Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers!

+24
Shisha
Caro
Rush
luisa
Lenster
Bay
Lady4
_Cyn_
Polly
*Lookie*
Feline
loura
Twellie
Guus
Lenthe
RioolSpook
Susan
Ibbeltje
Raindrop
girli
Poubelle
lobster
Lonely Goatherd
Blond
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lenster wo 22 aug 2012 - 19:12

Polly schreef:- Niks nieuws willen ondernemen
- Slecht Engels spreken
- Mijn grapjes niet begrijpen

- Opscheppen
- Enkel complimentjes maken maar geen moeite doen om me echt te leren kennen
- Niet spontaan zijn naar andere mensen maar in gezelschap alleen focussen op mij

Uiteraard ook onverzorgdheid en stinken, en ijdelheid. Niet te veel en niet te weinig aandacht voor het uiterlijk, aub Afknappers! - Pagina 2 561177

Die 2 heb ik ook heel erg!

En er opeens achter zouden komen dat hij inderdaad met hart en nieren achter de PVV zou staan of dat Pim Fortuyn zijn grote voorbeeld was. (een vriend van me had dat laatste, blegh)
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  luisa wo 22 aug 2012 - 19:28

Racistisch gedrag, iemand die nog thuis woont, te jaloers en iemand die mij niet vrijlaat.
En verder knap ik juist af als de man geen kennis van voetbal blijkt te hebben en er ook, behalve nl elftal, er niet naar kijkt. Maar zo'n hooligantype vind ik niks hoor!
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 19:47

Mijn man weet bijvoorbeeld wel wat buitenspel is, op zich is hij altijd wel redelijk op de hoogte. Maar kijken doet hij niet. Ook niet naar het Nederlands elftal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  luisa wo 22 aug 2012 - 19:51

Grappig Susan, jouw man zou dan dus niks voor mij zijn.
Ik kijk zelf ook altijd voetbal, dus dan vind ik het maar niks als man zich er niet voor interesseert. Heb ooit een vriendje gehad dat ook niks van voetbal wist, daar ergerde ik me toch aan hahah.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 19:53

Susan schreef:Mijn man weet bijvoorbeeld wel wat buitenspel is, op zich is hij altijd wel redelijk op de hoogte. Maar kijken doet hij niet. Ook niet naar het Nederlands elftal.
Same here. Een man die iedere week (meerdere keren) vastgeplakt zit aan de TV voor voetbal of Formule1, daar maak je mij ook niet blij mee. No

Mijn vriend kijkt alleen het Nederlands Elftal omdat we het met z`n allen kijken, anders was hij mooi gaan werken, maar hij weet de regels grotendeels wel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:22

loura schreef:Iemand die niet ontwikkeld is met eten en drinken.. Jongens die geen kennis hebben van muziek en cultuur. Jongens die alleen maar sport kijken op tv. Iemand die geen interesse toont en alleen over zichzelf praat. Jongens die nooit initiatief nemen om ergens heen te gaan of nooit eens met leuke ideeën komen om iets leuks te gaan doen. Ook hou ik niet van jongens die te negatief zijn ingesteld en altijd overal het negatieve van zijn. Jongens die niet van katten houden en/of geen enkel ander dier. Ook hou ik er niet van als een jongen niet van mode houdt.

Ik kan nog veel meer bedenken maar dit zijn wel dingen die ik wel belangrijk vind.

Dat is een hele lijst smile Wat bedoel je met dikgedrukte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:29

Lady4 schreef:

Ik val ook niet op types met spinnenwebben tattoos op hun bovenarm, een wit shirt boven een te lelijke spijkerbroek, met een pet en een oorbel en ondertussen rijdend in een Golf. Maar zulke types hebben ook een bepaald karakter en dat is überhaupt niet waar ik op val. Ik vind dat je wat dat betreft dat uiterlijk wel degelijk telt. Wanneer ik een of andere boer zie of een gozer zoals hierboven beschreven, dan weet ik al dat wij niet gaan matchen en dat ik daar geen tijd en energie in hoef te steken.


Weet precies welke types je bedoelt en nee die vind ik ook niet mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:32

Ik zie wel wat dingen voorbij komen die mijn vriend ook heeft haha! Zoals niet goed Nederlands schrijven, en een zegelring. Vind ik ook heel lelijk. Maar het is gewoon een stuk, dus op zijn ring ben ik niet afgeknapt Very Happy

Ik vind het ook een afknapper als iemand helemaal into voetbal is en alle wedstrijden en studio sport moet volgen. Vind dat altijd een beetje simpel Embarassed

Drugsgebruik
Teveel alcohol
Je niet uit laten praten
Onverzorgd
Nog steeds bij de ouders wonen
Te aanhankelijk zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 20:33

Carrie schreef:
loura schreef:Iemand die niet ontwikkeld is met eten en drinken.. Jongens die geen kennis hebben van muziek en cultuur. Jongens die alleen maar sport kijken op tv. Iemand die geen interesse toont en alleen over zichzelf praat. Jongens die nooit initiatief nemen om ergens heen te gaan of nooit eens met leuke ideeën komen om iets leuks te gaan doen. Ook hou ik niet van jongens die te negatief zijn ingesteld en altijd overal het negatieve van zijn. Jongens die niet van katten houden en/of geen enkel ander dier. Ook hou ik er niet van als een jongen niet van mode houdt.

Ik kan nog veel meer bedenken maar dit zijn wel dingen die ik wel belangrijk vind.

Dat is een hele lijst smile Wat bedoel je met dikgedrukte?

Ik stel me dan iemand voor die bijna niks lust en ook niks wil proberen, die een frikadel in de frituur gooit of een pizza bestelt als er iets wordt gemaakt wat hij niet kent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:42

Oh, ik dacht omdat hij geen verstand zou hebben van mooie wijnen, culinaire gerechten en geen oesters at Very Happy

Maar ik vind het ook een afknapper als iemand niks lust, niks wil proberen en zich aanstelt over eten.

Afknappers! - Pagina 2 MEME

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 20:44

Wat ik ook afknappers vind/vond:

Bindingsangst
Altijd met een vriendengroep zijn, zichzelf niet kunnen vermaken
Een hekel hebben aan kinderen
Gestudeerd hebben en zich daardoor verheven voelen
Te conflictvermijdend, nooit ergens tegenin durven gaan en altijd de lieve vrede
Drinken om het drinken - mijn eerste vriendje had elke week zuipavond en dat vond ik zeer stom. Sowieso het woord zuipen vond ik stom.
Ieder weekend uit moeten en anders geen rust hebben
Met zo'n grote groep op vakantie in Spanje en dan een Heineken-handdoek of Nederlandse vlag over het balkon van het hotel hangen en elke avond dronken worden.

Ik viel altijd wel op rustige jongens, niet van die heel populaire types. Een beetje alto vond ik altijd wel leuk.

Roken vind ik heel onaantrekkelijk bij jongens die ik toch al niet zo leuk vind, bij Dion vond ik het juist sexy. Maar toen hij stopte vond ik dat ook weer leuk, het zal dus wel meer met hem te maken hebben dan dat ik roken opeens leuk vond. Als je eenmaal verliefd bent zie je dingen toch wel anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  loura wo 22 aug 2012 - 20:44

Susan schreef:
Carrie schreef:
loura schreef:Iemand die niet ontwikkeld is met eten en drinken.. Jongens die geen kennis hebben van muziek en cultuur. Jongens die alleen maar sport kijken op tv. Iemand die geen interesse toont en alleen over zichzelf praat. Jongens die nooit initiatief nemen om ergens heen te gaan of nooit eens met leuke ideeën komen om iets leuks te gaan doen. Ook hou ik niet van jongens die te negatief zijn ingesteld en altijd overal het negatieve van zijn. Jongens die niet van katten houden en/of geen enkel ander dier. Ook hou ik er niet van als een jongen niet van mode houdt.

Ik kan nog veel meer bedenken maar dit zijn wel dingen die ik wel belangrijk vind.

Dat is een hele lijst smile Wat bedoel je met dikgedrukte?

Ik stel me dan iemand voor die bijna niks lust en ook niks wil proberen, die een frikadel in de frituur gooit of een pizza bestelt als er iets wordt gemaakt wat hij niet kent.

Zoiets ja... Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen iets niet te lusten terwijl ze het nooit hebben geproefd en zelfs niet eens weten wat het is. Wat de boer niet kent eet hij niet idee...
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 20:45

Haha, alleen het woord 'mooie wijnen' al. Dat voeg ik toe: iemand die aanstellerig over wijnen praat (als in: ronde smaak, fruitge afdronk, weet ik veel).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  loura wo 22 aug 2012 - 20:46

loura schreef:
Susan schreef:
Carrie schreef:
loura schreef:Iemand die niet ontwikkeld is met eten en drinken.. Jongens die geen kennis hebben van muziek en cultuur. Jongens die alleen maar sport kijken op tv. Iemand die geen interesse toont en alleen over zichzelf praat. Jongens die nooit initiatief nemen om ergens heen te gaan of nooit eens met leuke ideeën komen om iets leuks te gaan doen. Ook hou ik niet van jongens die te negatief zijn ingesteld en altijd overal het negatieve van zien. Jongens die niet van katten houden en/of geen enkel ander dier. Ook hou ik er niet van als een jongen niet van mode houdt.

Ik kan nog veel meer bedenken maar dit zijn wel dingen die ik wel belangrijk vind.

Dat is een hele lijst smile Wat bedoel je met dikgedrukte?

Ik stel me dan iemand voor die bijna niks lust en ook niks wil proberen, die een frikadel in de frituur gooit of een pizza bestelt als er iets wordt gemaakt wat hij niet kent.

Zoiets ja... Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen iets niet te lusten terwijl ze het nooit hebben geproefd en zelfs niet eens weten wat het is. Wat de boer niet kent eet hij niet idee...
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 20:47

Susan schreef:Haha, alleen het woord 'mooie wijnen' al. Dat voeg ik toe: iemand die aanstellerig over wijnen praat (als in: ronde smaak, fruitge afdronk, weet ik veel).
Hahaha. Als een man over wijn praat of het drinkt word ik er sowieso niet warm van.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:49

Als een man een hekel aan kinderen heeft, dan matcht hij sowieso niet bij mij Afknappers! - Pagina 2 394967 dan ben ik er echt al heel snel klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:51

Susan schreef:Haha, alleen het woord 'mooie wijnen' al. Dat voeg ik toe: iemand die aanstellerig over wijnen praat (als in: ronde smaak, fruitge afdronk, weet ik veel).

Oh dan moet je mijn ex hebben (nouja...) die was kok en deed dat altijd Very Happy Heb daardoor wel veel over wijnen geleerd, dat vind ik dan wel weer leuk. Maar hij kon er uren over doorgaan, dat was wel wat minder ja. "Ik proef een bittertje/een zoetje/houtsmaak/kijk eens hoe mooi donker die kurk is" en hij had een hele grote wijnfles waar hij al zijn kurken in bewaarde.


Laatst aangepast door Carrie op wo 22 aug 2012 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:52

Rush schreef:
Susan schreef:Haha, alleen het woord 'mooie wijnen' al. Dat voeg ik toe: iemand die aanstellerig over wijnen praat (als in: ronde smaak, fruitge afdronk, weet ik veel).
Hahaha. Als een man over wijn praat of het drinkt word ik er sowieso niet warm van.

Nee? Ik vind het wel leuk en een soort van classy staan als hij daar wat verstand van heeft. Vind het ook heel erg leuk als hij me in een restaurant kan vertellen welke wijn lekker is bij mijn gerecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:54

Verder:

Onverzorgd
Veel te ijdel
Minachtend over mensen praten (bijvoorbeeld over mensen die werkloos zijn, daklozen, of een uitkering krijgen)
Kortzichtigheid
Kakkerigheid
Vieze nagels en tanden
Type zoals hierboven werd geschreven: wit t-shirt, tribal tattoo's, petje en een oorbel
Mannen die vechten (behalve als het ter bescherming van mij is Wink)
Dronken mannen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 20:55

Carrie schreef:
Rush schreef:
Susan schreef:Haha, alleen het woord 'mooie wijnen' al. Dat voeg ik toe: iemand die aanstellerig over wijnen praat (als in: ronde smaak, fruitge afdronk, weet ik veel).
Hahaha. Als een man over wijn praat of het drinkt word ik er sowieso niet warm van.

Nee? Ik vind het wel leuk en een soort van classy staan als hij daar wat verstand van heeft. Vind het ook heel erg leuk als hij me in een restaurant kan vertellen welke wijn lekker is bij mijn gerecht.
Nee dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik weet ook niet goed waarom, ik denk dat ik het niet zo mannelijk vind.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Caro wo 22 aug 2012 - 21:11

Carrie schreef:
Je niet uit laten praten

Ja, maar dit heb jij bij iedereen! Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Shisha wo 22 aug 2012 - 21:25

- Onverzorgd.
- Slecht zijn in het huishouden (of te lui zijn om iets te doen) waardoor het een zwijnenstal is.
- Luiheid en niks willen doen. Met een dagje niksen niks mis mee maar een man die nooit wat wil doen knap ik wel op af!
- Niet volwassen willen worden.
- asociaal gedrag.
- Volksbuurt/kamper-achtige types.
- Als onze interesses en meningen wel heel ver uit elkaar liggen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:38

Caro schreef:
Carrie schreef:
Je niet uit laten praten

Ja, maar dit heb jij bij iedereen! Very Happy

Klopt haha! Het is toch verschrikkelijk! Ik haat het zo Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Paper Crown wo 22 aug 2012 - 21:45

Carrie schreef:
Ik vind het ook een afknapper als iemand helemaal into voetbal is en alle wedstrijden en studio sport moet volgen. Vind dat altijd een beetje simpel Embarassed

Noem jij mijn man simpel? Ik noem het juist toegewijd zijn aan een sport en vind het bijzonder hoe hij met voetbal bezig is. En mijn man is in de verste verte niet simpel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Lady Starstruck wo 22 aug 2012 - 21:47

Uiterlijk:
-onverzorgd gebit
-teveel gel in het haar
-Te strak en te veel verzorgd (zoals te erg geschoren, of teveel aftershave). Niet dat ik een stinkerd wil, maar ik houd echt niet van die metro mannen.
-Van die polo's met daaronder zo'n ruitblouse boordje.

Innerlijk:
-Mannen die teveel achter je kont aan lopen. Hij moet wel echt iets voor zich zelf hebben anders krijg ik het te benauwd.
-Mannen met te veel praatjes. Die lach ik eerlijk gezegd uit. Geef mij maar gewoon een rustige man, met een eigen mening.
-Onvolwassen mannen (mannen die zijn blijven steken in hun puberteit)
-Mannen die alles goed vinden wat je doet. En gewoon met je mee praten. Ik wals er overheen. Vind ik dan weer sneu voor die mannen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers! - Pagina 2 Empty Re: Afknappers!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum