Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke landen trekken jou totaal niet?

+20
Ella
Fred
Blond
Sterre
Alias
TNMN
Diesel
Zora
Mari
Sugarfall
Monte
Arwyn
rapa nui
Beachgirl
Effie_O
M_as
Pannetoet
Kqip
Polly
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 3 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:12

Dat zijn er teveel om op te noemen....

Rusland, Japan, Bulgarije, Denemarken, Polen, China, Engeland, Duitsland, Roemenië, Israël etc etc.

Egypte was leuk voor een keer maar dat hoeft van mij niet perse nog eens.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke landen trekken jou totaal niet? - Pagina 3 Empty Re: Welke landen trekken jou totaal niet?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:57

plumke schreef:De landen die mij totaal niet trekken zijn: Ierland en Engeland. Verder trekken alle landen mij wel.

Haha wat grappig, die landen trekken mij juist wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 8:52

Ik zou nooit naar Afrika gaan (uitgezonderd Marokko), India ga ik ook zeker niet nog een keer doen: ik kwam er pas achter dat het me niet echt trok op het moment dat ik er al zat smile . Voor de rest kan ik denk ik bij elk land ter wereld wel een paar pluspunten bedenken waarom ik er eens heen zou willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 20:22

Darcy schreef:
plumke schreef:De landen die mij totaal niet trekken zijn: Ierland en Engeland. Verder trekken alle landen mij wel.

Haha mijn mond viel ook open. Ik ben dit jaar voor het eerst in Ierland geweest en wat mooi daar! Net als Engeland trouwens, tis maar net waar je heen gaat denk ik. Weet je waarom het je niet trekt? Of heeft het geen reden? Dat had ik vroeger nl ook met Afrika. Ik ging gewoon veel liever naar andere landen, dat kan natuurlijk. Verder weet ik wel dat bv Londen en NYC mij niet trekken vanwege de drukte en de stressigheid in die steden. Ik kan daar niet zo goed tegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:38

Zusje van Bert schreef:
Darcy schreef:

Haha mijn mond viel ook open. Ik ben dit jaar voor het eerst in Ierland geweest en wat mooi daar! Net als Engeland trouwens, tis maar net waar je heen gaat denk ik. Weet je waarom het je niet trekt? Of heeft het geen reden? Dat had ik vroeger nl ook met Afrika. Ik ging gewoon veel liever naar andere landen, dat kan natuurlijk. Verder weet ik wel dat bv Londen en NYC mij niet trekken vanwege de drukte en de stressigheid in die steden. Ik kan daar niet zo goed tegen.

haha wel grappig, londen en nyc trekken mij dan juist weer ontzettend. Maar het leukste lijkt me om dat dan te combineren met wat anders.. met name bij nyc. Ik zou wel van washington dc naar nyc willen rijden en dan beide steden bezoeken (en de omgeving die er tussen ligt, dat schijnt erg mooi te zijn)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:02

Er zijn bijna geen landen die mij niet trekken, ik wil overal nog wel eens heen! Maar om wat te noemen, New York en alle landen die kant uit. Veeeeel te druk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:51

Punk'd schreef:
Zusje van Bert schreef:
Darcy schreef:

haha wel grappig, londen en nyc trekken mij dan juist weer ontzettend. Maar het leukste lijkt me om dat dan te combineren met wat anders.. met name bij nyc. Ik zou wel van washington dc naar nyc willen rijden en dan beide steden bezoeken (en de omgeving die er tussen ligt, dat schijnt erg mooi te zijn)

Dat tussenstukje klinkt mij dan wel weer naar de oren Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 1:53

Columbia en India komen als eerst bij me op. Ik wil graag veel van de wereld zien, behalve deze 2 landen dus.
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  TNMN zo 30 jan 2011 - 2:02

Zuid-Amerika trekt me niet heel erg, maar ik zeg nooit nooit. Verder ben ik niet zo gecharmeerd van de Emiraten, maar lijkt me toch wel intressant om een keertje mee te maken, gewoon om te zien hoe het daar is. Misschien daar overstappen als ik naar Australie vlieg.
Eigenlijk zijn er niet heel veel landen waar ik niet naar toe zou willen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 2:26

Azië met uitzondering van India, Nepal en Tibet.
Afrika met uitzondering van Madagascar.
Brazilië, Argentinië, Mexico, Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676

Bericht  TNMN zo 30 jan 2011 - 3:59

Ik ben wel benieuwd waarm toch een aantal mensen Italie opnoemen? Zijn jullie bang dat het te toeristisch is?
Ik zelf ben helemaal gek op Italie, juist omdat ik vind dat je zo veel mooie plekjes kunt vinden die niet zo toeristisch zijn.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 4:10

Ik zou ook nog graag naar Italië willen! Vooral Rome en Milaan.
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 4:23

Ik heb weinig landen die me echt niet trekken. Als ik toch wat moet bedenken: India, Egypte, Tunesië, (en nee, dat is niet vanwege de recente ontwikkelingen smile) Dubai. De rest van Afrika trekt me ook niet heeeel erg, maar na de foto's van ZvB kijk ik toch anders tegen Namibië aan!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 7:48

TNMN schreef:Ik ben wel benieuwd waarm toch een aantal mensen Italie opnoemen? Zijn jullie bang dat het te toeristisch is?
Ik zelf ben helemaal gek op Italie, juist omdat ik vind dat je zo veel mooie plekjes kunt vinden die niet zo toeristisch zijn.

Ik hou niet van Italiaans eten en ben haast opgegroeid met een allergie voor Italiaanse mannen. Dat plus dat is niet naar Italie willen :P. Maar goed, ik heb daar nog wel familie en mijn nichtje vraagt me of ik wil komen :S. Zal er toch eens aan moeten geloven denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 7:48

Sterre schreef:Ik heb weinig landen die me echt niet trekken. Als ik toch wat moet bedenken: India, Egypte, Tunesië, (en nee, dat is niet vanwege de recente ontwikkelingen smile) Dubai. De rest van Afrika trekt me ook niet heeeel erg, maar na de foto's van ZvB kijk ik toch anders tegen Namibië aan!

Wat leuk om te lezen zeg smile. Wellicht is Zuid Afrika dan een 'makkelijkere' bestemming maar Namibie is wel heel gaaf inderdaad als je de reis erheen er voor over hebt smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:27

De landen die mij niet trekken zijn Canada, Australië, Afrikaanse landen. (als ik gratis naar één van deze bestemmingen mocht reizen, zou ik overigens geen nee zeggen).

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 31 jan 2011 - 2:53

De meeste landen in Oost Europa. Ik moet dan direct denken aan betonnen flats, wodka en norse kerels.
En verder trekt Afrika mij niet zo. Er zijn een paar landen die ik wel graag zou willen zien (Tanzania, Zuid-Afrika, Marokko en Egypte), maar de rest trekt me niet.

Verder sta ik open voor het meeste.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TNMN ma 31 jan 2011 - 6:24

Zusje van Bert schreef:
TNMN schreef:Ik ben wel benieuwd waarm toch een aantal mensen Italie opnoemen? Zijn jullie bang dat het te toeristisch is?

Ik hou niet van Italiaans eten en ben haast opgegroeid met een allergie voor Italiaanse mannen. Dat plus dat is niet naar Italie willen :P. Maar goed, ik heb daar nog wel familie en mijn nichtje vraagt me of ik wil komen :S. Zal er toch eens aan moeten geloven denk ik...

Ik weet (bijna) zeker dat je het wel erg mooi gaat vinden. Maar ze hebben echt heel divers eten, dus niet alleen pasta, risotto en pizza, het is maar waar je heen gaat natuurlijk. En de Italiaanse mannen zijn veel minder erg dan ik dacht, want die allergie had ik dus ook.
Ik wil niet verdedigen ofzo hoor, alleen zou het jammer zijn als je er niet heen gaat om de dingen die je opnoemt. Waar woont je familie?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:28

Er zijn bijna geen landen die me niet trekken smile Landen als Irak, Iran, Afghanistan zal ik niet zo gauw heengaan..
Ik hou niet zo van die hele toeristische plaatsen, Spanje vind ik bijv een erg leuk land, maar dan niet Benidorm, Salou of Lloret de mar.

Gast
Gast

Bericht  Fred ma 31 jan 2011 - 7:58

Zusje van Bert schreef:
Darcy schreef:

Second that! Ben je echt wel in Ierland geweest? (met name west Ierland (kust)). Dat heerst een totaal andere mentaliteit dan oost Ierland (Dublin). Lang niet zo gehaast zoals de Engelsen wel eens kunnen zijn. West Ierland is prachtig, met oa de Ring of Kerry, The Burren, Cliffs of Moher, Dingle en Aran Islands. Het is lastig om voor te stellen dat iemand dat niet mooi zou vinden, maar goed smaken verschillen...

Mij trekt Tukije me niet.. Frankrijk de inwoners niet..

Laatst aangepast door Fred op ma 31 jan 2011 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ella ma 31 jan 2011 - 7:59

Turkije trekt me niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Polly ma 31 jan 2011 - 8:04

Fred schreef:
Second that! Ben je echt wel in Ierland geweest? (met name west Ierland (kust)). Dat heerst een totaal andere mentaliteit dan oost Ierland (Dublin). Lang niet zo gehaast zoals de Engelsen wel eens kunnen zijn. West Ierland is prachtig, met oa de Ring of Kerry, The Burren, Cliffs of Moher, Dingle en Aran Islands. Het is lastig om voor te stellen dat iemand dat niet mooi zou vinden, maar goed smaken verschillen...

Mij trekt Tukije me niet.. Frankrijk de inwoners niet..

Het gaat er hier toch alleen om wat je trekt en wat je niet trekt? Ieder land heeft positieve en minder positieve kanten, het gaat puur om het gevoel dat je erbij krijgt.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 8:53

Er is trouwens 1 land wat me echt absoluut niet trekt en dat is Frankrijk.
De mensen vind ik niet aardig, ze weigeren Engels te praten en de taal vind ik stom :P Ik vind het bovendien een erg duur land.. Ik kan nog wel ff doorgaan haha.
M'n ouders hebben er een huis gekocht dus ik zal er dit jaar wel aan moeten geloven Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Effie_O ma 31 jan 2011 - 9:37

Yasmin schreef:Er is trouwens 1 land wat me echt absoluut niet trekt en dat is Frankrijk.
De mensen vind ik niet aardig, ze weigeren Engels te praten

Dat heb ik juist totaal niet ervaren afgelopen jaar! Vrijwel iedereen waar ik een gesprek mee had (kort bij de kassa of langer over een stad bijvoorbeeld), deed zijn of haar best er iets van te maken in het Engels. Het ging niet allemaal even goed, maar bij mij ook niet Wink Heb ze wel op leeftijd geselecteerd trouwens, mijn opa en oma spreken amper Engels dus heb het iets jonger gezocht, jaartje of 40 schat ik de oudste.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 11:30

Ik ben vroeger elk jaar met m'n ouders naar Frankrijk gegaan, elke keer andere stad en echt elke keer zelfde.. Franse leeftijdsgenootjes was echt onmogelijk, ze hadden al superlang engels maar ze wilden het gewoon niet spreken..
Stomme fransen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: