Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 13 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 13 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Marin ma 24 sep 2012 - 20:48

Jaaa nog gefeliciteerd, Suus, ben ik helemaal niet meer aan toe gekomen! Ik had al stiekem gekeken op Facebook, maar zag geen foto's eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 13 1371890812

Ik weet dat het allemaal nog een aantal jaar bij ons duurt, maar pfff... Word er zo onrustig van.

Vervelend dat het financieel nog niet haalbaar is voor jullie, hopelijk wordt het met die verhoging beter! Verstandig om inderdaad eerst even te kijken hoe je uit komt, maar dan zal het vast geen jaren meer duren bij jullie. Leeeeuk!

Laatst aangepast door Marin op di 25 sep 2012 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 13 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  RYW ma 24 sep 2012 - 20:50

Marin schreef:Hoe is het meiden?

Hier is het een tijdje goed gegaan en kon ik het allemaal lekker van me af zetten. Maar merk dat zodra ik meer lees in deze pijler, ik ook direct weer meer kriebels krijg. Niet leuk. Als ik dan de kindjes van Charlie of Studiebol zie bijvoorbeeld, dan smelt ik echt zo. Wat ik net ook schreef in het buikjestopic, ik vind het zo bijzonder om al die bekende forummers ineens als mama te zien. En als ik dan zie hoe m'n vriend mooie foto's van z'n nichtje heeft gemaakt.... Aaaaaaaaaah ik wil ook!
Het duurt gewoon allemaal nog zo lang eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 13 1371890812

Hou op schei uit Wink we weten allemaal, het komt ook echt wel. Maar kleine baby's maken gelijk weer een soort hormonale atoombom los in ons allemaal. Lastig soms.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stokstaartje ma 24 sep 2012 - 22:28

I agree Yes !

@ Suus: Gefeliciteerd! :cheering: En heel fijn dat het bij jullie weleens snel dichterbij zou kunnen komen...Ik heb het gevoel dat het bij mij alleen maar verder weg lijkt te gaan staan... :nopompom:

Met mij gaat het wel redelijk. Net weer eens voor de zoveelste keer afgewezen voor de opleiding OK-Assistent omdat ik geen HBO opleiding heb en ze dan teveel brieven krijgen waardoor ze het lekker voor het kiezen hebben. Geeft alleen wel een beetje het gevoel dat je dom bent als je geen HBO hebt tegenwoordig. En wie zegt dat MBO-ers geen HBO denkniveau hebben??? Lekker simpel gedacht dus van ze..Helaas denken ze er niet aan dat er ook mensen zijn die zo vreselijk gepest worden dat ze voor nood een lager opleidingsniveau kiezen (ik deed HAVO en ben daarom terug gegaan naar de MAVO) waardoor je dus niet direct naar het HBO kan maar eerst MBO moet doen. Betekent dus dat ik eerst een andere HBO opleiding bijvoorbeeld HBO-verpleegkundige moet gaan doen om meer kans te hebben op toelating. Maar tussen MBO en HBO verpleegkundige zit qua uitvoering van het beroep geen verschil....En je krijgt er alleen management bij. Nou daar zit ik niet om te springen ofzo.

Verder heeft mijn beste vriendin haar moeder kanker met uitzaaiingen en is opgegeven door de artsen. De vraag is hoelang duurt het nog....maanden....weken?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Marin ma 24 sep 2012 - 22:48

Wat heftig, Stokstaartje. Dat is echt rotnieuws.
En betreft je baan.. Helaas is het niet makkelijk aan te tonen of is er geen richtlijn voor het hebben van HBO denkniveau als je zelf MBO hebt, zo werkt het helaas niet Sad Maar neemt niet weg dat het rot is dat je geen baan kunt vinden. Denk je dat je toch dat HBO traject gaat volgen? Of zou het toch niet mogelijk zijn iets met MBO niveau te vinden? Er is natuurlijk niets mis met MBO niveau en zijn waarschijnlijk genoeg banen op dat niveau die ook bij je passen, maar als je graag iets wilt waar je wél HBO voor nodig hebt, moet je misschien toch daarin investeren. Maar misschien betekent dat voor jou ook dat je nog langer bezig bent met studeren en daarom je kinderwens op pauze moet zetten, of niet? Dat zou wel heel rot zijn. Maar ja, uiteindelijk is het misschien wel een goede investering. Moeilijk!

Edit: Wat dat betreft ben ik blij dat we gewoon goed verdienen en dat hopelijk ook blijven doen. Die vaste factor is er alvast. Nu de rest nog, de tijd met name. Moeten voor m'n gevoel nog zo veel doorlopen voordat we aan kinderen toe zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stokstaartje ma 24 sep 2012 - 23:16

De opleiding/baan die ik graag wil is OK-assistent en dat is een HBO opleiding. En je kunt dat doen met een MBO opleiding. Maar ja er is teveel aanbod dus kunnen ze kiezen wat ze het liefste willen. En waarom zouden ze dan kiezen voor MBO-ers waar ze (volgens hun) veel tijd en moeite en moeten steken als ze ook hordes HBO-ers in de rij hebben staan waar ze geen tijd en moeite in hoeven steken met hetzelfde resultaat. Als ik het van hun kant bekijk, dus zonder gevoel, dan snap ik het wel. Maar ja helaas sta ik aan de andere kant van de lijn en bekijk ik het wel met gevoel.

Dus eigenlijk investeer ik dan ook in mijn toekomst want ik doe dan al een HBO opleiding. Doe er dan liever geen 2 want dan duurt het veel langer voordat ik aan kindjes kan beginnen...

Maaar ik zou terug gebeld worden door de OK voor meer uitleg en nou had ik net een emailtje of ik die mw van P en O terug kon bellen. Gedaan en nu blijkt dus, hoe dom ook dat ze allemaal niet gezien hebben dat ik daar interne kandidaat ben. (heb het zelfs nog gezegd in ons telefoongesprek waarin ik vroeg waarom ik ben afgewezen) En interne kandidaten mogen ALTIJD op gesprek!! :cheering:

Volgende probleem dient zich dan natuurlijk aan....(that's my life :P ) Ik begin maandag bij mijn nieuwe baan...
Dus tempo team gebeld en probleem voorgelegd. En nu willen ze proberen of ik op een andere dag ingewerkt kan worden. I hope so. Deze baan is maar voor 3 maanden en ALS ik word aangenomen voor OK-Assistent zal die opleiding beginnen in Maart volgend jaar.

Dus zit nu heel gespannen op telefoon te wachten van mijn tempo team consulent omdat zij in overleg moet met het bedrijf waar ik maandag zou beginnen....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Suus di 25 sep 2012 - 2:45

Heftig van je vriendin haar moeder, Stokstaartje, sterkte!

Maar wat fijn dat je nu toch op gesprek mag komen, spannend!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 3:33

Hier klapperen ze ook weer erg fanatiek. Als alles mee zit gaan wij volgend jaar na het trouwen stoppen met de pil. Ik wil het zo graag. Dan hoef ik geen jaar meer te wachten voor wij er voor gaan.

Gast
Gast

Bericht  Stokstaartje di 25 sep 2012 - 11:18

@ Ostara: Dat zou mooi zijn! Je kan al beginnen met aftellen :P

@All: Probleem opgelost met nieuwe baan! Maandag dus gesprek en die eerste inwerkdag mag ik op vrijdag doen! Ik ben zoooooo blij vandaag :cheering:
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 19:11

@Stokstaartje Wat fijn! Veel succes bij je gesprek!

@Marin Dat lijkt me lastig, wachten op 'onbekende' stappen. Daardoor is het waarschijnlijk moeilijk in te scahtten hoe lang het nog gaat duren.

@Suus Even afwachten dus nog Wink

@Ostara Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Dit jaar is zo om met plannen en voorbereiden!

Wij hebben het er de laatste tijd erg vaak over. Inmiddels zijn we erover uit, dat gezien de huidige woningmarkt, een kindje welkom is in ons huidige huisje. Wel willen we na de geboorte binnen twee jaar verhuizen, dit hiusje is niet groot genoeg voor een tweede.
Mijn man moet nog twee blokken afronden voor zijn studie en dan beginnen aan zijn scriptie (jan/febr.). Daar staat 4/5 maanden voor, dus hij verwacht zijn scriptie wel binnen 9 maanden af te hebben als het zo zou lopen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Parel di 25 sep 2012 - 19:18

Nou Chipp, dan kan je nu gelijk aan de bak! Beval je maar als hij zijn diploma uitreiking heeft Razz
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 19:29

Haha, nee, als hij aan zijn scriptie begint Wink
Maar in 2013 gaan zeker wij voor nanochippie!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 27 sep 2012 - 1:18

Jaaa, een mini-Chipp!! eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 13 281626781
Lijkt me echt super leuk smile

Stokstaartje: Bah, wat een rot nieuws van de moeder van je vriendin...
Wel heel fijn dat je op gesprek mag komen! Ik ga voor je duimen!

Ik ga gewoon niet meer in deze pijler lezen, dan zie ik ook al die lieve kindjes foto's niet, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 0:43

De laatste maand rammelen mijn eierstokken van hier naar daar. Helaas door de relatiesituatie ook nog niet te realiseren.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Snoes wo 3 okt 2012 - 1:24

Hoe gaat het nu tussen jullie, Slakje?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 1:28

Wel oké. Afgelopen vrijdag zijn we samen uit geweest. Ik voelde mij weer lekker een tienerhuppelkutje dat onbezonnen vanalles kon uitspoken. We hebben ons goed geamuseerd. En zondag zijn we dan weggeweest met Louise, deed ook goed. En 's avonds is hij nu altijd nog even bezig met Louise te spelen. Afin ja, we zullen wel zien.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 1:30

Chipp schreef:
Maar in 2013 gaan zeker wij voor nanochippie!

lol!

En super leuk zeg!

Slakje, hopelijk gaat het gauw beter tussen jullie. Wanneer begin je met de relatietherapie?

Ik zag in Utrecht net zulke leuke boxpakjes! Ik heb besloten dat ik flink ga shoppen zodra ik zwanger ben. (Goh.)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 1:31

We hebben nu advies gekregen voor de komende maand. Volgende maand beginnen we ermee.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Discordia wo 3 okt 2012 - 1:44

Ik merk dat ik voor het eerst in mijn leven dat gevoel niet meer alleen maar lichamelijk beleef of "koeziekoezie, schattig", maar ook dat ik inzie hoe mooi het zou zijn als...
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Twellie wo 3 okt 2012 - 1:46

Wat leuk Discordia. Ik denk dat je ook een fijne, aparte moeder zou zijn, al schrijf je vaak dat je daar zelf je twijfels over hebt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Discordia wo 3 okt 2012 - 1:49

Twellie schreef:Wat leuk Discordia. Ik denk dat je ook een fijne, aparte moeder zou zijn, al schrijf je vaak dat je daar zelf je twijfels over hebt.

Dat ik dat gevoel heb, neemt niet weg dat ik die twijfels houd. Daarbij is mijn leven, relatie, financiële zekerheid nu alles behalve geschikt om daar serieus over na te denken. Maar wel lief dat je dat complimentje geeft.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 1:52

Dat je nu dat gevoel beetje krijgt, betekent natuurlijk ook niet dat je daar direct aan toe moet geven. Wen eerst maar lekker aan dat gevoel Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:03

Marin schreef:Dat je nu dat gevoel beetje krijgt, betekent natuurlijk ook niet dat je daar direct aan toe moet geven. Wen eerst maar lekker aan dat gevoel Wink

Nou, zo lekker is dat wengevoel niet. Je wordt continue heen en weer geslingerd tussen wel-niet-wel-niet-als..dan-nee niet!-hoewel...

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 2:03

Youandi schreef:
Marin schreef:Dat je nu dat gevoel beetje krijgt, betekent natuurlijk ook niet dat je daar direct aan toe moet geven. Wen eerst maar lekker aan dat gevoel Wink

Nou, zo lekker is dat wengevoel niet. Je wordt continue heen en weer geslingerd tussen wel-niet-wel-niet-als..dan-nee niet!-hoewel...

Hahaha, da's waar Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 2:20

Wij zaten gister op de bank Uitstel van executie te kijken. Zegt mijn vriend opeens in de reclame dat als wij nou allebei een vaste baan hadden en een ander huisje, hij klaar zou zijn voor trouwen en kindjes I love you
Meestal zegt hij gewoon 'Ooit, maar nu nog niet', maar het is dus echt een geldkwestie.. Ach ja, niks nieuws onder de zon, dat is ook gewoon zo. Niet dat we gelijk de pil de deur uitdoen als we nu opeens een vaste baan zouden hebben, maar toch. Over 10 jaar kijken we wel eens verder, haha Wink

Marin: Niet naar babykleertjes kijken!! Slecht voor de eierstokken en portemonnee, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 2:57

Tien jaar?! Tegen die tijd heb je toch allang een vaste baan en geld enzo? Gaat vast eerder gebeuren hoor Arwyn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: