Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
+2
TukTuk
Mari
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
We hebben eindelijk een vakantie gevonden, maar nu is dit bij Ferio, en deze touroperator kennen we niet.
Iemand ervaring hiermee? Ze zijn aangesloten bij alle instanties, maarja, een logo plaatsen kan iedereen.
Ik hoop echt dat het een goede touroperator is, want dan ga ik morgen boeken.
Iemand ervaring hiermee? Ze zijn aangesloten bij alle instanties, maarja, een logo plaatsen kan iedereen.
Ik hoop echt dat het een goede touroperator is, want dan ga ik morgen boeken.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
Ik heb ff snel gegoogled en ze komen niet heel positief er uit op deze websites:
http://www.vakantiemogelijkheden.nl/ferio_vakantie.html
http://www.reissitesvergelijken.nl/view/41/Ferio-vakanties.html
http://www.reisgraag.nl/reisorganisaties/ferio-vakanties/ervaringen/
http://www.hulpbijvakantie.nl/vakantie-beoordelingen/ferio-vakanties.html
Ik zou dus even verder zoeken of je dezelfde vakantie niet bij een meer bekende reisorganisatie kan boeken
Ik zou dus even verder zoeken of je dezelfde vakantie niet bij een meer bekende reisorganisatie kan boeken
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Ik heb ff snel gegoogled en ze komen niet heel positief er uit op deze websites:
Hmm... jammer, het scheelt 200 euro met andere touroperators.
Mari- Prater
Je moet het uiteraard zelf weten Het kan natuurlijk ook goed gaan.. 200 euro is natuurlijk een hoop geld, maar als je daardoor een slecht geregelde vakantie hebt, is dat ook niks natuurlijk..
Maar je zou zelf nog ff verder kunnen googlen!
Maar je zou zelf nog ff verder kunnen googlen!
TukTuk- Ratel
Mari, misschien kan je je reis op Straus of de Vakantiediscounter vinden en wellicht ook 200 euro goedkoper. Ik heb bij beide wel eesn geboekt en ben zeer te spreken over ze. Ze zijn meestal goedkoper dan de andere organisaties. Succes!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Mari, misschien kan je je reis op Straus of de Vakantiediscounter vinden en wellicht ook 200 euro goedkoper. Ik heb bij beide wel eesn geboekt en ben zeer te spreken over ze. Ze zijn meestal goedkoper dan de andere organisaties. Succes!
Straus ken ik goed, maar helaas staat daar die accomodatie niet, ik ga ook nog is bij vakantiediscounter zoeken, thanks
Mari- Prater
Wat je kan doen is even op www.zoover.nl kijken, daar het hotel of park opzoeken en dan staan daar ook vaak aanbieders bij!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Wat je kan doen is even op www.zoover.nl kijken, daar het hotel of park opzoeken en dan staan daar ook vaak aanbieders bij!
Heb ik gedaan, en ze allemaal vergeleken... niet normaal 10 stuks ofzo, en toen kwam ik er via google achter dat er nog meer touroperators deze accomodaties verkopen. Pff.....
Eigenlijk lijkt het er echt op dat ferio en beachmasters het goedkoopst zijn, maar wil ik daar wel mee gaan, kom je dan niet in een sectie ''lallende jongeren'' terrecht??
Hotel heeft 600 kamers, niet iets wat ik normaal boek, ik ben altijd van het kleinschalige. Maarja het wordt goed beoordeeld, er zijn veel faciliteiten en het ziet er super uit. (oke foto's maken is ook een vak)... Vanavond nog maar is verder zoeken
Mari- Prater
Mari schreef:AngelNyn schreef:Wat je kan doen is even op www.zoover.nl kijken, daar het hotel of park opzoeken en dan staan daar ook vaak aanbieders bij!
Heb ik gedaan, en ze allemaal vergeleken... niet normaal 10 stuks ofzo, en toen kwam ik er via google achter dat er nog meer touroperators deze accomodaties verkopen. Pff.....
Eigenlijk lijkt het er echt op dat ferio en beachmasters het goedkoopst zijn, maar wil ik daar wel mee gaan, kom je dan niet in een sectie ''lallende jongeren'' terrecht??
Hotel heeft 600 kamers, niet iets wat ik normaal boek, ik ben altijd van het kleinschalige. Maarja het wordt goed beoordeeld, er zijn veel faciliteiten en het ziet er super uit. (oke foto's maken is ook een vak)... Vanavond nog maar is verder zoeken
Hmm.. Ja of je zou even verder moeten zoeken naar een ander hotel? Vaak is het toch allemaal een beetje hetzelfde Weet niet waar je heen wilt?
TukTuk- Ratel
Mari schreef:Caribbeanlover schreef:Mari, misschien kan je je reis op Straus of de Vakantiediscounter vinden en wellicht ook 200 euro goedkoper. Ik heb bij beide wel eesn geboekt en ben zeer te spreken over ze. Ze zijn meestal goedkoper dan de andere organisaties. Succes!
Straus ken ik goed, maar helaas staat daar die accomodatie niet, ik ga ook nog is bij vakantiediscounter zoeken, thanks
Hoe heet het en waar is het? Misschien kan ik helpen? Welke prijs heb je tot nu toe gezien wat het goedkoopste was en voor hoeveel dagen, logies of anders? Op vakantiereiswijzer en vakantiepanel.nl kan je ook kijken wie het aanbied.
Gast- Gast
Ferio is een goede reisorganisatie.
Het valt onder hetzelfde bedrijf ales Beach Masters. BM kun je boeken tot 25 (?) jaar, maar als je ouder bent en wel een goedkope vakantie wilt kun je bij Ferio boeken. Wil je dan toch een kroegentocht meedoen oid dan loop je die mee met Beach Masters.
Wanneer je op internet een organisatie niet vertrouwd kun je gewoon kijken of ze zijn aangesloten bij de anvr, wanneer dit zo is hoef je je nergens druk om te maken.
Het valt onder hetzelfde bedrijf ales Beach Masters. BM kun je boeken tot 25 (?) jaar, maar als je ouder bent en wel een goedkope vakantie wilt kun je bij Ferio boeken. Wil je dan toch een kroegentocht meedoen oid dan loop je die mee met Beach Masters.
Wanneer je op internet een organisatie niet vertrouwd kun je gewoon kijken of ze zijn aangesloten bij de anvr, wanneer dit zo is hoef je je nergens druk om te maken.
Gast- Gast
Princess schreef:Ferio is een goede reisorganisatie.
Zo da's lekker makkelijk. Ook al zijn ze aangesloten, dan nog kunnen ze een slechte naam hebben hoor.
TO, als je het niet vertrouwt zou ik het niet doen hoor.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Princess schreef:Ferio is een goede reisorganisatie.
Zo da's lekker makkelijk. Ook al zijn ze aangesloten, dan nog kunnen ze een slechte naam hebben hoor.
Meiden bedankt... Ik heb trouwens nog is gekeken op van die websites die reisorganisaties vergelijkt... nu blijken er echt een hoop bekende slecht te scoren.
Haha ik mag dan nog wel bij beachmasters boeken, maar mijn vriend niet, jammer... dan toch maar een andere touroperator.
Mari- Prater
Mari schreef:Caribbeanlover schreef:Princess schreef:Ferio is een goede reisorganisatie.
Meiden bedankt... Ik heb trouwens nog is gekeken op van die websites die reisorganisaties vergelijkt... nu blijken er echt een hoop bekende slecht te scoren.
Haha ik mag dan nog wel bij beachmasters boeken, maar mijn vriend niet, jammer... dan toch maar een andere touroperator.
Dus je zoekt een andere accomodatie? Heb je nog gekeken bij de organisaties die ik gaf?
Gast- Gast
Waar wil je heen Mari? Is het voor as zomer? Misschien eens kijken bij de wat grotere reisorganisaties(d-reizen,arkefly,sunweb,neckermann..). Ik weet dat zij op het moment veel vroegboekkorting hebben en misschien dat je dan op hetzelfde bedrag uitkomt als bij Ferio
Gast- Gast
De vroegboekkortingen gelden bij de meeste tot 31 maart, maar sommigen gaan er wat langer mee door. Ik geloof er niet zo in en als je zeg maar 1 of 2 mnd van te voren boekt ben je ook vaak goedkoper uit. Dus ik zeg beter is om te wachten.
Gast- Gast
De vroegboekkorting is wat mij betreft ook een beetje een wassen neus. Vaak is de vakantie na de vroegboekkorting net zo goedkoop als dat jij met de vroegboekkorting betaald hebt. Het is alleen een lokkertje om te zorgen dat je bij die maatschappij boekt, omdat het zo voordelig klinkt.
Ik heb geen ervaring met Ferio, maar ik vind het punt Princess zo slecht nog niet. Het is wel degelijk belangrijk of een reisorganisatie is aangemeld bij het ANVR of het SGR. Omdat dat een waarborgfonds is. Op financieel vlak geeft dat toch behoorlijk wat zekerheid.
Daarnaast vind ik het ook heel erg aan reisleiders liggen of een reis voor mij geslaagd is. Dan kan de organisatie nog wel zo top aangeschreven staan, maar als je een draak van een reisleider hebt, dan kan je vakantie toch ook mooi in duigen vallen!
Ik heb geen ervaring met Ferio, maar ik vind het punt Princess zo slecht nog niet. Het is wel degelijk belangrijk of een reisorganisatie is aangemeld bij het ANVR of het SGR. Omdat dat een waarborgfonds is. Op financieel vlak geeft dat toch behoorlijk wat zekerheid.
Daarnaast vind ik het ook heel erg aan reisleiders liggen of een reis voor mij geslaagd is. Dan kan de organisatie nog wel zo top aangeschreven staan, maar als je een draak van een reisleider hebt, dan kan je vakantie toch ook mooi in duigen vallen!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Caribbeanlover schreef:Mari schreef:Caribbeanlover schreef:Princess schreef:Ferio is een goede reisorganisatie.
Dus je zoekt een andere accomodatie? Heb je nog gekeken bij de organisaties die ik gaf?
Ja heb ik ook nog gekeken, maar kwamen ook duurder uit.
Ik moet alles maar is even goed op een rijtje zetten, ik ben nu 3 accomodaties aan het vergelijken bij alle touroperators die het aanbieden.... Nu gaat de periode ook nog is een rol spelen... whaaaaaaaa.... Want in begin september vind ik het tarief echt goed, maar is het dan nog warm genoeg in Bulgarije voor mij de zonaanbidster.....
Mari- Prater
Yasmin schreef:Waar wil je heen Mari? Is het voor as zomer? Misschien eens kijken bij de wat grotere reisorganisaties(d-reizen,arkefly,sunweb,neckermann..). Ik weet dat zij op het moment veel vroegboekkorting hebben en misschien dat je dan op hetzelfde bedrag uitkomt als bij Ferio
We hebben niet zoveel keuze qua land omdat we ook eissen hebben... Vanwege de Australie reis in januari, mag dit gewoon niet teveel kosten. Maar ik wil eigenlijk wel 4 sterren hotel... of 3 sterren die heel goed staat aangeschreven. Nu kijken we voor Bulgarije, omdat het goedkoop is en we dan toch op vakantie kunnen.
Mari- Prater
Ik ben een keer met Ferio op vakantie geweest en is echt prima bevallen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Caribbeanlover schreef:Princess schreef:Ferio is een goede reisorganisatie.
Daar heb je gelijk in, dan kan het een slechte naam hebben.
Maar ik bedoel betrouwbaar in de zin van dat het een touroperator is die al wat jaren meedraait met over het algemeen goede ervaringen van reizigers en dat het geen malafide bedrijf is waar het mogelijk is dat je in een krot op de hei zit zonder reisleiding in de buurt en dat je naar je geld kunt fluiten.
En ik ging er vanuit dat de TO dat ook bedoelde
Gast- Gast
Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik ben een paar jaar geleden met mijn toenmalige vriend naar Turkije geweest en dat is echt super bevallen. Het hotel was wat we verwachten (prijs/kwaliteit verhouding), de reis zelf was ook prima geregeld (transfer, trips, etc.). Ik zou, als ik een aanbieding zou zien, zo weer met Ferio gaan
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
ik denk ook dat overal bij elke touroperator negatieve reacties zijn.
Zag je ook bij dat programma over vakanties die in het water vielen. Waren bijna allemaal geboekt bij de "betrouwbare" operator.
Zag je ook bij dat programma over vakanties die in het water vielen. Waren bijna allemaal geboekt bij de "betrouwbare" operator.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Soortgelijke onderwerpen
» reactie marktplaats... niet betrouwbaar?
» Shoeline.nl betrouwbaar?
» Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?
» Vakanties geboekt
» Drama vakanties?
» Shoeline.nl betrouwbaar?
» Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?
» Vakanties geboekt
» Drama vakanties?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: