Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

+6
Melis_je
Blond
Oasis
Ambivalence
Jeanette
JD
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:52

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/prijsvraag/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:59

Leuke actie! Toch jammer dat je vandaag moet beslissen of je zaterdag wilt vertrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  JD di 17 mei 2011 - 10:03

thanx voor de tip! de kans is natuurrlijk klein....maar ik heb meegedaan:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:03

Ik zie alleen staan 'maak kans op'

Met andere woorden, we spammen je mail vol en je wint toch niet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:05

Angel Blue Eyes schreef:Leuke actie! Toch jammer dat je vandaag moet beslissen of je zaterdag wilt vertrekken.

Je kan je aanmelden tot vandaag, niet beslissen. Ik heb me aangemeld, maar kan toch niet omdat mijn man niet op korte termijn vrij kan krijgen. Bovendien ben je nog best duur uit aangezien het alleen met ontbijt is.

Dus ik gun het jullie ook vandaar de topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:06

Zero schreef:Ik zie alleen staan 'maak kans op'

Met andere woorden, we spammen je mail vol en je wint toch niet. :P

Kansje wagen is toch leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:07

Och, ik heb me ook even aangemeld. Een zeer zoetsappig snel verhaaltje getikt. Ben benieuwd. Win toch nooit iets, dus dit zal ook wel weer niets zijn haha :P

Zero; Ik heb nog geen mail ontvangen en daarnaast mag het vinkje "Reclame" uitstaan. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:07

*Marietje* schreef:thanx voor de tip! de kans is natuurrlijk klein....maar ik heb meegedaan:)

Ben je net op tijd gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:13

Ik heb ook maar meegedaan smile altijd leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Jeanette di 17 mei 2011 - 10:38

Leuke actie! Jammer dat ik dan moet werken!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 18:27

Caribbeanlover schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Leuke actie! Toch jammer dat je vandaag moet beslissen of je zaterdag wilt vertrekken.

Je kan je aanmelden tot vandaag, niet beslissen. Ik heb me aangemeld, maar kan toch niet omdat mijn man niet op korte termijn vrij kan krijgen. Bovendien ben je nog best duur uit aangezien het alleen met ontbijt is.

Dus ik gun het jullie ook vandaar de topic.

Dat je dit een ander gunt dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar waarom doe je aan een prijsvraag mee als je toch niks aan de prijs hebt en er geen gebruik van kunt maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:46

Ik kan zelf ook niet maar heb anderen opgegeven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Ambivalence di 17 mei 2011 - 22:03

Ik net een heel verhaal getypt over waarom ik heel graag naar Curaçao zou willen, bedenk ik me net dat ik daar met alleen een ID-kaart natuurlijk nooit heen kan laughcry
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 22:59

Ambivalence schreef:Ik net een heel verhaal getypt over waarom ik heel graag naar Curaçao zou willen, bedenk ik me net dat ik daar met alleen een ID-kaart natuurlijk nooit heen kan laughcry

Dan zou je eventueel toch een spoed paspoort kunnen nemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Oasis di 17 mei 2011 - 23:01

Marin schreef:
Ambivalence schreef:Ik net een heel verhaal getypt over waarom ik heel graag naar Curaçao zou willen, bedenk ik me net dat ik daar met alleen een ID-kaart natuurlijk nooit heen kan laughcry

Dan zou je eventueel toch een spoed paspoort kunnen nemen?

Interessante opmerking angel Maar is zo'n spoedpaspoort er voor zaterdag dan?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Blond di 17 mei 2011 - 23:08

Ik ga over minder dan twee weken zelf al naar Curacao, dus doe niet mee. Hebben jullie meer kans smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 23:35

Nou wat lief van jou, chance :P

Oasis, dat weet ik niet, hoe dat zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Melis_je di 17 mei 2011 - 23:45

Oasis schreef:
Interessante opmerking angel Maar is zo'n spoedpaspoort er voor zaterdag dan?

Zaterdag komen 40 mogelijke winnaars naar het vliegveld met hun koffer en onder die mensen worden vijf reizen verloot. De rest mag weer naar huis. Wat een onhandige opzet, al die mensen maken reiskosten en hebben er veel werk aan. En de teleurstelling lijkt me ook alleen maar groter als je al op schiphol zit.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 23:47

Oh bah als ik het zo lees, hoef ik niet eens er heen :P Doet me iets te veel aan een dooie mus denken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:55

Ik werd vandaag gebeld door een onbekend nummer, maar heb het gemist. Misschien was het de Telegraaf wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Minx do 19 mei 2011 - 21:28

@ cbl toen prosecco en ik op curaçao waren waren we echt niet veel kwijt aan eten. We gingen meestal eten bij wilhelmina en daar kun je bijna zelf niet voor koken. Voor 10 gulden had je daar een dagmenu. Dus op zich valt dat nog wel mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 10:10

Goddamn...............shit niet gewonnen! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Mermaid wo 25 mei 2011 - 10:35

Wel uitgenodigd om naar schiphol te komen?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 20:20

Nee helaas blijkbaar hadden veel mensen zich opgegeven. Kreeg een mail waarin de winnaars stonden leuk........................niet! Toevallig ook mensen uit Utrecht.

Voor alle deelnemers hebben ze wel aanbiedingen van 1 week voor mei en juni.
Nou 1 week vind ik tekort en bovendien is het te kort dag, want mijn man krijgt toch geen vrij.
Als ik wel gewonnen had was het natuurlijk ook 1 week op basis van logies (ontbijt dacht ik ook weet het niet zeker), maar dan hadden we heel zuinig aan gedaan denk ik.
Tenslotte moet een ''gewonnen'' week niet te duur zijn he! Wink
Vind trouwens als een organisatie zoiets weggeeft dat ze alles wel mogen betalen dus all in of zakgeld meegeven en dan een flink bedrag.
Op deze manier zijn mensen toch nog behoorlijk wat geld kwijt en is de reis niet mee zo ''gratis''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Inge wo 25 mei 2011 - 20:23

Tja alles wat je wint is toch mooi meegenomen Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao! Empty Re: Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum