Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel? Empty Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?

Bericht  Lenthe ma 27 jun 2011 - 20:51

Ik heb een leuke singlereis gevonden bij Cirkelvakanties One2gethertravel en ik vraag mij af of er iemand ervaring heeft met deze organisatie? Wat vond je ervan? En hoe was alles geregeld?

Laatst aangepast door Lenthe op di 28 jun 2011 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel? Empty Re: Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:54

Het is een christelijke organisatie. Weet je dat? Moet je ook willen he.

Gast
Gast

Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel? Empty Re: Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?

Bericht  Lenthe ma 27 jun 2011 - 22:25

Oh, dat wist ik niet. Heb ik geloof ik wel een keer iets over gehoord, maar ik kan daar niets van op de site terugvinden. Heb wel op een site gezien dat het een aantal jaren geleden failliet was gegaan, maar daarna een doorstart heeft gemaakt. Misschien dat het Christelijke toen eraf was gehaald?
Als het echt Christelijk is, is het denk ik niets voor mij:(

Edit: Ik kan met google ook niets vinden dat het christelijk is..
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Lenthe ma 27 jun 2011 - 22:33

Bij Estivant hebben ze ook wel leuke vakanties, maar er zijn maar 2 activiteiten bij.. Vind ik ook wel weinig, ik ben niet echt een strandliefhebber oid.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:40

FOX is vrij duur, maar die hebben ook single vakanties, maar er zijn er zoveel. Succes met het vinden van een leuke vakantie.

Gast
Gast

Bericht  KOL ma 27 jun 2011 - 23:25

Fox, Shoestring, Baobab, Djoser, Koning Aap (?), etc.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  rapa nui ma 27 jun 2011 - 23:53

een collega van me is ooit met Cirkel op wintersport geweest en heeft het toen erg naar haar zin gehad. Informeer eens vrijblijvend naar de groepsopbouw van de reizen die jij op het oog hebt. Is helemaal niet gek, doe ik meestal ook voor ik een reis boek. Dat weet je de leeftijdsopbouw, aantal man/vrouw e.d. Ik kan trouwens ook niet vinden dat het christelijk is maar ook dat kun je natuurlijk vrijblijvend navragen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Curious ma 27 jun 2011 - 23:55

Caribbeanlover schreef:Het is een christelijke organisatie. Weet je dat? Moet je ook willen he.

Christelijk????
Ik heb voor cirkel gewerkt in Spanje, en heb er nooit iets christelijks aan gemerkt!!
Cirkel vakanties zijn als je het mij vraagt super, helemaal als single zijnde.
Ik heb zelf gewerkt voor de eenoudervakanties.
Daar hadden ouders snel contact met elkaar en deden ze veel dingen samen.
Er worden veel uitstapjes geregeld en er was elke dag animatie.
In spanje was geen single vakantie toen, dus kan je daar geen info over geven.

Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Lenthe di 28 jun 2011 - 0:54

Ik heb Cirkel gebeld! Werd door een aardig meisje te woord gestaan, maar het bleek dat er tot nu toe alleen maar mensen hebben geboekt die geboren zijn tussen 1964 en 1975 en dat vind ik toch echt veel te oud (ben zelf van 1987).

Ik heb al naar verschillende andere organisaties gekeken, maar vaak zijn ook daar de leeftijden hoog, de reizen erg duur of ze spreken mij niet aan.
Ik wil graag 8 dagen, binnen Europa (het zou namelijk mijn eerste singlereis worden, doodeng, dus wil wel redelijk dicht bij huis zitten), met wat leuke excursies (alleen aan het strand liggen is niet wat voor mij, maar een erg sportieve vakantie met raften e.d. vind ik ook niet leuk) en mensen van mijn leeftijd. Daarnaast kan ik alleen eind augustus... Best lastig dus

Laatst aangepast door Lenthe op di 28 jun 2011 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Lenthe di 28 jun 2011 - 2:52

Ik heb inmiddels wat reizen gevonden van One2gethertravel en die lijken mij ook wel leuk. Ze zijn ook wel rond de 1000,-, maar dat zijn die vakanties allemaal Wink en de aardige man aan de telefoon vertelde me dat een reis die mij wel leuk leek bestond uit in ieder geval 2 vrouwen uit 1985 en 1984 en een man uit 1972. Daar zullen komende tijd denk ik nog wel wat mensen bijkomen, dus ik wacht het even af hoe de groep verder zal worden en daarna bel ik opnieuw.. Maar dat is in ieder geval al wat meer van mijn leeftijd.

Heeft iemand ervaring met deze organisatie?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel? Empty One2gether Travel/Cirkel Vakanties/Singlevakanties.nl

Bericht  Tinkel di 28 jun 2011 - 3:37

One2gether Travel en Cirkel vakanties zijn geen van beiden single reisorganisaties met een christelijke inslag. Daarvoor moet je bij Beter Uit Reizen zijn. Dat is de enige single reisorganisatie met een echte christelijke inslag. Ik ken One2gether Travel heel goed en kan je zeggen, dat de reizen super goed zijn. Goed georganiseerd, kwalitatief goede accommodaties, leuke reisleiding. Het is het geld echt waard. Cirkel heeft wat goedkopere vakanties waarbij je vaak kampeert in je eigen volledig ingerichte tent. Ook goede reisleiding en leuke excursies.

Wil je een overzicht van heel veel singlevakanties bij elkaar, kijk dan eens op Singlevakanties.nl. Echt de moeite waard en je kunt er ook nog elke maand € 200 vakantiegeld winnen Very Happy Singlevakanties.nl[b]

Tinkel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 28-06-11

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 3:49

Tinkel schreef:

Wil je een overzicht van heel veel singlevakanties bij elkaar, kijk dan eens op Singlevakanties.nl. Echt de moeite waard en je kunt er ook nog elke maand € 200 vakantiegeld winnen Very Happy Singlevakanties.nl[b]

Hiervoor speciaal aangemeld?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: