Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuwe relatie en je hebt een kindje...

+12
Pompoen
Lady4
Elliot
Coco
Rumble
Rush
Shine86
Parisienne
Linnie1985
Lousanne
Discordia
Habbi87
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:59

Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.

Hoe erg kun je iets uit het verband trekken. Je snapt toch ook wel dat iemand wellicht niet meer durft/wil posten omdat haar verhaal gelijk in twijfel wordt getrokken door sommige? Dat heeft niks met lafaard te maken. Ik zou er ook geen zin in hebben als er gelijk stom gereageerd wordt op een verhaal waarmee je zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 vr 24 aug 2012 - 1:00

Pippa schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.

Hoe erg kun je iets uit het verband trekken. Je snapt toch ook wel dat iemand wellicht niet meer durft/wil posten omdat haar verhaal gelijk in twijfel wordt getrokken door sommige? Dat heeft niks met lafaard te maken. Ik zou er ook geen zin in hebben als er gelijk stom gereageerd wordt op een verhaal waarmee je zit.
Precies, dat bedoelde ik
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:02

Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 vr 24 aug 2012 - 1:04

Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
En wanneer hoor je 'erbij' hier op dit forum? Wink
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:06

Discordia schreef:
Maple schreef:Ik vind de dood nou niet iets wat meteen in twijfel getrokken moet worden. Stel dat iemand jouw persoontje en de dood van jouw vader in twijfel zou trekken hier, hoe kapot zou jij daarvan zijn?

Ik vind de ongeloofwaardigheid er overigens niet vanaf stralen.

Daar zou ik niet kapot van zijn. Ik heb hier een hele groep mensen die mijn verhaal en de waarheid kent. Ik vind mensen die meteen met een heel drama verhaal een topic openen, heel ongeloofwaardig. Beetje "Marion" (die hier overigens ook weer komt dacht ik).

Ik lees er echt geen drama in. Ze heeft het alleen in de 1e zin over haar haar overleden vriend. Het druipt er niet bepaald vanaf hoor.Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:07

Shine86 schreef:
Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
En wanneer hoor je 'erbij' hier op dit forum? Wink
Ik had het niet tegen jou, maar blijkbaar voel je je aangesproken, ook goed smile
Wanneer je erbij hoort? Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Zolang er maar één of twee mensen minimaal zitten die mijn posts kunnen waarderen dan vind ik het de moeite waard om door te posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Elliot vr 24 aug 2012 - 1:07

Discordia, ik neem aan dat jij denkt dat zoiets heftigs wel verzonnen moet zijn en dat je dit zegt vanuit 'ongeloof' in die zin, anders vind ik jouw reactie wel erg ongepast.

Ik ben echter wel met je eens dat dit voor een eerste reactie op een forum wel een beetje 'met de deur in huis vallen' is.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 vr 24 aug 2012 - 1:08

Maple schreef:
Shine86 schreef:
Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
En wanneer hoor je 'erbij' hier op dit forum? Wink
Ik had het niet tegen jou, maar blijkbaar voel je je aangesproken, ook goed nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 561177
Wanneer je erbij hoort? Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Zolang er maar één of twee mensen minimaal zitten die mijn posts kunnen waarderen dan vind ik het de moeite waard om door te posten.
Ik weet dat je het niet tegen mij had, maar vroeg me af wat je ermee bedoelde.
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:14

Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
waarbij wil ik horen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:18

Maura schreef:
Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
waarbij wil ik horen? Laughing
Geen idee. Het valt me in elk geval wel vaker op dat jij geregeld van die 'kijk mij eens reageren'-reacties plaatst waarin jij dingen behoorlijk over the top verwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:46

Maple schreef:
Maura schreef:
Maple schreef:
Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Ik heb bij jou eigenlijk altijd het idee dat je dergelijke rare dingen zegt om er maar gewoon een beetje bij te horen hier...
waarbij wil ik horen? Laughing
Geen idee. Het valt me in elk geval wel vaker op dat jij geregeld van die 'kijk mij eens reageren'-reacties plaatst waarin jij dingen behoorlijk over the top verwoord.
dat is dan een gevoel. Want zo sta ik niet in het leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Lady4 vr 24 aug 2012 - 2:13

Caroline. schreef:Discordia, ik neem aan dat jij denkt dat zoiets heftigs wel verzonnen moet zijn en dat je dit zegt vanuit 'ongeloof' in die zin, anders vind ik jouw reactie wel erg ongepast.

Ik ben echter wel met je eens dat dit voor een eerste reactie op een forum wel een beetje 'met de deur in huis vallen' is.

Dat kan toch juist een reden zijn om je aan te melden bij een forum? Ergens mee zitten, het in je directe omgeving niet gelijk bespreekbaar willen maken, maar toch graag advies willen.

TO, als ik jou was zou ik echt nog even wachten met je dochter aan hem voorstellen. Als ik het zo lees, vinden jullie elkaar wel leuk maar hebben jullie nog geen relatie. Ik zou een stuk zekerder van elkaar willen zijn voordat je zoiets doet.

Mijn vriend heeft een zoontje, toen ik zijn zoontje leerde kennen was hij 2,5. Onze relatie had eenn vliegende start en daardoor heb ik zijn zoontje vrij snel ontmoet, maar dat was toch pas nadat we al bij elkaar geslapen hadden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Elliot vr 24 aug 2012 - 3:10

Lady4 schreef:
Caroline. schreef:Discordia, ik neem aan dat jij denkt dat zoiets heftigs wel verzonnen moet zijn en dat je dit zegt vanuit 'ongeloof' in die zin, anders vind ik jouw reactie wel erg ongepast.

Ik ben echter wel met je eens dat dit voor een eerste reactie op een forum wel een beetje 'met de deur in huis vallen' is.

Dat kan toch juist een reden zijn om je aan te melden bij een forum? Ergens mee zitten, het in je directe omgeving niet gelijk bespreekbaar willen maken, maar toch graag advies willen.

Ja daar heb je ook wel een punt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Pompoen vr 24 aug 2012 - 5:13

Volgens mij meld het gros van de mensen op fora zich aan omdat ze een prangende vraag hebben die ze nergens anders kwijt kunnen. Sommigen stellen zich dan eerst voor en posten ook op wat andere plaatsen voor ze posten, anderen stellen de vraag gelijk. Ik zie dit zo en sorry, maar iemand is pas schuldig als dit bewezen is wat mij betreft, niet andersom. Ik denk dan ook dat je dit niet uit een eerste post kunt opmaken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  RYW vr 24 aug 2012 - 6:01

Ik zal ook even inhoudelijk reageren: ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie en heb bij mijn vriend 5 maanden gewacht om ze voor te stellen. Ik kon niet bepalen of het serieus werd zonder dat ik wist of zij een klik met hem hadden, maar ik wou ook niet de eerste de beste vent in no time voorstellen op basis van alleen maar 'leuk', zeker omdat ze niet nog iemand hoefden te verliezen. Ik zou jou dus ook aanraden daar wel even mee wachten en eerst even zelf te kijken of deze man inderdaad zo leuk is als hij lijkt en een blijvertje zou kunnen zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Lousanne vr 24 aug 2012 - 6:06

тыквашка schreef:Volgens mij meld het gros van de mensen op fora zich aan omdat ze een prangende vraag hebben die ze nergens anders kwijt kunnen. Sommigen stellen zich dan eerst voor en posten ook op wat andere plaatsen voor ze posten, anderen stellen de vraag gelijk. Ik zie dit zo en sorry, maar iemand is pas schuldig als dit bewezen is wat mij betreft, niet andersom. Ik denk dan ook dat je dit niet uit een eerste post kunt opmaken!

+1, en ik vind het zwaar onbeschoft om deze beschuldiging in dit topic te zeggen.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 6:20

..


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  FireButterfly vr 24 aug 2012 - 9:01

RYW schreef:Ik zal ook even inhoudelijk reageren: ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie en heb bij mijn vriend 5 maanden gewacht om ze voor te stellen. Ik kon niet bepalen of het serieus werd zonder dat ik wist of zij een klik met hem hadden, maar ik wou ook niet de eerste de beste vent in no time voorstellen op basis van alleen maar 'leuk', zeker omdat ze niet nog iemand hoefden te verliezen. Ik zou jou dus ook aanraden daar wel even mee wachten en eerst even zelf te kijken of deze man inderdaad zo leuk is als hij lijkt en een blijvertje zou kunnen zijn.

Ondanks ik dat ik zelf nog geen kinderen heb, ben ik het zeker met RYW eens.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Parisienne vr 24 aug 2012 - 22:38

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ben het ook eens met RYW. Ik zou het niet te overhaast doen allemaal. Leer elkaar eerst goed kennen, kijk of de klik er tussen jullie goed is. Daarna kan je eens samen met hem met je kind naar een speeltuin o.i.d., iets op 'neutraal' terrein. Als de klik tussen vriend en kind er dan is kan je de rest langzaam opbouwen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Bolleke ma 27 aug 2012 - 5:10

FireButterfly schreef:
RYW schreef:Ik zal ook even inhoudelijk reageren: ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie en heb bij mijn vriend 5 maanden gewacht om ze voor te stellen. Ik kon niet bepalen of het serieus werd zonder dat ik wist of zij een klik met hem hadden, maar ik wou ook niet de eerste de beste vent in no time voorstellen op basis van alleen maar 'leuk', zeker omdat ze niet nog iemand hoefden te verliezen. Ik zou jou dus ook aanraden daar wel even mee wachten en eerst even zelf te kijken of deze man inderdaad zo leuk is als hij lijkt en een blijvertje zou kunnen zijn.

Ondanks ik dat ik zelf nog geen kinderen heb, ben ik het zeker met RYW eens.

Zeker ook eens met RYW maar RYW had wel de vader van haar kinderen in beeld, zodat ze in de weekenden kon afspreken bijvoorbeeld. TO (en ik) heeft dat niet en dan is het niet meer zo makkelijk.

Ik heb hierom ook niet gedate, heb een paar keer gedate in de tijd dat ik alleen was en toen wist C. er wel van, hij ging mee of was ook gewoon thuis maar dat waren die jongen en ik " alleen vrienden", is trouwens maar 1 jongen geweest. Nu heb ik pas iemand ontmoet en dit afgelopen weekend hebben we gedate in een speeltuin. Wat we de volgende keren gaan doen weet ik niet maar ik breng C. ook niet weg om een avond te gaan daten. Hooguit na een stuk of wat dates als ik echt denk dat het wat word. C, maakt dus als snel kennis met iemand maar hij heeft niet door dat er gedate word op dat moment.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 6:06

Ik kon in de weekenden ook niet afspreken, mijn vriend werkte toen altijd. We spraken meestal doordeweeks af, en dan kwam hij naar mij als de jongens op bed lagen bijvoorbeeld. Soms bleef hij ook slapen en ging dan stiekem weg als ik de jongens in de ochtend in bad deed. Dat hebben we 5 maanden volgehouden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Bolleke ma 27 aug 2012 - 19:17

Ja zelf zou ik dat niet kunnen, en willen. Ik ben liever open en eerlijk tegen C. en zou het naar vinden als hij ' s nachts naar mijn kamer zou willen en daar ligt een vreemde man in bed. Dan kies ik er liever voor om vriendschappelijk met iemand af te spreken en zo iemand beter te leren kennen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:24

Bolleke schreef:Ja zelf zou ik dat niet kunnen, en willen. Ik ben liever open en eerlijk tegen C. en zou het naar vinden als hij ' s nachts naar mijn kamer zou willen en daar ligt een vreemde man in bed. Dan kies ik er liever voor om vriendschappelijk met iemand af te spreken en zo iemand beter te leren kennen.

Ik hoop niet dat je suggereert dat ik niet open en eerlijk ben naar mijn kinderen... Zodra het voor hen te bevatten was wat er aan de hand was heb ik mijn vriend voorzichtig geïntroduceerd, eerst als vriend die op de koffie kwam, en later kwamen daar wel eens openbare knuffels of een kusje bij, dat ging eigenlijk langzaam vanzelf. Je moet natuurlijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar ik voel nu wat veroordeling van jou naar mij toe door je woordkeus ('ik ben liever open en eerlijk') en dat vind ik niet prettig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Susan ma 27 aug 2012 - 22:43

RYW schreef:

Ik hoop niet dat je suggereert dat ik niet open en eerlijk ben naar mijn kinderen... Zodra het voor hen te bevatten was wat er aan de hand was heb ik mijn vriend voorzichtig geïntroduceerd, eerst als vriend die op de koffie kwam, en later kwamen daar wel eens openbare knuffels of een kusje bij, dat ging eigenlijk langzaam vanzelf. Je moet natuurlijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar ik voel nu wat veroordeling van jou naar mij toe door je woordkeus ('ik ben liever open en eerlijk') en dat vind ik niet prettig.

Kan ik me voorstellen. Ik vind ook niet dat je niet eerlijk bent geweest tegen je kinderen. Misschien niet helemaal open, maar dat hoeft ook niet, je hebt ook je eigen privacy. Mijn ouders hingen ook niet alles wat ze deden aan mijn neus, denk ik zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:49

Dank je, Susan, dat is inderdaad hoe ik het bedoelde.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... - Pagina 2 Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum