Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke landen trekken jou totaal niet?

+20
Ella
Fred
Blond
Sterre
Alias
TNMN
Diesel
Zora
Mari
Sugarfall
Monte
Arwyn
rapa nui
Beachgirl
Effie_O
M_as
Pannetoet
Kqip
Polly
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 2 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:26

Veer schreef:
Maple schreef:Azië, de Oostbloklanden, Midden- en Zuid-Amerika, de landen in Noord-Afrika en de landen in en om het Midden-Oosten.
Edit: en de toeristische jongerenplaatsen.
Dus jij wilt alleen op vakantie in NoordAmerika, West Europa en Oceanië (= alleen maar westerse landen) Zou je niet weleens een andere niet westerse cultuur ontdekken?
Naar Afrika zou ik ook wel willen, alleen Noord-Afrika niet. Maar de vraag is wat me niet trekt, en over het algemeen trekken de niet-Westerse landen me inderdaad niet zo. Ik vind het prima om andere culturen te leren kennen, maar als vakantieland trekt het me gewoon niet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 2 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:29

Veer schreef:
Maple schreef:Azië, de Oostbloklanden, Midden- en Zuid-Amerika, de landen in Noord-Afrika en de landen in en om het Midden-Oosten.
Dus jij wilt alleen op vakantie in NoordAmerika, West Europa en Oceanië (= alleen maar westerse landen) Zou je niet weleens een andere niet westerse cultuur ontdekken?
Kan toch? Wil ik het liefste ook, trekt me het meeste. Mijn levensdoel is om alle staten van Amerika te zien. Ook vind ik Europa geweldig. Daar zit al genoeg cultuurverschil tussen voor me.

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 28 jan 2011 - 9:29

Heel Azie(behalve de himalaya), Rusland, Turkije, heel Afrika, Mexico,
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Polly vr 28 jan 2011 - 9:30

Smaken verschillen nou eenmaal. Ik ben ook in landen geweest die me eigenlijk niet zo trekken, maar dat zorgt er soms juist voor dat je een totaal nieuwe ervaring hebt. En dat trekt me altijd wel.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:31

Maple schreef:Ik was altijd in de veronderstelling dat Mexico in Midden-Amerika lag, trouwens.

Volgens Wikipedia is dat trouwens ook zo.

Volgens mijn link niet, ach ik weet het ook niet meer, maar wel dat het er leuk is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:32

Veer schreef:Net als dat Egypte niet echt in t midden oosten ligt....

Wat mij écht niet trekt zijn plekken als Salou, Chersonissos, Egypte, Turkije, Tunesië en eigenlijk heel Afrika (muv Marokko). Verder zou ik echt overal wel heen willen.

Ik moest ook lachen om degene die zei: en nog meer van die arme landen. In dat rijtje stond volgens mij China, Japan en Frankrijk. Denk je echt dat dat arme landen zijn?

Dat was ik, goed lezen, want ik zei Roemenie, Bulgarije ed en dat zijn nou eenmaal niet de rijkste landen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:37

Caribbeanlover schreef:Toevallig noem jij de landen op waar mijn man dit jaar wel heen zou willen.

Mijn geen favorijtje; China, Thailand, Vietnam, Japan ed. Bulgarije, Hongarije (wel 3x geweest toen ik jong was), Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Rusland, Arabische landen (teveel om op te noemen), Kroatie, Cuba, Venezuela, Costa Rica, Peru, Frankrijk, Polen, Engelan, Oekranie, Roemenie en meer van die landen waar veel armoede is.

Best veel dus. Heb de kaart er bij gehaald, maar eigenlijk alles wat caribisch is vind ik leuk dus bedenk zelf maar wat die zijn. Laughing
Het is een opsomming. Zoals het er staat bedoel je dus alle landen van Bulgarije tot Roemenie. Daar staan dikgedrukte landen ook in, die zijn verre van arm.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:19

Marin schreef:
Veer schreef:
Kan toch? Wil ik het liefste ook, trekt me het meeste. Mijn levensdoel is om alle staten van Amerika te zien. Ook vind ik Europa geweldig. Daar zit al genoeg cultuurverschil tussen voor me.
Ik zeg toch ook nergens dat t niet kan/dat t vreemd is of wat dan ook. Ik stel gewoon een vraag om te kijken of ik de juiste conclusie trek.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:23

Veer schreef:
Marin schreef:
Veer schreef:
Ik zeg toch ook nergens dat t niet kan/dat t vreemd is of wat dan ook. Ik stel gewoon een vraag om te kijken of ik de juiste conclusie trek.
Nouja, opzich had je, als je góéd gelezen had, wel tot een betere conclusie gekomen, want in mijn reactie staat toch duidelijk dat Noord-Afrika me niet trekt. De rest van Afrika trekt me wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:25

Inderdaad Maple, is t dus maar goed dat ik t nog nagevraagd hebt! Stel je voor

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:26

Maar ik vraag me alsnog wel af waar je heenwilde met die vraag. Het wil er bij mij namelijk niet helemaal in dat je het enkel vroeg om te kijken of je de juiste conclusie trok.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 22:20

zucht wat is dit toch een vermoeiend forum. Alles moet weer een achterliggende (achterbakse) reden hebben. Je mag hier echt niks uit interesse vragen, bah.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 22:29

Nou ja zeg. Net als jij het waarschijnlijk uit interesse vraagt, vraag ik het ook uit interesse. Of ben jij de enige die vragen mag stellen, hier? Wink Sorry, dan heb ik daar overheen gelezen in de regels.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 22:34

Er is genoeg dat me niet trekt om heen te gaan. Afrika trok me niet, (Noord) Amerika trok me niet... En kijk nu eens, ik ben gek op (Noord) Amerika en onlangs naar Zuidelijk Afrika geweest. Wat een reizen heb ik daar gemaakt. Ik vond ze echt super! Ik kan denk ik nog steeds wel zeggen dat Afrika zelf me niet trekt. Uitzonderingen daarop zijn dan nu wel Namibie geworden en was Egypte al. In Amerika heb ik inmiddels 3 staten bezocht en vond het fantastisch. Ik ga dit jaar weer Very Happy.

Wat me zeker niet trekt is Italie en Turkije, kiezende uit redelijke vakantielanden. Ik heb alleen wel familie in Italie dus tja... Zal er mss ooit toch eens heen gaan.

Vroeger had ik ook niets met Engeland en Duitsland maar ik ga daar ook elk jaar wel heen vanwege familie. De laatste jaren ben ik de landen zelf steeds meer gaan ontdekken en heb ik ze in mijn hart gesloten I love you. Maar goed, zo lees je al dat ik meestal andere redenen heb om een land te bezoeken. Zo verander ik dus nogal wat van mening. Alleen Italie en Turkije... Ik kan het me niet voorstellen dat ik dat ooit leuk ga vinden (Turkije ben ik al wel geweest een paar keer).

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall vr 28 jan 2011 - 22:37

China, Japan, Thailand, en meer Aziatische landen. Oh en Frankrijk.

Verder krijg je me overal wel naartoe Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Mari vr 28 jan 2011 - 23:08

Kqip schreef:Egypte, Tunesie, Turkije, Engeland, Frankrijk, Spanje, Polen, Denemarken trekken mij niet zo :P

+1
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Zora vr 28 jan 2011 - 23:17

Is Lucky/Carribean Lover nu al weer weg? :o
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 23:19

Zora schreef:Is Lucky/Carribean Lover nu al weer weg? :o

Nee toch? Veer is weg!

Gast
Gast

Bericht  Polly za 29 jan 2011 - 0:20

Darcy schreef:

Nee toch? Veer is weg!

Dat komt omdat dit een vermoeiend, achterbaks forum is waar je geen vragen mag stellen. :-)

ZvB, zoals jij het beschrijft dat heb ik ook vaak gehad, dat iets me eigenlijk niet echt trekt maar dat je er tóch heen gaat, en dat het dan een geweldige reis blijkt te zijn! Vandaar dat ik bijna overal wel eens naar toe zou willen, ook al trekt niet alles me.
Alleen situaties van politieke onrust vermijd ik liever, dan ga ik wel ergens anders heen.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zora za 29 jan 2011 - 0:39

Darcy schreef:

Nee toch? Veer is weg!

Ohja nu zie ik het! Gelukkig maar, vond het wel weer gezellig!

Maar nu ze toch weg is: Veer was een oude bekende neem ik aan?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:32

Nee hoor hahaha. Hoezo?

Gast
Gast

Bericht  Zora za 29 jan 2011 - 1:41

Caribbeanlover schreef:

Nee hoor hahaha. Hoezo?

Ik zag op de laatste pagina's dat er een aantal keer 'gast' stond, maar had dus verkeerd gekeken smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:57

Ligt aan het soort vakantie. Stedentrips vind ik altijd wel leuk, dus dan maakt het me niet zoveel uit waar ik naar toe ga Very Happy

Verder wat me niet echt trekt:

Oost europa
Midden oosten (alle landen)
Verre oosten (m.u.v. japan en china)
Zuid Afrika

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 2:00

Punk'd schreef:Ligt aan het soort vakantie. Stedentrips vind ik altijd wel leuk, dus dan maakt het me niet zoveel uit waar ik naar toe ga Very Happy

Verder wat me niet echt trekt:

Oost europa
Midden oosten (alle landen)
Verre oosten (m.u.v. japan en china)
Zuid Afrika

Ik ben trouwens in Azie en in het Carabisch gebied geweest, en merkte (ondanks ik de sfeer in het caribisch gebied leuker vond) de mensen in Azie een stuk rustiger zijn en niet de hele tijd aan je lopen te trekken. (ik snap waarom ze dat doen, maar soms wordt je er gewoon moe van nerd )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 6:56

De landen die mij totaal niet trekken zijn: Ierland en Engeland. Verder trekken alle landen mij wel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: