Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke landen trekken jou totaal niet?

+20
Ella
Fred
Blond
Sterre
Alias
TNMN
Diesel
Zora
Mari
Sugarfall
Monte
Arwyn
rapa nui
Beachgirl
Effie_O
M_as
Pannetoet
Kqip
Polly
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 4 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Effie_O ma 31 jan 2011 - 20:53

Haha dan zijn ze nu denk ik met de tijd meegegaan en toch wat Engels gaan leren. Of ik heb gewoon heel veel geluk gehad nerd
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 4 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:58

Effie_O schreef:
Yasmin schreef:Er is trouwens 1 land wat me echt absoluut niet trekt en dat is Frankrijk.
De mensen vind ik niet aardig, ze weigeren Engels te praten

Dat heb ik juist totaal niet ervaren afgelopen jaar! Vrijwel iedereen waar ik een gesprek mee had (kort bij de kassa of langer over een stad bijvoorbeeld), deed zijn of haar best er iets van te maken in het Engels. Het ging niet allemaal even goed, maar bij mij ook niet Wink Heb ze wel op leeftijd geselecteerd trouwens, mijn opa en oma spreken amper Engels dus heb het iets jonger gezocht, jaartje of 40 schat ik de oudste.

Mee eens, en ik heb ook ervaren dat als jij je best doet, ze je graag tegemoet willen komen. Nou heb ik het geluk dat ik beschik over een redelijke kennis van de Franse taal. Ik vind het ook leuk om het te spreken als ik in Frankrijk ben.

Gast
Gast

Bericht  loura ma 31 jan 2011 - 23:07

India
Afrika (Marokko)
Afghanistan
Irak
Polen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes ma 31 jan 2011 - 23:14

Eigenlijk alle landen waar de kans dat je ziek wordt wat groter is. Dat komt omdat mijn vriend en ik weleens een week kotsend naast elkaar in bed hebben gelegen terwijl onze vrienden gezellig de stad aan het bezichtigen waren.
Mijn vriend heeft een half jaar in Zuid-Afrika gewoond en kwam toen terug met TBC en PDS. Daardoor is hij ook huiverig om naar bepaalde landen te gaan, want hij heeft gewoon heel snel last van zijn darmen. Ik Heb astma en vroeger eens een hele slechte week in Rome gehad met de smok en in een wat vochtiger/broeiend klimaat heb ik het ook slecht.

Onze voorkeur voor vakantie landen gaat dus meer uit naar Amerika, Canada, Europa en Australië. De wat meer Westerse landen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:40

minoessepoes schreef:Eigenlijk alle landen waar de kans dat je ziek wordt wat groter is.

Dat kan je vakantieplezier inderdaad behoorlijk vergallen.
Maar weet je wat ik ga doen? Rondreizen door India, 4 weken lang. 3 jaar geleden heb ik op de luchthaven in Dehli een tussenstop gehad en van een hapje eten in de transitlounge heb ik al 2 weken darmkrampen gehad, dus laat staan als je echt 4 weken gaat rondreizen. Maar oh wat heb ik er een zin in!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Tinus di 1 feb 2011 - 7:33

Zou nog naar heel veel landen willen, maar er zijn een paar landen die me echt niet trekken..

Spanje, Portugal, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Polen(en de rest van Oostblok Europa). Verder Turkije, Marokko, Iran, Irak..
Maar voor de rest trekken de meeste landen mij juist wel om verschillende redenen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Schaapke di 1 feb 2011 - 7:43

Balkanlanden, centraal Afrika en Midden -Oosten.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: