Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  Kayleigh do 3 nov 2011 - 7:30

Mijn zoon word over 2 maanden 3 jaar, is altijd heel lief geweest, maar de laatste weken luistert hij totaal niet naar mij.

Ik moet soms wel 10 x zeggen F kom je jas aan doen want we gaan, de eerste 8 x negeert hij me gewoon, de 9de keer rent hij weg en de 10de keer verstopt hij zich onder de tafel ofzo.

Met opruimen hetzelfde verhaal, hij luistert weer niet, of roept gewoon NEE en blijft zitten.

En zo gaat het eigenlijk met alles bijna wat ik hem vraag, alleen als ik hem vraag om mee te helpen de tafel te dekken ( dat vind hij leuk ) komt hij wel.

Ik heb al vanalles geprobeerd, het negeren, boos worden, hem na 3 x in de hoek zetten, enz enz maar ik weet het soms niet meer, voel me dan gewoon echt een slechte moeder omdat mijn kind niet luistert.. Cry en het ergste is , onze dochter ziet alles en doet dat vervolgens ook allemaal na...


Hoe doen andere mama's dat toch ? of zal het gewoon een fase zijn ?

Het is meestal wel gewoon wanneer we thuis zijn dat hij dat doet, als ik ergens anders met hem ben luistert hij redelijk goed meestal, dus hij kan het wel angel alleen wil ik dat hij dat thuis ook doet zonder dat ik weer iedere keer politie agent moet spelen

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 7:33

Waarom luistert hij niet denk je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  woezel do 3 nov 2011 - 7:34

Heel herkenbaar, hier ook 1 van bijna 3.
De oudste heeft ook zo'n periode gehad, dus het gaat over. Helaas duurde dat hier wel even.
Vind het ook nog steeds moeilijk hoor hoe er mee om te gaan

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  Kayleigh do 3 nov 2011 - 7:36

Rejoy. schreef:Waarom luistert hij niet denk je?
Geen idee, wou dat ik het wist....

De enige reden wat ik kan bedenken is soms dat hij op deze manier extra aandacht zoekt, we hebben een huis gekocht en zijn nu gewoon wat drukker als normaal ivm ons ene huis leeghalen en ons andere huis woonbaar maken en inrichten...

Dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken..maar toch ieder moment wat ik vrij heb besteed ik aan de kinderen

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  Kayleigh do 3 nov 2011 - 7:37

woezel schreef:Heel herkenbaar, hier ook 1 van bijna 3.
De oudste heeft ook zo'n periode gehad, dus het gaat over. Helaas duurde dat hier wel even.
Vind het ook nog steeds moeilijk hoor hoe er mee om te gaan

Ik vind het ook heel moeilijk om ermee om te gaan, ik wil niet iedere keer de politie agent uithangen, wil het gewoon leuk houden

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet Empty Re: Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum