerste vriendjes hoor ik wel eens. Nu ben ik helemaal happy met mijn huidige vriend, en hij is al een paar jaar getrouwd met een leuk meisje.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  M-G zo 6 feb 2011 - 10:26

Het was met mijn toenmalige vriendje en gebeurde zeer onverwachts. Ik vond het spannend en beetje vreemd maar eigenlijk ook wel lekker.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Janelie ma 14 feb 2011 - 3:42

Mistery-Girl schreef:Het was met mijn toenmalige vriendje en gebeurde zeer onverwachts. Ik vond het spannend en beetje vreemd maar eigenlijk ook wel lekker.

Jullie hadden rivella gedronken van te voren?? :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vond je je eerste zoen - Pagina 3 Empty Re: Hoe vond je je eerste zoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum