Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers
Pagina 11 van 19
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..
Hij moet eigenlijk wel door gaan. Waarom? Omdat zijn moeder hem anders gaat vertellen dat zijn vader hem in de steek heeft gelaten en niet voor hem wilde vechten om hem te zien. En tegen de tijd dat hij erachter komt dat dat een leugen is ben je heeeeel wat jaren verder.
Wat een verschrikkelijk k*t situatie zeg!
Wat een verschrikkelijk k*t situatie zeg!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
RYW, als een moeder zo met haar kind omgaat is dat eigenlijk echt emotionele mishandeling. Echt klote
Gast- Gast
*slik*
Vorige week op kraamvisite geweest bij vrienden baby was 6 dgn oud. En oeff wat zijn die kriebels dan heftig! Het ging opzich wel aardig, maar nu heb ik het toch wel moeilijk... Ik wil gewoon zo graaaaaaaaaag
Zo genoeg gemekkerd, hoe gaat het met jullie?
Vorige week op kraamvisite geweest bij vrienden baby was 6 dgn oud. En oeff wat zijn die kriebels dan heftig! Het ging opzich wel aardig, maar nu heb ik het toch wel moeilijk... Ik wil gewoon zo graaaaaaaaaag
Zo genoeg gemekkerd, hoe gaat het met jullie?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
heftig is dat he. Toen mijn neefje geboren was en ik daar kwam vlak nadat hij geboren was en ik hem als eerste vast mocht houden gingen mijn eierstokken zo hard klapperen dat het bijzonder is dat niemand dat gehoord heeft
Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Ben net een weekendje weggeweest met mijn vriend en dat was zeer ontspannend. Nu zijn we weer thuis en begint het leven weer. Nog wel weer een klappermomentje gehad. We waren aan het BBQ en ik had een biefstukje die nog een beetje rood was van binnen en toen zei mijn vriend ineens: geniet er nog maar even van want straks mag je dat een tijdje niet meer eten.....zo lief...en moeilijk
Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Ben net een weekendje weggeweest met mijn vriend en dat was zeer ontspannend. Nu zijn we weer thuis en begint het leven weer. Nog wel weer een klappermomentje gehad. We waren aan het BBQ en ik had een biefstukje die nog een beetje rood was van binnen en toen zei mijn vriend ineens: geniet er nog maar even van want straks mag je dat een tijdje niet meer eten.....zo lief...en moeilijk
Stokstaartje- Prater
Ik wil over een jaar of over 2 jaar ook wel aan kinderen beginnen te denken, maar klapperende eierstokken (oh man, wat haat ik die uitspraak) heb ik niet echt. Ja, heel soms met vlagen, maar ik heb niet zo veel met het vasthouden van baby's enzo.. Van een afstandje vind ik ze wel leuk en ik kan heel vertederd raken wanneer ik moeder en kind samen zie, maar echte kriebels/jaloerse/begerige gevoelens heb ik niet. Ik zie mezelf wel met kinderen, maar ik ben niet typisch een moedertje.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik wil over een jaar of over 2 jaar ook wel aan kinderen beginnen te denken, maar klapperende eierstokken (oh man, wat haat ik die uitspraak) heb ik niet echt. Ja, heel soms met vlagen, maar ik heb niet zo veel met het vasthouden van baby's enzo.. Van een afstandje vind ik ze wel leuk en ik kan heel vertederd raken wanneer ik moeder en kind samen zie, maar echte kriebels/jaloerse/begerige gevoelens heb ik niet. Ik zie mezelf wel met kinderen, maar ik ben niet typisch een moedertje.
Herkenbaar. Zou dat normaal zijn?
De eierstokken van mijn vriend maken wel overuren trouwens.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Youandi schreef:Ik wil over een jaar of over 2 jaar ook wel aan kinderen beginnen te denken, maar klapperende eierstokken (oh man, wat haat ik die uitspraak) heb ik niet echt. Ja, heel soms met vlagen, maar ik heb niet zo veel met het vasthouden van baby's enzo.. Van een afstandje vind ik ze wel leuk en ik kan heel vertederd raken wanneer ik moeder en kind samen zie, maar echte kriebels/jaloerse/begerige gevoelens heb ik niet. Ik zie mezelf wel met kinderen, maar ik ben niet typisch een moedertje.
Het zal vast wel normaal zijn. Zulke moeders als ons moeten er ook zijn, toch?
Gast- Gast
Youandi schreef:Sogood schreef:Youandi schreef:Ik wil over een jaar of over 2 jaar ook wel aan kinderen beginnen te denken, maar klapperende eierstokken (oh man, wat haat ik die uitspraak) heb ik niet echt. Ja, heel soms met vlagen, maar ik heb niet zo veel met het vasthouden van baby's enzo.. Van een afstandje vind ik ze wel leuk en ik kan heel vertederd raken wanneer ik moeder en kind samen zie, maar echte kriebels/jaloerse/begerige gevoelens heb ik niet. Ik zie mezelf wel met kinderen, maar ik ben niet typisch een moedertje.
Het zal vast wel normaal zijn. Zulke moeders als ons moeten er ook zijn, toch?
Ja klopt! Vannacht werd ik wakker en toen dacht ik.. Ik moet gewoon mijn gevoel volgen. Alleen mijn gevoel zegt niet zoveel. Ik wil graag kinderen maar ik ben bang dat ik er nooit voor de volle 100% voor kan gaan. Ik zie niet alleen maar leuke baby's, ik voorzie ook veel ellende. Ik ben ook bang dat ik zo'n over bezorgde moeder ga worden die zich altijd zorgen maakt om haar kind(eren) want zo is mijn eigen moeder namelijk ook. En dat ons leven nooit meer zonder zorgen zal zijn. Snap je?
Ik ken trouwens nog iemand die dit heeft. Hele opluchting.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hier is het ook met vlagen.
Soms zie ik zo'n klein hummeltje en denk ik 'dat wil ik ook!', maar dan gaat het huilen en denk ik 'ehm, nog maar even niet'
Sowieso wil ik nog zoveel.. In dit huis wil ik niet aan kindjes beginnen, dus eerst verhuizen (waarheen, geen idee. Een hypotheek zullen we niet zo snel krijgen). En tsja, liefst ga ik toch ook wel eerst trouwen. Vriend is met alles niet echt bezig, dus duurt nog wel even denk ik
Nou hebben wij in de omgeving ook eigenlijk niemand die met kindjes of trouwen bezig is, dus die 'stimulans' heb je ook niet.
Ach, ook wel lekker rustig hoor. Ik geniet stiekem nog veel te veel van mijn slaap, haha.
Soms zie ik zo'n klein hummeltje en denk ik 'dat wil ik ook!', maar dan gaat het huilen en denk ik 'ehm, nog maar even niet'
Sowieso wil ik nog zoveel.. In dit huis wil ik niet aan kindjes beginnen, dus eerst verhuizen (waarheen, geen idee. Een hypotheek zullen we niet zo snel krijgen). En tsja, liefst ga ik toch ook wel eerst trouwen. Vriend is met alles niet echt bezig, dus duurt nog wel even denk ik
Nou hebben wij in de omgeving ook eigenlijk niemand die met kindjes of trouwen bezig is, dus die 'stimulans' heb je ook niet.
Ach, ook wel lekker rustig hoor. Ik geniet stiekem nog veel te veel van mijn slaap, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Youandi schreef:Ik wil over een jaar of over 2 jaar ook wel aan kinderen beginnen te denken, maar klapperende eierstokken (oh man, wat haat ik die uitspraak) heb ik niet echt. Ja, heel soms met vlagen, maar ik heb niet zo veel met het vasthouden van baby's enzo.. Van een afstandje vind ik ze wel leuk en ik kan heel vertederd raken wanneer ik moeder en kind samen zie, maar echte kriebels/jaloerse/begerige gevoelens heb ik niet. Ik zie mezelf wel met kinderen, maar ik ben niet typisch een moedertje.
dit vind ik wel heeel erg knap hoor
Maar er zijn wel meer meiden als jullie hoor. En daar is toch ook niets mis mee Iedereen moet er pas aan beginnen als zij daar klaar voor zijn
Ook ik heb wel angsten dat ik geen goede moeder zou zijn of te over bezorgd en zie ook altijd beren op de weg.
En voor een leven zonder zorgen hoef ik het niet te laten. Ik heb nog geen kinderen en heb nu al geen leven zonder zorgen, nog nooit gehad ook haha
@Arwyn: Ik slaap soms ook nog best veel en denk dan ook weleens hoe ik dat had willen doen als ik een kindje had hihi. Oftewel nu nog flink er van genieten zodat ik er straks tegenaan kan met iets minder slaap hihi
Stokstaartje- Prater
Dat gevoel van overbezorgdheid heb ik ook. Tijdens een eventuele zwangerschap ben ik, denk ik, heel angstig/stressig om alles wat maar mis kan gaan. En zodra het kind er is, zal ik nóg alerter zijn dan ik nu al ben. Ik heb zelfs (en ja, dat gaat wel heel ver hoor) nu al in mijn hoofd dat mijn kind dan later 15/16 jaar is en gaat stappen... Als ik zie wat kinderen van die leeftijd allemaal al doen... Ja, het leven gaat dan zéker veranderen. En ben ik daar al klaar voor? Ik weet het niet.
'Gelukkig' moet ik van mezelf en van mijn man eerst mijn post-HBO opleiding (duurt anderhalf jaar) af hebben, voor ik er verder over na ga denken.
Maar ja, ik ben bijna 27 en wil het liefst vóór mijn 30e een eerste kind, anders hoeft het voor mij niet meer. Dat doel heb ik mezelf ook weer gesteld. Getsie, wat een (soms ongegronde) twijfels ook he
'Gelukkig' moet ik van mezelf en van mijn man eerst mijn post-HBO opleiding (duurt anderhalf jaar) af hebben, voor ik er verder over na ga denken.
Maar ja, ik ben bijna 27 en wil het liefst vóór mijn 30e een eerste kind, anders hoeft het voor mij niet meer. Dat doel heb ik mezelf ook weer gesteld. Getsie, wat een (soms ongegronde) twijfels ook he
Gast- Gast
Ik kan er ook over meepraten want bij ons kriebelt het ook al weken.....! Alleen is het financieel nog niet te realiseren ( helaas ) omdat we het niet breed hebben..... Van die gedachte wordt ik best wel verdrietig. Dat we moeten wachten totdat het financieel beter gaat en dan voor een 2e kindje kunnen gaan.. Ik wil er eigenlijk niet te lang wachten want Z. is nu 2 jaar en ik wil er niet teveel leeftijdsverschil tussen hebben.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@Youandi: heel herkenbaar. 10 jaar geleden had ik bedacht dat ik nu al 2 kinderen zou hebben (Ben bijna 26 jaar) en daar heb ik het best moeilijk mee. Ook zou ik graag nog een opleiding tot operatieassistent willen doen maar twijfel omdat dat te doen omdat je dan weer 3 jaar verder bent. (als ik direct wordt aangenomen). En mijn vriend zegt dan het kan ook wel tijdens de opleiding maar dat lijkt me wel heeeel erg zwaar. Dus heb het gevoel dat ik in een tweestrijd sta. Opleiding of kind. Maar kind kan nog niet en weet ook niet hoelang dit nog gaat duren. Maar ik weet ook niet of ik deze ronde ergens aangenomen zou worden voor de opleiding. Aaargh om gek van te worden
@Mirjam4you: ik kan best begrijpen dat je dat verdrietig maakt. Ik zou het leeftijdsverschil ook niet graag te groot hebben.
@Mirjam4you: ik kan best begrijpen dat je dat verdrietig maakt. Ik zou het leeftijdsverschil ook niet graag te groot hebben.
Stokstaartje- Prater
Zijn die kriebels een beetje te vergelijken met enorm zenuwachtig zijn voor een sollicitatiegesprek? Want dan krijg ik inderdaad kriebels als ik denk aan kinderen krijgen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Stokstaartje schreef:@Youandi: heel herkenbaar. 10 jaar geleden had ik bedacht dat ik nu al 2 kinderen zou hebben (Ben bijna 26 jaar) en daar heb ik het best moeilijk mee. Ook zou ik graag nog een opleiding tot operatieassistent willen doen maar twijfel omdat dat te doen omdat je dan weer 3 jaar verder bent. (als ik direct wordt aangenomen). En mijn vriend zegt dan het kan ook wel tijdens de opleiding maar dat lijkt me wel heeeel erg zwaar. Dus heb het gevoel dat ik in een tweestrijd sta. Opleiding of kind. Maar kind kan nog niet en weet ook niet hoelang dit nog gaat duren. Maar ik weet ook niet of ik deze ronde ergens aangenomen zou worden voor de opleiding. Aaargh om gek van te worden
*breekt even in*
Stokstaartje, ik ken je verhaal niet waarom je nu nog niet voor een kindje kan gaan (als ik tijd heb zal ik even terug lezen), maar lees dat je graag de opleiding operatieassistente wil gaan doen. Ik ben zelf ook operatieassistente (nu 2 jaar klaar), en zou je de opleiding zeker aan willen raden! Alleen zou ik je inderdaad afraden om tijdens de opleiding (bewust) zwanger te worden... De opleiding zelf is (ook lichamelijk) erg zwaar, en zwanger bijna niet te doen (al verschilt dat per persoon natuurlijk). Er zijn wel meiden die er voor gaan, maar degene die ik ken lopen allemaal flinke vertraging op of zijn gestopt. Zelf hebben we ook echt gewacht met zwanger worden tot na m'n opleiding. Hoe moeilijk het ook is! Ik weet niet in welke regio je solliciteert, maar vaak gaat er 2x per jaar een groep van start (maart en september), waardoor je kans om aangenomen te worden alweer iets groter is. Succes!
*breekt weer uit*
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Youandi: Die grens van 30 heb ik voor mezelf ook. Niet dat het daarna echt niet meer hoeft, maar in het ideaal plaatje heb ik er voor die tijd 2, in ieder geval 1.
Jullie zijn in ieder geval al heel wat stappen verder! Allebei een baan (hier allebei uitzendwerk), een mooi huis (in dit flatje wil ik echt niet aan kids beginnen) en getrouwd (dat wil ik toch ook wel eerst voor we aan kids beginnen).
Ik wil zoveel, maar kan eigenlijk nog zo weinig wat dat betreft.. Als we dat werk nou eens op orde kregen, dat scheelt dan al heel veel!
Jullie zijn in ieder geval al heel wat stappen verder! Allebei een baan (hier allebei uitzendwerk), een mooi huis (in dit flatje wil ik echt niet aan kids beginnen) en getrouwd (dat wil ik toch ook wel eerst voor we aan kids beginnen).
Ik wil zoveel, maar kan eigenlijk nog zo weinig wat dat betreft.. Als we dat werk nou eens op orde kregen, dat scheelt dan al heel veel!
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Youandi: Die grens van 30 heb ik voor mezelf ook. Niet dat het daarna echt niet meer hoeft, maar in het ideaal plaatje heb ik er voor die tijd 2, in ieder geval 1.
Ja, wat dat betreft zijn we wel wat stappen verder, maar qua gevoel ben ik er nog niet helemaal aan toe.. en da's ook belangrijk. E. is er ook nog niet echt aan toe, heb ik het idee.
Lijkt me heel onzeker waar jullie nu in zitten. Dan zou ik zelf ook wel 5 keer nadenken. Hopelijk verandert het snel voor jullie
Gast- Gast
Scheelt dat ik er ook nog niet echt aan toe ben hoor, bij mij kriebelen meer de dingen als verhuizen naar een echt huis en eerst eens oefenen met een katje, haha. Dat lijkt me wel echt super leuk!
Om ons heen heeft ook eigenlijk niemand kinderen, maar we zijn wel eigenlijk de enige die nog in een huurflatje wonen. Ik zou wel gewoon erg graag een huisje willen. Hoeft niet eens koop te zijn hoor, maar gewoon een echt huis, met 2 of 3 verdiepingen en een tuin. Dat mis ik wel eens.
Als je er nog niet aan toe ben, ook gewoon niet aan beginnen toch. Na je dertigste ben je echt nog niet te oud hoor
Om ons heen heeft ook eigenlijk niemand kinderen, maar we zijn wel eigenlijk de enige die nog in een huurflatje wonen. Ik zou wel gewoon erg graag een huisje willen. Hoeft niet eens koop te zijn hoor, maar gewoon een echt huis, met 2 of 3 verdiepingen en een tuin. Dat mis ik wel eens.
Als je er nog niet aan toe ben, ook gewoon niet aan beginnen toch. Na je dertigste ben je echt nog niet te oud hoor
Arwyn- Ratel
Ik kom er eigenlijk steeds meer achter dat ik niet met alle kinderen wat heb haha.. Zeg maar gerust met het grootste gedeelte .. Ik vind ze vaak maar vervelend..
(Op een paar schattige, lieverds na).
Nu hou ik mijzelf altijd maar voor dat onze kinderen gewoon heel lief worden en dat ik als moeder mijn eigen kinderen hopelijk begrijp/snap. En dat ik te weinig kennis heb van andermans kinderen.
Voor meer mensen herkenbaar? Of zijn alle kinderen geweldig in jullie ogen?
Nu hou ik mijzelf altijd maar voor dat onze kinderen gewoon heel lief worden en dat ik als moeder mijn eigen kinderen hopelijk begrijp/snap. En dat ik te weinig kennis heb van andermans kinderen.
Gast- Gast
Haha, nee hoor, ik vind niet alle kinderen geweldig!
Leer er soms in een week tijd 120 kennen en die zijn echt niet allemaal even leuk
We waren vorige week uit eten en daar zaten mensen met een kindje dat de hele tijd aan het krijsen was (het was niet meer huilen, echt krijsen). Toen was ik toch wel blij dat ik me daar nog even niet druk over hoef te maken
Leer er soms in een week tijd 120 kennen en die zijn echt niet allemaal even leuk
We waren vorige week uit eten en daar zaten mensen met een kindje dat de hele tijd aan het krijsen was (het was niet meer huilen, echt krijsen). Toen was ik toch wel blij dat ik me daar nog even niet druk over hoef te maken
Arwyn- Ratel
Punk'd schreef:Ik kom er eigenlijk steeds meer achter dat ik niet met alle kinderen wat heb haha.. Zeg maar gerust met het grootste gedeelte .. Ik vind ze vaak maar vervelend..
Ik vind soms kinderen van een ander ook best irritant hoor
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Discordia schreef:Zijn die kriebels een beetje te vergelijken met enorm zenuwachtig zijn voor een sollicitatiegesprek? Want dan krijg ik inderdaad kriebels als ik denk aan kinderen krijgen.
Ja, zoiets.
Voorheen had ik bij het idee 'kinderen krijgen' altijd geen gevoel. Gewoon niks, nada.
Tegenwoordig word ik er wat zenuwachtig van en krijg ik wat een drukkend gevoel. 't zweet breekt me soms bijna uit.
Dus, als je het serieus bedoelt, dan denk ik dat jij, Discordia, stiekem een beetje moedergevoelens begint te krijgen
Gast- Gast
Ik vind vrijwel elk kind irritant. Maar gelukkig zijn er enkele uitzonderingen, die het leuk houden. Werktechnisch gezien
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik kom er eigenlijk steeds meer achter dat ik niet met alle kinderen wat heb haha.. Zeg maar gerust met het grootste gedeelte .. Ik vind ze vaak maar vervelend..
Ik vind lang niet alle kinderen leuk! Ik vind voornamelijk de mijne leuk, eigenlijk
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik vind niet alle kinderen leuk, net zo min als dat ik alle volwassenen leuk vind. Ik vind het wel altijd nogal raar overkomen als ouders zeggen dat ze alle kinderen irritant vinden behalve hun eigen kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kom er maar niet op
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Help, L komt maar niet aan...
» Niet getrouwd, maar wat dan wel?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Wat zou je wel willen maar doe je niet?
» Help, L komt maar niet aan...
» Niet getrouwd, maar wat dan wel?
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
Pagina 11 van 19
Permissies van dit forum: