Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drama vakanties?

+22
Rovine
Alex
Elliot
silly-one
Vanilla Queen
Lejow
Koffieleut
Jasmina
luisa
Niekske
Rouxxxe
smurfie
*Lookie*
Twellie
Lenthe
Mermaid
Ooh La La!
Caribbeanlover
Snoes
applestar
Blond
Jilke
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Drama vakanties?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 18:55

Wie heeft het wel eens meegemaakt? Vakanties die op papier rooskleurig eruit zagen maar in werkelijk 3 keer niks waren.

Tot nu toe nog nooit problemen gehad maar dit jaar was het hotel echt dramatisch.We zijn nog nooit zo onvriendelijk behandeld geworden door het personeel. Zo onvriendlijk dat we besloten ook waren er veel klachten met betrekking tot het hotel o.a. eten, etc. We hebben een klachtenbrief gestuurd naar de touroperator en ik ben eigenlijk heel benieuwd of er iets mee gedaan wordt, al is het maar een excuus.

Hebben jullie wel eens een klachtenbrief gestuurd of vinden jullie dit overdreven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Jilke vr 17 aug 2012 - 19:01

Nog nooit geen vervelende vakantie gehad ofzo, liep tot nu toe allemaal wel goed gelukkig. Ja wel vertraging met het vliegtuig en slechter eten, maar dat is voor mij niet zo'n drama.

Enige mindere was dat we vorig jaar een rondreis hadden in Florida, en zowel aan het begin als het eindpunt hadden we een zelfde hotel in Miami. Alleen was het hotel wat minder, erg onvriendelijk personeel, enorm hoge parkeerkosten, geen eten te krijgen, een zwembad zonder water en om over de buren in de kamer naast ons maar niet te spreken. Die hadden 2 kinderen bij, prima, maar die vonden het geweldig om snachts te voetballen ofzo in de hotelkamer (of weet ik wat ze aan het sjouwen waren) Rolling Eyes Maar goed, dat waren maar 2 nachtjes, en achteraf kan ik daar wel om lachen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Blond za 18 aug 2012 - 5:03

Ja, een camping bij Parijs. Was denk ik 6 of 7 jaar geleden. Die camping stond heel mooi omschreven in de folders, met een prachtige tekening van het zwembad. Het zwembad was echt een pierenbadje met 2 sproeiers en dan hield het op. Daarnaast was de waterdruk heel slecht. Stond je te douchen, hoofd vol shampoo, viel de druk weg en stopte het water. En dan moest je wachten tot het het weer ging doen. Elke dag geklaagd, maar dat hielp niets. Ze konden er gewoon niets aan doen, we hadden pech met de stacaravan.

Als commissie op de klacht konden we van Keycamp wel 5% korting krijgen op een volgende boeking :nopompom:.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  applestar di 21 aug 2012 - 3:44

Drama vakanties niet echt, alleen dit jaar meer dan 24 uur vertraging en gestrand op het vliegveld van Madrid omdat de vlucht naar Lanzarote niet meer ging. Gelukkig is alles goed gekomen Drama vakanties? 561177
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 4:25

Ja hoor, vorig jaar...

Vliegtuig moest landen in Boston ipv NYC waardoor we pas midden in de nacht aankwamen in NYC. Daar een uur bij de douane gestaan, bijna aan de beurt, gaan de computers stuk... Weer wachten dus. Eenmaal achter de douane bleek mijn koffer niet aangekomen te zijn en wisten ze niet waar hij wel was. Ik kreeg een nummer mee en moest mijn adres opgeven waar ik heen ging. Ik was alleen op doorreis dus heb mijn 2e verblijfplaats opgegeven en zou contact houden.

Om een uur of 2/ 3 in de nacht kwamen we aan bij het hostel. Reservering was eruit gegooid omdat we zo laat waren. Na een half uur stond het er in. Ik liep in het ondergoed van mijn beste vriend. Werd ongesteld. Volgende ochtend moesten we om 7 uur de bus hebben (minimaal geslapen dus), die bleek niet te rijden. Uur later de volgende bus gepakt. Vriendin zou ons ophalen maar kon niet langer wachten omdat ze dan haar zusjes graduation zou missen. Ter plekke werden we door een medewerker geholpen aan een gratis busticket naar een andere plaats. Daar zou ze ons oppikken. Moesten we alleen ff 2 uur wachten, in de middle of nowhere, nog geen fatsoenlijke maaltijd gehad sinds aankomst. Eenmaal bij onze vriendin, eerst eten, toen spullen gekocht voor mij want ik had NIKS. Veels te laat op de campsite, pikkedonker, zware reis... Volgende ochtend bleken we een lekke band te hebben en de auto maakte een vreemd geluid.

Goed, band werd gefixt, geluid was niks zeiden ze. Tijdens het kanoen werd ik aangevallen door een muggenplaag. Waterpokken was er niets bij, ik zat compleet onder; niet normaal... Twee dagen later bleek het toch iets te zijn met dat geluid dat de auto maakte. Moest een onderdeel besteld worden, zou zeker een week duren. Vriend stelde voor een auto te huren. Alles bleek uitverhuurd ivm een paardenshow daar in de buurt. Hele ochtend gebeld vanuit een cafe in de buurt. Uiteindelijk toch een auto gevonden. Vriend werd door de cafe eigenaar daarheen gebracht en zou ons oppikken. Belde hij op; creditcard werkte niet. Mederwerker van daar haalde ons op, mijn creditcard werkte wel... Mocht ik dus ook rijden. Met minimale rij ervaring. Eerste rit: 5 uur... Moest ook nog door naar Canada, compleet gestresst kwam ik daar aan. Er ontstonden irritaties onderweg, vriend gedroeg zich als een lul.

Uiteindelijk liepen de ruzies tussen ons zo hoog op dat ik midden in de nacht besloot daar niet meer te willen blijven. Ik pakte mijn spullen en ben weggereden, een scheldende vriend achterlaten. Achteraf blijkt ook nog eens dat hij mijn vriendin van alles de schuld had gegeven. Gewoon tegen haar gezegd dat ik boos was op haar. Ik was wel geirriteerd door haar ja maar dat ik weg ging kwam alleen door hem, wat een eikel. Midden in de nacht een motel gevonden gelukkig, daar een plan bedacht om terug naar NL te gaan. BA had nl 5 dagen nodig gehad om mijn koffer te brengen en was nul, nul bereikbaar geweest. Ik kwam van dat telefoonnummer alleen maar bij een bandje terecht en kreeg nooit iemand te spreken, om gek van te worden. Ik wilde de auto dan inleveren bij Enterprise en de bus naar NYC pakken, daar naar de luchthaven en mijn ticket om laten boeken. Bij het verlaten van het motel stonden mijn vrienden alleen ineens daar. Ik was zo boos! Beste vriend ging achter mijn auto staan dus ik kon niet weg. Ik wilde hem echt om ver rijden op dat moment... Niet gedaan, hij zei honderd keer sorry en ben in overleg niet meer verder gereden. Met heel erg veel moeite de auto in kunnen leveren daar en met de bus naar NYC gegaan. Daar nog een paar dagen geweest en toen terug naar NL. Ik kon de grond hier wel kussen, zo blij was ik. Vriendschap met die vriend was aardig bekoeld. Hij deed of hij nog steeds mijn beste vriend was en zei dat hij dat ook wilde zijn maar handelde er niet naar. In januari heb ik het contact met hem verbroken. Die vriendin spreek ik gelukkig nog wel. Ze was toevallig vorige week nog in NL, erg gezellig en ik ga haar zeker nog eens opzoeken. Gelukkig wel kunnen zeggen dat het niet door haar kwam...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 4:30

Wat flauw zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:04

Smikkell schreef:Wat flauw zeg...

Wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 6:40

Jemig Zusje, wat een verhaal!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Snoes di 21 aug 2012 - 19:50

Nee gelukkig nog nooit gehad.
Ik kijk ook altijd bij websites als zoover e.d. naar beoordelingen van de hotels en de reacties van mensen erop.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:17

Ik heb nog nooit echt een dramavakantie meegemaakt, in die zin dat de accommodatie oid in praktijk tegenviel, maar ik heb wel eens een groepsreis geboekt, samen met mijn vriend, en toen vielen de andere groepsgenoten enorm tegen. Niet dat het zulke vreselijke mensen waren, maar de klik was er gewoon niet, met niemand van de groep. Bovendien zat ik toen niet lekker in mijn vel en ben ik een paar keer heel ziek geweest en vond ik de reis erg zwaar (een groot gedeelte van de reis zaten we boven de 3000 meter hoogte in de Andes). Ik had me er dus veel van voorgesteld, en de reis op zich was ook erg mooi, maar ik heb er toch niet optimaal van kunnen genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:24

Ik mocht ooit met een vriendin mee en haar ouders.
Ik heb nog nooit zo;n vreselijke vakantie gehad, ik heb halverwege de eerste week zelfs mijn vader gevraagd me op t ekomen halen. Maar ja, het was in Spanje, dus je rijd zomaar even op en neer natuurlijk.
Het was voor mij de eerste keer in een hotel toen en we deden elke dag, 14 dagen lang alleen maar hetzelfde.
We werden om 08u gewekt door haar vader, gingen eten, opfrissen (hallo, ik kom net uit de douche...) en omkleden om naar het strand te gaan. Dan gingen we rond 13.00 weer terug naar het hotel en haalde we onderweg elke dag bij hetzelfde tentje een stokbroodje, bij het hotel konden we weer opfrissen om vervolgens aan het zwembad neer te ploffen. Om 18.00 weer opfrissen en omkleden voor het avondeten, opfrissen en dan konden we daar aan de bar gaan zitten.
We zijn 1 of 2 keer `s avonds het dorp in geweest en dat was het. Het was geloof ik anderhalfuur rijden naar Barcelona maar mijn vriendin vond het te warm in de auto... We mochten op zo;n banaan over het water maar dat vond ze te koud...

En een paar jaar geleden toen we vanaf Isla Margarita kwamen hadden we vertraging, 34 uur.
We stonden op Curacao en ik had er enorm de pest in. We wilde gewoon naar huis. Maar we kregen een hotel toegewezen en toen daar `s ochtends de gordijnen open gingen mocht het vliegtuig van mij kapot blijven Drama vakanties? 1578173417
Het was zooooo mooi daar! We hebben heerlijk gegeten en nog gezwommen. Oh, wat was dat lekker daar zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 21:02

Zusje, wow, wat een hel vakantie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Caribbeanlover di 21 aug 2012 - 21:50

Dropdraakje schreef:Wie heeft het wel eens meegemaakt? Vakanties die op papier rooskleurig eruit zagen maar in werkelijk 3 keer niks waren.

Tot nu toe nog nooit problemen gehad maar dit jaar was het hotel echt dramatisch.We zijn nog nooit zo onvriendelijk behandeld geworden door het personeel. Zo onvriendlijk dat we besloten ook waren er veel klachten met betrekking tot het hotel o.a. eten, etc. We hebben een klachtenbrief gestuurd naar de touroperator en ik ben eigenlijk heel benieuwd of er iets mee gedaan wordt, al is het maar een excuus.

Hebben jullie wel eens een klachtenbrief gestuurd of vinden jullie dit overdreven?

Ik hoor altijd dat je ter plekke moet klagen anders heeft het geen nut.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Ooh La La! di 21 aug 2012 - 23:29

Wij hebben nog gelukkig nog nooit echt een drama vakantie gehad.
Dit jaar alleen wel pech.

We stonden op een camping in Duitsland toen op de laatste dag onze auto er mee op hield.
Na uren met de ANWB en de ADAC gebeld te hebben kwam er eindelijk iemand langs van de ADAC.
De auto werd naar een stad zo'n 50 km verderop gesleept en wij moesten mee.
Nergens was een huur auto te krijgen en zeker niet 1 die we in Nederland weer in konden leveren. Ook werd er niks vergoed door de ANWB (bij Europa service zit blijkbaar geen vervangend vervoer Sad )
Vervolgens zijn we om 1 uur 's nachts met een taxi a 150 euro terug naar de camping gebracht. De volgende ochtend moesten we terug naar huis.
Ik heb 's nachts nog met m'n vader gebeld om te vertellen dat de auto weggebracht was en dat ik morgenochtend wel zou zien hoe we richting huis konden....

's Ochtends om 7 uur kreeg ik een smsje: Mam en ik zijn onderweg naar Duitsland, om 1 uur zijn we op de camping. x pap

:cheering: :cheering: :cheering:
Wat een opluchting! Echt, ben nog nooit zo blij geweest met m'n ouders smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Mermaid wo 22 aug 2012 - 5:19

wat fijn dat je ouders jullie op kondne halen ook la la.

Heb je je koffer nog wel ooit terug gezien zusje?

Watermeloen, dat klinkt ook inderdaad niet als een fijne vakantie.

Ik heb nooit echt een helse vakantie meegemaakt. Op een par dagen met een toenmalige vriendin naar Terschelling na. We waren er ook mede omdat een voetbalteam daar trainingskamp had, maar zij wilde echt alleen maar naar die voetballers toe, zelfs 's avonds wou ze perse uit naar de discotheek waar die spelers kwamen. Ging mij net wat te ver. O en ze werd nog boos omdat ik ziek werd ook (had gigantische keelpijn volgens mij, weet niet meer precies wat het was)

Bij mijn laatste vakantie viel het hotel wel tegen, maar verder was het wel een hele fijne vakantie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Lenthe wo 22 aug 2012 - 5:29

Geen enorme drama-vakanties, maar ik vond het niet zo heel prettig dat ik in het buitenland zat tijdens de aswolk. Er was zoveel onduidelijkheid over wat er mogelijk was, we hadden een heel vermoeide week gehad (wel leuk, maar we wilden gewoon graag naar huis) en we wisten niet over de vooruitzichten (zouden we zaterdags vertrekken of konden we nog een week wachten?)
Uiteindelijk een busrit van bijna 1,5 dag gehad en ik was heeel blij toen ik eindelijk (helemaal gebroken van de reis) thuis kwam!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 5:33

Mermaid schreef:Heb je je koffer nog wel ooit terug gezien zusje?

Ja, na 5 dagen hebben ze hem afgegooid bij de kampeerplaats. Receptie wist niet van wie hij was omdat de reservering op naam van mijn vriendin stond. Het was dat ik er vlak voor vertrek naar vroeg, anders was ik hem kwijt geweest denk ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 7:50

Vakantie in India viel tegen: ik ben wel wat gebrek aan hygiene gewend (heb in allerlei landen in Azie gereisd) maar daar vond ik het wel een tikkie extreem. Mensen vond ik ook te opdringerig.

Verder ben ik een keer met een vriendin op vakantie geweest binnen Nederland. We bleken echt heel andere ideeen te hebben over wat samen een leuke vakantie zou kunnen zijn: ze wilde letterlijke elke minuut samen doorbrengen. Ze liep nog mee als ik wat uit de koelkast van het hostel wilde pakken, ik werd helemaal gek want ik ben iemand die tijd / ruimte voor zichzelf nodig heeft. Het was ook het begin van het einde van de vriendschap.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  *Lookie* wo 22 aug 2012 - 8:00

Ik ben een keer met mijn ex en zijn ouders op vakantie geweest in de stacaravan. Dat nooit meer! Het was 30 graden, en ze wilden alleen maar bij de caravan zitten (ja, mijn ex ook) en niets ondernemen. Alles was te duur. En ik ben zelf ook geen big spender,ik hoef echt niet steeds uit eten of dure uitjes, maar we zaten een halve kilometer van zee, dan kun je daar toch naar toe lopen/ fietsen? Dat is gratis! En leuk! Maar nee, dan verbrandden ze (lichte huid). Ik dacht bij mezelf: wat doen we dan aan zee? Als ze er toch niet naartoe willen.. We zijn die vakantie dus 1x een uurtje naar zee geweest, verder was ons verste uitje: de campingwinkel om wat tijdschriften te halen om de dag door te komen. Ik snap trouwens ook echt niet dat mijn ex niet gewoon samen even een dagje weg wilde. Maar oke, dat dus nooit meer en het was daarna ook snel uit trouwens. Heb zijn ouders wel gewoon netjes bedankt hoor, ze bedoelden het wel goed volgens mij maar het was niet mijn idee van vakantie...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 8:02

Heel erg lang geleden.

We hadden heel erg lang in de bus gezeten en waren klaar om naar ons hotel te gaan. Helaas kon dit niet, want het hotel was overboekt. Daar zaten we in de bus, waarvan de airco ook nog eens kapot bleek te zijn. Op het eind werden we naar een hotel gebracht en daar werden de kamers verloot. Mijn ouders hadden het geluk dat wij nog klein waren en dat de medepassagiers vonden dat wij de laatste kamer verdienden. We hebben een leuke vakantie gehad, in een mooi hotel, maar anderen hebben nog uren, zo niet dagen, moeten wachten op een kamer. En daarnaast bleek het oorspronkelijke hotel een drama.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 8:03

Caribbeanlover schreef:
Dropdraakje schreef:Wie heeft het wel eens meegemaakt? Vakanties die op papier rooskleurig eruit zagen maar in werkelijk 3 keer niks waren.

Tot nu toe nog nooit problemen gehad maar dit jaar was het hotel echt dramatisch.We zijn nog nooit zo onvriendelijk behandeld geworden door het personeel. Zo onvriendlijk dat we besloten ook waren er veel klachten met betrekking tot het hotel o.a. eten, etc. We hebben een klachtenbrief gestuurd naar de touroperator en ik ben eigenlijk heel benieuwd of er iets mee gedaan wordt, al is het maar een excuus.

Hebben jullie wel eens een klachtenbrief gestuurd of vinden jullie dit overdreven?

Ik hoor altijd dat je ter plekke moet klagen anders heeft het geen nut.

Natuurlijk moet je daar ook wel klagen en aangeven waar je het niet mee eens bent maar als daar niets mee gebeurd dan doe je er juist goed aan om nog een klacht in te dienen. Niet alleen voor jezelf, ook voor de touroperator zodat zij weten met wie ze zaken doen. Als er veel klachten binnen komen, kunnen ze bijvoorbeeld besluiten niet nog een jaar in zee te gaan met ze.

Overigens heb je tien keer niks aan klachten mbt vluchten. Ik heb tijdens 1 reis zowel heen als terug rare dingen meegemaakt tijdens de vlucht waarvoor het personeel meerdere malen hun excuus heeft aangeboden. Ik vond dat overigens wel prima hoor maar als excuus kreeg je dan een voucher voor een nieuwe vlucht, iets van 10% korting ofzo. Maar dan wel binnenlandse vluchten; in Amerika... Wat heb je daar als Nederlander nou aan?

Ook heb ik nog een klacht ingediend bij BA mbt mijn koffer toen ik die reis naar de hel maakte maar ook daar kreeg ik een dergelijke voucher.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  smurfie wo 22 aug 2012 - 8:45

Niet echt een drama vakantie maar een drama terugreis. We hadden een retourvlucht geboekt naar wenen. En vlak voor we zouden vertrekken kwam het nieuws naar buiten dat de vliegtuigmaatschappij uitstel van betaling had gekregen van de schuldeisers die er waren.

Voor ons had dat in eerst instantie geen gevolgen en we konden gewoon naar wenen vliegen.

Het drama begon op de terugweg. Toen we wilde inchekken in wenen kregen we te horen dat we niet via wenen gingen vliegen maar eerst met een bus naar Bratislava gebracht zouden worden en vanaf daar naar amsterdam zouden vliegen met ongeveer 2 uur vertraging. Kan gebeuren dachten we geen probleem, om 22.00 uur zijn we lekker thuis.... Nou mooi niet dus. Met een bus werden we naar bratislava gebracht en toen we daar aankwamen zagen we dat de vertraging inmiddels was opgelopen en dat we pas om 22.00 zouden vliegen. Na uren wachten op een klein en bloedheet vliegveld mochten we naar een ruimte om te pré boarden. (met veel mensen in een nog hetere en kleinere ruimte) Na ruim 20 minuten in die ruimte kregen we te horen dat we een nog onbekende vertraging hadden en we over een half uurtje meer zouden horen. we mochten weer terug naar de wachtruimte en kregen iets te eten (patat met iets waarvan we nooit hebben geweten wat het was) Na een half uur nog geen bericht over hoe nu verder en ruim een uur laten nog niks.... ondertussen begon bij ons het gevoel te komen dat we helemaal niet meer zouden gaan vliegen. Dit gevoel werd even later bevestigd. We werden naar de aankomsthal geleid en kon daar de bagage ophalen en vervolgens weer met de bus terug naar wenen.

Om 02.00 kwamen we aan in wenen en daar hield de service van de luchtvaartmaatschappij op. we stonden midden in de nacht op een verlaten vliegveld. Gelukkig zat er bij ons in de bus een nederlands gezin dat in wenen woonde en voor vakantie naar Nederland gingen en deze mensen boden ons een gratis slaapplaats aan... helemaal super van deze mensen. Eenmaal in de taxi kwamen we erachter dat deze mensen in de meest luxe wijk van wenen woonden in een enorm huis waar we met z'n 3en een ruime kamer hadden en waar we even konden douchen. Ook hebben deze mensen voor ons gekeken hoe we het snelst naar huis konden.

De volgende ochtend zijn we met de metro naar het station gegaan en toen met de trein naar huis.

Al met al dus een reis van ruim 36 uur ipv 4.

De mensen waar we mochten slapen ben ik echt onwijs dankbaar en helaar weet ik verder niks van die mensen dus heb nooit meer wat kunnen laten horen.

Een week nadat wij thuis waren is de luchtvaart maatschappij falliet verklaard...
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 10:46

Door Smurfies verhaal schiet me weer wat te binnen: we gingen eens snel voor twee dagen naar Istanbul maar Ryanair vloog in plaats van 's ochtends vroeg pas 's avonds laat en toen gingen we er eigenlijk maar voor iets meer dan een dagje heen (verder was het wel een leuk dagje daar Drama vakanties? 561177).

Ik had ook een keer een tussenstop van zeven uur op Singapore, vervolgens kreeg het vliegtuig twaalf uur vertraging. Daarvoor had ik er al een vlucht van zo'n twaalf uur op zitten en ik had ook nog zo'n twaalf uur te gaan. Dat was ook wel een dramatje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 19:18

Naar aanleiding van de vorige post schiet mij ook weer een drama in gedachten. Afgelopen mei gingen mijn vriend en ik met Easyjet een week naar Kroatië. We vlogen via Geneve en hadden van tevoren 2 dagen Geneve er aan vastgeplakt. Vliegen naar Geneve ging goed, van Geneve naar Dubrovnik ook, maar de terugweg.. Op papier zouden we 's ochtends vroeg vliegen, en hadden we in Geneve 8 uren de tijd om onze vervolgvlucht naar Amsterdam te halen. We hadden het al helemaal bedacht: bagage in een kluisje en de stad nog even in, we wilden niet 8 uren op een luchthaven gaan rondhangen.
Uiteindelijk hebben we wel zo lang rondgehangen op de luchthaven: in dubrovnik! Het vliegtuig bleek een technisch probleem te hebben en het duurde zo lang om het op te lossen.
Het wrange was dat toen we eindelijk landden in Geneve, wij het vliegtuig naar Amsterdam naar de startbaan zagen taxiën. laughcry
Dus wij naar de balie van Easyjet. Maar die gaven niet thuis. Er kon niks geregeld worden. De volgende dag ging er wel een vlucht van Easyjet naar Amsterdam, maar die moesten we zelf betalen. Overnachting moesten we ook zelf betalen. Het is dat ik daar ter plekke uit onmacht en omdat ik zo moe was in huilen ben uitgebarsten en mijn vriend boos werd, dat ze 'uit coulance' ons kosteloos op de volgende vlucht zetten. Maar voor de rest moesten we ons zelf redden.
We hebben zelf een hotelovernachting geregeld en zijn dus uiteindelijk de volgende dag thuisgekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 22:44

Break Of Day schreef:Naar aanleiding van de vorige post schiet mij ook weer een drama in gedachten. Afgelopen mei gingen mijn vriend en ik met Easyjet een week naar Kroatië. We vlogen via Geneve en hadden van tevoren 2 dagen Geneve er aan vastgeplakt. Vliegen naar Geneve ging goed, van Geneve naar Dubrovnik ook, maar de terugweg.. Op papier zouden we 's ochtends vroeg vliegen, en hadden we in Geneve 8 uren de tijd om onze vervolgvlucht naar Amsterdam te halen. We hadden het al helemaal bedacht: bagage in een kluisje en de stad nog even in, we wilden niet 8 uren op een luchthaven gaan rondhangen.
Uiteindelijk hebben we wel zo lang rondgehangen op de luchthaven: in dubrovnik! Het vliegtuig bleek een technisch probleem te hebben en het duurde zo lang om het op te lossen.
Het wrange was dat toen we eindelijk landden in Geneve, wij het vliegtuig naar Amsterdam naar de startbaan zagen taxiën. Drama vakanties? 394967
Dus wij naar de balie van Easyjet. Maar die gaven niet thuis. Er kon niks geregeld worden. De volgende dag ging er wel een vlucht van Easyjet naar Amsterdam, maar die moesten we zelf betalen. Overnachting moesten we ook zelf betalen. Het is dat ik daar ter plekke uit onmacht en omdat ik zo moe was in huilen ben uitgebarsten en mijn vriend boos werd, dat ze 'uit coulance' ons kosteloos op de volgende vlucht zetten. Maar voor de rest moesten we ons zelf redden.
We hebben zelf een hotelovernachting geregeld en zijn dus uiteindelijk de volgende dag thuisgekomen.

Sorry hoor maar dit vind ik eigenlijk gewoon je eigen schuld? Als je 2 aparte vliegtickets koopt dan ben je zelf verantwoordelijk of je je 2e vlucht wel haalt of niet. Ik vind het niet meer dan logische dat easyjet je geen hotel aanbied, je bent toch zelf te laat gekomen? Met die andere vlucht heeft Easyjet niks te maken. Valt me dan nog mee dat ze het ticket gratis wouden omboeken, normaal is dat dus echt niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama vakanties? Empty Re: Drama vakanties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum