Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

+19
Sjaantje
Marie
Baby
Cheesegirl
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Try
ButterflyEffect
Error
ExpressoB
Thunder
Merai
Moon
TNMN
nina
Lady1984
Guus
Roxy89
Toet
23 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina vr 25 maa 2011 - 4:22

Marin schreef:Ik overweeg ook een spiraaltje. Is nu nog niet nodig, ben totaal niet aan de anticonceptie en vind het heerlijk, maar voor ooit lijkt het me wel prettig. Ik wil liever niet meer aan de pil.

Maar stomme vraag, maar merk je echt niets tijdens de seks? Als je vriend heel diep gaat bijvoorbeeld? Kan ie 'm dan niet raken en kan dat dan niet pijn doen? Dat zoiu ik heel eng vinden namelijk!

Verder lijkt het me ideaal!

Ik voel ook echt helemaal niets.... Terwijl mijn vriend niet klein geschapen is en ook wel diep komt.. Cool

En die touwtjes heb ik eigenlijk ook nooit gevoeld.. De gynaecoloog heeft direct een echo gemaakt om te kijken of het goed zat en dat was zo..
alleen omdat ik in mijn vruchtbaarste week zat moest ik nog een week wachten met seks hebben (zonder condoom dan) en nu is het geheel veilig..

Ik vind het wel moeilijk te geloven, dat iets nu in me zit en dat ik nergens meer aan hoef te denken. Maar het is wel zo en het is echt heel ideaal.

Ik laat nog wel weten of mijn ongesteldheid anders was.. dat weet ik namelijk nog niet.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:18

Marin schreef:Ik overweeg ook een spiraaltje. Is nu nog niet nodig, ben totaal niet aan de anticonceptie en vind het heerlijk, maar voor ooit lijkt het me wel prettig. Ik wil liever niet meer aan de pil.

Maar stomme vraag, maar merk je echt niets tijdens de seks? Als je vriend heel diep gaat bijvoorbeeld? Kan ie 'm dan niet raken en kan dat dan niet pijn doen? Dat zoiu ik heel eng vinden namelijk!

Verder lijkt het me ideaal!

Hij zit echt in je baarmoeder daar komt geen piemel "in" hoe groot hij ook is. Bij mij heeft ze de touwtjes gewoon goed kort geknipt zodat we er zeker niets van zouden merken en dat is inderdaad zo.. Ik kan hem zelf trouwens niet voelen nu (door die korte touwtjes) maar ik ben van goed vertrouwen, dus ook niet bang om zwanger te raken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  mzcharlotte zo 27 maa 2011 - 4:21

Mijn arts en het ziekenhuis zijn van mening dat het spiraaltje prima zit en de touwtjes ook. Mijn vriend en ik kunnen het dus wel voelen, maar het is niet pijnlijk, maar meer van 'hee, oh ja..'.

De voordelen zijn voor mij:
- niet meer hoeven denken aan de pil
- mate van hormonen
- weinig tot geen bloedverlies
- goede nacontrole en problematiek worden serieus genomen

De nadelen vind ik:
- het zetten
- de bijna dagelijkse krampen die ik heb (waarschijnlijk irritatie), die ook uitstralen naar mijn rug/benen.

Ook al heb ik er meer voordelen dan nadelen van, ik overweeg wel om het spul eruit te laten halen. Suspect
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina zo 27 maa 2011 - 6:21

zegmaar_ schreef:Mijn arts en het ziekenhuis zijn van mening dat het spiraaltje prima zit en de touwtjes ook. Mijn vriend en ik kunnen het dus wel voelen, maar het is niet pijnlijk, maar meer van 'hee, oh ja..'.

De voordelen zijn voor mij:
- niet meer hoeven denken aan de pil
- mate van hormonen
- weinig tot geen bloedverlies
- goede nacontrole en problematiek worden serieus genomen

De nadelen vind ik:
- het zetten
- de bijna dagelijkse krampen die ik heb (waarschijnlijk irritatie), die ook uitstralen naar mijn rug/benen.

Ook al heb ik er meer voordelen dan nadelen van, ik overweeg wel om het spul eruit te laten halen. Suspect
Dagelijks pijn is ook echt geen pretje.. Hoelang heb je 'm al?
Ik heb trouwens vandaag wel buikpijn..maar moet ook voor het eerst ongesteld worden...
Heb trouwens vanochtend wel 100 km gefietst hoor dus toen had ik nog niet zoveel last... nu best wel.. maar niet ondraagbaar....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl zo 27 maa 2011 - 6:52

Is het zetten van zo´n ding echt zo pijnlijk dan? Krijg je van te voren ook niet iets van pijnstillers? En is het zo dat daar ook veel minder hormonen inzetten dan in bv. de pil?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina zo 27 maa 2011 - 7:03

Carola589 schreef:Is het zetten van zo´n ding echt zo pijnlijk dan? Krijg je van te voren ook niet iets van pijnstillers? En is het zo dat daar ook veel minder hormonen inzetten dan in bv. de pil?
Nou leuk is anders maar het was bij mij (aangezien het echt persoonlijk is) echt wel te doen.. Natuurlijk voelt het naar maar er zijn echt wel pijnlijker dingen hoor! Ik heb een trombosebeen gehad, dat is veel en veel erger!
Ik heb gehoord dat sommige mensen sterke pijnstillers er bij kregen, ik niet maar heb een kwartier van te voren twee paracetamol genomen (mag geen andere ivm bloedverdunners)

En de hormonen aantal is drastisch lager. Ik mag de pil, door de trombose, niet meer gebruiken maar een mirena spiraaltje (met hormonen dus) mocht wel.. het zijn veeel minder en het hoeft je bloedbaan niet door, het wordt direct op de goede plaats afgegeven.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  mzcharlotte zo 27 maa 2011 - 8:06

nina schreef:Dagelijks pijn is ook echt geen pretje.. Hoelang heb je 'm al?

Ruim 13 maanden, dus daar kan het ook niet aan liggen. Als het eenmaal goed zit, kan er ook niet veel mis gaan.

Voordat ik het liet zetten heb ik ibuprofen geslikt waardoor de pijn minder was, dit was op advies van de huisarts. Daarna heb ik ook nog ibuprofen geslikt. 's Avonds en de volgende dag niet meer.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Chocolate Cookie zo 27 maa 2011 - 8:40

Ik zit nog steeds ja nja te overwegen om het wel of toch niet te doen. Er zijn gewoon een paar dingen waar ik mee zit. Alleen dat zijn gewoon de dingen waar je pas achter komt als je er eentje hebt. En ik ben heel erg bang voor de pijn bij het plaatsen ervan. En ik vraag me ook af of het waar is wat ze zeggen over dat als je de pil hebt gebruikt en het minder wordt, dat je het dan bij dit spiraaltje ook zeker kan verwachten.

En ook vraag ik me af of je ook echt een beetje bloed maanden erna. Want dat staat ook op internet en in het foldertje van de HA.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina ma 28 maa 2011 - 3:06

Chocolate Cookie schreef:Ik zit nog steeds ja nja te overwegen om het wel of toch niet te doen. Er zijn gewoon een paar dingen waar ik mee zit. Alleen dat zijn gewoon de dingen waar je pas achter komt als je er eentje hebt. En ik ben heel erg bang voor de pijn bij het plaatsen ervan. En ik vraag me ook af of het waar is wat ze zeggen over dat als je de pil hebt gebruikt en het minder wordt, dat je het dan bij dit spiraaltje ook zeker kan verwachten.

En ook vraag ik me af of je ook echt een beetje bloed maanden erna. Want dat staat ook op internet en in het foldertje van de HA.
Tsja ik kan je vragen (nog) niet beantwoorden maar dan zou het ook echt alleen voor mezelf zijn. De wijze waarop je lichaam reageert, is natuurlijk per vrouw verschillend..
En dat is ook zo bij de pil, dat heeft bij mij waarschijnlijk de trombose veroorzaakt.. Iedereen denkt alleen veel onschuldiger over de pil..

Ik was trouwens ook bang voor de pijn bij het zetten maar het viel echt mee.. Fijn was het niet, maar had het veel erger verwacht en je moet gewoon de zaken nuchter bekijken. Ik mag geen pil meer, en vind condooms niets, dus bleef dit over....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl di 29 maa 2011 - 22:28

Beetje stomme vraag misschien hoor, maar wordt je ook gewoon ongesteld en is dit dan ook wel redelijk regelmatig? En is je menstruatie 'veranderd'?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Chocolate Cookie vr 1 apr 2011 - 8:52

Carola589 schreef:Beetje stomme vraag misschien hoor, maar wordt je ook gewoon ongesteld en is dit dan ook wel redelijk regelmatig? En is je menstruatie 'veranderd'?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Met name bij Nina omdat ze hem net heeft.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina vr 1 apr 2011 - 21:08

Chocolate Cookie schreef:
Carola589 schreef:Beetje stomme vraag misschien hoor, maar wordt je ook gewoon ongesteld en is dit dan ook wel redelijk regelmatig? En is je menstruatie 'veranderd'?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Met name bij Nina omdat ze hem net heeft.
Nou dan zal ik er wel op antwoorden smile

Ik kreeg afgelopen zondag erg last van buikpijn. Dit heb ik nog nooit eerder gehad tijdens mijn menstruatie. Toch was het ook niet ondraagbaar en niet constant. Dan zakte het weer weg en dan kwam het weer. Dinsdag werd ik ongesteld en toen waren de buikpijnsteken (om zo maar even te noemen) wel over. Nu ben ik vanaf dinsdag heel licht ongesteld, heb verder nergens last van.
Ik hoop dat het wel snel over is, want was normaal nooit zolang ongesteld.. mja aangezien ik er geen last van heb, vind ik het ook niet erg.

Ik wil mijn ervaringen best met jullie delen.. maar vergeet niet dat het echt per vrouw verschillend is.. Iedere vrouw ervaart het anders. Dit was ook iets wat de gynaecologe sterk benadrukte.
Het is ook wel bijzonder want ik had geen keus, mocht de pil niet meer gebruiken en vind alleen condooms helemaal niets. Ik ben nog steeds er erg blij mee en zou het iedereen aanraden. (denk niet dat mijn mening veranderd maar let wel: heb 'm nog maar 3 weken)

Nou als jullie meer vragen hebben, dan hoor ik het graag! En als er nog iets bijzonders gebeurd, dan horen jullie het wel.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  TNMN vr 1 apr 2011 - 23:12

Ik werd in de eerste 4 maanden nog wel ongesteld (en toen had ik vaak erge buikpijn), maar daarna nergens last meer van.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl zo 3 apr 2011 - 4:09

Bedankt voor de antwoorden, ik denk dat ik het ook ga overwegen. Op dit moment zit ik in mijn stopweek en merk dat ik zo anders ben en me anders voel dan wanneer ik de pil slik. Je weet natuurlijk nooit zeker of dit verandert als je iets anders gebruikt, maar proberen is het zeker waard.

@ TNMN: Je schrijft dat je de eerste 4 maanden gewoon ongesteld werd, was dit regelmatig of niet? En anders dan 'normale' menstruaties?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Baby zo 3 apr 2011 - 9:09

Ik heb mijn spiraaltje sinds begin december en ben sindsdien twee en een halve maand non stop ongesteld geweest... Sinds vorige maand een weekje wel en een weekje niet, om en om dus. Nu is het weer over en hoop dat dat ook even zo blijft... Voordat ik het spiraaltje had werd ik regelmatig ongesteld met maximum 2 a 3 dagen dat het erg was en de rest van de dagen heel licht. Dus schrok wel even in het begin, maar nu vind het wel te doen.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina ma 4 apr 2011 - 2:13

Baby schreef:Ik heb mijn spiraaltje sinds begin december en ben sindsdien twee en een halve maand non stop ongesteld geweest... Sinds vorige maand een weekje wel en een weekje niet, om en om dus. Nu is het weer over en hoop dat dat ook even zo blijft... Voordat ik het spiraaltje had werd ik regelmatig ongesteld met maximum 2 a 3 dagen dat het erg was en de rest van de dagen heel licht. Dus schrok wel even in het begin, maar nu vind het wel te doen.
Pff hoop niet dat ik dat heb.. ik ben nu 6 dagen heel licht ongesteld.
Maar ja.. per lichaam wordt er anders op gereageerd hè..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl ma 4 apr 2011 - 2:39

Ik lees idd een hoop verschillende verhalen.
Van de week mijn huisarts even bellen en kijken wat hij zegt.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:59

Carola589 schreef:Beetje stomme vraag misschien hoor, maar wordt je ook gewoon ongesteld en is dit dan ook wel redelijk regelmatig? En is je menstruatie 'veranderd'?

Dat is echt per vrouw verschillend. De enige manier hoe je daar achter komt is als je hem zelf neemt. Ik was echt hevig ongesteld zonder anticonceptie en met de mirena helemaal niets. (heel soms 1 dagje wat oud bloed maar dat is niet echt noemenswaardig).

Mijn zus werd ook niet meer ongesteld en mijn nichtje ook niet haha. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die nog wel ongesteld worden met de mirena.. En dan bedoel ik echt 4/5 dagen bloeden per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Marie ma 11 apr 2011 - 19:37

Ik ben gister bij de gynaecoloog geweest om een spiraaltje te laten zetten. Het is op dat moment echt super pijnlijk. Ze zetten een klemmetje op je baarmoederwand, dat is nogal gevoelig, maar dan meten ze je baarmoeder op met een liniaaltje en dat is echt pijnlijk. Dan pas zetten ze echt het spiraaltje en dat geeft hetzelfde gevoel als dat liniaaltje.
De hele handeling duurt echter maar een minuut of 3, dus het is maar eventjes op je tanden bijten.
Ik heb gister wel nog wat buikpijn gehad, maar met één ibuprofen400 ging het gewoon goed, daarna helemaal niks meer gebruikt.
De gynaecoloog zei dat ibuprofen en diclofenac beter werkten dan paracetamol, dus heb daar maar braaf naar geluisterd.

Ik hoop toch dat ik niet meer ongesteld wordt met het spiraaltje, maar ben al lang blij dat ik gewoon niet meer dagelijks aan de pil hoef te denken!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina ma 11 apr 2011 - 23:42

Marie schreef:Ik ben gister bij de gynaecoloog geweest om een spiraaltje te laten zetten. Het is op dat moment echt super pijnlijk. Ze zetten een klemmetje op je baarmoederwand, dat is nogal gevoelig, maar dan meten ze je baarmoeder op met een liniaaltje en dat is echt pijnlijk. Dan pas zetten ze echt het spiraaltje en dat geeft hetzelfde gevoel als dat liniaaltje.
De hele handeling duurt echter maar een minuut of 3, dus het is maar eventjes op je tanden bijten.
Ik heb gister wel nog wat buikpijn gehad, maar met één ibuprofen400 ging het gewoon goed, daarna helemaal niks meer gebruikt.
De gynaecoloog zei dat ibuprofen en diclofenac beter werkten dan paracetamol, dus heb daar maar braaf naar geluisterd.

Ik hoop toch dat ik niet meer ongesteld wordt met het spiraaltje, maar ben al lang blij dat ik gewoon niet meer dagelijks aan de pil hoef te denken!
klopt wat je zegt, maar de pijn is ook niet ondraagbaar...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Marie di 12 apr 2011 - 1:05

nina schreef:
Marie schreef:Ik ben gister bij de gynaecoloog geweest om een spiraaltje te laten zetten. Het is op dat moment echt super pijnlijk. Ze zetten een klemmetje op je baarmoederwand, dat is nogal gevoelig, maar dan meten ze je baarmoeder op met een liniaaltje en dat is echt pijnlijk. Dan pas zetten ze echt het spiraaltje en dat geeft hetzelfde gevoel als dat liniaaltje.
De hele handeling duurt echter maar een minuut of 3, dus het is maar eventjes op je tanden bijten.
Ik heb gister wel nog wat buikpijn gehad, maar met één ibuprofen400 ging het gewoon goed, daarna helemaal niks meer gebruikt.
De gynaecoloog zei dat ibuprofen en diclofenac beter werkten dan paracetamol, dus heb daar maar braaf naar geluisterd.

Ik hoop toch dat ik niet meer ongesteld wordt met het spiraaltje, maar ben al lang blij dat ik gewoon niet meer dagelijks aan de pil hoef te denken!
klopt wat je zegt, maar de pijn is ook niet ondraagbaar...

Nee zeker niet ondraagbaar. Ik zag er heel erg tegenop, maar het is me niet helemaal tegengevallen..
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl di 12 apr 2011 - 1:43

Ik moet nog even over de drempel heen om de huisarts te bellen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ook al is dat natuurlijk onzin..:P
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  nina di 12 apr 2011 - 7:49

Carola589 schreef:Ik moet nog even over de drempel heen om de huisarts te bellen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ook al is dat natuurlijk onzin..:P
''Goedemorgen, u spreekt met Carola.. Ik had even een vraag. Ik wil graag een spiraaltje laten plaatsen. Nu vroeg ik me af of dat in de praktijk kan of dat ik naar het ziekenhuis moet? En moet ik eerst een gesprek met de huisarts hierover of hoeft dat niet van te voren?''
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Toet di 12 apr 2011 - 8:14

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen. Vind het te onduidelijk betreft je menstrutie allemaal. Als het het nooit meer wordt is dat natuurlijk heel fijn, maar als ik het heel onregelmatig word en er zelf ook geen invloeg meer op kan hebben zou ik daar echt heel erg van balen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Cheesegirl di 12 apr 2011 - 8:51

nina schreef:
Carola589 schreef:Ik moet nog even over de drempel heen om de huisarts te bellen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ook al is dat natuurlijk onzin..:P
''Goedemorgen, u spreekt met Carola.. Ik had even een vraag. Ik wil graag een spiraaltje laten plaatsen. Nu vroeg ik me af of dat in de praktijk kan of dat ik naar het ziekenhuis moet? En moet ik eerst een gesprek met de huisarts hierover of hoeft dat niet van te voren?''
Ik was vandaag al even langs de HA geweest, moest er toch zijn. Daar werd mij idd verteld dat ik een afspraak moet maken voor een gesprek en daarna een nieuwe afspraak moet maken om hem te laten plaatsen, dit kan als het goed is gewoon bij de HA.

@ Toetje; ik herken jouw twijfel wel een beetje hoor. Wat als en hoe en wat..?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen Mirena spiraaltje. - Pagina 3 Empty Re: Voor- en nadelen Mirena spiraaltje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum