Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keep off spray katten

+10
Snoes
Teddyaapje
Sorella
bolus26
Jerry
Atelier Madame
Herfstblaadjes
TukTuk
Verona
Blond
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Keep off spray katten

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 22:58

Wie heeft het en werkt het ook echt? Ik wil het misschien gaan gebruiken op hoekdelen van de bank, dit gebruiken ze als krabpaal. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Blond za 26 mei 2012 - 23:05

Ja, wij hebben dit gebruikt. Onze kat gebruikte ook de bank als krabpaal. Hij vond het wel vies spul, maar wij zorgen er nu maar gewoon voor dat de kat niet in de woonkamer zit als we weg zijn. De spray kan namelijk wel vlekken veroorzaken op de bank.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Verona za 26 mei 2012 - 23:06

Kan je helaas niks zeggen over de spray, maar misschien werkt het om zo'n simpele krabpaal ervoor te zetten? Dat heeft bij ons ook gewerkt. Misschien het proberen waard?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:12

Hmmm balen dat het vlekken afgeeft, dat wil ik niet! En wij hebben krabtoren staan die is helaas niet zo verplaatsbaar om he maar even bij de bank voor te zetten en een krabpaal erbij halen is ook geen optie, nog meer troep in huis.

Nu met het mooie weer zitten ze in het kattenverblijf buiten, nergens last van dus ;-)

Heb er vorige week wel uit wanhoop deo opgespoten, en na mijn idee bleven ze wel bij de bank vandaan. (en nee tot nu toe gaf het geen vlekken)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  TukTuk za 26 mei 2012 - 23:18

Kan je geen trapplankje krabplankje ergens in de buurt van de bank ophangen?
Zo iets:
Keep off spray katten B_1247


Laatst aangepast door AngelNyn op za 26 mei 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:20

Dit zou van tijdelijke aard zijn, aangezien de box straks naast de bank komt te staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Herfstblaadjes zo 27 mei 2012 - 0:01

Keep off spray trok mijn kat zich niets van aan. Wat wel heel goed heeft geholpen is feliway spray, het is wel duur, maar ik vind het geweldig spul.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 0:03

Herfstblaadjes schreef:Keep off spray trok mijn kat zich niets van aan. Wat wel heel goed heeft geholpen is feliway spray, het is wel duur, maar ik vind het geweldig spul.

Zegt me zo 123 even niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 0:12

Anniej_S schreef:
Herfstblaadjes schreef:Keep off spray trok mijn kat zich niets van aan. Wat wel heel goed heeft geholpen is feliway spray, het is wel duur, maar ik vind het geweldig spul.

Zegt me zo 123 even niks.
Je kunt het toch opzoeken?

http://www.feliway.com/nl/Hoe-kan-Feliway-R-helpen/Hoe-gebruik-ik-Feliway-R/Algemene-adviezen-bij-het-gebruik-van-de-Feliway-R-spray

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  TukTuk zo 27 mei 2012 - 0:14

Anniej_S schreef:
Herfstblaadjes schreef:Keep off spray trok mijn kat zich niets van aan. Wat wel heel goed heeft geholpen is feliway spray, het is wel duur, maar ik vind het geweldig spul.

Zegt me zo 123 even niks.
Rolling Eyes
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 0:17

Helpt dat ook om katten uit je tuin te weren? Ik word helemaal gestoord van die p*kke beesten die onze tuin vol schijten en de bloembollen kapot vreten.. hebben al koffiedik rondgestrooid, peper, probeer ze achterna te zitten met water.. maar ze blijven maar komen Evil or Very Mad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Blond zo 27 mei 2012 - 0:45

Atelier Madame schreef:Helpt dat ook om katten uit je tuin te weren? Ik word helemaal gestoord van die p*kke beesten die onze tuin vol schijten en de bloembollen kapot vreten.. hebben al koffiedik rondgestrooid, peper, probeer ze achterna te zitten met water.. maar ze blijven maar komen Evil or Very Mad

Heb je al sateprikkers in de grond geprikt? Dan prikken ze zich. Het beste wat helpt tegen vreemde katten is altijd nog een eigen kat nemen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 1:03

Chance schreef:
Atelier Madame schreef:Helpt dat ook om katten uit je tuin te weren? Ik word helemaal gestoord van die p*kke beesten die onze tuin vol schijten en de bloembollen kapot vreten.. hebben al koffiedik rondgestrooid, peper, probeer ze achterna te zitten met water.. maar ze blijven maar komen Evil or Very Mad

Heb je al sateprikkers in de grond geprikt? Dan prikken ze zich. Het beste wat helpt tegen vreemde katten is altijd nog een eigen kat nemen.

OOh dat is een hele goede, ik ga mn hele tuin er vol mee zetten Very Happy. Eigen kat nemen is geen optie, heb een stronthekel aan die beesten :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Herfstblaadjes zo 27 mei 2012 - 1:03

Chance schreef:
Atelier Madame schreef:Helpt dat ook om katten uit je tuin te weren? Ik word helemaal gestoord van die p*kke beesten die onze tuin vol schijten en de bloembollen kapot vreten.. hebben al koffiedik rondgestrooid, peper, probeer ze achterna te zitten met water.. maar ze blijven maar komen Evil or Very Mad

Heb je al sateprikkers in de grond geprikt? Dan prikken ze zich. Het beste wat helpt tegen vreemde katten is altijd nog een eigen kat nemen.

Dan prikken ze zich ja! Niet doen hoor, arme beesten. Sorry, maar dat is echt dierenmishandeling...grrr.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Jerry zo 27 mei 2012 - 1:33

Atelier Madame schreef:
Chance schreef:
Atelier Madame schreef:Helpt dat ook om katten uit je tuin te weren? Ik word helemaal gestoord van die p*kke beesten die onze tuin vol schijten en de bloembollen kapot vreten.. hebben al koffiedik rondgestrooid, peper, probeer ze achterna te zitten met water.. maar ze blijven maar komen Evil or Very Mad

Heb je al sateprikkers in de grond geprikt? Dan prikken ze zich. Het beste wat helpt tegen vreemde katten is altijd nog een eigen kat nemen.

OOh dat is een hele goede, ik ga mn hele tuin er vol mee zetten Very Happy. Eigen kat nemen is geen optie, heb een stronthekel aan die beesten :P

Je kunt bij tuincentra ook plantjes kopen waar katten een hekel aan hebben.


Over de keep off-spray. Wij spuiten het in de plantenbak als mevrouw weer eens een irritante bui heeft en erin gaat zitten graven, dan houdt ze er wel meteen mee op. Alleen moet je dat spul wel iedere dag nieuw opspuiten.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  bolus26 zo 27 mei 2012 - 1:34

de keep of werkte bij ons niet zo. de cat atrack wel dus die spoten we dan op dingen waar ze wel aan en op mochten krabben .
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Sorella zo 27 mei 2012 - 2:21

Ik heb zelf geen ervaring met Keep off maar ik verkoop het wel veel. En het wordt aangeraden om het eerst op een niet zichtbaar plekje op de bank te proberen omdat het kán vlekken, hoeft dus niet. Er bestaat ook play spray, die kan je eventueel ook halen om de krabpaal mee in te spuiten en hem daardoor aantrekkelijker te maken.
Keep off spray katten Play%20spray

Atelier Madame: Er bestaan ook speciale sprays, korrels en lolly's voor buiten die een nare geur afgeven speciaal tegen katten. Is wat diervriendelijker dan satéprikkers Wink
Keep off spray katten M_10113
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Teddyaapje zo 27 mei 2012 - 7:32

Bij ons hielp het niet. We hebben ooit de tip gekregen om citroensap te gebruiken maar we hebben het nooit geprobeerd. Als je het wilt proberen let er dan wel op waar je het op doet, citroensap heeft een blekende werking.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Snoes zo 27 mei 2012 - 9:35

Wij hebben het in het prille begin gebruikt en hier hielp het wel.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Rush zo 27 mei 2012 - 20:09

Ik heb keep off gesprayed op de plek waar ze eens plaste in huis en met kerst op de kerstboom poot. Werkt super goed!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Caramba zo 27 mei 2012 - 20:21

Voor katten uit de tuin jagen bestaan er cat stops.
Buren van mij hebben zo'n ding en werkt goed. Katten komen niet meer bij hun in de tuin.

Alleen katten horen dat geluid. Zelf hebben zij een hond die het niet hoord en ook mensen horen het geluid niet.
Is namelijk niet zo'n akelig klik geluid.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 20:23

Hmmm ik ga wel eens rondkijken voor wat oplossingen. Maar om er nou veel geld aan uit te geven terwijl die rotbeesten niet eens van ons zijn nee Dankje. Dan zijn sateprikkers een mooie goedkope oplossing
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Lejow zo 27 mei 2012 - 20:27

Jij wilt die beesten niet in je tuin... Ik prik toch ook geen sateprikker in jouw kont als je bij mij voor de deur staat en ik daar eigenlijk geen zin in heb?
Ik vind dat echt zielig... Gelukkig blijven onze katten binnen, hebben ze ook geen kans gespiest te worden door mensen zoal jij..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  TukTuk zo 27 mei 2012 - 22:42

Lejow schreef:Jij wilt die beesten niet in je tuin... Ik prik toch ook geen sateprikker in jouw kont als je bij mij voor de deur staat en ik daar eigenlijk geen zin in heb?
Ik vind dat echt zielig... Gelukkig blijven onze katten binnen, hebben ze ook geen kans gespiest te worden door mensen zoal jij..


+1!

Snap best dat katten van anderen vervelend zijn, maar om ze dan maar te mishandelen.. Zou daar ook echt flink pissig van worden als ik merkte dat mijn kat gewond raakte door het toedoen van iemand anders! Ik vind het geen probleem als mensen mijn katten nat spuiten of een emmer water over ze heen gooien om ze uit de tuin te jagen, dat is voor de kat niet leuk maar niet schadelijk (zolang het gewoon water is en geen kokend water of water met iets er in uiteraard..), maar dit gaat echt ver.. Een klein wondje kan bij een kat al zoveel schade aanrichten, als het gaat ontsteken etc.. Heb al eens met mijn kat bij de dierenarts gezeten, omdat hij smorgens koorts had, en van ellende niet eens op wilde staan, niet wilde eten, niet wilde drinken. Kwam waarschijnlijk door heel klein wondje die hij opgelopen had bij het vechten de dag er voor. De DA zei ook dat katten al heel snel kunnen uitdrogen met alle gevolgen van dien, als ze koorts hebben..
En dan zeker als ze hun pootjes beschadigen (door sateprikkers bijvoorbeeld!) en daar allerlei straatvuil in komt, kan het snel gaan ontsteken..

En daarbij, denk ik ook echt niet dat sate prikkers echt het gewenste effect hebben.. Tenzij je op iedere vierkante mm een sateprikker neer zet.. Want katten zijn behendig genoeg om, als ze eenmaal doorhebben dat er prikkers staan, er tussendoor te lopen.. Ook al prikken ze zich een keer, grotendeel van de katten laat zich daardoor echt niet af schrikken.

Als ze constant op 1 bepaalde plek zitten, zou je daar ook peper kunnen strooien. Gewoon de goedkoopste peper halen en flink wat strooien, daar houden ze ook niet van.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 23:00

Tsja moet je je katten maar binnen houden. Sorry hoor maar ik vraag er niet om dat die rotbeesten van de buren mijn tuin overhoop halen.. Wij hebben een schutting erom heen geplaatst, maar alsnog komen ze binnen. Ze liggen op de motor van mijn vriend wat krassen geeft, alle bloembollen die we voor de winter hebben geplant zijn eruit gevreten en bloot komen te liggen omdat ze maar graven, ik kan geen deur open laten staan of ze lopen mijn huis binnen. Het spijt me maar ik ben ze kotsbeu. En dan kan ik 10x tegen de buren zeggen dat ze ze binnen moeten houden, maar dat is zo zielig. En dan moet ik maar geld investeren in een katvriendelijke oplossing? Volgens mij leg je dan het probleem bij de verkeerde neer.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum