Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet grappige dingen...

+19
Ibbeltje
Jerry
Blair
Jilke
Kikou
Bazinga
RYW
Kowalski
Tania
Printje
Shy
Blond
Lenthe
Lady4
Mizz_S
Orchidee
SarahKey
Clapperdie
Lejow
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 1:57

- De muis van je hand tussen de kinderwagen stoppen als je hem wilt inklappen, is niet grappig...
- De fles van je dochter rechtop houden als de bodem er niet op zit (ze ontlucht hem niet goed, dus haal ik het bodempje er af en dan kan ik dat plastic dingetje steeds los maken, zodat de fles ontlucht), waardoor de halve fles op de grond klettert, is niet grappig...

Jullie nog domme dingen gedaan deze week?
Vul maar aan...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Clapperdie zo 26 aug 2012 - 1:59

Je handen vol hebben, de eieren uit de kast omstoten en nog net kunnen terug duwen inclusief de la onder het kastje waar mn vinger tussen zat. Het was kiezen óf de eieren laten vallen óf mn vinger bevrijden tussen de la. Na 15 seconden denken heb ik de eieren laten vallen. Gelukkig waren ze nog heel!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Clapperdie zo 26 aug 2012 - 2:00

Lejow schreef:- De muis van je hand tussen de kinderwagen stoppen als je hem wilt inklappen, is niet grappig...
- De fles van je dochter rechtop houden als de bodem er niet op zit (ze ontlucht hem niet goed, dus haal ik het bodempje er af en dan kan ik dat plastic dingetje steeds los maken, zodat de fles ontlucht), waardoor de halve fles op de grond klettert, is niet grappig...

Jullie nog domme dingen gedaan deze week?
Vul maar aan...

Deze snap ik niet Question
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  SarahKey zo 26 aug 2012 - 2:10

Clapperdie schreef:
Lejow schreef:- De muis van je hand tussen de kinderwagen stoppen als je hem wilt inklappen, is niet grappig...
- De fles van je dochter rechtop houden als de bodem er niet op zit (ze ontlucht hem niet goed, dus haal ik het bodempje er af en dan kan ik dat plastic dingetje steeds los maken, zodat de fles ontlucht), waardoor de halve fles op de grond klettert, is niet grappig...

Jullie nog domme dingen gedaan deze week?
Vul maar aan...

Deze snap ik niet Question

Ik denk dat ze een difrax fles heeft. Daar kun je de onderkant van losdraaien en daarin zit een plastic dingetje.

Maar oh balen zeg zo'n fles over de grond. Ik heb tijdens een van de nachtvoedingen met mijn duffe hoofd eens een flesje laten vallen. Was zo moe:sleep:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 2:11

Nou kijk.... laughcry
We hebben een Difrax fles, waar je de bodem af kunt draaien, dan zit er zo'n plastic rondje in, die dus vacuüm zuigt als B de fles niet ontlucht. En aangezien ze dat niet doet (en je dan steeds de speen uit de mond moet halen, omdat hij anders dus vacuüm zuigt), had ik bedacht dat ik het bodempje er af kon halen, en dan eens in de zoveel tellen, dat plastic rondje even 'los' maken, zodat er weer lucht bij komt.
En als je dan dus de bodem er af hebt, en je kind verslikt zich in de fles, waardoor je van schrik de fles uit haar mond haalt en recht op houdt... Ligt alles op de grond laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:15

Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat je dochter de fles niet ontlucht Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 2:17

Carrie schreef:Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat je dochter de fles niet ontlucht Rolling Eyes

Whehehe Very Happy
Als je blijft zuigen aan een speen, en je laat er geen lucht bij, zuigt de speen zichzelf vacuüm en komt er dus geen voeding meer uit. In principe moet een baby'tje dus na een paar slokken de speen een beetje los laten, zodat er weer wat lucht bij komt.
Dat doet B dus niet.
Ze dééd dit altijd wel, maar bij de vorige fles was het op de een of andere manier niet nodig, waardoor ze het nu bij deze nieuwe fles dus kennelijk niet meer doet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:25

Lejow schreef:
Carrie schreef:Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat je dochter de fles niet ontlucht Rolling Eyes

Whehehe Very Happy
Als je blijft zuigen aan een speen, en je laat er geen lucht bij, zuigt de speen zichzelf vacuüm en komt er dus geen voeding meer uit. In principe moet een baby'tje dus na een paar slokken de speen een beetje los laten, zodat er weer wat lucht bij komt.
Dat doet B dus niet.
Ze dééd dit altijd wel, maar bij de vorige fles was het op de een of andere manier niet nodig, waardoor ze het nu bij deze nieuwe fles dus kennelijk niet meer doet.

Aha op die manier! Ja nu snap ik hem helemaal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Orchidee zo 26 aug 2012 - 2:26

Lejow schreef:
Carrie schreef:Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat je dochter de fles niet ontlucht Rolling Eyes

Whehehe Very Happy
Als je blijft zuigen aan een speen, en je laat er geen lucht bij, zuigt de speen zichzelf vacuüm en komt er dus geen voeding meer uit. In principe moet een baby'tje dus na een paar slokken de speen een beetje los laten, zodat er weer wat lucht bij komt.
Dat doet B dus niet.
Ze dééd dit altijd wel, maar bij de vorige fles was het op de een of andere manier niet nodig, waardoor ze het nu bij deze nieuwe fles dus kennelijk niet meer doet.

Tip: Als je een gaatje in het luchtventiel maakt, ontlucht de fles vanzelf.
Ik prik met een scherp mesje een gaatje in het midden, in de 'verhoging'.
Daar is het voor gemaakt, nooit lekkage gehad.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 2:45

Dat gaan we proberen! Heb ondertussen tig van die 'flapjes'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:12

Mega grote blauwe plekken op je benen krijgen zonder enig idee hoe je er aan komt vind ik niet leuk. In je vinger knippen bij het open maken van een pakje is al helemaal niet leuk en kattenbak korrels in huis laten vallen is ook niet.

Oftwel ik ben een mega kluns. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:19

Je vreselijk verharende konijntje kammen, al die haartjes netjes naast je neer leggen op keukenpapier zodat je het daarna netjes op kunt ruimen, en dat je konijn dan midden in dat papiertje springt en meesleept zijn kooi in. (James sleept echt alles van papier zijn kooi in). Gevolg: halve huiskamer onder de haartjes laughcry


Ook niet grappig: tijdens het ontbijt je schaaltje yoghurt naast je neerzetten op de bank. Konijntje die dan denkt van laat ik eens op de bank springen. Midden in de yoghurt. En dan van schrik rondjes door de kamer rennen zodat er allemaal yoghurt-voetjes op het parket staan Rolling Eyes
Okay, daar kan ik ondertussen wel om lachen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:21

_Jackie schreef:


Ook niet grappig: tijdens het ontbijt je schaaltje yoghurt naast je neerzetten op de bank. Konijntje die dan denkt van laat ik eens op de bank springen. Midden in de yoghurt. En dan van schrik rondjes door de kamer rennen zodat er allemaal yoghurt-voetjes op het parket staan Rolling Eyes
Okay, daar kan ik ondertussen wel om lachen Laughing

lol! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:31

oh ja, niet grappig: de hele dag geen pijn in je schouder, fotoshoot gaat goed. En dan als je foto's wilt gaan bewerken gaat je schouder pijn doen. AUWWWW Stomme dokter, die niet weet wat het is en stomme huisarts die geen verwijzing wil geven voor een second opinion. Ben blij dat die huisarts ergens anders heen gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Mizz_S zo 26 aug 2012 - 4:27

_Jackie schreef:


Ook niet grappig: tijdens het ontbijt je schaaltje yoghurt naast je neerzetten op de bank. Konijntje die dan denkt van laat ik eens op de bank springen. Midden in de yoghurt. En dan van schrik rondjes door de kamer rennen zodat er allemaal yoghurt-voetjes op het parket staan Rolling Eyes
Okay, daar kan ik ondertussen wel om lachen Laughing

Voor jou niet grappig, voor ons wel! Haha, ik zie het helemaal voor me! lol!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 4:33

Dat mijn wasmachine waarschijnlijk ook verrot is Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lady4 zo 26 aug 2012 - 5:05

Carrie schreef:Ik weet niet eens wat je bedoelt met dat je dochter de fles niet ontlucht Rolling Eyes

Misschien moet je de kleine van Marjolaine wat vaker de fles geven. laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lenthe zo 26 aug 2012 - 5:16

_Jackie schreef:Ook niet grappig: tijdens het ontbijt je schaaltje yoghurt naast je neerzetten op de bank. Konijntje die dan denkt van laat ik eens op de bank springen. Midden in de yoghurt. En dan van schrik rondjes door de kamer rennen zodat er allemaal yoghurt-voetjes op het parket staan Rolling Eyes
Okay, daar kan ik ondertussen wel om lachen Laughing

Haha, hier heb ik hardop om zitten lachen! laughcry

Ik had laatst ook een niet zo slimme actie... Op mijn horloge willen kijken, maar vergeten zijn dat je ook een glas drinken in je linkerhand hebt! Gevolg: Alle drank op de grond Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Blond zo 26 aug 2012 - 5:40

Iemand een mail sturen in de overtuiging dat het een man is, en dan mailen, Geachte heer ...

En dat die 'man' dan Kitty blijkt te heten. En mij vervolgens ook gaat mailen met: Geachte heer Chance.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Shy zo 26 aug 2012 - 6:09

Bij een stoplicht staan en het busje wat je voor je staat rijd naar achter tegen onze auto aan, geen schade. Man had het niet eens door die dat busje bestuurde, mijn man is het hem even gaan vertellen. Hij had het niet eens door, dat vondt ik toch best superdom en niet grappig..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Printje zo 26 aug 2012 - 6:28

Ook totaaaal niet grappig..manlief formatteert per ongeluk de c schijf vd laptop ipv een usb stick.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Tania zo 26 aug 2012 - 7:04

Niet grappig, eerst J. die mijn glas limonade omgooit een paar uur later mijn man die zijn cola over de grond laat vallen en een half uur later stoot ik zelf nog een glas limonade om.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Shy zo 26 aug 2012 - 7:24

Tania schreef:Niet grappig, eerst J. die mijn glas limonade omgooit een paar uur later mijn man die zijn cola over de grond laat vallen en een half uur later stoot ik zelf nog een glas limonade om.
Deze vind ik stiekem wel grappig Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 26 aug 2012 - 7:40

Oh ja, die kan ook nog in het rijtje.
Al een hele poos een open blikje cassis in je handen hebben en dat eigenlijk vergeten zijn. Vervolgens op mijn telefoon willen kijken die ik op zijn kop in mijn hand had....... Voel je m al hangen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Kowalski zo 26 aug 2012 - 8:00

_Jackie schreef:
Ook niet grappig: tijdens het ontbijt je schaaltje yoghurt naast je neerzetten op de bank. Konijntje die dan denkt van laat ik eens op de bank springen. Midden in de yoghurt. En dan van schrik rondjes door de kamer rennen zodat er allemaal yoghurt-voetjes op het parket staan Rolling Eyes
Okay, daar kan ik ondertussen wel om lachen Laughing

Jawel hoor! Heel erg grappig! cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum