Flirten als je een relatie hebt
+12
Carra
Sanne
ellibre
Nyx
Exogenesis
Caroow
CCC
Razz
Arwyn
Fortissimo
Tabbert
Parisienne
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Flirten als je een relatie hebt
Onschuldig flirten als je een relatie hebt, zonder enige bijbedoelingen; vind jij dat dat moet kunnen of niet? Zo nee, waarom? Zo ja, hoe en tot hoe ver?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Flirten als je een relatie hebt
Ik vind dat dat wel moet kunnen. Het is immers ook een manier van omgaan met elkaar. Maar echt dingen voorstellen of er ook iets mee doen verder. Nee, dat gaat me dan ook weer te ver. Ook als een van de twee zich ongemakkelijk gaan voelen. Maar wat glimlachen, waarom niet?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Vind het wel kunnen, maar vind het niet leuk als mijn vriend dat doet in mijn bijzijn.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wat is flirten?
Dat vind ik altijd al zo lastig. Wat de een al flirten noemt, vindt de ander het nog niet en wat de een veel te ver vindt gaan, vindt de ander er wel onder vallen..
Voor zover ik weet, flirt ik nooit. Ik ga met mannen hetzelfde om als met vrouwen. Een beetje flirten vind ik niet verkeerd, maar ik zou het inderdaad niet echt op prijs stellen als mijn vriend dat zou doen waar ik bij sta
Dat vind ik altijd al zo lastig. Wat de een al flirten noemt, vindt de ander het nog niet en wat de een veel te ver vindt gaan, vindt de ander er wel onder vallen..
Voor zover ik weet, flirt ik nooit. Ik ga met mannen hetzelfde om als met vrouwen. Een beetje flirten vind ik niet verkeerd, maar ik zou het inderdaad niet echt op prijs stellen als mijn vriend dat zou doen waar ik bij sta
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hun, waarom niet? Ik flirt heel vaak eigenlijk, dat is toch gewoon leuk?
En zegt toch ook niet per se dat je op iemand valt? Ik zie mijn man weleens flirten, is echt niet erg.
En zegt toch ook niet per se dat je op iemand valt? Ik zie mijn man weleens flirten, is echt niet erg.
Gast- Gast
Eens. Ik vind het ook gewoon leuk om te doen.Artemis schreef:Hun, waarom niet? Ik flirt heel vaak eigenlijk, dat is toch gewoon leuk?
Gast- Gast
Tot een bepaalde hoogte vind ik het wel kunnen. Bij. als je een keer op stap bent en er staat een hunk van een barman achter de bar die je na het stappen waarschijnlijk toch niet meer gaat zien vind ik het geen probleem. Maar bij iemand die je wekelijks ziet bijv. als je een frietje gaat halen bij de frietzaak bij je om de hoek vind ik het weer niet kunnen eigenlijk. Dat vind ik weer te 'dichtbij' zeg maar..
Misschien stomme voorbeelden maar hopelijk snapt iedereen wat ik nu bedoel
Misschien stomme voorbeelden maar hopelijk snapt iedereen wat ik nu bedoel
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ja hoor moet kunnen vind ik, vind het ook niet zo erg als mijn vriend dat doet.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik flirt me suf, heerlijk!
Mijn man weet dat ook. Heel soms wordt hij wel wat jaloers, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk
Mijn man weet dat ook. Heel soms wordt hij wel wat jaloers, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk
Gast- Gast
Artemis schreef:Hun, waarom niet? Ik flirt heel vaak eigenlijk, dat is toch gewoon leuk?
Helemaal mee eens. Daar maak ik me echt niet druk over.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik flirt veel en hij dat doet ongetwijfeld ook. Ik vind dat dat moet kunnen.
De grens ligt voor mij bij aanraken.
De grens ligt voor mij bij aanraken.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wat is onschuldig flirten? Ik schijn al te flirten als ik gewoon op een barkruk plaatsneem. Dan doe ik werkelijk waar niets, behalve rond me kijken en zitten.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Tja, wat vinden jullie dan flirten? Flirten staat voor mij gelijk aan de ander het gevoel geven dat je diegene wel ziet zitten, dat er iets "bij je te halen valt". Dat past niet binnen een relatie IND ik.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Tja, wat vinden jullie dan flirten? Flirten staat voor mij gelijk aan de ander het gevoel geven dat je diegene wel ziet zitten, dat er iets "bij je te halen valt". Dat past niet binnen een relatie IND ik.
Hier kan ik me wel in vinden. Een beetje verkeerde signalen afgeven vind ik dat.
Gast- Gast
Ik ben het eens met Ellibre en Sybella. Flirten doe je omdat je iemand leuk vind, leuk in de zin van relatie- of seksmateriaal.
En dat zou ik binnen een relatie niet echt op prijs stellen.
Wat is jullie definitie van flirten dan? Kijk, ik zwaai wel eens terug naar de bouwvakkers als ze staan te kijken. Of ik maak grapjes met de buurman, maar dat is geen flirten. Wat is het dan wel?
En dat zou ik binnen een relatie niet echt op prijs stellen.
Wat is jullie definitie van flirten dan? Kijk, ik zwaai wel eens terug naar de bouwvakkers als ze staan te kijken. Of ik maak grapjes met de buurman, maar dat is geen flirten. Wat is het dan wel?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Er zijn genoeg manieren om te flirten natuurlijk maar ik kan me beide kanten wel voorstellen. Ik ben op zich wel flirterig aangelegd maar ik heb ook vaak genoeg gemerkt dat mannen daar dan wel iets van gaan verwachten. Als mijn partner het niet fijn vind dat ik dat doe, dan doe ik dat ook niet. Hij gaat sowieso voor.
Gast- Gast
Zus schreef:Er zijn genoeg manieren om te flirten natuurlijk maar ik kan me beide kanten wel voorstellen. Ik ben op zich wel flirterig aangelegd maar ik heb ook vaak genoeg gemerkt dat mannen daar dan wel iets van gaan verwachten. Als mijn partner het niet fijn vind dat ik dat doe, dan doe ik dat ook niet. Hij gaat sowieso voor.
Uhu!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Mensen zeggen altijd dat ik aan het flirten ben, maar eigenlijk ben ik dan gewoon aan het lachen, grappen aan het maken, en aan het ouwehoeren in de kroeg. Tsja... vooral mannen interpreteren een vrolijke, levenslustige vrouw al snel als een flirt en denken dan wel even te kunnen scoren. Geef ik dan verkeerde signalen af, of pakken zij mijn signalen verkeerd op?
Gast- Gast
Grapjes maken, lachen en spontaan zijn valt bij mij niet onder de noemer flirten.
Sjansen, tegen iemand aan dansen/schuren/rijden of hoe dat tegenwoordig allemaal heet, smiespelen, bepaalde woordspelingen maken etc. dat valt bij mij onder flirten.
Sjansen, tegen iemand aan dansen/schuren/rijden of hoe dat tegenwoordig allemaal heet, smiespelen, bepaalde woordspelingen maken etc. dat valt bij mij onder flirten.
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Mensen zeggen altijd dat ik aan het flirten ben, maar eigenlijk ben ik dan gewoon aan het lachen, grappen aan het maken, en aan het ouwehoeren in de kroeg. Tsja... vooral mannen interpreteren een vrolijke, levenslustige vrouw al snel als een flirt en denken dan wel even te kunnen scoren. Geef ik dan verkeerde signalen af, of pakken zij mijn signalen verkeerd op?
Heel herkenbaar! Ik kreeg dat ook zo vaak te horen terwijl ik het gewoon naar mijn zin had. Ik sprak sowieso veel mensen aan, niet alleen maar mannen ofzo. Maar iets wordt al snel tot flirten bestempelt als je erbij lacht volgens mij.
Gast- Gast
Sybella schreef:Grapjes maken, lachen en spontaan zijn valt bij mij niet onder de noemer flirten.
Maar grapjes maken, lachen en spontaan zijn wordt door mannen (en vrouwen) echt nog vaak verward met flirten hoor. Of sjansen, zoals jij het noemt. Tegen iemand aanrijden en schuren vind ik dan weer flirten voorbij.
Gast- Gast
Maar wat verstaan de mensen die hier aangeven wel te flirten binnen een relatie, dan onder flirten?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Maar wat verstaan de mensen die hier aangeven wel te flirten binnen een relatie, dan onder flirten?
Oogcontact maken, vrolijke kletspraatjes, ik knipoog veel en vaak en ik ben een meester in dubbelzinnige opmerkingen maken. Dat doe ik trouwens met name op mijn werk waar mensen heel goed weten dat ik getrouwd ben en ze regelmatig mijn kinderen zien. Het is eigenlijk ook meer een soort schild, die houding. Ik zit in een echte mannenwereld en heb geen zin om me als een tuttebel op te stellen die rode oortjes krijgt bij elke keer dat er 'mannen'grapjes worden gemaakt. Ik ben een soort 'one of the guys', maar op een flirterige manier. Dat werkt voor mij heel goed.
Het zou wat anders zijn als ik met willekeurige mannen in de kroeg zou gaan schuren en gluren
Gast- Gast
Ik heb wel eens geflirt, ja, maar dat was om meer te kunnen verkopen. Ik zie mezelf nog niet lopen met een kerel van 40/50 jaar. Verder flirt ik niet.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als je al een tijd een relatie hebt...
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Flirten met je collega's
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Flirten met je collega's
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: