Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuwe relatie en je hebt een kindje...

+12
Pompoen
Lady4
Elliot
Coco
Rumble
Rush
Shine86
Parisienne
Linnie1985
Lousanne
Discordia
Habbi87
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 3 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Bolleke di 28 aug 2012 - 0:19

Susan schreef:
RYW schreef:

Ik hoop niet dat je suggereert dat ik niet open en eerlijk ben naar mijn kinderen... Zodra het voor hen te bevatten was wat er aan de hand was heb ik mijn vriend voorzichtig geïntroduceerd, eerst als vriend die op de koffie kwam, en later kwamen daar wel eens openbare knuffels of een kusje bij, dat ging eigenlijk langzaam vanzelf. Je moet natuurlijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar ik voel nu wat veroordeling van jou naar mij toe door je woordkeus ('ik ben liever open en eerlijk') en dat vind ik niet prettig.

Kan ik me voorstellen. Ik vind ook niet dat je niet eerlijk bent geweest tegen je kinderen. Misschien niet helemaal open, maar dat hoeft ook niet, je hebt ook je eigen privacy. Mijn ouders hingen ook niet alles wat ze deden aan mijn neus, denk ik zo.

Nee RYW zo komt het niet over, ik zou het alleen niet prettig vinden. C. denkt dat ik alleen slaap en als er dan ' s nachts ineens iemand in mijn bed ligt lijkt me dat niet echt fijn voor hem. Het komt inderdaad zo over een beetje maar zo bedoel ik het echt niet haha.. Sorry smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 3 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  RYW di 28 aug 2012 - 9:28

Is ok, Bolleke smile thanks smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven