nooit dingen zeggen die je niet meent...
+7
Aziraphale
Jasmina
luisa
Caro
TukTuk
Sugarfall
Xanna
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
nooit dingen zeggen die je niet meent...
Gisteren zei ik gekscherend dat ik mijn laptop de deur wel uit kon doen, omdat mijn telefoon eigenlijk alles kan wat mijn laptop ook kon. Nu is mijn laptop doods en het enige wat ik wil is dat hij het weer gaat doen. Al mijn documenten staan erop. Hoe moet ik solliciteren zonder laptop. Pfft.
Gast- Gast
Re: nooit dingen zeggen die je niet meent...
Maura schreef:Gisteren zei ik gekscherend dat ik mijn laptop de deur wel uit kon doen, omdat mijn telefoon eigenlijk alles kan wat mijn laptop ook kon. Nu is mijn laptop doods en het enige wat ik wil is dat hij het weer gaat doen. Al mijn documenten staan erop. Hoe moet ik solliciteren zonder laptop. Pfft.
Vervelend! Maar waarom heb je niet eerder een back up gemaakt van je documenten dan? Volgens mij heb je afgelopen week hier op het forum nog laten vallen dat hij al haperde? Het eerste wat dan in mij zou opkomen is even het één en ander op een usb zetten!
Gaat hij helemaal niet meer aan?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Back-up heb ik.maar daar heb ik even weinig aan.hij gaat inderdaad niet meer aan.dit is niet de tijd oom en nieuwe laptop te moeten kopen. En kennelijk kan ik ook niet fatsoenlijk tikken op mijn telefoon.
Gast- Gast
Oh, daarom! Ik dacht al wat schrijft Maura ineens anders.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Je telefoon kan dus niet alles wat je laptop kan, als typen al vervelend is. Mediamarkt heeft nu wel leuke aanbiedingen.
Gast- Gast
Nogmaals via telefoon.
Mijn laptop heeft het net opgegeven. Ik heb nu de batterij eruit gehaald.vanavond kijk ik of het heeft geholpen. Zo niet, dan heb ik de toestemming van mijn vader om en laptop te bestellen via wehkamp.. Dat wil ik absoluut niet, maar kan niet zonder. En Mediamarkt kan ik nu echt niet betalen
Mijn laptop heeft het net opgegeven. Ik heb nu de batterij eruit gehaald.vanavond kijk ik of het heeft geholpen. Zo niet, dan heb ik de toestemming van mijn vader om en laptop te bestellen via wehkamp.. Dat wil ik absoluut niet, maar kan niet zonder. En Mediamarkt kan ik nu echt niet betalen
Gast- Gast
Maura schreef:Nogmaals via telefoon.
Op afbetaling dus? Kan je niet beter kijken voor een 2de hands laptop?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
zelfs geld voor en tweede hands is niet aanwezig. Het is zuur gesteld in huize MauraAngelNyn schreef:Maura schreef:Nogmaals via telefoon.
Laatst aangepast door Maura op vr 24 aug 2012 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
heel ziek; ja.heb nog nooit iets gedaan waarvoor ik geen toestemming heb gehad.Smikkell schreef:Heb je daar toestemming voor nodig?
Gast- Gast
Dan kun je het dus niet kopen en zou ik het ook niet doen. Zuur, maar je kán zonder laptop. Op dit moment geen must voor je baan of studie! Sollicitaties kun je versturen in de bieb of bij bekendenMaura schreef:zelfs geld voor en tweede vandaar is niet aanwezig. Het is zuur gesteld in huize MauraAngelNyn schreef:Maura schreef:Nogmaals via telefoon.
Gast- Gast
Maura schreef:zelfs geld voor en tweede hands is niet aanwezig. Het is zuur gesteld in huize MauraAngelNyn schreef:Maura schreef:Nogmaals via telefoon.
En dan denk je dat het slim is om iets op afbetaling te kopen? En uiteindelijk waarschijnlijk een heel stuk meer voor die laptop betalen, om nog maar niet te spreken van de gevolgen die het kunnen hebben als je niet op tijd kan afbetalen?
Kan je niet beter kijken of je van je vader 100 euro 150 euro kan lenen om een 2de hands laptop te kopen?? Als je wehkamp denkt te kunnen af betalen kan je ook wel je vader af betalen..
TukTuk- Ratel
Kun je geen tweedehandse ergens kopen?
Er zijn genoeg meiden die een oude laptop over hebben.
Er zijn genoeg meiden die een oude laptop over hebben.
Gast- Gast
ondanks dat mijn vader toestemming gaf...hoor ik hem via jou weer praten.mijn stiefmoeder is en leuke vrouw en we kunnen het goed vinden.maar om daar nu elke dag mijn sollicitaties te doen? Geloof niet dat ze zoveel zijn heeft in maura elke dag hahaSmikkell schreef:Dan kun je het dus niet kopen en zou ik het ook niet doen. Zuur, maar je kán zonder laptop. Op dit moment geen must voor je baan of studie! Sollicitaties kun je versturen in de bieb of bij bekendenMaura schreef:zelfs geld voor en tweede vandaar is niet aanwezig. Het is zuur gesteld in huize MauraAngelNyn schreef:Maura schreef:Nogmaals via telefoon.
Gast- Gast
Ik zou voor een tweedehands laptop gaan.
Als je elke maand via de wehkamp kunt afbetalen kun je ook wel een aantal maanden sparen en een tweedehands kopen?
Ik denk dat je die voor 100 euro al hebt.
Als je elke maand via de wehkamp kunt afbetalen kun je ook wel een aantal maanden sparen en een tweedehands kopen?
Ik denk dat je die voor 100 euro al hebt.
Gast- Gast
Neem aan dat er meer mensen onder bekenden vallen en ik gaf ook de bieb als optie. Elke dag zal wat overdreven zijn en je hebt je telefoon nog!
Gast- Gast
Heb je de voorwaarden wel gelezen bij de Wehkamp?
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=ZB2&BPT=G
Dan zie je hoeveel je uiteindelijk meer betaald als je gespreid betaald! Een bedrag van 250 euro kan zo oplopen naar 313 euro..
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=ZB2&BPT=G
Dan zie je hoeveel je uiteindelijk meer betaald als je gespreid betaald! Een bedrag van 250 euro kan zo oplopen naar 313 euro..
TukTuk- Ratel
Ik vind iets op afbetaling bijvoorbeeld anders voor een wasmachine of koelkast maar niet voor een laptop.
Gast- Gast
En anders zet je een advertentie op marktplaats om bij mensen te gaan poetsen?
Meestal gaat dat snel en zoeken ze altijd mensen en kun je 10 euro per uur verdienen.
Het is niet goed dat het zwart werk is maar je hebt wat inkomen tot je een baan hebt.
Meestal gaat dat snel en zoeken ze altijd mensen en kun je 10 euro per uur verdienen.
Het is niet goed dat het zwart werk is maar je hebt wat inkomen tot je een baan hebt.
Gast- Gast
Kap nu maar met Maura advies te geven: die doet toch wat ze zelf wil. Dus als zij die laptop op afbetaling wil doen: moet ze zelf weten..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Kap nu maar met Maura advies te geven: die doet toch wat ze zelf wil. Dus als zij die laptop op afbetaling wil doen: moet ze zelf weten..
Eigenlijk heb je ook wel gelijk.. Misschien moet ze maar diep in de problemen komen door dat kopen op afbetaling om zodoende te leren dat het niét slim is.. Wie niet wilt horen moet maar voelen..
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Caro schreef:Kap nu maar met Maura advies te geven: die doet toch wat ze zelf wil. Dus als zij die laptop op afbetaling wil doen: moet ze zelf weten..
Eigenlijk heb je ook wel gelijk.. Misschien moet ze maar diep in de problemen komen door dat kopen op afbetaling om zodoende te leren dat het niét slim is.. Wie niet wilt horen moet maar voelen..
Ik word gewoon vrij moe van die gekke Maura- logica en dat iedereen goedbedoelde adviezen geeft en ze doet er uiteindelijk toch niks mee! Want wat is dit ook weer voor iets geks dat ze nooit iets doet zonder toestemming? Ik snap het iig niet meer..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:AngelNyn schreef:Caro schreef:Kap nu maar met Maura advies te geven: die doet toch wat ze zelf wil. Dus als zij die laptop op afbetaling wil doen: moet ze zelf weten..
Ik word gewoon vrij moe van die gekke Maura- logica en dat iedereen goedbedoelde adviezen geeft en ze doet er uiteindelijk toch niks mee! Want wat is dit ook weer voor iets geks dat ze nooit iets doet zonder toestemming? Ik snap het iig niet meer..
Nee ik vraag me ook serieus af wat voor leven zij leidt.. Ik vraag mijn ouders wel eens advies over bepaalde dingen / aankopen maar toestemming vragen? Dat doe ik al sinds mijn 16e niet meer
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» dingen die je nog niet wist
» Niet grappige dingen...
» iets van zeggen of niet?
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Niet grappige dingen...
» iets van zeggen of niet?
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» 3 dingen die we nog niet over je weten
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: