Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
Mijn zoon word over 2 maanden 3 jaar, is altijd heel lief geweest, maar de laatste weken luistert hij totaal niet naar mij.
Ik moet soms wel 10 x zeggen F kom je jas aan doen want we gaan, de eerste 8 x negeert hij me gewoon, de 9de keer rent hij weg en de 10de keer verstopt hij zich onder de tafel ofzo.
Met opruimen hetzelfde verhaal, hij luistert weer niet, of roept gewoon NEE en blijft zitten.
En zo gaat het eigenlijk met alles bijna wat ik hem vraag, alleen als ik hem vraag om mee te helpen de tafel te dekken ( dat vind hij leuk ) komt hij wel.
Ik heb al vanalles geprobeerd, het negeren, boos worden, hem na 3 x in de hoek zetten, enz enz maar ik weet het soms niet meer, voel me dan gewoon echt een slechte moeder omdat mijn kind niet luistert.. en het ergste is , onze dochter ziet alles en doet dat vervolgens ook allemaal na...
Hoe doen andere mama's dat toch ? of zal het gewoon een fase zijn ?
Het is meestal wel gewoon wanneer we thuis zijn dat hij dat doet, als ik ergens anders met hem ben luistert hij redelijk goed meestal, dus hij kan het wel alleen wil ik dat hij dat thuis ook doet zonder dat ik weer iedere keer politie agent moet spelen
Ik moet soms wel 10 x zeggen F kom je jas aan doen want we gaan, de eerste 8 x negeert hij me gewoon, de 9de keer rent hij weg en de 10de keer verstopt hij zich onder de tafel ofzo.
Met opruimen hetzelfde verhaal, hij luistert weer niet, of roept gewoon NEE en blijft zitten.
En zo gaat het eigenlijk met alles bijna wat ik hem vraag, alleen als ik hem vraag om mee te helpen de tafel te dekken ( dat vind hij leuk ) komt hij wel.
Ik heb al vanalles geprobeerd, het negeren, boos worden, hem na 3 x in de hoek zetten, enz enz maar ik weet het soms niet meer, voel me dan gewoon echt een slechte moeder omdat mijn kind niet luistert.. en het ergste is , onze dochter ziet alles en doet dat vervolgens ook allemaal na...
Hoe doen andere mama's dat toch ? of zal het gewoon een fase zijn ?
Het is meestal wel gewoon wanneer we thuis zijn dat hij dat doet, als ik ergens anders met hem ben luistert hij redelijk goed meestal, dus hij kan het wel alleen wil ik dat hij dat thuis ook doet zonder dat ik weer iedere keer politie agent moet spelen
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
Heel herkenbaar, hier ook 1 van bijna 3.
De oudste heeft ook zo'n periode gehad, dus het gaat over. Helaas duurde dat hier wel even.
Vind het ook nog steeds moeilijk hoor hoe er mee om te gaan
De oudste heeft ook zo'n periode gehad, dus het gaat over. Helaas duurde dat hier wel even.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Geen idee, wou dat ik het wist....Rejoy. schreef:Waarom luistert hij niet denk je?
De enige reden wat ik kan bedenken is soms dat hij op deze manier extra aandacht zoekt, we hebben een huis gekocht en zijn nu gewoon wat drukker als normaal ivm ons ene huis leeghalen en ons andere huis woonbaar maken en inrichten...
Dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken..maar toch ieder moment wat ik vrij heb besteed ik aan de kinderen
Kayleigh- Fluisteraar
woezel schreef:Heel herkenbaar, hier ook 1 van bijna 3.
Ik vind het ook heel moeilijk om ermee om te gaan, ik wil niet iedere keer de politie agent uithangen, wil het gewoon leuk houden
Kayleigh- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn verjaardag over twee dagen.... ik weet het niet hoor.
» Begeleider luistert niet
» bazin luistert gewoon niet
» Foto's van mijn zoon.
» Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???
» Begeleider luistert niet
» bazin luistert gewoon niet
» Foto's van mijn zoon.
» Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: