Welke landen trekken jou totaal niet?
+20
Ella
Fred
Blond
Sterre
Alias
TNMN
Diesel
Zora
Mari
Sugarfall
Monte
Arwyn
rapa nui
Beachgirl
Effie_O
M_as
Pannetoet
Kqip
Polly
Jeanette
24 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Landen die mij totaal niet trekken zijn: Turkije en Egypte.
Landen die mij totaal niet trekken zijn: Turkije en Egypte.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke landen trekken jou totaal niet?
Toevallig noem jij de landen op waar mijn man dit jaar wel heen zou willen.
Mijn geen favorijtje; China, Thailand, Vietnam, Japan ed. Bulgarije, Hongarije (wel 3x geweest toen ik jong was), Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Rusland, Arabische landen (teveel om op te noemen), Kroatie, Cuba, Venezuela, Costa Rica, Peru, Frankrijk, Polen, Engelan, Oekranie, Roemenie en meer van die landen waar veel armoede is.
Best veel dus. Heb de kaart er bij gehaald, maar eigenlijk alles wat caribisch is vind ik leuk dus bedenk zelf maar wat die zijn.
Mijn geen favorijtje; China, Thailand, Vietnam, Japan ed. Bulgarije, Hongarije (wel 3x geweest toen ik jong was), Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Rusland, Arabische landen (teveel om op te noemen), Kroatie, Cuba, Venezuela, Costa Rica, Peru, Frankrijk, Polen, Engelan, Oekranie, Roemenie en meer van die landen waar veel armoede is.
Best veel dus. Heb de kaart er bij gehaald, maar eigenlijk alles wat caribisch is vind ik leuk dus bedenk zelf maar wat die zijn.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 28 jan 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
China en Rusland. Ik ben afgelopen jaar wel in St. Petersburg geweest, en het is zeker een interessante plaats, maar ik krijg er gewoon geen warm gevoel bij.
In Oost-Europa of het Midden-Oosten zou ik ook niet zo snel een vakantie boeken.
Maar goed, je weet toch nooit waar je terecht komt, althans dat geldt voor mij. Zo ben ik nog nooit in New York geweest en ga ik pas dit jaar voor langere tijd naar Zuid-Amerika, maar ben ik wél al voor langere tijd in zowel Azië als Afrika geweest. Dat had ik een paar jaar geleden ook niet gedacht.
In Oost-Europa of het Midden-Oosten zou ik ook niet zo snel een vakantie boeken.
Maar goed, je weet toch nooit waar je terecht komt, althans dat geldt voor mij. Zo ben ik nog nooit in New York geweest en ga ik pas dit jaar voor langere tijd naar Zuid-Amerika, maar ben ik wél al voor langere tijd in zowel Azië als Afrika geweest. Dat had ik een paar jaar geleden ook niet gedacht.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Egypte, Tunesie, Turkije, Engeland, Frankrijk, Spanje, Polen, Denemarken trekken mij niet zo
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
En Turkije is zo'n leuk land! Of nou ja..leuk..eerder spotgoedkoop Of de natuur mooi is moeten mijn vriend en ik nog ondervinden maar wij vinden Turkije superleuk!
En nu weer ontopic: Waar ik niet heen wil? »»»»
- Midden-Oosten (Uitzondering Egypte, hier zou ik misschien ooit nog wel heen willen)
- Joegoeslavië, Abanië & Roemenië
- China
- Japan
- Rusland
- Polen
- Zuid-Amerika (Mexico uitgezonderd)
- Zweden en Finland (Ik zie mijzelf ook niet snel naar Noorwegen gaan maar vriendlief is helemaal weg van dat land dus wie weet..ooit..)
- Ijsland, Groenland
- Lapland, Estland en Letland
- Peru
Volgens mij zijn dit ze wel..
En nu weer ontopic: Waar ik niet heen wil? »»»»
- Midden-Oosten (Uitzondering Egypte, hier zou ik misschien ooit nog wel heen willen)
- Joegoeslavië, Abanië & Roemenië
- China
- Japan
- Rusland
- Polen
- Zuid-Amerika (Mexico uitgezonderd)
- Zweden en Finland (Ik zie mijzelf ook niet snel naar Noorwegen gaan maar vriendlief is helemaal weg van dat land dus wie weet..ooit..)
- Ijsland, Groenland
- Lapland, Estland en Letland
- Peru
Volgens mij zijn dit ze wel..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Thailand, Vietnam, Cambodja enzo trekt me echt totaal niet. Sowieso heb ik weinig met Azië maar de grote steden lijken me nog wel gaaf en China, Japan enzo ook wel, maar dat zuidelijke puntje echt niet.
Afrika trekt me ook niet echt. Zuid amerika ook niet heel erg maar wil wel naar een paar specifieke plekken en zou ik eerder heen gaan dan de andere continenten.
Midden oosten lijkt me dan juist weer erg gaaf trouwens, net als Eurazië.
Oh ja en ik wil echt nooit naar zo'n resort in Turkije. Lijkt m echt vreselijk. Wel heel graag naar Istanbul en ook de natuur in, Cappadocie en Pamukkale, zo gaat!
Afrika trekt me ook niet echt. Zuid amerika ook niet heel erg maar wil wel naar een paar specifieke plekken en zou ik eerder heen gaan dan de andere continenten.
Midden oosten lijkt me dan juist weer erg gaaf trouwens, net als Eurazië.
Oh ja en ik wil echt nooit naar zo'n resort in Turkije. Lijkt m echt vreselijk. Wel heel graag naar Istanbul en ook de natuur in, Cappadocie en Pamukkale, zo gaat!
Gast- Gast
Rusland, Saoedi Arabie, Algerije, Jemen, Libië, Denemarken, Finland, Oostblok-landen, België. Dat schiet me als eerst te binnen.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
China, Japan, Vietnam, etc. Als ik daaraan denk krijg ik al buikpijn Ik zou wel ooit naar Indonesië willen bijv dus om heel Azië nou weg te bonjouren vind ik ookw eer zoiets. Ook zul je mij niet snel vinden in Afrika.
Laatst aangepast door Darcy op vr 28 jan 2011 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Net als Marin heb ik ook weinig met Azië. China, Japan, Thailand...daar zou ik geen reis naar toe boeken. En de resorts in Turkije waar zij het over heeft trekken mij ook niet, überhaupt geen resorts, waar dan ook ter wereld.
Ook Amerika spreekt me niet aan, Zuid-Amerika dan weer wel.
En te droge/warme landen ook niet, als ik op reis ben wil ik veeeeeel groene bomen om me heen
Maar ja, je weet maar nooit, wie weet waar ik ooit nog eens terecht kom!
Ook Amerika spreekt me niet aan, Zuid-Amerika dan weer wel.
En te droge/warme landen ook niet, als ik op reis ben wil ik veeeeeel groene bomen om me heen
Maar ja, je weet maar nooit, wie weet waar ik ooit nog eens terecht kom!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexico_(land)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Amerika
Ik-zelf, Mexico ligt in Noord Amerika. Snap niet dat sommigen dat nog steeds niet weten
Ik-zelf, Mexico ligt in Noord Amerika. Snap niet dat sommigen dat nog steeds niet weten
Gast- Gast
M_as schreef:Rusland, Saoedi Arabie, Algerije, Jemen, Libië, Denemarken, Finland, Oostblok-landen, België. Dat schiet me als eerst te binnen.
Helemaal mee eens.
En wintersportlanden trekken me ook totaal niet.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Dat snapt ze zelf ook wel, juist daarom zegt ze toch Mexico uitgezonderdCaribbeanlover schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexico_(land)
Gast- Gast
Veel van de landen die genoemd worden daar zou ik juist wel weer naar toe willen. India is een land dat denk ik heel mooi en interressant moet zijn maar wat me niet zo trekt. Met Thailand heb ik dat ik het iets te modern vindt in vergelijking met andere landen. Veel Afrikaanse landen trekken me ook niet zo maar ik vond Namibië fantastisch en iedereen die er geweest is raadt me aan om Ethiopie eens te bezoeken. Jemen moet fantastisch zijn maar heb ik altijd het idee dat als ik er naar toe ga onze groep meteen ontvoerd wordt. Lang geleden zei mijn beste vriendin ooit: je mag overal naar toe maar beloof me dat je niet naar Jemen gaat.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
_Donnaa schreef:Dat snapt ze zelf ook wel, juist daarom zegt ze toch Mexico uitgezonderdCaribbeanlover schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexico_(land)
Nou dat lijkt me van niet anders stond er wel ''Noord amerika, Mexico uitgezonderd''. Tja dat jij dat niet snapt.
Gast- Gast
Mimpie schreef:M_as schreef:Rusland, Saoedi Arabie, Algerije, Jemen, Libië, Denemarken, Finland, Oostblok-landen, België. Dat schiet me als eerst te binnen.
Helemaal mee eens.
Mij ook niet, heb niks met wintersport. Als ik zou gaan, dan naar Aspen of Colorado en niet het standaard Oostenrijk ed waar alle hollanders heen gaan.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Mimpie schreef:M_as schreef:Rusland, Saoedi Arabie, Algerije, Jemen, Libië, Denemarken, Finland, Oostblok-landen, België. Dat schiet me als eerst te binnen.
Helemaal mee eens.
Mij ook niet, heb niks met wintersport. Als ik zou gaan, dan naar Aspen of Colorado en niet het standaard Oostenrijk ed waar alle hollanders heen gaan.
Wat is er mis met een standaard vakantieoord waar veel Nederlanders graag heen gaan? Je gaat toch zelf ook graag naar de Dominicaanse Republiek?
En Mexico ligt natuurlijk wel op het Noord-Amerikaanse continent, maar wordt algemeen beschouwd als Midden-Amerika. Ik-zelf noemde het land waarschijnlijk op deze manier, om het te differentiëren van de rest van Latijns-Amerika. Je snapt toch wel wat ze bedoelt?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wat Polly zegt..Caribbeanlover schreef:_Donnaa schreef:Dat snapt ze zelf ook wel, juist daarom zegt ze toch Mexico uitgezonderdCaribbeanlover schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexico_(land)
Nou dat lijkt me van niet anders stond er wel ''Noord amerika, Mexico uitgezonderd''. Tja dat jij dat niet snapt.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Mimpie schreef:M_as schreef:Rusland, Saoedi Arabie, Algerije, Jemen, Libië, Denemarken, Finland, Oostblok-landen, België. Dat schiet me als eerst te binnen.
Helemaal mee eens.
Aspen is anders ook vrij cliché hoor, alleen niet voor Nederlanders.
Wat mij vooral niet echt trekt is Azië. Afrika en Zuid-Amerika lijken mij nog wel interessant.
Dat er zoveel meiden niet naar oost Europa en de Balkan willen vind ik wel grappig, ik vind die landen juist interessant om hun verleden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Net als dat Egypte niet echt in t midden oosten ligt....
Wat mij écht niet trekt zijn plekken als Salou, Chersonissos, Egypte, Turkije, Tunesië en eigenlijk heel Afrika (muv Marokko). Verder zou ik echt overal wel heen willen.
Ik moest ook lachen om degene die zei: en nog meer van die arme landen. In dat rijtje stond volgens mij China, Japan en Frankrijk. Denk je echt dat dat arme landen zijn?
Wat mij écht niet trekt zijn plekken als Salou, Chersonissos, Egypte, Turkije, Tunesië en eigenlijk heel Afrika (muv Marokko). Verder zou ik echt overal wel heen willen.
Ik moest ook lachen om degene die zei: en nog meer van die arme landen. In dat rijtje stond volgens mij China, Japan en Frankrijk. Denk je echt dat dat arme landen zijn?
Gast- Gast
Azië, de Oostbloklanden, Midden- en Zuid-Amerika, de landen in Noord-Afrika en de landen in en om het Midden-Oosten.
Edit: en de toeristische jongerenplaatsen.
Gast- Gast
Ik was altijd in de veronderstelling dat Mexico in Midden-Amerika lag, trouwens.
Volgens Wikipedia is dat trouwens ook zo.
Volgens Wikipedia is dat trouwens ook zo.
Gast- Gast
Dus jij wilt alleen op vakantie in NoordAmerika, West Europa en Oceanië (= alleen maar westerse landen) Zou je niet weleens een andere niet westerse cultuur ontdekken?Maple schreef:Azië, de Oostbloklanden, Midden- en Zuid-Amerika, de landen in Noord-Afrika en de landen in en om het Midden-Oosten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke schoenen kan niet kiezen
» Welke naam is het net niet geworden ??
» Ik kom er echt niet uit welke eettafel te nemen
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke schoenen kan niet kiezen
» Welke naam is het net niet geworden ??
» Ik kom er echt niet uit welke eettafel te nemen
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: