Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+24
Shisha
Caro
Rush
luisa
Lenster
Bay
Lady4
_Cyn_
Polly
*Lookie*
Feline
loura
Twellie
Guus
Lenthe
RioolSpook
Susan
Ibbeltje
Raindrop
girli
Poubelle
lobster
Lonely Goatherd
Blond
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Magenta wo 22 aug 2012 - 21:49

Ik heb met een jongen gedate bij wie alles merk moest zijn. Hij liep zelfs zijn beste vriend af te kraken omdat die een goedkopere deodorant gebruikte.

Een jongen vond mij leuk, op zichzelf was het een aardige jongen. Maar nadat ik hem duidelijk gemaakt had dat ik al een relatie heb, en we de conversatie afsloten eindigde hij met: 'Maar de volgende keer niet zo kijken he, ik zag het wel. Haha'.

Mannen die al bierdrinkend elke voetbalwedstrijd met vrienden willen kijken, en daardoor geen oog meer hebben voor de wereld om hun heen. Zoals mijn ex dus.

Rare teksten op t-shirts of boxers.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:49

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Ik vind het ook een afknapper als iemand helemaal into voetbal is en alle wedstrijden en studio sport moet volgen. Vind dat altijd een beetje simpel Embarassed

Noem jij mijn man simpel? Ik noem het juist toegewijd zijn aan een sport en vind het bijzonder hoe hij met voetbal bezig is. En mijn man is in de verste verte niet simpel.

Toen ik het typte schoot jouw man me inderdaad door mijn hoofd smile Nee ik vind jouw man zeker niet simpel.

Maar de mannen die ik ken en die zo ingaan op voetbal zijn allemaal simpel. Dus vandaar dat ik die associatie daarmee heb. Mijn collega die gaat trouwen, haar aanstaande wil dat de 2e naam van hun kind de naam van een of andere voetballer krijgt, dat vind ik zo dom. En als ze trouwlocaties wil bekijken heeft hij nooit tijd vanwege voetbal. En alles moet daarvoor wijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck wo 22 aug 2012 - 21:53

Dat van dat voetbal fan zijn vind ik ook een klein beetje een afknapper. Maar dan ook weer niet zo erg dat ik helemaal niet een relatie met zo'n man wil (mijn vriend houd toevallig helemaal niet van voetbal). Maar dat komt ook meer omdat mijn vader en broer enorme voetbal fans zijn en waren (vader leeft niet meer vandaar de verleden tijd). Alles moest wijken namelijk op zondag voor Studio Sport daar werd ik altijd zo kriebelig van dat ik voor mijzelf heb afgesproken geen voetbal man te nemen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Paper Crown wo 22 aug 2012 - 21:58

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Ik vind het ook een afknapper als iemand helemaal into voetbal is en alle wedstrijden en studio sport moet volgen. Vind dat altijd een beetje simpel Embarassed

Noem jij mijn man simpel? Ik noem het juist toegewijd zijn aan een sport en vind het bijzonder hoe hij met voetbal bezig is. En mijn man is in de verste verte niet simpel.

Toen ik het typte schoot jouw man me inderdaad door mijn hoofd Afknappers! - Pagina 3 561177 Nee ik vind jouw man zeker niet simpel.

Maar de mannen die ik ken en die zo ingaan op voetbal zijn allemaal simpel. Dus vandaar dat ik die associatie daarmee heb. Mijn collega die gaat trouwen, haar aanstaande wil dat de 2e naam van hun kind de naam van een of andere voetballer krijgt, dat vind ik zo dom. En als ze trouwlocaties wil bekijken heeft hij nooit tijd vanwege voetbal. En alles moet daarvoor wijken.

Als wij een dochtertje kregen ipv een jongen zou ze waarschijnlijk Sienna heten, vernoemd naar AC Siena, een voetbalclub in Italie. Maar ik vind Sienna ook een mooie naam, anders ging het feest niet door. Mijn neefje heet A.rda N.esta (vernoemd naar Allesandro Nesta) Wij hebben onze trouwdatum verplaatst ivm WK toen in 2010.

Soms vind ik het irritant dat we gauw naar huis gaan omdat er voetbal is (en dan heb ik het over grote wedstrijden, zoals Barcelona). Mijn man gaat bijv ook naar Barcelona met vrienden voor voetbal en heeft een seizoenskaart voor Ajax en loopt in voetbalshirts op vakantie of thuis in bed. Ik kan dat niet dom vinden. Het is een passie, als ik de twinkeling in zijn ogen zie dan vind ik 't fantastisch dat iemand zo kan opgaan in voetbal. Maar ik snap dat jij dat niet zo vindt.

Ik vind het een afknapper juist als een man helemaal niets van voetbal weet en dus stilvalt in gesprekken over voetbal. Mijn man kan je precies vertellen wie scoorde in 1990 haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck wo 22 aug 2012 - 21:59

Oh wat grappig Paper crown ik ben in het voetbal stadion van AC sienna geweest!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 22:14

Het eerste wat in mij opkomt:
Onverzorgd gebit
(Overmatige) tattoo's
Drugsgebruik
Overmatig alcoholgebruik
Roken

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  luisa wo 22 aug 2012 - 22:17

PC, jullie zoontje gaat Milan heten?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Paper Crown wo 22 aug 2012 - 22:18

luisa schreef:PC, jullie zoontje gaat Milan heten?

Wel over nagedacht maar mijn man heeft een vriend zijn zoontje heet al Mylan
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 22:22

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Ik vind het ook een afknapper als iemand helemaal into voetbal is en alle wedstrijden en studio sport moet volgen. Vind dat altijd een beetje simpel Embarassed

Noem jij mijn man simpel? Ik noem het juist toegewijd zijn aan een sport en vind het bijzonder hoe hij met voetbal bezig is. En mijn man is in de verste verte niet simpel.

Toen ik het typte schoot jouw man me inderdaad door mijn hoofd Afknappers! - Pagina 3 561177 Nee ik vind jouw man zeker niet simpel.

Maar de mannen die ik ken en die zo ingaan op voetbal zijn allemaal simpel. Dus vandaar dat ik die associatie daarmee heb. Mijn collega die gaat trouwen, haar aanstaande wil dat de 2e naam van hun kind de naam van een of andere voetballer krijgt, dat vind ik zo dom. En als ze trouwlocaties wil bekijken heeft hij nooit tijd vanwege voetbal. En alles moet daarvoor wijken.

Als wij een dochtertje kregen ipv een jongen zou ze waarschijnlijk Sienna heten, vernoemd naar AC Siena, een voetbalclub in Italie. Maar ik vind Sienna ook een mooie naam, anders ging het feest niet door. Mijn neefje heet A.rda N.esta (vernoemd naar Allesandro Nesta) Wij hebben onze trouwdatum verplaatst ivm WK toen in 2010.

Soms vind ik het irritant dat we gauw naar huis gaan omdat er voetbal is (en dan heb ik het over grote wedstrijden, zoals Barcelona). Mijn man gaat bijv ook naar Barcelona met vrienden voor voetbal en heeft een seizoenskaart voor Ajax en loopt in voetbalshirts op vakantie of thuis in bed. Ik kan dat niet dom vinden. Het is een passie, als ik de twinkeling in zijn ogen zie dan vind ik 't fantastisch dat iemand zo kan opgaan in voetbal. Maar ik snap dat jij dat niet zo vindt.

Ik vind het een afknapper juist als een man helemaal niets van voetbal weet en dus stilvalt in gesprekken over voetbal. Mijn man kan je precies vertellen wie scoorde in 1990 haha.

Wow! Very Happy Ik ben er stil van haha! Ja Sienna is een mooie naam, mijn collega vindt die jongensnaam die hij wil niet mooi, maar ze zegt het is geven en nemen. Nou niet over de naam van mijn kind hoor. Van het WK snap ik want je wilt wel mensen op je bruiloft smile Mijn vriend houdt ook van voetbal en weet er ook wel wat van, maar niet zoals jouw man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Blond do 23 aug 2012 - 0:57

Susan schreef:Als je eenmaal verliefd bent zie je dingen toch wel anders.

Ja, ben ik helemaal met je eens Afknappers! - Pagina 3 561177! Maar als je al twijfelt aan iemand, en hij heeft dan ineens een legio eigenschappen die je niet charmant vindt, dan is het snel een nee.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 3 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum