Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

+20
banjer49
Lejow
Flemy
Mariposa
Tazz
M-G
Blond
luna86
stargirl
Minx
TukTuk
Raindrop
RioolSpook
Phileine
Rovine
smooch
Jeanette
Pussycat
Inge
Sarah1985
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Minx zo 30 jan 2011 - 11:12

Ik heb de berekeningen wel eens gezien van vers voeren en het valt inderdaad wel mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 20:48

Ik weet trouwens niet of prooidieren geven iets voor mij is hoor. Ik vond het eerder al eng om naar te kijken maar dat is nu niet meer zo. En je kunt het herkenbaar kopen (met vacht, kop en poten eraan) of onherkenbaar (net zoals jouw stukje vlees op het bord) Dat laatste gaat wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Winegum zo 30 jan 2011 - 22:23

Darcy schreef:RC is goedkoper dan heel veel andere soorten voer, als je het online koopt (zooplus) en groot inkoopt. Katten eten er doorgaans ook minder van.

Precies, wij zijn nu denk ik in verhouding minder kwijt dan wat we voorheen aan supermarktbrokjes uitgaven. Wij hebben in december 20 kilo rc gekocht, voor 90 euro. Je hebt echt ontzettend veel haha, maar goed, het is voordeliger dan kleinere verpakkingen te kopen. Ze eten het toch wel.

Wij geven dus royal canin indoor 27 aan de katten en ze eten felix natvoer zakjes. Ze eten 1 zakje met z'n 2e per dag. Maar misschien wil ik wel overstappen naar andere zakjes, misschien ook wel rc, dat weet ik nog niet.

Prooidieren zouden ook echt niks voor mij zijn silent

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  TukTuk zo 30 jan 2011 - 22:50

Winegum schreef:
Darcy schreef:RC is goedkoper dan heel veel andere soorten voer, als je het online koopt (zooplus) en groot inkoopt. Katten eten er doorgaans ook minder van.

Precies, wij zijn nu denk ik in verhouding minder kwijt dan wat we voorheen aan supermarktbrokjes uitgaven. Wij hebben in december 20 kilo rc gekocht, voor 90 euro. Je hebt echt ontzettend veel haha, maar goed, het is voordeliger dan kleinere verpakkingen te kopen. Ze eten het toch wel.

Wij geven dus royal canin indoor 27 aan de katten en ze eten felix natvoer zakjes. Ze eten 1 zakje met z'n 2e per dag. Maar misschien wil ik wel overstappen naar andere zakjes, misschien ook wel rc, dat weet ik nog niet.

Prooidieren zouden ook echt niks voor mij zijn silent
Ja maar het nadeel is dat het niet goed is om voer zo lang open te bewaren.. Iedere keer dat er lucht bij komt bij het openen van de zak of bak waar het in zit, is nadelig voor de voedingsstoffen die er in zitten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Winegum zo 30 jan 2011 - 23:21

AngelNyn schreef:
Winegum schreef:
Darcy schreef:RC is goedkoper dan heel veel andere soorten voer, als je het online koopt (zooplus) en groot inkoopt. Katten eten er doorgaans ook minder van.

Precies, wij zijn nu denk ik in verhouding minder kwijt dan wat we voorheen aan supermarktbrokjes uitgaven. Wij hebben in december 20 kilo rc gekocht, voor 90 euro. Je hebt echt ontzettend veel haha, maar goed, het is voordeliger dan kleinere verpakkingen te kopen. Ze eten het toch wel.

Wij geven dus royal canin indoor 27 aan de katten en ze eten felix natvoer zakjes. Ze eten 1 zakje met z'n 2e per dag. Maar misschien wil ik wel overstappen naar andere zakjes, misschien ook wel rc, dat weet ik nog niet.

Prooidieren zouden ook echt niks voor mij zijn silent
Ja maar het nadeel is dat het niet goed is om voer zo lang open te bewaren.. Iedere keer dat er lucht bij komt bij het openen van de zak of bak waar het in zit, is nadelig voor de voedingsstoffen die er in zitten.

Daarom verpakken wij het ook in 2 kilo zakken waarvan we telkens een bak vullen waaruit we het eten halen per keer voor de kat smile Dat scheelt al een hoop.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  loura ma 31 jan 2011 - 0:14

Ik heb speciaal voer van de dierenarts dit is speciaal voor het gebit van mijn kat. Ik moet zeggen dat hij het niet heeel lekker vind maar ik mag eigenlijk van de dierenarts geen zacht voer meer geven. Nu doe ik dat stiekem wel en dat vind hij heerlijk! Ik probeer nu ook wat verse dingen voor hem te kopen zoals vis of orgaanvlees. Gister had ik gerookte forel en wat denk je?? Dat lust meneer niet haha, ik heb echt een kieskeurig katje :shock:

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  TukTuk ma 31 jan 2011 - 1:39

Winegum schreef:
AngelNyn schreef:
Winegum schreef:
Darcy schreef:RC is goedkoper dan heel veel andere soorten voer, als je het online koopt (zooplus) en groot inkoopt. Katten eten er doorgaans ook minder van.

Precies, wij zijn nu denk ik in verhouding minder kwijt dan wat we voorheen aan supermarktbrokjes uitgaven. Wij hebben in december 20 kilo rc gekocht, voor 90 euro. Je hebt echt ontzettend veel haha, maar goed, het is voordeliger dan kleinere verpakkingen te kopen. Ze eten het toch wel.

Wij geven dus royal canin indoor 27 aan de katten en ze eten felix natvoer zakjes. Ze eten 1 zakje met z'n 2e per dag. Maar misschien wil ik wel overstappen naar andere zakjes, misschien ook wel rc, dat weet ik nog niet.

Prooidieren zouden ook echt niks voor mij zijn silent
Ja maar het nadeel is dat het niet goed is om voer zo lang open te bewaren.. Iedere keer dat er lucht bij komt bij het openen van de zak of bak waar het in zit, is nadelig voor de voedingsstoffen die er in zitten.

Daarom verpakken wij het ook in 2 kilo zakken waarvan we telkens een bak vullen waaruit we het eten halen per keer voor de kat smile Dat scheelt al een hoop.

Dan heb je idd dat probleem opgelost smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  blondje1313 ma 31 jan 2011 - 3:41

Vilein schreef:
_Chance schreef:
Liva schreef:
_Chance schreef:Mijn kat is een blaaskater, krijgt speciaal dieetvoer van de dierenarts van Royal Canin.

Als je nog ander voer zoekt voor in de toekomst (RC is duur!) wat een goed alternatief is, op zooplus.nl heb je goedkopere alternatieven maar minstens zo goed smile Daarom ben ik ook gaan zoeken nl.

RC is inderdaad erg duur, maar onze dierenarts heeft wel sterk afgeraden om ander voer te geven dan wat we nu hebben. Het voer dat hij krijgt is ook alleen te koop bij de dierenarts.

Tip: Ik koop hetzelfde voer, bij een dierenarts online. Ik weet niet hoeveel je nu betaalt, maar daar kost 12 kg ongeveer 90 euro. De verzendkosten zijn heel laag, 2,95 euro, en je spaart ook voor korting. Bij mijn eigen dierenarts kan ik namelijk alleen maar kleine zakjes kopen, van ongeveer een kilo dacht ik.

Helaas zijn er volgens mij geen alternatieven die niet via de dierenarts gaat voor dieetvoer. Puk krijgt hier ook RC, brok voor overdag en 's avonds een half pakje brokjes in gelei.
Ik bestel het ook altijd in grote hoeveelheden online bij dierenapotheek Horst.
Zooplus is wel ideaal voor onze honden

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Phileine ma 31 jan 2011 - 21:01

blondje1313 schreef:
Vilein schreef:
_Chance schreef:
Liva schreef:
_Chance schreef:Mijn kat is een blaaskater, krijgt speciaal dieetvoer van de dierenarts van Royal Canin.

Als je nog ander voer zoekt voor in de toekomst (RC is duur!) wat een goed alternatief is, op zooplus.nl heb je goedkopere alternatieven maar minstens zo goed smile Daarom ben ik ook gaan zoeken nl.

RC is inderdaad erg duur, maar onze dierenarts heeft wel sterk afgeraden om ander voer te geven dan wat we nu hebben. Het voer dat hij krijgt is ook alleen te koop bij de dierenarts.

Tip: Ik koop hetzelfde voer, bij een dierenarts online. Ik weet niet hoeveel je nu betaalt, maar daar kost 12 kg ongeveer 90 euro. De verzendkosten zijn heel laag, 2,95 euro, en je spaart ook voor korting. Bij mijn eigen dierenarts kan ik namelijk alleen maar kleine zakjes kopen, van ongeveer een kilo dacht ik.

Helaas zijn er volgens mij geen alternatieven die niet via de dierenarts gaat voor dieetvoer. Puk krijgt hier ook RC, brok voor overdag en 's avonds een half pakje brokjes in gelei.
Ik bestel het ook altijd in grote hoeveelheden online bij dierenapotheek Horst.
Zooplus is wel ideaal voor onze honden

Daar koop ik het inderdaad ook. Het voer wordt altijd snel geleverd en je kunt er weer een flinke tijd mee vooruit.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk katten voer kopen jullie voor je kat? - Pagina 4 Empty Re: Welk katten voer kopen jullie voor je kat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum