Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 1 van 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. Empty Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 7:42

Hallo Allemaal,

Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die vreselijk last hebben van klapperende eierstokken, maar het nog niet mogelijk is om zwanger te worden.

Redenen hiervoor kunnen zijn:
- opleiding
- geen (vast) werk
- geen ruimte, waardoor er eerst verhuisd moet worden
- een partner die eerst wil trouwen voor hij aan kinderen begint, maar nog geen aanzoek heeft gedaan

In mijn omgeving zijn allemaal mensen die of zwanger zijn of al een kindje hebben.
Nu is een tijdje geleden mijn beste vriendin gestopt met de prikpil om samen met haar vriend te gaan voor kinderen. Het komt nu wel heel erg dichtbij allemaal en vind het best moeilijk. Ik vind het moeilijk om er met mijn omgeving over te praten, omdat ze allemaal zoiets hebben van ach jou tijd komt nog wel. En mijn vriend word onderhand een beetje gek van me hihi.

Dus meiden die in hetzelfde schuitje zitten kom maar op Very Happy Bij mij en mijn vriend is het onderhand al zo erg dat we ons papa en mama noemen t.o.v. onze huisdieren lol!

Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  _Nina do 16 aug 2012 - 7:43

Ik meld me!! Na een halfjaar samen zijn lijkt me stoppen met de pil nog wat snel... ookal willen we allebei wel heel graag Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 7:50

hangt er vanaf natuurlijk..sommige weten het na een half jaar al gewoon zo zeker dat het goed zit Very Happy En leeftijd speelt natuurlijk ook een beetje mee. Ik ben zelf al 5 jaar samen met mijn vriend en bijna 26 jaar. Toen ik 15 was had ik bedacht dat ik mijn eerste kind zou krijgen toen ik 21 a 2 jaar was. Dus loop iets overtijd :P

Maar ja dat was echt een gedachte van een 15 jarige natuurlijk, want toen dacht ik er niet aan dat het ook weleens niet zo makkelijk zou kunnen gaan. Daar denk ik nu wel veel aan, omdat ik een paar mensen in mijn omgeving heb waarbij het allemaal niet zo gemakkelijk ging/gaat
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Jade do 16 aug 2012 - 7:54

Ik meld me! ik doe morgen uitgebreid verslag.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  _Nina do 16 aug 2012 - 7:55

Stokstaartje schreef:hangt er vanaf natuurlijk..sommige weten het na een half jaar al gewoon zo zeker dat het goed zit Very Happy En leeftijd speelt natuurlijk ook een beetje mee. Ik ben zelf al 5 jaar samen met mijn vriend en bijna 26 jaar. Toen ik 15 was had ik bedacht dat ik mijn eerste kind zou krijgen toen ik 21 a 2 jaar was. Dus loop iets overtijd :P

Maar ja dat was echt een gedachte van een 15 jarige natuurlijk, want toen dacht ik er niet aan dat het ook weleens niet zo makkelijk zou kunnen gaan. Daar denk ik nu wel veel aan, omdat ik een paar mensen in mijn omgeving heb waarbij het allemaal niet zo gemakkelijk ging/gaat
Wij zijn 30 en 34, dus wat dat betreft zal het niet lang meer duren.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 8:07

Hier nog eentje, wij kunnen er pas echt aan gaan beginnen als er duidelijkheid is over de omgangsregeling met het zoontje van mijn vriend en als hij een baan heeft. Nou zit dat laatste wel goed binnenkort, maar dat eerste is lastig. Wij zijn 30 en 41 smile we willen ook niet te lang wachten omdat mijn oudste in december al 8 wordt.

Maar inderdaad: zo veel zwangeren! Mijn schoonzusje, en de vrouw van mijn vriends beste vriend, beiden binnen 2 weken gehoord. En dat is best moeilijk, soms.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:09

@_Nina: ja dan is het gewoon aan jullie wanneer dat jullie vinden dat jullie er klaar voor zijn. Als iemand van 15 het nou zei dan vond ik het wel een beetje snel Embarassed

@RYW: Ja je wilt ook niet dat de leeftijd weer te ver uit elkaar ligt. Hopelijk is de omgangsregeling snel rond zodat jullie ook snel kunnen beginnen Very Happy
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Purpleflower do 16 aug 2012 - 8:10

Ja hoor! Hier klapperen ze er regelmatig aardig op loseierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. 281626781

Maar helaas een partner die geen 2e kindje wil
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Liz do 16 aug 2012 - 8:11

Jaaaa hier!!

Ik ben een jaar geleden afgestudeerd en aan het werk maar mijn vriend moet nog een jaar studeren en wil daarna eerst een tijdje werken. Ook wil hij eerst trouwen. Heel logisch allemaal maar ik wil zo graag! Heb altijd gezegd dat ik op mijn 26e zwanger wil zijn maar dat gaat het niet worden (ben 25, vriend 24). Ik lees ook veel in de zwangerschapspeiler en over borstvoeding, opvoeding en weet al welke kinderwagen ik wil Wink. Moet niet erger worden he.. We hebben nu afgesproken dat ik ga stoppen met de pil als mijn vriend klaar is met studeren maar dan gebruiken we nog wel een condoom. Ik gebruik dat jaar dan om te ontpillen en daarna willen we er hopelijk voor gaan! Kan niet wachten Very Happy
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:11

@ Purpleflower: Dat lijkt me ook erg moeilijk. Waarom wil hij geen tweede kindje dan?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:18

Liz schreef:Jaaaa hier!!

Ik ben een jaar geleden afgestudeerd en aan het werk maar mijn vriend moet nog een jaar studeren en wil daarna eerst een tijdje werken. Ook wil hij eerst trouwen. Heel logisch allemaal maar ik wil zo graag! Heb altijd gezegd dat ik op mijn 26e zwanger wil zijn maar dat gaat het niet worden (ben 25, vriend 24). Ik lees ook veel in de zwangerschapspeiler en over borstvoeding, opvoeding en weet al welke kinderwagen ik wil Wink. Moet niet erger worden he.. We hebben nu afgesproken dat ik ga stoppen met de pil als mijn vriend klaar is met studeren maar dan gebruiken we nog wel een condoom. Ik gebruik dat jaar dan om te ontpillen en daarna willen we er hopelijk voor gaan! Kan niet wachten Very Happy

Ja hier een beetje dezelfde situatie. Ik ben ook vorig jaar afgestudeerd en aan het werk. Helaas als oproepkracht maar is gewoon erg moeilijk een vaste baan te vinden. Mijn vriend is afgelopen juni afgestudeerd, maar hij wil ook eerst graag trouwen. En hij moet eerst een baan hebben. En we moeten verhuizen want we wonen in een jongerenwoning die eigenlijk al net te klein is voor 2 personen. Er is ook maar 1 slaapkamer.

Ik ben al wel een paar maanden gestopt met de pil, omdat ik me al tijden niet goed voelde en problemen had tijdens de seks. Na het stoppen van de pil voelde ik me minder vermoeid en neerslachtig. Ook ben ik preventief behandeld tegen een schimmel, omdat het er een beetje op leek maar eigenlijk ook helemaal niet. Daarna geen problemen meer tijdens de seks gehad. We hebben afgesproken dat ik gewoon van de pil af blijf, want dat ben ik alvast ontpild mocht het moment daar zijn Very Happy En omdat ik me beter voel natuurlijk. Wel gebruiken we condooms. Ik kan ook niet wachten totdat ik een aanzoek krijg whahaa
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  JD do 16 aug 2012 - 8:22

Ik meld mij helaas ook...

Wij hebben vorig jaar Oktober besloten om voor een kindje te gaan,en ik ben eind oktober gestopt met de pil. Helaas heb ik dinsdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt,waardoor zwanger raken er dus voorlopig niet inzit Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:25

Ow dat meen je! Dat vind ik heel erg voor je. Hopelijk vind je snel een nieuwe baan, waardoor je weer verder kunt!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 8:25

We hebben overigens al wel bedacht dat het uiterlijk volgend jaar zomer wordt, dan moet mijn Mirena eruit, maar misschien wel eerder dan dat, afhankelijk van hoe het loopt.

Afhankelijk zijn van werken vind ik erg moeilijk, in jullie geval na de studie en in het geval van mijn vriend, er is zo moeilijk aan werk te komen op het moment!

(en wat ik dan stiekem irritant vind is dat de zwangere vrouw van mijn vriends beste vriend dingen zegt als 'ik blijf gewoon drinken en rosbief eten hoor' en 'ik hoop dat het met 7 maanden geboren wordt, dan rekt mijn buik niet zo uit')
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 8:26

JaneDoe schreef:Ik meld mij helaas ook...

Wij hebben vorig jaar Oktober besloten om voor een kindje te gaan,en ik ben eind oktober gestopt met de pil. Helaas heb ik dinsdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt,waardoor zwanger raken er dus voorlopig niet inzit Sad

Hoe ga je het doen in de tussentijd? Weer aan de pil, of condooms?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Purpleflower do 16 aug 2012 - 8:26

@ stofstaartje, zijn "prive" dingen waardoor hij niet wilt, die ik liever niet op het forum zet.

Misschien veranderd hij over een jaartje van mening..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:27

Ja banen zijn echt zeldzaam momenteel.

En dat soort opmerkingen kan ik ook echt niet uitstaan. Ik hoop dat ze als heel snel heel dik wordt hihi dan rekt ze alsnog veel uit
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 8:29

Stokstaartje schreef:Ja banen zijn echt zeldzaam momenteel.

En dat soort opmerkingen kan ik ook echt niet uitstaan. Ik hoop dat ze als heel snel heel dik wordt hihi dan rekt ze alsnog veel uit

Ik vind het zo'n ondankbare opmerking... Maar goed, wie weet is het stoere praat en denkt ze er eigenlijk anders over.

Wel is het leuk om samen te fantaseren over namen enzo, trouwens, dat dan weer wel.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei do 16 aug 2012 - 8:30

RYW schreef:We hebben overigens al wel bedacht dat het uiterlijk volgend jaar zomer wordt, dan moet mijn Mirena eruit, maar misschien wel eerder dan dat, afhankelijk van hoe het loopt.

Afhankelijk zijn van werken vind ik erg moeilijk, in jullie geval na de studie en in het geval van mijn vriend, er is zo moeilijk aan werk te komen op het moment!

(en wat ik dan stiekem irritant vind is dat de zwangere vrouw van mijn vriends beste vriend dingen zegt als 'ik blijf gewoon drinken en rosbief eten hoor' en 'ik hoop dat het met 7 maanden geboren wordt, dan rekt mijn buik niet zo uit')

Zegt ze dat serieus? Wat erg zeg! Gatver!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 8:32

RYW schreef:

Nou dat mag je wat mij betreft ook gewoon openlijk irritant vinden hoor, wat een egotripster.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 8:34

Ja, ik hoop dat ze het niet echt meent, ik vind het echt bizar. Ze is 41, dan wordt lang niet iedereen meer zo makkelijk zwanger, tenslotte. Hopelijk is het stoere praat, ik was er ook echt even stil van en moest wel denken aan de vroeggeboortes waar ik hier ook wel eens over lees.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Ezzer do 16 aug 2012 - 8:37

RYW schreef:

Bah wat een misselijke uitspraak! Onvoorstelbaar dat mensen zulke dingen kunnen zeggen. Ze zou het eens mee moeten maken, een vroeggeboorte. Dan praat ze wel anders.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Stokstaartje do 16 aug 2012 - 8:38

Je gunt eigenlijk niemand iets ernstigs toe natuurlijk, maar idd hoeveel mensen op jonge leeftijd moeten veel moeite doen om zwanger te raken en kunnen helemaal niet zwanger worden. En als zij dan makkelijk zwanger wordt en dan ook nog zulke opmerkingen maakt dan ben je weleens geneigd om wat minder aardig te denken.

Ik vind het idd ook erg leuk om te praten met mijn vriendin over hoe het zal zijn om zwanger te zijn en te praten over babyspullen, maar vind het wel moeilijk omdat ik het nog niet mag kopen enz. Ook denk ik regelmatig na over hoe ik zie dat anderen hun kinderen opvoeden en of ik dat wel of niet ook zo zal doen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  luenca do 16 aug 2012 - 8:40

helaas meld ik me ook, ik heb het al jaren, maar dan met vlagen(zo nu dus ook), en altijd op het verkeerde moment!
ik wil heel graag en mijn vriend ook, het voelt ook heel goed. maar we zijn pas 2 maanden samen en toch wil ik dat risico niet nemen. het kan dan ook misgaan juist, de relatie. maar we willen volgend jaar wel gaan samenwonen, en dan kijken we wel weer verder. mijn spiraal blijft dus gewoon mooi zitten.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  luenca do 16 aug 2012 - 8:41

Ezzer schreef:
RYW schreef:

Bah wat een misselijke uitspraak! Onvoorstelbaar dat mensen zulke dingen kunnen zeggen. Ze zou het eens mee moeten maken, een vroeggeboorte. Dan praat ze wel anders.

helemaal mee eens, alsof je zwanger worden en zijn zomaar even doet, en dan ook nog eens op je 41e!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: