Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 19 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Sterrin_ vr 10 mei 2013 - 4:57

Bang voor onvruchtbaarheid was ik ook trouwens, maar hier juist het tegendeel. Alle keren meteen zwanger en zelfs een tweeling, dua wie weet... smile

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 19 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Sam vr 10 mei 2013 - 5:05

Sterrin Laughing

Mijn vriend is daar ook erg mee bezig de laatste tijd, wat als het niet lukt.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Parel vr 10 mei 2013 - 5:19

Oh ik zie dat ook niet als een garantie dat ze de beste vrienden worden hoor, mijn vriend heeft een zusje én een tweelingbroer en dat is echt geen dikke mik. Ik heb een zus en een zusje, dat is goed contact maar lopen de deur niet plat. Maar als er wat is, of er gebeurd is, dan delen we wel dezelfde achtergrond.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 9:07

Ooooo! Ik heb vanmiddag zitten knuffelen met een baby meisje van 7 maanden, die heeft heerlijk liggen slapen op mijn schoot na een flesje & daarna ben ik op kraamvisite geweest bij mijn 3 dagen oude onderbuurjongetje.... I love you En ik heb allemaal foto's van mijn (schoon)neefje van 4 dagen gehad! Ik wil OOK een baby :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 9:54

En mijn vriend meldt net dat hij door al die baby's alleen maar meer denkt dat het van hem (nu) niet hoeft laughcry

Gast
Gast

Bericht  mii_joyce di 14 mei 2013 - 3:43

Ben nog jong, maar ook ik meld me..

Altijd al een enorme kinderwens gehad, maar stel het uit ivm mijn leeftijd, studie, woonruimte en omdat ik de ware nog tegen het lijf moet lopen.

Nu moet ik zeggen dat het met degene die nu in mijn leven is sinds kort wel heeeel erg goed voelt smile Maar ik wacht gewoon nog een paar jaar.
Bovendien is het voor mijn vriend niet mogelijk om kinderen van hem zelf te krijgen.. dat vind ik wel lastig soms.. en sinds ik dat weet ben ik zelf ook wel bang: Stel je voor dat ik onvruchtbaar ben. :O Embarassed
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Juliette di 14 mei 2013 - 3:54

Ik heb ook babykriebels laughcry
Nooit gedacht dat ik ze zou krijgen, maar nu een vriendin pas is bevallen en ik hun gezinnetje zo zie vind ik het allemaal wel heel leuk. Ik zit ook ieder vrij moment te kijken naar babyspulletjes op internet. Onze financiële situatie is er nog niet naar, er moet eerst nog een schuld afgelost worden. Over een jaar is dat klaar, dan wil ik nog een jaartje sparen en dan gaan we ervoor.

Pippa, dat wil je niet horen natuurlijk!
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  June di 14 mei 2013 - 3:59

Sterrin_ schreef:Bang voor onvruchtbaarheid was ik ook trouwens, maar hier juist het tegendeel. Alle keren meteen zwanger en zelfs een tweeling, dua wie weet... eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 19 561177

Ik merk dat ik me er al op in heb gesteld dat ik waarschijnlijk niet zwanger kan worden en dat ik al serieus nadenk over adoptie en dat soort dingen. Terwijl ik dat helemaal niet weet, maar die angst zit nogal diep.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Marin di 14 mei 2013 - 4:08

June schreef:
Sterrin_ schreef:Bang voor onvruchtbaarheid was ik ook trouwens, maar hier juist het tegendeel. Alle keren meteen zwanger en zelfs een tweeling, dua wie weet... eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 19 561177

Ik merk dat ik me er al op in heb gesteld dat ik waarschijnlijk niet zwanger kan worden en dat ik al serieus nadenk over adoptie en dat soort dingen. Terwijl ik dat helemaal niet weet, maar die angst zit nogal diep.

Raar is dat he, June.

Pippa, hoe komt het dan dat hij dat zegt na zo'n bezoekje? Was het kindje veel aan het huilen en schrikt ie daar van bijvoorbeeld?

Ik heb weer allemaal lieve filmpjes gemaakt van 't weekend van m'n vriend met nichtje op schoot, samen kinderliedjes zingend. I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Anousch91 di 14 mei 2013 - 4:34

Hier wordt de wens ook steeds groter, het is alleen nog niet mogelijk.
Eerst een huisje samen en dan flink sparen.

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Bericht  Punk'd di 14 mei 2013 - 6:04

Ik ben net een week op vakantie geweest met mijn 2 neefjes van (net) 4 en 2.. man man man.. Ik zei gelijk tegen mijn vriend. Pff ik hoef de aankomende paar jaar geen kinderen eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 19 394967

Wat een chaos zeg! En die kleine wil alles nadoen en die van 4 wil alles voor zichzelf. Soms zijn ze ook heel schattig hoor, elkaar knuffelen en kusjes geven. Maar ik werd en ook echt doodmoe van haha. Ik weet wel zeker dat ik meer dan 2 jaar leeftijdsverschil zou willen tussen mijn kinderen. Ik vind het gewoon veel en veel te druk. Sleep

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Stuiterbal di 14 mei 2013 - 7:00

Ik heb ze ook maar ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Vanuit mijn gevoel gesproken heel heel heel graag en ik weet dat mijn vriend alleen nog een kindje zou willen als hij zeker wist dat hij zijn "droomvrouw" had gevonden (zijn woorden.) En dat heeft hij nu dus ( ook zijn woorden.
Maar dat betekent dat het in totaal kindje nr 4 gaat worden. Dus dat veranderd de hele zaak wel even.

Maar buiten dat, zit ik midden in mijn opleiding, en zijn de jongens al 4 en 5 jaar nu. Eer dat we aan onze wens gaan toe geven zijn we echt wel weer een jaar verder waardoor de jongens ook al weer ouder zijn.
Dan word best een groot leeftijd verschil.
Wachten tot na mijn opleiding vind ik dan weer te lang ertussen worden. En tja tijdens de opleiding kan wel maar of dat heel handig is ??

Dus hier rammelt het nog maar even door laughcry
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 9:36

Marin, hij vindt ze klein, hulpeloos en vindt dat beetje eng denk ik! Kleintje lag na een voeding heeeerlijk te slapen en ik zag hem helemaal verliefd kijken ernaar!

Gast
Gast

Bericht  Sissi di 14 mei 2013 - 11:53

Ik meld mij ook. Ik heb al een jaar of 5 een grote kinderwensen ik hoop dat het over een klein jaar zover is. We hebben de ruimte voor een kindje, mijn vriend heeft een stabiele baan en ik ben bijna afgestudeerd. Zodra ik een (vaste) baan heb willen we er voor gaan. Het duurt voor mijn gevoel alleen zo lang! En het helpt ook niet echt dat mijn schoonmoeder ook hint begint te laten vallen dat zij als enige nog geen kleinkinderen heeft. Ze is bijna 70 en klaagt dat ze dan al zo'n oude oma zal zijn. Hebben jullie ook (schoon)ouders die al pushen dat het toch eens tijd wordt. :P
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: