Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drama vakanties?

+22
Rovine
Alex
Elliot
silly-one
Vanilla Queen
Lejow
Koffieleut
Jasmina
luisa
Niekske
Rouxxxe
smurfie
*Lookie*
Twellie
Lenthe
Mermaid
Ooh La La!
Caribbeanlover
Snoes
applestar
Blond
Jilke
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 0:09

Kenza schreef:
Break Of Day schreef:Naar aanleiding van de vorige post schiet mij ook weer een drama in gedachten. Afgelopen mei gingen mijn vriend en ik met Easyjet een week naar Kroatië. We vlogen via Geneve en hadden van tevoren 2 dagen Geneve er aan vastgeplakt. Vliegen naar Geneve ging goed, van Geneve naar Dubrovnik ook, maar de terugweg.. Op papier zouden we 's ochtends vroeg vliegen, en hadden we in Geneve 8 uren de tijd om onze vervolgvlucht naar Amsterdam te halen. We hadden het al helemaal bedacht: bagage in een kluisje en de stad nog even in, we wilden niet 8 uren op een luchthaven gaan rondhangen.
Uiteindelijk hebben we wel zo lang rondgehangen op de luchthaven: in dubrovnik! Het vliegtuig bleek een technisch probleem te hebben en het duurde zo lang om het op te lossen.
Het wrange was dat toen we eindelijk landden in Geneve, wij het vliegtuig naar Amsterdam naar de startbaan zagen taxiën. Drama vakanties? - Pagina 2 394967
Dus wij naar de balie van Easyjet. Maar die gaven niet thuis. Er kon niks geregeld worden. De volgende dag ging er wel een vlucht van Easyjet naar Amsterdam, maar die moesten we zelf betalen. Overnachting moesten we ook zelf betalen. Het is dat ik daar ter plekke uit onmacht en omdat ik zo moe was in huilen ben uitgebarsten en mijn vriend boos werd, dat ze 'uit coulance' ons kosteloos op de volgende vlucht zetten. Maar voor de rest moesten we ons zelf redden.
We hebben zelf een hotelovernachting geregeld en zijn dus uiteindelijk de volgende dag thuisgekomen.

Sorry hoor maar dit vind ik eigenlijk gewoon je eigen schuld? Als je 2 aparte vliegtickets koopt dan ben je zelf verantwoordelijk of je je 2e vlucht wel haalt of niet. Ik vind het niet meer dan logische dat easyjet je geen hotel aanbied, je bent toch zelf te laat gekomen? Met die andere vlucht heeft Easyjet niks te maken. Valt me dan nog mee dat ze het ticket gratis wouden omboeken, normaal is dat dus echt niet zo.

De vluchten waren beide via Easyjet en het is inderdaad zo dat het 2 losse vluchten zijn die je boekt. Maar het was natuurlijk niet aan ons te wijten dat onze vlucht van Dubrovnik naar Geneve zoveel vertraging had waardoor we de andere vlucht niet meer konden halen. Dus dat ze ons hebben overgeboekt op een andere vlucht van hun vind ik eigenlijk niet meer dan fatsoenlijk in onze situatie.

En die hotelovernachting, tja.. Mijn moeder heeft ooit eens iets vergelijkbaars meegemaakt met Brittish Airways en toen werd alles vergoed. Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat je dan echt 1 reis boekt die dan toevallig uit 2 vluchten bestaat. En bij Easyjet wordt het gewoon gezien als 2 losse vluchten, ook al zitten die in 1 boeking. Dat is dan weer (het gebrek aan) service van een low cost airline. Dus wiens verantwoordelijkheid het ook was, het was in ieder geval Dra-Ma! Weet je, het is misschien ook wel logisch dat alle kosten voor onze rekening komen, maar je voelt je zo in de kou gezet, het was echt van: Red Uw Reet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Rouxxxe do 23 aug 2012 - 0:24

Ik heb nog nooit echt een dramavakantie meegemaakt maar wel een keer samen met een vriendin flink afgezet naar ons gevoel. We hadden 5 dagen Tunesie geboekt, was een aanbieding. Alleen kwamen we op de eerste dag pas na 0.00 uur s'nachts aan in het hotel en de 5e dag werden we rond half 6 in de ochtend weer opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Eigenlijk hadden we dus maar drie dagen gehad, en hebben we een weekendje Tunesie gedaan Drama vakanties? - Pagina 2 394967

Nu komen beroerde vliegtijden wel vaker voor maar dit was wel heel zuur. Hebben ook een klacht ingediend, maar kreeg alleen een standaard mailtje terug..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Niekske do 23 aug 2012 - 0:46

Echt drama met slechet hotels ofzo hebben we gelukkig nog nooit gehad *klopt af*

Vorig jaar naar Griekenland hadden we wel flinke vertraging, zowel op de heenreis als op de terugreis (Transavia). We waren op tijd op Schiphol, bagage inchecken, naar de gate, boarden... alles en iedereen zat in het vliegtuig toen er een technische mankement werd geconstateerd. We liepen ruim drie uur vertraging op, maar we zaten dus al in het vliegtuig en mochten er niet meer uit. En dat zit al niet zo prettig... onze terugvlucht, die om 23.00 ofzo zou gaan, hadden we ook ruim een uur vertraging, waardoor we de laatste trein gemist hadden en op Schiphol hebben moeten overnachten. Maar in vergelijking met sommige verhalen hier, valt het nog mee Wink

Ik heb wel twee jaar geleden een dra-ma vakantie gehad met een collega van me, maar dat lag aan mijn reisgezelschap laughcry ik heb me zo enorm in haar vergist! Ze heeft de hele vakantie lopen klagen, de zon was te warm, het bed was te hard, de zee was te koud, het eten was vies, hoofdpijn, buikpijn... ze dronk ook veel te weinig water voor de warmte daar en toen ik voorzichtig opperde dat ze meer moest drinken omdat dat waarschijnlijk haar hoofdpijn en buikpijn kon verklaren, wedr ik afgesnauwd met 'nee als ik geen dorst heb, kan ik niet drinken'. Ik kan een heel boek over die vakantie schrijven, maar ik ben nog nooit zo blij geweest om van een heerlijk zonnig oord naar huis te gaan!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 6:36

Inderdaad, als je het als 1 reis boekt dan ligt de verantwoordelijkheid bij de luchtvaartmaatschappij. Ik doe dat ook altijd en als het echt goedkoper is dan blijf ik meestal 1 of 2 dagen in de stad van de tussenlanding om dit soort zaken te voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  luisa do 23 aug 2012 - 7:13

Rouxxxe schreef:Ik heb nog nooit echt een dramavakantie meegemaakt maar wel een keer samen met een vriendin flink afgezet naar ons gevoel. We hadden 5 dagen Tunesie geboekt, was een aanbieding. Alleen kwamen we op de eerste dag pas na 0.00 uur s'nachts aan in het hotel en de 5e dag werden we rond half 6 in de ochtend weer opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Eigenlijk hadden we dus maar drie dagen gehad, en hebben we een weekendje Tunesie gedaan Drama vakanties? - Pagina 2 394967

Nu komen beroerde vliegtijden wel vaker voor maar dit was wel heel zuur. Hebben ook een klacht ingediend, maar kreeg alleen een standaard mailtje terug..

Maar weet je die vliegtijden dat niet van tevoren dan? Vind ik erg raar. Ik let juist altijd op de vliegtijden als ik vakantie boek, hoewel ik boek eigenlijk altijd alles apart.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Rouxxxe do 23 aug 2012 - 7:34

luisa schreef:
Rouxxxe schreef:Ik heb nog nooit echt een dramavakantie meegemaakt maar wel een keer samen met een vriendin flink afgezet naar ons gevoel. We hadden 5 dagen Tunesie geboekt, was een aanbieding. Alleen kwamen we op de eerste dag pas na 0.00 uur s'nachts aan in het hotel en de 5e dag werden we rond half 6 in de ochtend weer opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Eigenlijk hadden we dus maar drie dagen gehad, en hebben we een weekendje Tunesie gedaan Drama vakanties? - Pagina 2 394967

Nu komen beroerde vliegtijden wel vaker voor maar dit was wel heel zuur. Hebben ook een klacht ingediend, maar kreeg alleen een standaard mailtje terug..

Maar weet je die vliegtijden dat niet van tevoren dan? Vind ik erg raar. Ik let juist altijd op de vliegtijden als ik vakantie boek, hoewel ik boek eigenlijk altijd alles apart.

Nee, wisten we helaas niet vantevoren omdat het een aanbieding was. Anders hadden we het waarschijnlijk niet geboekt haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Jasmina do 23 aug 2012 - 7:47

Ja, helaas wel. Canarische eilanden..... datgene waar ik al bang voor was, werd werkelijkheid.....

Het appartement was niet al te fris en ik had al zo'n vermoeden dat er mogelijk wel wat kakkerlakken zouden rondlopen, aangezien we in eerste instantie een appartement op de begane grond hadden gekregen waar ik direct buiten bij de deur al een joekel zag zitten. :shock: Ik heb toen vriendelijk een andere kamer verzocht. Volgens de beste man zou een kamer op de 1e of 2e etage geen last hebben van kakkerlakken. Nou, serieus niets was minder waar! Werd de volgende dag wakker.. liep naar de badkamer, en daar waren ze hoor, tientallen baby kakkerlakken..... en in de slaapkamer ook een grote. Heb toen de reisleidster opgebeld en per direct om een andere accommodatie gevraagd.

Mevrouw wilde toch eerst even komen kijken, natuuuuurlijk geen kakkerlak te bekennen op dat moment. Ze was het er wel mee eens dat het niet heel erg fris was. Helaas konden we na veel bellen, pas de volgende dag een ander hotel krijgen tegen bijbetaling van 300 euro. Geen haar op mijn hoofd die daar ook maar enigszins aan heeft getwijfeld. Wat was ik blij dat ik daar weg kon, heb die laatste nacht ook geen oog dicht gedaan. Die beesten zijn echt mega daar. En ik vind ze echt doodeng en smerig. Brrrr!

Het hotel was prima, schoon en geen kakkerlak gezien. Alleen op straat....


Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Koffieleut do 23 aug 2012 - 8:04

.


Laatst aangepast door Koffieleut op za 27 okt 2012 - 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Caribbeanlover vr 24 aug 2012 - 8:04

Jamina, de canarische eilanden staan erom bekend dat daar veel kakkerlakken zijn. Heb je van te voren wel op zoover ed over appartement gelezen en foto's gezien? Kan vaak helpen bij je beslissing.

Raar dat je moest bij betalen, best duur grapje ook nog zelfs. Ik weet niet of ik dat had gedaan. Was het team van Red mijn vakantie niet in de buurt of dat je ergens het nummer van ze kon bellen?



Nieske, daarom noemt mijn man ze Transvertragia.Drama vakanties? - Pagina 2 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Lejow vr 24 aug 2012 - 8:28

Het enige wat ik heb meegemaakt was dat ik met mijn vriend in oktober naar Disney zou gaan, met het vliegtuig (was een tientje duurder dan de trein, en we zouden er sneller zijn, en vliegen is toch ook leuk!)
Aangekomen op Rotterdam Airport, stond ons ons vliegtuig niet tussen het rijtje met vertrekkende vliegtuigen.
Dus wij naar de Transavia balie, zegt die muts 'maar mevrouw, wij vliegen vanaf september al niet meer naar Parijs?!?!' Nou meer dan een :shock: kon ik even niet uitbrengen. Ja zegt ze, hebben ze u niet op de hoogte gesteld.
Nee.. DOOS... we staan hier voor onze lol met 2 volle koffers om 5.30 uur op het vliegveld omdat we WETEN dat het vliegtuig NIET gaat.
Mijn god wat was ik boos!!!!
We kregen een brief in ons handen geduwd, waar we onze klacht heen konden sturen en verder kon ze niet veel voor ons doen. Schoonvader maar weer gebeld (die had ons afgezet), of hij ons naar Rotterdam Centraal kon brengen. Toen zijn we maar met de trein gegaan, maarja, we moesten wel het retour treinkaartje aftikken. Gelukkig kon mijn schoonvader dat voorschieten, anders waren we al veel vakantiebudget kwijt.

Uiteindelijk heb ik een claim ingediend bij EU Claim en hebben we best een flink bedrag terug gekregen. We hadden van Transavia zelf al de kosten van de vliegtickets terug gekregen en dan die claim erbij. Dit zorgde ervoor dat we uiteindelijk bijna gratis op vakantie zijn geweest. Achteraf leuk natuurlijk, maar die stress die het op dat moment veroorzaakte :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Vanilla Queen vr 24 aug 2012 - 12:21

Geen drama-vliegreizen want ik ben een NL-vakantieganger maar een aantal jaar geleden op een camping was wel een klote vakantie waar ik achteraf wel weer om kan lachen.

Ik was samen met een vriend op vakantie en onze tent stond op een bergje, in een kuil. Viel me toch de 2e dag een bak regen naar beneden. Ik had hem nog geïnstrueerd om een geultje te graven. "Ja maar dat mag niet!" zei hij. Nou fijn dan geen geultje joh, moraalridder!
Ik hoorde wat gedrup in de voortent en wilde een pannetje onder het gedrup zetten. Dus ik pak de zaklamp, schijn richting het gedrup en zie zo een steelpannetje voorbij drijven.
Nog niet veel later zaten we tot onze enkels in het water en we zaten met onze koffers met kleding op schoot om ze droog te houden.
"Leuk he, onze vakantie-avonturen."
"Ja, heel leuk nee."

De volgende dag kregen we een nieuw plekje aangeboden. Die zelfde nacht werd het 0.1 graden, hoezo zomer?? Met zulke temperaturen word je niet blij in een tent. Na bibberend tegen elkaar aan gelegen te hebben snakte ik naar een warme douche, ook al was het 3 uur 's nachts; ik had warm water nodig! Ik kreeg het niet meer warm. De dichtstbijzijnde douchehuis was 10 minuten lopen. Daar aangekomen bleken ze in onderhoud te zijn en vriendelijk verzocht om de volgende douchehuis te bezoeken, weer 10 minuten lopen. Onderhand met blauwe lippen eindelijk een lekkere warme douche kunnen nemen en daarna nog 20 minuten terug moeten lopen naar de tent. Begint het wederom weer te regenen en te hagelen.
Drama vakanties? - Pagina 2 1270000679

De rest van de vakantie kabbelde op deze manier voort, maar overdag hadden we het verder prima naar ons zin. Al met al een vakantie om niet te vergeten.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 20:20

Ik vloog terug met Transavia vanuit Spanje en op een gegeven moment merkte ik dat we alleen maar rondjes aan het vliegen waren. Toen werd er omgeroepen: Helaas kunnen we niet landen, Schiphol is gesloten. Ik dacht nog van, wat is dit nu weer.. Iedereen een beetje in paniek, en weer dat ze niet kunnen landen. Ik werd toen wel steeds banger, helemaal toen ze vervolgens omriepen: we gaan proberen op Rotterdam te landen, want de brandstof is ook bijna op.
Het bleek dat kort daarvoor dat ongeluk met Turkish airlines is gebeurd en ze daarom niet konden landen. We zijn toen op Rotterdam geland, daar nog getankt en toen verder gevlogen naar Schiphol, 5 min vliegen ofzo haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  silly-one za 25 aug 2012 - 0:23

Het is nu een jaar of 15 geleden dat we voor de eerste keer naar een camping gingen aan de Middellandse zee. Ondanks wat er toen gebeurde toch nog 4 jaar op die camping geweest.
We stonden er halverwege onze tweede week ( gingen altijd 3 weken) toen mijn ouders boodschappen waren doen en mijn broer en zussen op de camping naast ons op het stand lagen. Ik zat alleen bij de tent en ik zag een hele donkere lucht, grijs-groenig, onze kant op komen. Ik heb toen alles in de aanhangwagen gelegd wat niet nat mocht worden en de rest in de tent gelegd. De luifel etc. schuin gezet zodat het water kon aflopen, dus in principe was de tent/plek regen klaar.
Ik ging bij de buren een spelletje spelen toen mijn ouders terug kwamen van de boodschappen en mijn broer en zussen van het strand, het was rond 6 uur geloof ik. Mijn broer kreeg de opdracht om een geultje te gaan graven toen het begon te waaien.
Het volgende moment zag ik mijn ouders aan de tent hangen, mijn oudste zus had de kleine tent plat gegooid en was daar op gaan liggen, mijn andere zus rennend naar de receptie en mijn broer hing geloof ik ook aan de tent. Ik zat bij de buren in de caravan en mocht van mijn ouders niet komen. Ik heb letterlijk onze tent kapot zien scheuren.
Na ongeveer 10 minuten hielt het op met waaien en konden we rotzooi gaan ruimen. Gelukkig kregen we hulp van het personeel van de camping en van de mensen rondom ons. Wij waren de enige op de camping met grote schade. De kamper achter ons een klein scheurtje in de ruit en de rest had niks aan schade.
Vervolgens kregen we van de camping voor 3 dagen een stacaravan zodat we alles konden drogen, wassen etc.

Een voordeel van een goede verzekering was dat we op kosten van de verzekering de sta caravan nog een week mochten huren, minus de kosten van onze eigen tentplaats. Maar de tent die kapot is gegaan zal ik nooit vergeten. Het was zo een heerlijke grote tent. Ik heb een plaatje gezocht als vergelijking, maar die van ons was nog groterDrama vakanties? - Pagina 2 0786d4e906_2Drama vakanties? - Pagina 2 0786d4e906_3
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:57

Ik vond de camping in Kroatië van dit jaar niet zo geweldig. Op de sites ziet het er uit als een enorm grote, rustige, groene camping op een soort schiereiland; aan alle kanten zee.

In werkelijkheid stond de camping BOMVOL, kwamen er een heleboel toeristen van buitenaf op het campingstrand liggen (strand lag elke dag compleet volgestouwd), was er een vaste kermis die tot 2 uur 's nacht keiharde muziek draaide en waren er een heleboel huilende baby's, krijsende peuters en blaffende en keffende hondjes.

Ik heb geen oog dicht gedaan en ben nu nog aan het bijslapen Drama vakanties? - Pagina 2 394967




De vakantie was verder wel geslaagd, maar dit was een minpunt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Elliot za 25 aug 2012 - 5:14

Geen dramavakanties, maar ik ben wel een keer gestrand in Duitsland met mijn toenmalige vriend en een ander stel. Mijn ex was een rondje over de Nürburgring gereden en door een schakelfout (met 100 km per uur in de bocht van 5 teruggeschakeld naar 2 in plaats van naar 4) was zijn hele motorblok geploft. Het andere stel was met ons meegereden naar Duitsland, dus er was geen andere auto. Er was ook niet echt een trein of wat dan ook dichtbij, en ik had de dag erna een tentamen. Toen hebben mijn ouders mij en dat andere stel opgehaald, mijn ex is daar gebleven.

Wat een drama was dat zeg, dat stel was echt het meest onbeschofte stel dat ik ken, mijn ouders hadden in één ruk vier uur gereden om ons op te halen zonder eten of wat dan ook. Dat stel vond het nodig om onbeschoft te reageren toen mijn ouders zeiden dat ze wel een beetje honger hadden..? En achteraf kon er nog geen bedankje vanaf, ze hebben ook helemaal niet aangeboden om benzinekosten ofzo te betalen. Echt onbeschoft!

Mijn ex was ook echt belachelijk bezig, hij was enorm kwaad op mij omdat ik niet 'aardig genoeg' reageerde. Achteraf denk ik dat hij zich gewoon dood schaamde omdat hij zijn hele auto in puin had gedraaid en dat hij kwaad tegen mij reageerde omdat ik deze 'zwakte' had gezien van hem. Twee weken na deze fijne trip is het dan ook uitgegaan tussen ons! Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Alex za 25 aug 2012 - 9:56

Ik ben een keer met een 'vriendin' op vakantie geweest, wat een heks was dat. Die vakantie is echt volledig in het water gevallen, omdat we ruzie kregen en ik niet meer met haar op één kamer wilde blijven. Helaas moest dat wel, maar ik heb nog nooit zo uitgekeken naar het einde van een vakantie.

Onze huwelijksreis was overigens ook niet echt een succes. We hebben heel veel lol gehad samen en wat leuke herinneringen aan de reis, maar het hotel was vreselijk. We waren daar tijdens carnaval (in Brazilië), het hotel zat stampvol Brazilianen, het personeel keek niet naar ons om, alleen naar hun 'volk'. Het bed was keihard en het kraakte bij elk zuchtje, waardoor ik amper sliep en na twee slapeloze nachten gruwelijke migraine kreeg en de hele avond in bed heb gelegen (zonder aspirine, want die was ik prompt vergeten Rolling Eyes), mijn man sliep die nacht in het andere bed (romantisch tijdens je huwelijksreis). De douchekraan was ook nog eens stuk en die werd de dag voor we naar huis gingen gerepareerd. Het matras werd overigens ook pas de dag voor we weggingen vervangen, dus erg veel heb ik die week niet geslapen (en dat lag dus niet aan eventuele gezellige bed-avonturen met mijn man).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Caribbeanlover za 25 aug 2012 - 12:24

Over de titel gesproken..................vanavond (wat klinkt dat raar om 1.30 s'nachts) komt ''Red mijn vakantie'' weer. Verbaas mij er steeds over dat gasten raar staan te kijken dat de accomodatie niet goed is. Gek he, voor zo lage prijs en 1,2 of 3 sterren!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 19:29

Caribbeanlover schreef:Over de titel gesproken..................vanavond (wat klinkt dat raar om 1.30 s'nachts) komt ''Red mijn vakantie'' weer. Verbaas mij er steeds over dat gasten raar staan te kijken dat de accomodatie niet goed is. Gek he, voor zo lage prijs en 1,2 of 3 sterren!
In Nederland heb je strenge eisen wil je je sterren in je hotel verdienen. Mensen staan er niet zo bij stil dat die sterrentelling in het buitenland anders werkt.
Ik vind het niet zo gek dat die mensen raar staan te kijken. Je hoeft heel geen luxe te verwachten voor weinig sterren, maar je mag wel dégelijkheid verwachten. Die mensen die klagen staan volledig in hun recht, ondanks dat ze misschien niet jouw luxeniveau kiezen. Die klachten kunnen namelijk écht niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Mermaid za 25 aug 2012 - 19:32

Heftig silly One.

en fijne huwelijksreis dan Alex Drama vakanties? - Pagina 2 1270000679

CBL; 3 sterren kan ook gewoon goed zijn hoor. (1&2 zou ik niet weten, nooit geweest) Maar heb zelf in een hotel gewerkt dat gewoon supergoed is, heel luxe, goede beoordelingen maar wel maar 3 sterren. en waarom? er zit geen lift in het gebouw (3 verdiepingen)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Jasmina za 25 aug 2012 - 20:28

@Caribbeanlover: Ja, dat wist ik. Maar na meerdere recensies te hebben gelezen over dat complex, geen negatieve berichten. Dus dan verwacht je niet een kakkerlakken walhalla bij aankomst. Tijdens ons verblijf daar hadden we contact met een Nederlands stel die hadden nergens last van... ze vonden het wel wat vies.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Rovine za 25 aug 2012 - 20:46

Elk jaar gingen we naar hetzelfde festival en een vriend had een grote tent. Ik was die iglodingetjes ook wel redelijk beu en de ouders van mijn ex hadden nog wel zo'n tent liggen, dus dat wilde ik ook. Hij was alleen 10 jaar niet gebruikt, dus we moesten even kijken of het nog wat was. Tent mee en een aantal dekzeilen gekocht voor de zekerheid. Eerst het tentframe opgezet, dekzeilen eroverheen gespannen en daarna het tentdoek eroverheen.
Ik ging de eerste avond iets vroeger naar bed. Op een gegeven moment, ik was net weggedut, komt mijn ex de tent binnen en gaat overal lopen schijnen met een zaklamp. Ik al licht geïrriteerd, zeggende dat hij de lamp uit moest doen. Toen zei hij dat ik mijn ogen eens open moest doen. Er liep allemaal water aan de wanden van de tent, niet wat gedruppel, maar echt heel veel. Voor mijn gevoel heb ik echt een uur lopen panieken toen, al was het volgens mijn ex maar een minuutje.

De zeilen stonden helemaal bol van het water, dus we zijn alle spullen maar uit de tent gaan halen en in de tent van die vriend gegooid. Ging nog niet al te gemakkelijk, aangezien de rits het ook begeven had en die zo'n beetje halfopen hing vanaf de onderkant. Alles was inmiddels doorweekt. Kleding, boeken, slaapspullen, alles.

Op een gegeven moment stond mijn ex in de tent en hoorde ik het kraken. Ik gilde dat hij eruit moest komen en hij sprong eruit. Op dat moment stortte het hele zooitje in onder het gewicht van al dat water.

We zijn bij die vriend in de tent gekropen en hebben gewacht tot het een beetje christelijke tijd was om hotels en pensions af te rijden. 10 kilometer van het festival af kregen we minder van het gevoel mee, maar droge kleren waren op dat moment het fijnste wat er was. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 aug 2012 - 7:59

Yasmin schreef:Ik vloog terug met Transavia vanuit Spanje en op een gegeven moment merkte ik dat we alleen maar rondjes aan het vliegen waren. Toen werd er omgeroepen: Helaas kunnen we niet landen, Schiphol is gesloten. Ik dacht nog van, wat is dit nu weer.. Iedereen een beetje in paniek, en weer dat ze niet kunnen landen. Ik werd toen wel steeds banger, helemaal toen ze vervolgens omriepen: we gaan proberen op Rotterdam te landen, want de brandstof is ook bijna op.
Het bleek dat kort daarvoor dat ongeluk met Turkish airlines is gebeurd en ze daarom niet konden landen. We zijn toen op Rotterdam geland, daar nog getankt en toen verder gevlogen naar Schiphol, 5 min vliegen ofzo haha

Dus Schiphol was niet gesloten, kan ook nl nooit!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Caribbeanlover zo 26 aug 2012 - 8:00

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Over de titel gesproken..................vanavond (wat klinkt dat raar om 1.30 s'nachts) komt ''Red mijn vakantie'' weer. Verbaas mij er steeds over dat gasten raar staan te kijken dat de accomodatie niet goed is. Gek he, voor zo lage prijs en 1,2 of 3 sterren!
In Nederland heb je strenge eisen wil je je sterren in je hotel verdienen. Mensen staan er niet zo bij stil dat die sterrentelling in het buitenland anders werkt.
Ik vind het niet zo gek dat die mensen raar staan te kijken. Je hoeft heel geen luxe te verwachten voor weinig sterren, maar je mag wel dégelijkheid verwachten. Die mensen die klagen staan volledig in hun recht, ondanks dat ze misschien niet jouw luxeniveau kiezen. Die klachten kunnen namelijk écht niet.

Oke het kan dat velen niet weten dat 5 sterren hier in Spanje 3 ofzo zijn, maar dan nog als je 3 kiest is dat hier ook vaak niks en dus snap ik niet waarom ze het in het buitenland dan wel kiezen. Ga op zeker en boek 4 of 5!

Wat die mensen meemaken kan idd niet, levensgevaarlijk vaak! Zag bij Red mijn vakantie ooit dat het balkon letterlijk aan het afbrokkelen was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 6:35

Caribbeanlover schreef:
Yasmin schreef:Ik vloog terug met Transavia vanuit Spanje en op een gegeven moment merkte ik dat we alleen maar rondjes aan het vliegen waren. Toen werd er omgeroepen: Helaas kunnen we niet landen, Schiphol is gesloten. Ik dacht nog van, wat is dit nu weer.. Iedereen een beetje in paniek, en weer dat ze niet kunnen landen. Ik werd toen wel steeds banger, helemaal toen ze vervolgens omriepen: we gaan proberen op Rotterdam te landen, want de brandstof is ook bijna op.
Het bleek dat kort daarvoor dat ongeluk met Turkish airlines is gebeurd en ze daarom niet konden landen. We zijn toen op Rotterdam geland, daar nog getankt en toen verder gevlogen naar Schiphol, 5 min vliegen ofzo haha

Dus Schiphol was niet gesloten, kan ook nl nooit!

Hoezo kan dat nooit?Een tijd terug met die aswolk was Schiphol toch ook gesloten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Sarah1985 ma 27 aug 2012 - 7:16

yvonne schreef:
Caribbeanlover schreef:
Yasmin schreef:Ik vloog terug met Transavia vanuit Spanje en op een gegeven moment merkte ik dat we alleen maar rondjes aan het vliegen waren. Toen werd er omgeroepen: Helaas kunnen we niet landen, Schiphol is gesloten. Ik dacht nog van, wat is dit nu weer.. Iedereen een beetje in paniek, en weer dat ze niet kunnen landen. Ik werd toen wel steeds banger, helemaal toen ze vervolgens omriepen: we gaan proberen op Rotterdam te landen, want de brandstof is ook bijna op.
Het bleek dat kort daarvoor dat ongeluk met Turkish airlines is gebeurd en ze daarom niet konden landen. We zijn toen op Rotterdam geland, daar nog getankt en toen verder gevlogen naar Schiphol, 5 min vliegen ofzo haha

Dus Schiphol was niet gesloten, kan ook nl nooit!

Hoezo kan dat nooit?Een tijd terug met die aswolk was Schiphol toch ook gesloten?

en toen dat vliegtuig van turkish airlines konden er ook geen vliegtuigen landen. CBL weet het altijd beter
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? - Pagina 2 Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum